Rosa (Bra), Antwerpen, VT 02

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rosa (Bra), Antwerpen, VT 02

Donderdag middag bij Rosa binnengegaan. Tijdens mijn wasje aan de lavabo stond ze reeds naakt naast het bed op mij te wachten. Ik kon het niet laten om onmiddellijk met haar uitnodigende borsten te spelen. Hetzelfde deed zij met mijn jongeheer. Nadien op het bed beland waar ik haar heerlijk mocht beffen en vingeren. Ondanks dat zij geen wasje vooraf deed was er geen geurtje te besporen. Tijdens het pijpen met condoom nodigde ze mij uit om ook haar kontgaatje te vingeren. Wat ik natuurlijk gretig deed. Nadien nog twee standjes om uiteindelijk het condoompje te vullen in dogy style met zicht in de spiegel op haar geile blik en haar heerlijk wiegende borsten.

Re: Antwerpen, VT 01, Rosa (uitstekend)

Hallo, aangemoedigd door dit verslag ben ik zojuist(zaterdagmiddag) eens bij Rosa binnengewipt : ze had een bordje aan haar deur maar stond aan haar raam met een leuk pakje : sliploos als je goed keek

Ik was goed voorbereid want wil wel eens wat anders en vroeg haar of ze mijn aars kon vingeren terwijl ze me pijpte(prostaatmassage) en of ik de hare ook kon vingeren... eerst begreep ze me niet goed maar toen ik er aan toevoegde dat ik niet hoefde te neuken vond ze het wel ok, heb haar de standaard 50 euro betaald en me dit niet beklaagd : het is een mooie verzorgde latina zoals hierboven beschreven, schat ze rond de 30 en verder kan ik enkel beamen wat de vorige poster heeft beschreven : wees niet brutaal en je kan van haar wel wat gedaan krijgen. Na ongeveer 15 minuten leuke prostaatmassage(ik had een handschoen en creme bij)terwijl ze me lekker pijpte, heb ik gevraagd om me klaar te trekken. Ik zat intussen zelf al 15 minuten met een vinger zachtjes in haar aars,terwijl mijn ogen de kost gevende. Alles gebeurde hygienisch met als afscheid een vriendelijk woord en een kus(gewone) aan de deur.

Toffe meid.

Commentaar

Ola !

Kom juist van Rosa de donkere latina. Jongens deze dame is een toppertje. Opnieuw erg vriendelijk, had een vriendin bij haar zitten, voor 100 euro kan je beide een halfuurtje nemen(de vriendin was ook een zuiders type). Had maar 6O euro bij dus gekozen voor Rosa, ze bleven vriendelijk en ga volgende maal misschien wel voor die andere optie.

Vroeg aan Rosa of ze me wat kon knuffelen en betasten, aftrekken en dan overgaan tot een 69 waarbij na verloop van tijd ze me zou aftrekken--geen probleem.

Rosa is toch wel wat jonger dan aangegeven en nu(na nog eens goed gekeken te hebben) schat ik haar vanachter in de twintig. Ze heeft een latijnse kont, geschoren kutje en zware, lekkere borsten : ze spreekt zeer goed nederlands en komt haar afspraak altijd na, zonder gezeur over geld, en je krijgt altijd wat extra's.

Eigenlijk wou ik naar Andrea om me op een lotuskus te trakteren maar stond een halfuur te wachten en ze verscheen maar niet, dus was het een korte wandeling naar Rosa.

Ze masseerde zachtjes mijn penis, ballen en ook tot aan de anus, terwijl kussen geven op mijn oor en gezicht. Ook mijn tepels werden bewerkt, maar daar ben ik eigenlijk geen fan van.

In de prijs(heb 50 gegeven) was ze ook bereid te neuken, maar daar had ik geen zin in.Vroeg voor 69(she on top) en dat heb ik geweten : Rosa heeft een zeer lekkere pussy, ruikt erg fris en geil en bied meteen ook haar kontgaatje aan.

Ik heb haar 20 minuten mogen likken , zuigen, terwijl overal aankomende en mocht ook uitgebreid haar anus likken, tong diep vanbinnen; Heb dan maar een lange lotuskus gegeven vandaag

Ze heeft graag dat je haar clit likt terwijl je met je neus in haar lekkere poes zit, en daarna afwisselend in haar anus met tong en vinger(top) en in haar kutje. Intussen heb je natuurlijk een lekkere stijve die eerst vakkundig zonder condoom wordt gemasseerd, en voor je het weet zit ze heerlijk te slurpen aan je beste vriend(met condoom) en zal ze niet stoppen alvorens je op onploffen staat. Had dit wel graag in het mondje gedaan maar ze koos voor lekker afrukken terwijl ze volle macht met haar topkont op mijn gezicht kwam zitten.

