Sonya (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 02/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sonya (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 02/2

Ons groepje zag haar al enige tijd staan met een brede, innemende glimlach en ik hield haar daarom al een tijd in mijn gedachten. In tweede instantie heb ik ook haar een bezoek gebracht. Ze heeft een normaal postuur, donkerblond haar en stond er in een roze-achtig setje op de middelste plek van dit adres. Aangekomen op haar kamer hebben we ons eerst aan elkaar voorgesteld. Zij vertelde mij haar naam en afkomst. Ze beweerde 25 jaar te zijn en hier sinds ongeveer een jaar aan het sekswerken te zijn, maar ik acht het mogelijk dat ze in werkelijkheid nog enkele jaren ouder is. Na het betalen en uitkleden zag ik bij haar een tatoeage achter op haar rechter schouderblad, maar geen piercing. Verder zijn haar borsten heel gewoon van omvang, ik zou zeggen een bescheiden b-cup. Nadat ik had toegehapt leek het allemaal een beetje tegen te vallen, in die zin dat haar aanvankelijk brede glimlach had plaatsgemaakt voor haar gewone werkroutine. Ze pijpte mij redelijk goed, alleen in het begin iets te ruw voor mij, maar dat paste ze op mijn verzoek meteen aan. De inwendige massage mocht ik vervolgens in drie standjes uitvoeren, eerst op zijn missionaris, vervolgens langs achter en tot slot in haar buikligging. Ze gebruikte geen glijmiddel en voelde strak genoeg voor mij, zodat de heerlijke mannelijke eruptie gemakkelijk binnen mijn bereik kwam. Haar beleving hield helaas niet over, het leek of ze het gelaten over zich heen liet komen en onbewust kreeg ik een beetje het gevoel dat ze vooral de tijd in de gaten hield. Haar hygiëne vond ik niet goed, want na afloop friste ze zich helemaal niet op, maar trok meteen weer haar werkkleding aan. Haar werktijden zijn de avond- en nachtdienst.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 17-09-17, 23:15.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/3, Sonya (Roe) (goed)

Was vanavond bij haar. Het was op dit tijdstip (19.30) erg rustig in het skw. Toch uiteindelijk besloten maar even bij Sonya binnen te wippen. Ontvangst begon met 3 kussen en na het voldoen van het gebruikelijke tarief aan de slag. Sonya begon me heerlijk te strelen over mijn gehele lichaam en ik mocht haar heerlijk beffen. Daarna begon ze me te pijpen en deed dit zo goed dat ik vlot daarna al kwam.
    Daarna nog even nagebabbeld en met 3 zoenen op haar mond afscheid genomen.
    Ook qua hygiene zit het wel goed bij Sonya!!!

Commentaar

Het was maandag en ietwat rustig in het skw. Tijdens het rondlopen had ik haar al een paar keer zien staan, inderdaad met een leuke glimlach en een mooie verschijning, iets mollig buikje. Uiteindelijk toch even met haar gaan praten. Zodra ze je eenmaal binnen heeft, ga je niet meer snel weg

Ze stelt zich voor met 3 kussen. Na het betalen van het gebruikelijke aan de slag gegaan. Ze probeert je meteen op je gemak te stellen dmv strelen over je hele lichaam. Heel erg aangenaam. En ze praat vriendelijk tegen je terwijl ze zachtjes de jongeheer op stand wil brengen. Ze neemt alle tijd voor je. Echt een toppertje.
      Daarna haar lekker gebefd, waarbij ze continu zacht gekreun laat horen. Heb het idee dat dit inderdaad erg professioneel is en van het werkelijke genieten niet veel overblijft. Na het beffen ging het strelen verder en uiteindelijk langzaamaan over in pijpen. Dit doet ze met alle liefde, niet te hard of te zacht.
      Daarna kwam ze lekker op me zitten om me klaar te rijden. Zelfs na het komen ging ze nog langzaam door, en alweer die leuke glimlach.
      Bij het uitdoen van het 'volle jasje' neemt ze weer alle tijd en besteedt ze er alle aandacht aan om 'm voorzichtig te behandelen.
      Met de hygiene zit het overigens ook goed, na afloop wast ze zich meteen grondig. Klein minpuntje is dat ze een beetje begint uit te dijen, maar dit is een kwestie van smaak
      Kortom, Sonya is echt een toppertje zoals ik nog niet vaak heb meegemaakt!

