Neli (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 12/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Neli (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 12/1

Heerlijke jonge meid 19!! Met het uiterlijk van een model, strak, mooi gebruind lang zwart haar leuke glimlach en zeer vriendelijk en relaxed. Ik liep langs haar en kon niet geloven dat zo'n mooie meid op deze plek zat. Ik koos het pakket p+n+l voor 40E. Ze heeft me eerst heerlijk gepijpt niet diep maar wel heel geil waarbij ze me telkens bleef aankijken, daarna mocht ik haar frisse schone kutje likken een groot genoegen! Ze heeft lekkere lipjes, en vond het lekker want ze werd steeds natter. Daarna geneukt, wat ik helaas niet lang volhield omdat ze zo geil aankeek en kreunde! Zeker voor herhaling vatbaar!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 03-06-09, 14:03. Reden: Verhuisd

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Neli (uitstekend)

Nadat het vijftigeurobiljet van eigenaar was verwisseld, kwam er vanuit het niets een klein sleuteltje tevoorschijn, die naderhand precies bleek te passen in het grote hangslot van de witte 'gammakast' naar ontwerp van Jan des Bouvrie. Dat noem ik nog eens geluk hebben. Stelt u zich eens voor wanneer het hier een simpel fietssleuteltje betrof, dan kon ik mooi fluiten naar m'n wisselgeld. Ja heus, ik kreeg zomaar twintig euro retour. Achteraf ook niet zo verwonderlijk natuurlijk wanneer men zich begeeft in de 30 eurozone. Maar desalniettemin was ik enigszins onwennig met de situatie.

Na het financiële gedeelte te hebben afgehandeld concentreerde ik me volledig op haar uitzonderlijk mooie uiterlijk. Op mijn verzoek mocht de deur van de douchecel worden geopend om zo meer lichtinval te verkrijgen. Het visuele aspect speelt bij mij een belangrijke rol, moet u weten. Ze zei nog: "Do you like mirrors." Nou, ik kwam ogen te kort.
    Maar bij kijken bleef het niet alleen. Ook met mijn mond ging ik op onderzoek uit. Een heerlijke zachte huid heeft ze, met van die lekkere kleine tietjes. Daarom bewust aan het eind van de sessie mijn lippen niet gewassen om zodoende op weg naar huis nog eventjes van haar te kunnen nagenieten.
    Mijn jongeheer begon al aardig te watertanden. Om vieze vlekken op het beddengoed te voorkomen trok ze mijn jongeheer een jasje aan. Voor alle zekerheid zoog ze hem voor een aantal minuten vacuüm om tijdens het neuken niet te worden getrakteerd op een 'klapband'. Dit nam ze blijkbaar serieus op gezien de tijd die ze er aan besteedde.
    Na alle opwarmertjes begon het echte werk: het neuken. Dit geschiedde op mijn verzoek, zoals u inmiddels gewend bent, in missionaris. Ondertussen bleef ze mij aandachtig aankijken en stootte een aantal klanken uit waaronder enkele zijn te vertalen als 'good, good'.
    Bij deze woorden kan ik me alleen maar aansluiten...

Donderdags is haar vrije dag, zo vertelde ze mij.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:18. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Neli (uitstekend)

Afgelopen week heeft Anteros Amelia bezocht.
      Toen ik naar haar naam vroeg leek haar naam fonetisch erg sterk op Amelia maar toch weer net anders. Ik ben vergeten nog een keer naar haar naam te vragen.
      Na mijn binnenkomst zei ze dat ik een kwartierje de tijd had!
      Het pijpen was wel goed maar erg kort.
      Hierna was alleen het missionarisstandje mogelijk.
      Bij het missionaris standje probeerde zij op allerlei manieren het dieper penetreren te voorkomen. Voor dit gedeelte van het werk zijn vele dames beter dan Amelia.
      UIteindelijk moest het handwerk er aan te pas komen om mij tot een hoogtepunt te brengen.

Anteros wandelde met gemengde gevoelens verder.
      Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:18. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Neli (goed)

Ik vond er niet veel aan.