Geweldig.

Ze zit altijd 's middags, vast adres : je moet haar echt een kans geven, ze is echt heel lekker(en ruikt ook zo) en is heel open... + ook haar kontje smaakt heerlijk.

Ben ontploft. Heb haar verteld van deze site en dat vond ze positief. Nu hopen dat er meer mensen haar bezoeken en correct zijn, dan krijg je heel wat lekkers terug.

PS. Standjes en dergelijke was zeker mogelijk, maar ik ben niet zo'n neuker

Commentaar

Vroeger Rosa al gespot maar door ontbreken van enige recensies toch niet bij haar binnengegaan. Tot eindelijk Orbea en Julian de ban doorbraken en mij op het recht pad zetten. Vandaag dus lekker tegenaan gegaan. Rosa, zegt van Brazilie afkomstig te zijn, is een pracht van een latina. Geweldig, zachte natuurlijke borsten met flinke donkere tepels, een prachtige bruine derriére (zoals een echte latina betaamd) en een paar donkere, geile kijkers die ze heerlijk kan laten wegdraaien als ze je als een amazone berijdt. Veel is toegelaten bij haar en " niets is een probleem" zegt ze in mooi nederlands. Ze presenteerde me zelfs een dildo maar dat is niet zo mijn ding. Bij het beffen is ze zelfs lekker klaargekomen. Al bij al een lekkere, vriendelijk meid die je waar voor je geld geeft.

Commentaar

Vandaag ter kennismaking Rosa bezocht. Mooie latina dame met zachte rondingen. Na uitkleden en wasje plaatsgenomen op bed en beginnen met
          haar te likken. Rosa leek hiervan de genieten en speelde zacht met
          haar tepels. Op mijn verzoek draaide ze haar latina-kont naar mij toe
          waarop ik prompt mijn tong in haar kontgaatje stak.
          Na de befbeurt heeft ze me lekker gepijpt en gestimuleerd met kleine
          vibrator. Heerlijk. Kon me nog net inhouden.
          Daarna nog neuken, eerst Rosa bovenop, daarna op zijn hondjes.
          Die prachttieten in mijn handen en schieten maar.
          Mij ziet ze terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 01, Rosa (Bra) (uitstekend)

Normaal zou ik niet bij Rosa binnen stappen, maar na hier alles te lezen dus toch een bezoekje gebracht bij haar,
            Rosa is niet van de magerste maar haar diensten waren zeker wel top,
            Eerst haar kutje hele tijd gelikt, had ze wel graag,
            Toen was het mijn beurt, en ja pijpen kan ze wel heel goed, ze vroeg ook of ze mij mocht vingeren met condoom, maar daar heb ik haar deze keer wel voor bedankt,
            Ze vroeg of ik wilde neuken, maar hoefde niet voor mij,

Was aangename tijd bij haar, en dit voor 50 euro.

Commentaar

De Kwak is vandaag nog eens bij Rosa binnengesprongen.
              Al meteen bij binnenkomst een dikke knuffel en elkaar al
              wat geteased. Haar eens lekker bij de borsten genomen en tepels gestreeld.
              Ondertussen zat Rosa reeds te friemelen in m'n broek.
              Dan maar ontdaan van alle kledingstukken en op bed neergestreken.
              Rosa nam een vibrator en drukte deze tegen men kontgaatje
              terwijl ze me heerlijk diep begon te pijpen.
              Daarna lekker aan haar kutje gelikt. Rosa trok haar schaamlippen
              lekker uit elkaar. klitje beroerd en daarna haar geneukt in missio.
              Vervolgens op m'n rug gaan liggen, condoom verwijderd en me
              laten klaartrekken terwijl Rosa m'n kontje beroerde.
              Heerlijke ontlading.
              Bij Rosa gaat het er gemoedelijk aan toe, zonder tijdsdruk.
              Een aanrader voor wie van latina's houdt.

