Beatrix (Hon), Antwerpen, VT 49

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Beatrix (Hon), Antwerpen, VT 49

Vanmiddag weer een goede ervaring gehad met een iets oudere dame. Schat haar rond de 40, ziet er nog goed uit. Als ze uit de kleren is zie je dat ze niet zo superstrak meer in haar vel zit, maar ziet er nog steeds best aantrekkelijk uit. Zij dacht mij nog te herkennen van 4 of 5 jaar terug. Ik kan me haar niet herinneren, en dat vind ik raar want dan ben ik er in idd geval niet vaak geweest, en zo een pijpkoningin vergeet je niet zo maar en zou ook op verschillende bezoekjes hebben kunnen rekenen. Die vakere bezoeken kan ze nu wel verwachten in ieder geval. Ze heeft me uitgebreidt, denk wel een minuut of tien liggen pijpen. Ondertussen moest ik haar borsten strelen, en terwijl mijn handen elders op haar lijf waren was ze zelf met haar borsten bezig. Ze pijpte niet echt heel diep maar wel lekker en ging ook regelmatig met haar mond en tong langs de zijkant. Doordat dit een giga genot veroorzaakte kon ik het bij het neuken niet lang meer volhouden, maar omdat het pijpen een mega ervaring was vond ik dit niet erg. Wat pijpen betreft staat ze bij mij zeker gelijk aan Mirela zo niet beter. Ze spreekt zo goed engels dat ik denk dat dit haar moedertaal is, het waren wel eenvoudige zinnen maar ik denk dat ze dat opzettelijk deed omdat ze dacht dat ik het engels niet echt goed beheers.

Ben vorige week bij deze dame langsgeweest. Ze zat nu op schippersstraat 41 in het middelste raam.
    Pijpen was inderdaad heerlijk zoals hierboven reeds vermeld. Ook ik heb niet lang meer geneukt omdat ik vroeg om nog verder pijpen toen ze zelf voorstelde om te neuken. Dus maar ff haar bovenop me gehad.
    Terwijl ze me pijpte kwam ze naast me liggen met haar benen wijdt open. Mocht haar overal betasten maar niet vingeren. Maar was wel een geil zicht. Lekkere tieten ( wel silliconen ). En lekker kontje. Alleen die tattoo rond de navel vond ik minder geslaagd.

Voor de rest ook een heel vriendelijke dame. Echt een tof gesprek gehad. Ze vertelde me dat ze uit hongarije kwam. Dus dat weten we ook weer.

Hygiëne zat ook wel goed volgens mij. Mocht mij uitgebreid wassen achteraf en zij deed hetzelfde.

Een goede ervaring, maar ik denk niet dat ik er nog terug ga omdat ik toch wel wat afknapte op die tattoo.

Commentaar

Hallokes

Heb deze dame enkele weekjes terug ook eens bezocht.

Ok, ze niet direct meer van de jongsten (schat midden van de dertig) viel ze me toch direct op met haar mooie ogen. Prijsjes waren 50 euro P+N

Eenmaal op de kamer gekomen bracht ze het condoom via haar mond aan en gaf me een zalige pijpbeurt. Ze pijpt heel zacht en diep, kijkt hiervoor zeker niet op klok.

Het neuken was ook heel goed, verschillende standjes mogelijk en is heel actief (niet voor wandelaars met zwakke rug) ;D.

Achteraf nog een leuke babbel. Kortom een echte meevaller. Ben toch bijna half uur binnen geweest. ;

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Beatrice (Oost-Eur.) (8.8)

Heb vandaag Beatrice nog eens bezocht. Was weer een prettige ervaring en heb niet echt iets toe te voegen aan mijn eerdere recensie en die van mijn collegawandelaars.

Kan nog wel vermelden dat ze haar borsten heeft laten bijwerken. Ze zijn niet echt vergroot maar wel verstevigd en ze is er duidelijk heel tevreden mee, dat liet ze goed merken.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Beatrice (Hong.) (8.8)

Hello,

Ik heb Beatrice ook eens bezocht, maar het viel me eigenlijk nogal tegen.
          Misschien waren mijn verwachtingen te hoog ?

Ze is in elk geval zeer vriendelijk en het is een knappe verschijning, maar ...
          het pijpen was niet echt "mijn stijl" (te hevig) en ik mocht nauwelijks aan haar aankomen (enkel aan de borsten), pfff ... zelfs niet aan haar haren (pruik ?).

Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame ...

X-3-CM-4
          Geef mij maar een lekkere poesie-mauw !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Beatrice (Oost-Eur.) (goed)

ken beatrice ook al enkele jaren , moet zeggen dat ze minder word kwa service, laat isdd niet veel toe veel minder dan vroeger, gevolg is ook dat ik er bijna niet meeer ga of ik moet al enekele weken rondgewndeld hebben zonder iets dan spring ik er nog eens binnen zoals eergisteren, pijpen was best ok maar heb al veel beter gehad (mirella, jennifer, sara om er enkele te noemen) seks was niet echt goed vond ik teveel glijmiddel waardoor het allemaal wat te glibberig werd en niet genoeg gevoel aan overgehouden
            mijn kwotering was dan ook maar 7

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Beatrice (Oost-Eur.) (goed)

Ondanks haar enigsinds gevorderde leeftijd ziet Beatrice er altijd nog schitterend uit. Ik ben in het verleden dan ook al diverse keren bij haar binnen geweest, en heb het me geen enkele keer betreurt.