Meisje was wel mooi (hoewel niet echt mijn type: te lang en niet echt rond) en schoon maar het was weer die tijdslimiet, en een gebrek aan initiatief. Ze pijpte terwijl ze haar mond redelijk ver openhield, waardoor je niet echt contact voelt. Neuken was missionaris, en zoals boven geschreven de enige optie waardoor je moet bijlappen voor bijvoorbeeld op zijn hondjes. Dat heb ik dus maar niet gedaan. Het boeide me niet echt dus verstand op 0, condoom gevuld en huiswaarts.

Haar buurmeisje in 13-I vond ik beter.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:19. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Klein kamertje! Heel vriendelijk meisje, had haar gleufje "vergeten" te scheren.. stoppeltjes en schuren.. Pijpen goed maar niet bijzonder, neuken ook niet bijzonder, wat wel bijzonder was was dat ze zich uitgebreid en diep liet vingeren, ook haar Clitje mocht er aan te pas komen en ze werd lekker nat.. Groot pluspunt, ze gaf zichzelf een uitgebreide douchebeurt achteraf, groot minpunt, ik rook nog een uur naar haar parfum/deo of wat het ook was..
          Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:19. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Deze dame stelde zich aan mij voor als Nelly. Ik maakte hier een opmerking over en vroeg: net als in Nelly Furtado? Ze bevestigde dit. De beschrijving van haar klopt wel, jong, lang, slank en erg mooi. Alsthans, dat is mijn mening .
            Ze begon mij eerst lekker te pijpen, niet echt diep maar wel aangenaam. Daarna mocht ik in het oudste standje haar nemen. Dit was erg lekker, want ze bleef mij strak aankijken met haar grote bruine ogen. Het rubbertje werd snel gevuld waarna ik weer tevreden huiswaarts keerde.
            Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:20.

Commentaar

Als het goed is vanmiddag bij deze zeer schone dame geweest. Neli is inderdaad zo rond dit adres gehuisvest, dacht eerst zelf ergens in de nummers 15 maar gezien de omschrijving in deze recentie ga ik er vanuit dat we het over dezelfde dame hebben, hoewel deze dame goed engels sprak en totaal geen frans. mocht het toch een buurvrouw zijn dan zal ik dit als ik haar weer spot corrigerend aangeven. De godin is een lange slanke bulgaarse, schat haar zelf zo rond de 1.80 meter, met een volle a cup, volgens eigen zeggen is ze 19 lentes jong en nu zo'n 3 maanden in Nederland. Een mooi strak figuurtje, slanke dijen, zeer slank bovenlichaam, ideaal voor iemand die van echte slanke dames houdt. meestal daarbij inbegrepen dat de cupmaat ietwat kleiner uitvalt. na wat heen en weer gebabbel werden we het eens over de prijs en kon de opstap naar een uiteindelijke ejaculatie aanvangen. eenmaal binnen in de beslotenheid van de kleine ruimte begon ze gezellig te kletsen en belanden we al babbelend beiden naakt op haar nederige stulpje. ze ging gelijk met haar heilige graal op mijn ene been zitten, wat uiteraard geweldig beviel, en begon mijn heilige zwaard rustig omhoog te bewegen totdat deze uiteindelijk in de verpakking belandde. eenmaal verpakt waagde ze zich eraan om het snoepgoed in de mond te nemen waarbij ze goed lette op het feit of het me wel geviel. moest het stijver of was zo goed? ga lekker door schatje... uiteindelijk lekker in positie haar fantastische lichaam aanschouwen en met haar parmantige borstjes spelen om vervolgens in missionarishouding het schouwspel tot een hoogtepunt te brengen. dit neemt uiteraard enige tijd in beslag waarbij ze me af en toe heerlijk geil en toch ook lief tegelijk aankeek.
              nadien nog een fantastische massage tot afsluiting.
              een geweldige meid waar ik zeker weer zal komen en waarvan ik hoop dat ze nog lang mag blijven in deze straat.
              ter info: het geheel kostte me € 50 en heb daar zo ongeveer tussen de 30 en 45 minuten verpoosd.
              Laatst gewijzigd door theinspector; 25-05-07, 00:04. Reden: Titel gewijzigd
              dankzij hookers behoor ik niet meer tot de zoekers