Commentaar

Al lang getwijfeld, maar dan toch eens binnengestapt. Ik was vorige vrijdag haar eerste klant van de dag. Ze kwam in haar vrijetijdskledij aangewandeld en keek me lang uitnodigend aan, maar ik twijfelde toch nog even. Verder gewandeld en toen stond ze bij een collega te babbelen, nog steeds in haar gewone kledij. Weer bijzonder uitnoidgend bekeken door haar, maar toch niet binnengestapt. Ik ston nl. zo geil dat ik vreesde me te laten verleiden tot een trio, maar dat zou financieel niet zo verstandig zijn momenteel ...
                Na nog lang wandelen stond ze dan in haar "werkkledij" bijzonder aantrekkelijk te wezen.
                Binnen 50 euro overhandigd zonder iets af te spreken en het me absoluut niet beklaagd ! Ze hield haar netkousen aan en ontblootte wel haar borsten, maar hield ook het corset aan. Dat vind ik wel geil ! Ze heeft een lekker natuurlijk lichaam met voldoende pak aan.
                Staande gestreeld en gepijpt en gevingerd. Zij op de rand van het bed me erg lekker pijpen zodat ik al haast klaar kwam. Dat merkte ze en dus op het bed even wat rustiger aan haar poesje verwend. Ze liet zich lekker diep vingeren. Toen haalde ze een vibrator boven en mompelde iets, knikkend in de richting van mijn kont. Ik maar ja gezegd en op mijn knieën met mijn gezicht in haar bed. Lekker wat glijmiddel in mijn kont en de vibrator tegen mijn kontje. Stilaan in mijn kont, terwijl ze mijn pik kneedde. De vibrator er dieper in met neukende bewegingen, terwijl ze mijn pik naar achter trok en pijpte. Ongelooflijk lekkere klaargekomen. Mijn hele lijf trilde ervan !

Commentaar

Heb Rosa deze week na lang twijfelen een bezoekje gebracht.Wat een vrouw!Topklasse!
                  Wat je voor 50euro p+n allemaal krijgt!Eerst een rustige massage waarbij je jongeheer rustig de kans krijgt pal overeind te komen,en dat zonder te forceren of tijdsdruk,nadien condoom erover en pijpen.Na een tijdje vroeg Rosa of ze moest voortpijpen,of liever neuken.Ik koos voor neuken,standje naar keuze en kon niet meer wisselen,had daarvoor geen zin,het was gewoon te goed zoals we daar lagen.
                  Vlotte aantrekkelijke dame,correct,sympathiek en ze geeft je waar voor je geld.Van herhalingsgevaar is hier geen sprake,het is een zekerheid!!
                  Enige minpunt,het kledingstuk om haar middel dat ze aanhield was een beetje storend(heb niet gevraagd of ze het wilde uitdoen),maar er was genoeg te verkennen aan dat prachtige lichaam waarvan de borsten en het poesje gewillig werden aangeboden.Mij ziet ze spoedig terug.

Commentaar

Rosa werkt inderdaad niet op maandag, daarom verleden week dinsdag eens gepasseerd en inderdaad....naambordje "rosa" hing aan het raam, maar gordijen bleven heel lang dicht.
                    Na vele wandelingskes langs de ramen en veel twijfels ergens anders binnen te gaan, toch eindelijk bij rosa binnengeraakt.
                    En geen spijt gehad. Is inderdaad een super-vrouw, en het type waarvan ik hou... latina,mooie kont, heerlijke borsten en een lichaam waar toch een beetje "pak" aan is, welliswaar in de juiste proporties.
                    Eerst overal laten strelen, en ook overal mogen aankomen, zet zich op dergelijke manier dat ge alles goed ziet en overal goed aankunt.
                    Gebruikte dildo om me anaal te stimuleren, waarna ze fantastich begon te pijpen, heel diep en heel lekker.
                    Ben niet tot neuken gekomen, alhoewel ze het wel aanbood, maar vond haar pijpwerk zo lekker dat ik intens in het condoom klaar kwam.
                    Ga meestal 's avonds bij angelique (verversrui 18 en bijna rechtover VT 1) voor een lekkere pijpbeurt. Bij angelique kunt ge wel lekker in haar mondje klaarkomen zonder condoom, maar de pijpbeurt van Rosa was zeker zo goed.
                    Ga er zeker terug.

Commentaar

vandaag hier binnen gestapt,

Elena was steeds bezet (en na lezen van haar recentie wilde ik dan maar eens bij Lisa binnen stappen maar naambordje hing er niet) dan maar naar Jeniffer/Guadaloupe, die was er dus ook niet, etc etc etc

een beetje verder zag ik een slanke mulat staan, vroeg hoeveel, 50 zei ze, voor wat? voor alles wat ik wilde, tja wie slaagt zoiets af, binnen vertelde me dat ze Rosa heette, ik kon mij bovenstaande recenties nog iet of wat herinneren, maar ze zag er niet als "die" Rosa uit, ik had ze vroeger wel eens zien staan (niet dik maar tch lekker rond) maar ze is wss wel 15kg af gevallen (dit is dus wel te zien als ze naakt is (buik hangt er was los bij, niet mooi, maar och)