Ze bevestigde trouwens dat ze altijd op dit nummer zit, van 20.00 tot 4.00.
      Ze is overigens beslist ouder dan 25jr, haar haar is donker/zwart. Dus niet (meer) blond zoals in de eerdere recensie staat.

Commentaar

Na een slechte ervaring enkele straten verderop (zie recensie aldaar ), schoorvoetend als mijn medewedewandelaars toch maar eens teruggetogen voor een goede raamervaring. Dat is bij deze gelukt:
        Aan het raam een leuk figuur met een lieve lach. Op de kamer ontspannen en redelijk kordaat: Klein praatje, stevig pijpen, seks in meerdere posities en uiteindelijk met wat moeite lekker klaargetrokken. In tegenstelling tot andere berichten voelde het niet gehaast. Hygiëne was prima, dame rook ook fris.

Ik twijfel een klein beetje of mijn recensie hier goed staat (Ben wel zeker van adres, naam en herkomst) aangezien nogal wat gegevens niet kloppen:
        * In tegenstelling tot de gegevens in de recensie is deze dame weldegelijk bezitter van borstimplantaten van bedenkelijke kwaliteit; Ze zien er aardig uit maar voelen afschuwelijk aan, oplossing is eenvoudig natuurlijk: Lekker afblijven en vooral naar kijken.
        * Volgens mij heb ik ook een knopje in haar neus gezien, ik neem aan dat dat als piercing telt?
        * De dame die ik trof, had donker (zwart?) haar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/3, Sonya (Roe)(goed)

vandaag bij haar langsgeweest (nadat mijn medewandelaar bij Christina van Schippersstraat 35/1 is binnengegaan). Zag er heel goed uit van ver, maar van dichtbij iets minder, toch nog steeds een knappe verschijning. Leuke babbel en vriendelijk, snel kleren uit eens binnen. Effe wat trekken, daarna goede pijpbeurt en dan afgewerkt met een goede rit. Was moeilijk om een keuze te maken, vermits er heel wat anders mooi ook te zien was.

Herhalingsgevaar is er wel, maar op termijn, ga eerst eens ergens ander binnenwippen.

Minpunt: idd silicone...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/3, Sonya (Roe)(goed)

Gisteren nog maar eens op zoek gegaan naar de Roemeense Nicole, maar helaas niet gevonden. UIteindelijk gekozen voor deze mooie meid, ook uit Roemenie.
            Echt een zalige tijd gehad. Eerst een supperlange pijpbeurt gekregen. Daarna is ze bovenop me gekomen en uiteidelijk heb ik het afgewerkt in misio. Ze was duidelijk ook aan het genieten.
            Na het zware werk :-) nog zeker een kwartiertje met elkaar gebabbeld terwijl ze in mijn armen lag.
            Echt een top GFE ervaring. Enkel het kussen ontbrak.
            Deze ziet mij deze week nog terug. Gaat mijn nieuwe vaste adres worden als nicole niet aanwezig is.
            Ik ben zeker 3 kwartier binnen geweest voor 50 Euor. Dit is de eerste keer dat ik dat meemaak in de schippersstraat

Moderator, miscchien wel wat uiterlijke kenmerken aanpassen. Zwart haar ipv blond. C-cup Borstimplantaten .

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 29/3, Sonya (Roe)

Gisteren nog eens langs Sonya gegaan. Ik was in het verleden al een paar keren bij haar geweest. Nu was het even geleden omdat ze een paar weken/maanden er niet was. Ze zei me gisteren dat ze de feestdagen bij haar familie in Roemenië had doorgebracht. Toen ik binnenkwam herkende ze me direct en we maakten eerst een praatje alsof we elkaar al jaren kenden. Daarna op bed mocht ik eerst lang aan haar tepels zuigen. Ze genoot en ik weet niet of het fake was maar dat gevoel had ik toch niet. Ze heeft me lekker gepijpt terwijl ik haar kon strelen. na een lange pijpbeurt eerst misio en daarna is ze op mij komen zitten. haar borsten zijn idd siliconen maar ze zien er toch prima uit. Echt wel ok. Ik heb het doggy afgemaakt. Om eerlijk te zijn heb ik nog geen betere gehad in Antwerpen of in Aken. Ik kan mezelf wel vaste klant noemen en indien ik toch eens bij iemand anders zou gaan ben ik vaak teleurgesteld. Tenzij iemand mij kan overtuigen :-)

Commentaar

Halverwege december was ik hier 'wegens niets anders die mij aanstond' binnengesukkeld, was een zwakke avond qua besetting in vergelijking met andere. En achteraf gezien was ik er blij om! Verdomd goeie blowjob gehad en die bleef maar duren (zonder dat je er zelf om moest vragen). Na dik 10min haar bovenop laten kruipen, gewisseld naar mission en afgesloten met eens hard doorrammen op zen hondjes, zonder geklaag. Sloot ze het bezoekje af met een brede smile en een vriendelijke babbel. Zeker kans op herhaling !