Commentaar

goedemiddag medelopers,

Normaal gesproken bezoek ik de achterdam in Alkmaar zo nu en dan maar door een tripje naar Groningen afgelopen zondag bij deze dame beland.
                Ik had al wat recenties gelezen en een aantal dames in mijn gedachten die ik mogelijk zou vereren met een bezoekje. Aangekomen in de middag bleek de straat zo goed als verlaten en was de keuze zeer gering.
                Voor deze dame gekozen en afgesproken € 30,- p & n. Het is absoluut een zeer mooi meisje die in tegenstelling tot de meeste oost europese dames goed engels spreekt en waar een leuk gesprek mee te voeren is. pijpen was goed maar niet bijzonder en neuken viel me echt tegen. geen contact met de dame en knijpend met haar benen zodat je niet lekker in haar komen kon, ook af en toe het handje erbij waardoor het voor mij bij een eenmalige actie blijft.
                kortom leuke meid maar volgende keer loop ik voorbij... maar wie weet ben ik het "servicelevel" van Alkmaar wel gewend zijn
                Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-07, 14:20. Reden: Naam gewijzigd

Commentaar

Re: Groningen, Hoekstraat 13 II, Neli (voldoende)

Afgelopen week ook bij Neli geweest. Inderdaad een super mooi uiterlijk, een heerlijk lichaam van 19 lentes jong.

Afgesproken P+N+B voor 50 euries. Begonnen met beffen, zo'n 10 minuten gedaan, heerlijk poesje heeft deze jongedame, alleen wel wat stoppeltjes....

Daarna heeft ze mij gepijpt, dit deed ze heel zacht en niet diep, vernam er eerlijk gezegd niet heel veel van.

Daarna bovenop haar afgemaakt, heelijk strak poesje Kon gewoon lekker doorstampen, ze werkte lekker mee.

Al met al zo'n 35 minuten binnengeweest, en aangezien Paulina de laatste tijd behoorlijk druk is, en ze ook (zoals ik vorige week zag) enkele avonden gewoon boven in haar kamer zat, zonder te werken, is dit een goed alternatief.

Door haar goede Engels kun je ook een leuk gesprek met haar hebben, en ze wastte zich ook achteraf

Commentaar

Naar alle recensies van Neli de afgelopen tijd hierop hookers de wandelschoenen op hemelvaartdag ook maar aangetrokken en s´midags in de auto gestapt en de reis naar Groningen maar aanvaard het is toch maar weer 45 min. rijden voor mij éénmaal aangekomen in G de auto geparkeerd in de parkeergarage best druk in G kermis op de vismarkt door de mensen menigte heen gewurmt op naar de Hoekstraat maar hopen dat zij er is en ja zij is er de reis toch niet voor niets geweest ben bij haar naar binnen gewipt had niet anders dan 50 euro biliet op zak vroeg wat krijg ik daar voor P+N+L en verschilende standjes zij ze ik zij dat dat okay was rap uitgekleed was enorm aan sex toe zij ook uitgekleed ze ging op dr rug liggen heb haar toen gebefd eerst rusig tot het lekker soepel werd toen aan dr lippen gezogen hmmmm wat had zij lekkere lipjes haar kutje had overigens wel stoppeltjes zeker 10 min bezig geweest haar te beffen zij begon al lekker te kreunen toen zij ze nu mijn beurt condoom om zat nog op mn knieén begon ze aan mn pik te zuigen even later vroeg ze als ik op mn rug wou liggen heb dat toen gedaan heeft zij mij verder gepijpt ze pijpt niet diep maar wel redelijk goed daarna glijmiddel op mn pik en dr kutje hopza in galop reed ze op mij niet egt diep wou dr eigenlijk wel dieper voelen ik zij andere positie deeed ze ze gin op dr rug en had geluk ze ging zo liggen met dr benen omhoog dat dat zou lukken ff kijken of zij dat toestaat eerst lekker rustig hmmm ééns proberen dan drukte mn pik tot de wortel in haar een paar keer rustig en toen hard was wel okay geloof ik ze zij niets dus zou wel goed wezen een paar keer gedaan zo hard dat zij achter uit schoof op bed hmmmm lekker en lekker strak ze begon zelf te soppen op een gegeven momment zou ze nat geweest zijn ik werd zo geil van haar ik kwam plots tot een enorme ontlading goed gevult condoom heb lange tijd niet zo´n heerlijke sex gehad wel wat donker op dr kamer maar wel fijn en gezellig aangekleed zij heeft haar ff gedoucht en weer naar huis het was een fijne hemelvaartdag in 2007.
                    groetjes mister.R