en ja uitkleden, rechtstaand beginnen voelen, likken, strelen, ze werd onmiddellijk kledder nat
                      op bed gaan zitten zodat ze bovenop mijn gezicht kwam zitten, haar helemaal uitgelikt, ze duwde haar kontgaatje recht op mijn mond zodat ik wel een 5tal min hieraan moest likken, toen begon ze zelf aan mijn pik te zuigen, jezus, wat kan ze dat goed, nog een 10tal min in 69 gelegen waarbij ze een vibrator gebruikte "tegen" mijn spel, afwisselend haar 2 gaatjes gelikt, dan omgedraaid in missio zodat ze terwijl in mijn tepels kon knijpen en dan er tegen aan, dan haar benen in mijn nek, daarna doggy, er kwam geen einde aan

zijn terug in 69 gegaan om te eindigen, ze heeft me zo afgetrokken zc, ze schrok toen ik kwam, want ze kreeg een straal recht tegen haar gezicht

kortom, zeer goede sex gehad, haar lichaam? tja... slank maar een beetje uitgezakt, maar echt niet storend, alles zeer zacht, haar borsten natuurlijk geen dikke boobys meer maar echte zachte vrouwelijke borsten die een beetje slap zijn en een beetje hangen maar met o zo lekkere tepels er op

gewoonweg goed, leuke & lekkere meid

Commentaar

Antwerpen, VT 01, Rosa (Bra)(uitstekend)

Deze morgen bezoekje gebracht... ver moeten zoeken naar recensie... jammer: want is echt top-dame!
                        Afspraak was pijpen en neuken, positie, beetje spelen voor 50€...
                        Toen ik op bed lag en ze me met haar zachte lijf opwarmde... kreeg ze blijkbaar een ander idee... voor 20 € bij kreeg ik wat extra... ik heb het geweten: mijn tepels werden hard gesabbeld, ik kreeg een vibrator aan mijn ballen pik en kont, ik mocht haar prachtige borsten kneden en likken, ze draaide zich dan met haar kont naar mijn gezicht en begon mijn paal, zonder condoom met extra olie te bewerken, haar nagels kwamen erbij het werd alsmaar ruwer en ruwer, kreeg een dildo in mijn mond, die dan in mijn kont... ze begon te trekken aan mijn pik terwijl de vibrator in mijn kont naar een hogere versnelling ging; intussen bewerkte zij mijn tepels en mocht ik aan haar tieten likken... kortom... ze maakte me helemaal gek en ik kwam heerlijk schokkend klaar...
                        Heerlijke en eerlijke meid... ziet me zeker terug... werkt van dinsdag tot zaterdag (ik dacht zondag en maandag niet) tijdens dag-uren (9:30 - 17 dacht ik?)...
                        Mooie meid, echte borsten en echt lijf... lekkere laarzen, prachtige tanden en smile... dream girl...
                        Rosa, als je dit leest... volgende keer wil ik je likken en tongzoenen... volgens mij kom ik daarvan al vanzelf spuitend klaar...
                        (Ze leek me groter dan 1m50 (maar kan ik niet aanpassen... het kunnen ook de highheellaarzen geweest zijn... :-) )

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 05, Rosa (Bra)

Na de positieve reacties ook eens bij Rosa op bezoek geweest. 100eur betaald en gevraagd dat ze haar tijd zou nemen voor een erotische massage. Ze begon met een gewone massage van de rug enz wat niet veel voorstelde. Daarna omgedraaid, waarbij ze me met haar mooie borsten begon te teasen. Ze vroeg of ze me met een vibrator mocht penetreren wat ik natuurlijk OK vond. Ze pijpte me met condoom en kwam in 69 op mij zitten. Maar het moest precies allemaal nogal vlug gaan. Condoom eraf, ze smeer mij in met olie en begon me af te trekken. Al bij al een matige ervaring. Het is een mooie vrouw met een heerlijk lijf, maar het was allemaal veel te routineus. Voor mij blijft het hier bij.

Commentaar

Het is in het verleden wel vaker gebeurd dat Rosa van haarkleur veranderde, maar ditmaal kan je haar "metamorfose" toch wel radicaal noemen: ze heeft nu sedert enkele dagen lichtblond haar en draagt witte zelfophoudende nylons.
                            Dit alles maakt dat ik echt wel een paar keer heb moeten kijken om zeker te zijn van mijn stuk...; overigens staat ze nu op VT21.

Commentaar

Ben in het verleden paar keer bij Rosa geweest. Doet ze ook anaal ? Geweldige kont heeft ze

Commentaar

Aan het werk...
                              X