8times

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/3, Beatrice (Oost-Eur.) (goed)

Ben gisteren ochtend ook bij haar binnen geweest.
                Dit omdat ik haar s'morgens als een van de weinige
                dames mooi vond.
                Rest wat er stond was niet echt......
                Maar goed smaken verschillen.
                Afspraak half uurtje P + N /B2B Massage.
                Afspraak is ze na gekomen, heerlijk zoals ze je verwent
                met haar lichaam. Daarna is ze me gaan pijpen wat ze
                rustig en lekker deed, terwijl mocht ik haar vingeren
                (wel met latexhandschoen aan).

Ik ben bij haar geweest omdat ik haar al eerder had zien staan
                maar moet wel zeggen dat het eenmalig is geweest dit omdat
                ik toch mijn favourite dames heb!

Gr,
                Liepaja

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/3, Beatrice (Oost-Eur.) (goed)

Deze namiddag deze toch wel sexy Hongaarse schone bezocht. Afgesproken 50 euro voor P+N. In haar kleine maar zeer propere kamer begon ze eerst langzaam haar topje uit te spelen zodat haar stevige borsten (silicone) tevoorschijn kwamen dan vroeg ze of ze mij mocht uitkleden. Op bed is ze me beginnen te pijpen en dat gedurende lange tijd. Was een fantastisch gevoel. Nadeel was wel zoals iedereen hier schrijft da je enkel aan haar borsten en kontje mag komen. Niet vingeren, geen aanrakingen van kutje of aars. De pijpsessie maakte veel goed. Daarna vroeg ze wat ik liefst had met de hand afwerken of neuken. Ze vroeg dit blijkbaar omdat ze het glijmiddel liefst niet in haar heeft. Heb voor neuken gekozen en mijn zaad lekker in haar gespoten.
                  Haar hygiene is wel perfect. Na het neuken in het aparte kamertje verfrissen, en zij zat daar haar ganse body te wassen. Ik zou er direct terug aan willen beginnen. Ze was haar tieten en kutje met zeep aan het insmeren en dat gaf een zeer sexy indruk. Al bij een toffe eerlijke en vooral lieve dame. Weet niet of ik nog terug ga want vandaag waren mijn toppertjes niet aanwezig en daarom bij haar binnen gestapt. Moest ze wat meer toelaten had ze volgens mij nog meer klanten. Voor de geinteresseerden ze is overdag aanwezig van 08.00 tot 18.00 u.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Beatrice (Oost-Eur.) (goed)

Bezoek deze dame al gedurende een jaar op regelmatige basis en nooit iets te klagen gehad. Ze is één van de liefste dames in deze buurt en heeft ook een heel aangename zachte stem. Ze maakt van het pijpen idd echt werk en als je haar wat beter kent, mag je ze heus wel overal aanraken. Elke keer kom ik weer totaal tevreden buiten !

Commentaar

Ben maandag nog bij haar geweest en deze dame is toch wel en echte aanrader.
                      Vriendelijk,netjes en kijkt niet op het uurwerk.
                      Pijpen en doggy zijn haar kenmerken en inderdaad als je haar kent wordt de service beter en beter.
                      Is ook altijd te vinden voor een leuk gesprek.
                      Kortom een achte aanrader

Commentaar

vandaag na zoveel jaren stapen toch
                        is bij haar binnengegaan en eigenlijk heb ik toch gemengde gevoelens
                        ze nestelde ze zich wel heel dicht tegen mij aan en deed wel soms precies de tekens om haar te zoenen terwijl dat eigenlijk niet mocht
                        terwijl ze met haar kutje op mijn hand lag mocht ik met mijn hand ook niet veel doen zo dus ik had hier wel een vrij raar gevoel bij ik mocht wel met haar borsten spelen die ik eigenlijk net iets te fake vond het pijpen was echt wel zalig en heel lang de radio had ondertussen al vier liedjes gedraaid en ze was nog aan het pijpen ik docht van oh nee weer zo'n meid dat je probeert klaar te pijpen maar toen draaide ze zich om haar vanvoor te nemen en daarna in doggy alles was best wel ok maar toch kwam het niet dan met de hand
                        ok als ze het zonder cd doet is best wel leuk maar dat ze daarom een latex handschoen aan doet vond ik best wel een afknapper een latex handschoen en dan nog heel veel glijmiddel
                        eindelijk kwam ik dan daarna nog een helboel vragen van hoe het kwam enzo dat het allemaal zo lang duurde
                        heb het maar op de vermoeidheid gestoken

voor mij is ze zeker geen herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (goed)

Deze morgend, rond 11 u, Beatrix bezocht. Heb voor een half uurtje de gebruikelijke 100 euro, heb het me niet beklaagd. Het goede van hier boven, hierbij bevestigd. Was voor mij de eerste keer bij haar, inderdaad niet de jongste, maar wat een sexy figuurtje, schitterende ogen, spijtig verkloot die mottige tatoo een deel van haar "classy look".