Commentaar

vandaag weer eens aan het wandelen geweest, eigenlijk met één doel, naar deze fantastische dame toe. Heb het inmiddels wel gehad met de Nieuwstad, wel mooie vrouwen, maar ook zeer hoge prijzen terwijl er niets geboden wordt. En als je dan de Hoekstraat ziet en de normale prijzen die worden gehanteerd, tja,dan is Nieuwstad voor mij snel Oudstad en vergeten. Kom daar pas weer als de prestaties in verhouding staan of er een devaluatie van het tarief komt.

Enfin, met één doel heen en nog gekregen ook. Wat mannen uiteraard waarderen is het feit dat een dame je nog herkent van de vorige keer,en zo verging het mij ook. Ik weet wel, het zijn commerciële trucjes,maar toch het werkt wel. Even bijgekletst, snel ontdaan van alles en lekker aan elkaar zitten. Wat heeft ze , ondanks haar cup A schat ik, toch een prachtige tietjes waar je ook heerlijk aan mag sabbelen onder het genot van kreunende geluidjes uit haar mond. Fallus moest er toch weer aan geloven en kreeg zijn gebruikelijke regenjas om alvorens er tot aktie werd overgegaan. Fallus verdween in het heerlijke mondje dat er niet te strak en niet te nauw omheen viel. Na een tijdje was het moment daar om toch tot de aktie over te gaan en mocht ik mij bovenvloers begeven en haar in de meest gebruikelijke positie penetreren. Gezien de strakheid van haar graal heb ik dit weer als erg plezierig en stimulerend ervaren, waardoor het mij niet veel moeite kostte om toch weer tot een genottelijk hoogtepunt te komen en mijn hersenen weer te voeden met nieuwe impulsen.

Het gewone standaardtarief van 30 euro maar toch weer een vorstelijke beloning, deze dame is gewoon een topwijf.
                      Althans voor mij, en smaken verschillen. zolang zij hier vertoefd blijf ik zeker de Nieuwstad saboteren waar de dames volgens mij al in slaap vallen als ze het matras aangeraken en daar nog exhorbitante bedragen voor vragen ook.
                      Lijkt me geweldig als ze aan hun eigen graaizucht ten onder gaan en de Hoeksraat the place to be wordt.
                      O ja, Nelli is er nog een maand en gaat dan een paar weekjes op vakantie naar haar thuis, begin juli wist ze me te vertellen.
                      Wilde hier een recentie van maken maar de template bleef maar janken om een prijs die niet correct was ingevoerd. Alle mogelijke manieren van prijstarieven met en zonder euro/dollar/japanse en tekens geprobeerd maar niets werkte. helaas, vandaar alleen een reactie.
                      dankzij hookers behoor ik niet meer tot de zoekers

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 15, Neli (voldoende)

Donderdagavond deze jonge Bulgaarse dame van 20 jaar bezocht.
                        Vriendelijke dame en met een lichaam als een model. Afgesproken voor vijftig euro te likken,pijpen en neuken.
                        Het pijpen was gewoontjes maar toen heb ik haar gelikt en gefingerd en zij werd klets nat en zij had de keuken rol nodig, heb dit niet eerder meegemaakt.
                        Nadat zij klaargekonen was overgegaan tot het neuken, dit was erg goed want op een gegeven moment begon zij ook mee te neuken en kon het niet lang neer vol houden om geweldig klaar te komen. Daarna ging zij douchen en hebben nog even nagekletst. uitmuntende ervaring, kom zeker weer langs
                        Laatst gewijzigd door theinspector; 03-06-09, 14:09. Reden: Verhuisd

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 38/?, Nely (Bul) (uitstekend)