Commentaar

Dit meisje wordt met de jaren beter, ze is wat slanker ten opzichte van een paar jaar geleden en ze is dan ook bijna continu bezet.
                  Haar pijpwerk is zeer goed en dit doet ze zolang jezelf wil. Neuken in alle standjes met wat fake gekreun maar dat hoort erbij .
                  Je blijft er ook altijd zeer lang binnen, maakt zeker geen aanstalten om je buiten te krijgen, integendeel.

Commentaar

Verbaast me inderdaad dat ze zo weinig recensies heeft terwijl ze 1 van de meest betrouwbare dames uit het vak is.
                    Altijd spontaan en ze verstaat the art of a blowjob
                    Tijdens het 69 standje krijgt ze een nat kutje en heb je uitzicht op haar heerlijke kontje. Altijd in voor een spontaan praatje en een paar kusjes op de wang. Heeft wel naar eigen zeggen te kampen met rugproblemen waardoor ze op sommige momenten bij sommige standjes wel eens verstek moet laten gaan. Is nu halverwege de 30 maar stukken beter als die jonge grietjes met eurotekens in de ogen.

Commentaar

Nu begrijp ik waarom ze steeds bezet is... wat ne service!!!! Idd niet de jongste en niet de mooiste, maar voor haar leeftijd is ze zeker knap!
                      Mij vertelde ze dat ze Spaanse was, ik liet het maar voor wat het was. Eerst speelde ze met mijn soldaat door te plagen, strelen... totdat die knoerhard was (eindelijk weer eens een dame die begrijpt dat je geen cd aanbrengt over een slappe lul). Kusjes hier en daar, stralen, plagen... dan cd errond en pijpen en o jeeeeee, wat kan die pijpen!!!! bijkomend heeft ze tevens zeer goede flinterdunne cds. Idd zij moet de beste leerlinge geweest zijn in de pijpschool en dit doet ze ook zonder enige moeite en idd zo lang als je wil!!! Toch 15 min volgens mij in totaal totdat ik vroeg om bovenop me te komen. Het heeft dan ook niet lang geduurd of ik kwam als een kanon!!!!

ja die ziet me zeker terug!

Commentaar

Sonya moet één van de vriendelijkste dvp's zijn die ik al bezocht. Ik zag ze, ergens in juli, achter haar raam, in zwarte lingerie en met over elkaar geslagen benen, heel aantrekkelijk, een beetje gedistingeerd zelfs. En ook niet dwingend of nors, zoals sommige jongere meisjes wel eens kunnen zijn als je wat te vaak voorbijloopt. Omdat ik had gelezen dat zij een toppertje is, waagde ik verderop en laat in de nacht, toen ze net een klant met een paar kusjes naar buiten leidde, mijn kans.

Uit het gesprek bleek dat ze sekswerk heel normaal vindt. Met enige trots en flair vertelde ze over de services die ze die week had gegeven, het profiel van de klanten die meestal voor haar kiezen, en ze toonde mij vriendelijk alle hoekjes van haar gezellige werkplek. Nu, peeskamertjes heb ik al genoeg gezien, dus nadat ze zichzelf grondig tussen de benen had gewassen, begonnen we aan een geil, gewillig spel.

Sonya vond het geen probleem om haar borsten voor mij onder te spuwen en mij die dan met de glimlach aan te bieden zoals alleen een lieve ijsventer je twee zoete, in de handen smeltende bolletjes ijs kan aangeven. En zoals je dat dan in de zomer doet: je likt er eerst de vaarlijkst weglopende druppels af, om dan je mond vol op het snoepgoed te werpen.

Dat deden we zo enkele keren, tot ze mij naar achteren duwde, en - inderdaad, mannen! - vele minuten lang pijpte. Eén van de liefste die ik al kreeg, met veel variatie en met haar warme handen, die ze over mijn borst en buik liet glijden, steeds maar oogcontact makend, omdat ze telkens voelde dat ik net wat harder werd als ze dat deed. Alleen de ballen likte ze niet, puntje eraf!