.. aan haar haren (pruik) en haar kutje mag je wel niet komen, maar ze neemt wel de tijd om je te verwennen, en beklaag me het het bezoek aan haar zeker niet!

Vond het nadien geil om te zien hoe ze zich waste met de douche van haar bidet, en hoe haar haar strakke en gebruinde lichaam hierbij glimde.

...leeftijd en lengte kloppen niet in 't recensieformulier, maar ik kan dat niet veranderen, volgens mij:
                          werkelijke leeftijd: leeftijd recensieformulier + 5 jaar
                          werkelijke lengte: lengte recensieformulier - 10 cm

Het gewicht was 49 kg, dat heeft ze me gezegd (ik had geen weegschaal bij)
                          Just enough education to perform

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (goed)

Onlangs ook eens binnen gegaan...ook ik heb geen klick kunnen maken met haar.

Vriendelijkheid wel 10/10

Pijpen redelijk te noemen...

Heeft me verder niet echt kunnen bekoren...de reacties zijn idd. veeleer uitlopend...niet dat ik het bezoek een tegenvaller kon noemen.

Grtz R.
                            Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (Hon) (goed)

Gisteren rond 1300 voor de eerste keer bij Beatrice binnengestapt. Zij is zoals hier al werd aangehaald een heel vriendelijke dame en doet alles om je op je gemak te stellen.
                              Het pijpen vond ik heel lekker. Jammer dat je haar maar beperkt mag aanraken. Ook dit werd hier al aangehaald: niet vingeren.
                              Al bij al vond ik het een leuke ervaring met een heel vriendelijke dame.

Commentaar

Een leuke vrouw, die vrolijk met je kletst en veel vragen stelt. Ik realiseer me dat de persoonlijke belangstelling professioneel is, maar ze bleef hartelijk, ook na afloop. Ze deed vooraf een erg aangename massage.

(Anders dan in "totaal score" staat, zijn haar borsten gevuld.)
                                I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Ben donderdag bij deze dame geweest. Ze is best wel wild. Goede ervaring maar inderdaad een klik was er voor mij ook niet.
                                  Volgens mij is dat te wijten aan het feit dat ze niet naar haar klant luistert of hem gewoon niet verstaat.
                                  Ze is best wel groot, heeft te maken met haar fetish laarzen, heeft peervormige borsten en een zachte huid.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (Hon)(goed)

Onlangs ook deze vrouw bezocht. Zeer mooie vrouw met een mooi lichaam. Ze vertelde dat ze 40 is maar ze ziet er zeer goed uit!

Ze geeft goede service en laat je op je gemak voelen. Ze heeft mooie (nep) borsten en lekker lichaam. Nadat ze me gepijpt heeft haar lekker doggy genomen en we nog verschillende standjes hebben gedaan, ben ik lekker klaar gekomen.

nadien heeft ze zich goed schoon gemaakt en was ze geinteresseerd in mij en vertelde ze over haarzelf.

kortom een goede ervaring en voor een lekkere milf, zou ik zeker terug gaan!

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (Hon)

Voor mij is deze dame geen echte aanrader:

Ze werkt zeer professioneel en speelt haar toneeltje vanaf dat je binnen komt tot je buiten gaat.

Haar borsten hebben geen geslaagde 'verbouwing' meegemaakt.

Ze is wel super vriendelijk en pijpt zeer goed.

Aan haar poesje mag je niet met je handen aankomen en ook haar tepels zijn verboden terrein omdat ze, naar haar zeggen, te gevoelig zijn.

Heb haar een paar keer bezocht, maar ga zeker niet meer terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 49, Beatrix (Hon)

Beatrix had ik jaren geleden al eens in de schipperstraat bezocht. Alhoewel ik toen niet onder de indruk was van haar diensten, bleef ze een bepaalde aantrekkingskracht op me uitoefenen en wou ik mijn kans nog eens wagen. Het was jammer genoeg nog steeds allemaal een beetje plichtsmatig en ik heb er weinig plezier aan beleefd.

Commentaar

Beatrix ken ik al van dat ze in de schippersstraat werkte ze is een geile en slimme dame met zowel kinky trekjes als normale sex en als je het aan haar vraagt probeert ze aan je wensen te voldoen.
                                          ze heeft een lichaam om trots op te wezen, op haar sixpack ben ik echt jaloers
                                          een mooie set silicone borsten waar ze met je lul lekker tegen aanslaat .
                                          lekker diep pijpen daar na in dogy neuken.
                                          na het neuken condoom er af veel olie op mijn lul en een vinger in mij kont en onder het genot van poppers rukt ze mij de zevende hemel in.
                                          daar na een wasje en praatje Beatrix wast zich ook op haar bidet dat is ook een feest om te zien hoe ze die borsten in zeept en haar poes wast.
                                          voor mij is zij een van de beteren dames in het skw maar zo als altijd moet je wel een klik hebben maar dat telt voor elke dame.