Hoi,
                          Gisteravond terug afgezakt naar SKW Antwerpen.
                          In de schipperstraat op nummer 38 staat al een tijdje een meisje en ze heet Nely zei ze tegen mij, ze spreekt Engels maar haar Frans is merkelijk beter , of dit de juiste schrijfwijze van haar naam is weet ik niet ?
                          Ze woont in Brussel.
                          Op haar stoel hangt een badhanddoek met de Britse vlag op.
                          Ze gaat wel verhuizen naar adres schipperstraat 15 wist ze me te vertellen.
                          Ze is 21 jaar en houd vooral van geld
                          Normaal zal ik niet snel europese meisjes bezoeken maar aan een gebrek van mijn favoriete latina's heb ik haar maar bezocht.
                          Latina's zijn vooral veel warmere types,lovers zeg maar.
                          Is mijn persoonlijke keuze,is voor iedereen anders.
                          Zij (Nely) mag er best wezen
                          Voorspelbaar pijpen en neuken , 2 standjes afgewerkt.
                          Wat helemaal niet wel zeggen dat het minder goed was !
                          Het was heel goed maar ik denk niet dat ik haar nog terug ga bezoeken.
                          Ik heb immers een heel zware voorliefde voor latina's.

Groeten de Br@sillover

Até á proxima , Ciao ....

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/?, Nely (Bul) (uitstekend)

Ze zit tegenwoordig op nummer 27 in het derde raam.

volgens mij heeft ze absoluut het schattigste kopje van de hele wijk. En ze is supergrappig, ik heb jaren niet zoveel lol gehad met een vrouw. Ze lacht voordurend en wil vooral veel fun "if its no fun i don't do it" zegt ze. ze speelt het schattige schoolmeisje, of de boze schooljuffrouw als geen ander. Klinkt het raar? Ze deed het allemaal spontaan tijdens het uitkleden :-P

De seks was ni suuuuper maar ik vind het wel een keer een welgekome afwisseling om bij haar langs te gaan. Tis een keer andere manier van seks beleven. Al moet je natuurlijk van haar directe aanpak houden.

You can do everything with me zei ze nog en dat deed ik ook, ik heb haar poesje ruim bespeelt, haar borsten en kontje gekust en ondertussen deed ze het condoom aan met haar mond (wat een verrassing ;-) dan zuigt ze je helemaal stijf tot je helemaal recht staat en mag je haar neuken in alle richtingen. Ik heb haar eerst langs de bedrand geneukt, dan op zen missionaris en tenslotte het zakje volgelspoten terwijl ik haar kont kon bewonderen zoals een echte hond dat alleen maar kan.

Voor mij heeft ze een schitterend lijf met prachtige tietjes en superschattige snoet. Ik ga nog wel eens terug maar ik ga eerst haar buurmeisje en de blonde een paar ramen terug een keer uitproberen.

Ohja, ze is idd 21 en komt uit bulgarije, in mei werkt ze niet want dan gaat ze naar haar familie. En het is Nelly zoals in Nelly Furtado zei ze, met twee ll'en dus :-)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/?, Nely (Bul) (uitstekend)

Volgens mij werkt ze alleen s'avonds.

Heb haar vorige week ook bezocht,gewoon al dat schattige snoetje

Eerst keurig betaald,kleertjes uit en op bed gaan liggen.
                              ze houd ervan dat je met haar borstjes speelt,terwijl deed ze het condoom aan en begon erop los te pijpen ( deed ze erg goed trouwens)
                              Vervolgens 2 standjes gedaan eerst zij bovenop en gevolgd door een missionarishouding zakje leeggemaakt.

Alles schoongemaakt wat zij mij deed en wat nagepraat .

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/2, Neli (Bulg) (goed)

Momenteel is ze de vriendelijkste dame van de straat vind ik.Ze neukt als een vriendin.Ik heb al altijd 50 euros betaald maar nog nooit minder dan een halfuur geneukt bij haar.Ik geef haar gelijk,ze zegt :ik kan beter mijn tijd doorbrengen met mijn klanten dan 1 uur achter mijn raam te staan wachten op een klant.
                                Je kunt bij haar zoveel je maar wilt van standjes wisselen,lichaam kussen en echt overal,allemaal voor die 50 euros.Tongzoenen doet ze niet.Het enige dat ik iets te min vind bij haar is dat ze geen geschoren poesje heeft,er staat altijd wat haar op Al een halfjaar vaste klant bij,ik kan haar niet laten kent ze me vanbuiten,ze weet wat ik wil op welk moment,we hebben heerlijke sex