Na die lange, heerlijke pijpbeurt, likte en porde ik nog wat met een gulzige tong in haar frisse poesje en kontje, wat ze gewillig toeliet, tot ik de paarden in mij losliet en briesend - lees: met openstaande mond van vermoeide geilheid - haar bos in stormde. Spreekwoordelijk dan, want ze had zich uitstekend geschoren. We neukten in missionaris, amazone en uiteindelijk doggystyle, waar ik zicht had op haar ranke rug - een beetje een zeldzaamheid onder de meer gematureerde vrouwen - en op de tonen van het toch ietwat grijsgedraaide 'Give me your cum', voelde ik mijn pik zich in haar ontlasten van zijn laatste zaad.

Voor mijn 50 euro zat ik erg lang binnen, en ze heeft er geen woord over gezegd. Ze nam haar tijd voor mij, toch een nieuwe klant, en liet mij - ondertussen rood aangelopen en in het zweet - met drie kussen en een knipoog het laatste uur van de nacht ingaan.

Sonya kan ik alleen maar aanbevelen. Het is een lieve, trotse dame met vakkennis en een werkethiek die dit beroep eer aandoet.

Commentaar

Ze blijft top en er goed uitzien ondanks haar 35 jaar.
                          Als je graag bij een meisje gaat die er geen probleem heeft om je 15min te pijpen, dan moet je bij haar zijn.

Commentaar

Onlangs zag ik Sonya weer in haar raam van een sigaretje genieten. Ze had weer, zoals zowat altijd denk ik, een lange broek en een topje aan.

Wat een seksbeest! Dit was niet mijn eerste bezoekje aan haar, maar het was toch al even geleden dat ik er binnenging. Een hartelijke begroeting volgde, waarna ze zich uitgebreid ging opfrissen.

Pijpen, neuken en beffen voor 50 euro is wat we hadden afgesproken. Ze liet zich in mijn armen vallen en ik likte en zoog haar tepels stijf, waarop ik, nu volledig stijf geworden, een blowjob kreeg die eindeloos lang leek te duren. Ze heeft mij zeker een kwartier afgezogen, steeds mijn pik diep in mond nemend, met geile blikken, het met volle tong likken van mijn schacht, mijn ballen masserend en op mijn vraag lekker in het rond spuwend. Ik stond ervan te trillen op mijn benen - en ja, ze pijpte mij lekker vanop haar knietjes zoals je mag verwachten van zo'n lustbeest

Daarna heb ik haar nog even tussen de benen gelikt, waar ze met oeh's en aah's op reageerde. Ik duwde dan haar benen uit elkaar, zij deed een kwakje kom-er-lekker-tussen gel op mijn spies, en we neuken voor de spiegel tot ik me met de handen stevig in haar vlees gegraven leegspoot in haar kut. Nog wat nastoten, de laatste druppels eruit melkend door haar in doggy heen en weer te schudden en nog eens goed tegen mij aan te drukken.

Giechelend trippelde ze naar het bidet. Ik sloeg mijn vodden weer om mij heen, zij sloeg de lakens weer in de plooi voor de volgende in rij. Ik pakte haar nog eens goed bij de ondertussen in de lange broek gehesen kont, kreeg nog wat kussen en stond voor ik het wist weer tussen de stroom gapende mannen, even zelf de blikken aantrekkend, tot die weer naar de dames gleden en daar heel even bleven hangen.

Grote aanrader!

Minpuntje: vingeren mag niet.

@mods: de leeftijd mag naar 34-37 ondertussen.

Commentaar

Sonya is terug uit vakantie, fantastisch halfuurtje gehad.
                              Met veel overgave zonder enige tijdsdruk zoals altijd
                              Ondertussen is ze 38 maar dit is absoluut niet te zien aan haar lichaam, alles nog heel strak.

Commentaar

Iemand Sonya nog gezien ?
                                Vorige week nog geweest maar nergens te bespeuren...

Commentaar

Aquas en alle andere Sonyaliefhebbers: heb haar vanavond gespot op dezelfde locatie !

Commentaar

Dankjewel Giorgio voor de tip dat ze terug gespot is!

Na het lezen over de pijp-kwaliteiten van deze Roemeense Godin wilde ik haar toch ook eens ervaren. En ik heb het me niet beklaagd! Er zat niemand op haar stoel, maar toen ik haar buurvrouw vroeg of ze er was, riep ze naar boven en mocht ik binnenkomen. Ietsje verderop de trap op en daar stond Sonya dan.

Op de kamer aangekomen haar 50 EUR overhandigd, zonder zelfs iets afgesproken te hebben op voorhand wat er wel of niet kon. Ik veronderstelde dat het wel los ging lopen (terecht blijkbaar LOL).

