Cassandra (Alb), Antwerpen, Vingerlingstraat 01/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cassandra (Alb), Antwerpen, Vingerlingstraat 01/3

Gisteren bij deze jongedame binnengeweest.
    Werd verleid door haar glimlach.Maar viel dit tegen.
    Binnen gekomen was ze direct uitgekleed en zat al te wachten op het bed.(veel te veel spiegels, toch naar mijn goesting)
    Ze gegon direct te zuigen, dit ging wel. En nadien neuken, enkel posities geprobeerd, want de 20 minuten waren bijna om.
    Ze was al aangekleed toen ik me een beetje gewassen had.
    Veel heeft ze nie gezegd.Verstond me misschien niet.
    Van Albanese afkomst, klein en rond van gestalte, grote borsten, zwart haar(was bijeengebonden).
    Het was de 3e reeks ramen van links (hoekhuis met scherpe tip)te beginnen, en hier het 4e raam(meest rechtse)
    Ze zal me niet meer terugzien(alleen nog als ik er voorbijwandel)
    Ze maken ons zo zot meneer.

Re: Antwerpen, Verversrui 09/4, Cassandra (matig)

In de namiddag had ik nog wel zin in een dame, maar enkele gewensten waren niet beschikbaar, tevens regende het hard en dit joeg me bij de 25 jarige Albanese Cassandra binnen.
    Ze stond in het raam met een bh-aan die enkel haar tepels schuil hield en een niemendal broekje. Haar buik was verscholen achter een zwarte doorzichtige stola.
    Ze nam me mee de trappen op en bracht me in haar veel te warme kamertje.
    In 1, 2, 3 lag ze in hare puren op bed. Bij mij duurde het iets langer
    Toen ik bij haar op bed kwam deed ze mijn Leon snel een jasje aan, dit in halfharde toestand.
    Ze pijpte me daarna, wat wel lekker aanvoelde.
    Ik kuste haar lichaam wat, alsook haar grote tieten.
    Toen ik haar op haar kont kuste dacht ze dat ik haar wou beffen, dit kon mits 50 meer. Toch hield ik het op 50.
    Na enkele minuten vroeg ze welke positie ik wou.
    Ik koos voor missionaris. Ik mocht Cassandra goed doorneuken, maar ze vertelde me daarna dat ze daar heel moe van was....
    Het liefst wou ze slapen, maar toch moest ze nog enkele uren doorgaan, want haar shift einidigde maar om 19u30.
    Bij deze meid heb je geen herhalingsgevaar, ze praat amper Engels.
    Frans lukt iets beter, daarom dat je heel moeilijk met haar contact kunt leggen...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 02/2, Cassandra (Alb)

Ben ook één keer bij Cassandra geweest:

voor mij geen tweede keer.

Er is veel beters te vinden in het SKW!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01/3, Cassandra (Alb)

Zie ze tegenwoordig op Vingerlingstraat 03/1 staan, derhalve maar naar dat adres verplaatst.
        Delta 1

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 03/1, Cassandra (Alb)

Was weer eens veel te laat in het SKW, het was weer gekkenhuis op de baan en de kaai. Mijn favoriete dames waren daarom al vertrokken evenals de genomineerden om ooit nog eens te gaan bezoeken. Een recensie had ik niet van haar gelezen, dus ik ging geheel onbevangen naar binnen. Het was al tussen 7 en 8 uur, zij begon aan de avond shift.

Een Albanesee dame had ik nog nooit bezocht, in de etalage zag ze er wel beter uit dan toen ik eenmaal binnen was en de lingerie uitging en de hoge hakken. Maar helaas is zij daarin geen uitzondering.

Wilde eigenlijk geen sex met haar en ook nergens aankomen, wilde enkel lekker lang en langzaam diep gepijpt worden.
          Dat heeft ze echt wel gedaan, vond haar pijp kunsten zeer goed en ze heeft goed haar best gedaan.

Kans dat ik terugkom is nihil, maar dat komt meer doordat er normaliter een aantal dames zijn die wel mijn persoonlijke smaak en/of type zijn.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 03/1, Cassandra (Alb)

Bij mij was ze ook een tegenvaller.
            Niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Cassandra staat sinds vorige week op Vingerlingstraat 01/3, steeds in de dagshift..

Commentaar

Een kleinige mollige die een bordje heeft dat ze Indisch is? Want dan heb ik haar bezocht en zal ik een review schrijven.

Commentaar

Ja, dat is Cassandra !

Commentaar

In één woord:

VIES

Commentaar

Ik besloot om is iemand anders te bezoeken dan m'n gebruikelijke dames en Cassandra was me al is opgevallen wegens haar lichaam dat wel m'n stijl is, en het bordje Indisch leek me wel exotisch. Na een klein babbel waarin ze beweerde van Mumbai te komen zijn we eraan begonnen. Het pijpen was niks speciaals dus dus dan maar in missio begonnen waar zij dan lag met de ogen dicht en op regelmatige tijdstippen "nog" zei gevraagd voor doggy en zo afgewerkt. Teleurstellend en zeker niet voor herhaling vatbaar, enigste pluspunt waren de borsten.

Commentaar

Aan het werk...
                      X