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/2, Neli (Bul) (goed)

Al vele malen gepasseerd maar vandaag voor de eerste keer binnengegaan ...
                                  Mijn fout dat ik deze schitterende dame nu pas ontdek !
                                  Mooi lichaam, leuke babbel, fantastische pijp en lekker strelen en tepelplay.
                                  We zijn zelfs niet aan neuken toegekomen: nog nooit meegemaakt dat iemand mij klaarpijpte, deze Neli is echt de eerste dvp die hierin slaagt !
                                  De andere Nelly heeft er een serieuze concurrent/collega bij voor mijn bezoekjes ...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 37/2, Neli (Bul) (uitstekend)

Beste medewandelaars, Ik kwam toevallig een recentie van Neli tegen en haal hem nog maar eens naar voren. Nou, ik kom al een hele tijd bij haar maar wat een lekkere lieve meid is dit, ze geeft je echt het gevoel van een vriendin niets is te veel of te gek en naar de klok kijkt ze ook niet echt. Laatste keer heb ik ze niet eens geneukt , we waren elkaar in 69 lekker aan het vewennen toen ze me nog eventjes onverwacht met een vibrator anaal nam. Nou ik was zo van mijn nakomelingen af. Voor mij is het een van de toppers van het skw en dan nog zo`n mooi lichaam erbij.

Neli blijft mijn favorietje ze is aan te bevelen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 18/3, Nelly (Bul) (uitstekend)

ik was afgelopen zaterdag bij een prachtige Bulgaarse die ook Neli noemt, ze zat evenwel in de schippersstraat 43 rechtse raam (kan ook 41 of 45 geweest zijn). ze zegt dat ze 23 is en ze zag er ook zo uit.
                                      twee uurtjes mee geamuseerd, heel erg GFE, heel hygienisch en een lekker getrimd poesje (niet afgeschoren, wel heerlijk kort geschoren)

ze heeft donker haar halflang, een klein b-kupje met stevige tepeltjes op haar mandarientjes. ze droeg een erg kort zwart broekje en een wit gekleed topje van schouders tot net onder haar borsten.
                                      lange benen.

absolute aanrader.

ik wil wel een recentie invullen, maar ben even het spoor bijster hoe en waar dat ding zit...
                                      Laatst gewijzigd door Sagaris; 11-12-10, 00:53. Reden: beericht en recensie samengevoegd, en naar juiste topic verplaatst

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 05/4, Neli (Bul)(uitstekend)

Neli is gelukkig terug, jammer dat het maar voor een maand is. Ik denk dat ze eind mei weer vertrekt dus geniet van deze brok puur natuur zolang het nog kan. Afgelopen vrijdag haar bezocht en heftige sex met haar gehad. bijna een uur binnengeweest en het was echt te gek wat een lekkere mooie spontane verschijning is dit toch het was een heftig weerzien na maanden van afwezigheid. Ze was niet vergeten dat ik ook een fan van Nancy ben en dat ik ook wel van SM houd Ik heb ze ook geleerd hoe ze de prostaat goed kan masseren en dat was ze dan ook niet vergeten. In een kast had ze ook nog poppers staan dus het was van alles wat.
                                        Ze weet ook dat dit forum bestaat ze kan het alleen niet lezen.
                                        Ik kan alleen nog zeggen geniet van deze meid en behandel ze met respect want ze is echt top.

Commentaar

Neli (bulgaarse)

Gisteren de ochtend door gebracht bij Neli.
                                          Ik had niet verwacht haar al zo snel terug te zien. Het was heftig, alsof we elkaar na jaren weer terug zagen, en tevens was het vertrouwd als was het gisteren voor het laatst.
                                          Lekker lang geknuffeld en veel gepraat in een zeer intieme houding.
                                          Ik blij dus, en zij ook tevreden.

Neli gaat nu verder de nachtdienst in. Zij blijft nu maar tot het einde van de maand. daarna is het weer afwachten tot zij terug komt (als zij terugkomt, het hangt een "beetje" van de omzet af. Hoe meer klanten, hoe eerder zij terug is)

Ik heb mijn best gedaan jongens, nu jullie !