Ze ging zicht eerst uitgebreid wassen, terwijl ik mijn handen schoonmaakte aan de wastafel. Dan het bed op met zijn twee. Eerst heb ik lekker aan haar borsten mogen sabbelen. Hmmm lekker waren die, vooral ook die tepels vond ik heel erg aangenaam in en uit mijn mond te nemen terwijl ik lekker rond haar tepelhof cirkelde. Ondertussen was ze Zijne Purperen Hoogheid lekker aan het strelen, ook de ballen en onder de ballen plaagde ze me.

Dan condoompje erop en begon ze me te pijpen. Hiervoor was ik uiteraard gekomen en ik moet zeggen dat was heel erg lekker. Ze pijpt diep en afwisselend en je voelt dat ze dat echt goed beheerst. Ik heb daar een tijdje gelegen, en dan vroeg ze of ze nog moest verder doen. Haha Jaaaa hoor, ik heb ze toen in 69 op mijn mond gezet. Heerlijk haar kutje zo te beffen. Ook haar kontgaatje was ik stilaan meer en meer aan het bewerken. Eerst met tong errond, en dan met mijn vingertopje teasen, tot uiteindelijk dan vol met de tong erin. Ondertussen pijpte Sonya lekker door en hoorde ik ze ook genieten van wat ik \'aan de andere kant\' aan het doen was.

Ik heb haar in dit standje ook even kunnen vingeren. Ondanks dat ik hierboven gelezen had dat ze dat niet deed. Mss was het moment en vooral de positie beter gekozen in 69 omdat ze het nu \'toeliet\'? Het was nu ook weer niet zolang dat mijn vinger in haar poesje stak.

Dan zei ik dat ik haar wilde neuken. Zij on top, eerst een beetje glijmiddel in haar kutje en dan kwam ze op mij zitten. Jongens...dat was lekker! Anatomisch paste zij werkelijk goed rond mij. Ze heeft trouwens een paar lekkere heupen ook om ze met te sturen, iets wat ze eigenlijk uit zichzelf doet dus ze dienen meer als steun om je handen in te zetten.

Dan heb ik ze in doggy afgewerkt. Ze ging op handen en knieën zitten en ik schoof hem er lekker langs achteren in. Pfffft, ze begon met haar kontje lekker ritmisch op en neer te bewegen en dat vond ik hemels. Als ze het snappen wat een man graag heeft, is het toch zo dankbaar hé...

Haar heupen stevig in mijn handen, voelde ik dat een orgasme nakend was. Ik vroeg ze nog om op dat moment heerlijk met haar kont te bewegen en dat deed ze ook. Condoompje lekker volgeschoten en ik was meer dan voldaan.

We waren nog even over haar leeftijd bezig. Eerst zei ze me dat ze 34 jaar was. Toen ze mij mijn leeftijd vroeg zei ik 43. Ah zei ze, maar je ziet er jonger uit. Ik antwoordde dat ik me soms wel zo oud voel (haha ja vooral op maandagmorgen).

Even was er stilte, waarschijnlijk door ons gesprek en dan kwam ze met een openbaring...Ze wordt in oktober 42 jaar!!! Wat een lichaam heeft zij voor haar leeftijd zeg! Zo lekker spannend ook nog, en lekkere borsten en al wat je wil. Damn...Some girls are just lucky, moeder Natuur is niet iedereen zo goed gezind.

In ieder geval was dit een heel aangename ervaring, en ga ik zeker terug bij haar. Een aanrader!

Commentaar

Das ook weer straf tegen mij zei ze onlangs dat ze 38 jaar is ...

Commentaar

Ze is inderdaad al op de tram 40 gestapt. Had ze mij al een tijdje aangegeven.
                                        Maar who cares, is een dame die volgens mij echt nog in topvorm verkeert en een prachtig lijf heeft. En haar service is pico Bello. Duidelijk wat anders dan die twintigjarige bimbo’s die je zo snel mogelijk willen buitenwerken. Deze dame kent haar job.

Commentaar

Dat is idd straf dat ze al 40 is, haar billen nog zeer strak... Eerste keer dat ik haar bezocht is ondertussen 10 jaar geleden en je merkt nauwelijks verschil.
                                          En haar service ook fantastisch, lekker doorstoten maakt daar allemaal geen probleem van.
                                          Als je dan thuis komt en ziet hoe je vrouw erbij ligt op haar 30 ...