Ivana, Antwerpen, Schippersstraat 41/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ivana, Antwerpen, Schippersstraat 41/3

Vond deze Milf er lekker uitzien. Heeft zo iets ondeugend in haar ogen. Afgesproken voor beffen en neuken, 50€. Met pmc erbij komt dit op 70€. Ze heeft 10 jaar in Amsterdam gewerkt en blijft nu in Antwerpen. Ze is 38 jaar en dat kan kloppen. Mooi lichaam en licht behaard poesje. Na een korte verkenning ben ik tussen haar benen gezakt om de tong zijn werk te laten doen. Licht gekreun maar ze liet me verder doen en ik merkte dat ik haar alsmaar natter kreeg. Uiteindelijk kwam ze klaar (vermoed ik) want ze duwde me weg wegens te gevoelig en vroeg om haar te neuken. Eén standje was voldoende in dit weer en klaar waren we. Nog een sociaal babbeltje tijdens het aankleden en terug de straat op. Ze werkt overdag van een uur of 10-11. De laatste 3 dagen stond ze steeds met een zwart strak kleedje en pumps in het raam.

Staat vandaag blijkbaar op SS 11/3 overdag

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DuncanV Bekijk bericht
      Staat vandaag blijkbaar op SS 11/3 overdag
      Zat deze dinsdag niet op SS 41/1? Ofwel vergis ik mij, maar de dame met dat zwart kleedje is wel blond en +milf. (+40?) Engels en/of Duitssprekend.
      Weet het niet goed, aan de hand van beoordeling zijn er raakpunten - doch ze blond en flink opgemaakt. Zwart kleedje en zwarte fijnere nylons...
      Veelvuldig bezet en weinig recensies??
      In de beoordeling DuncanV staat haarkleur: bruin??

(Had net een stevige beurt gehad, anders was ik eens bij haar gaan poolshoogte nemen)

Commentaar

Aan het werk...
      X