Josefa (Tje), Antwerpen, Schippersstraat 04/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Josefa (Tje), Antwerpen, Schippersstraat 04/1

Enkele dagen nog eens op wandel in de mooiste straten van 't stad. Natasha was altijd maar bezet en dan maar op zoek naar wat ander lekkers.
    Viel mijn oog op deze brunette. Ik had ze al enkele keren gezien de laatste weken en telkens kwam er een lachje. Het zekere voor het onzekere genomen en maar eens binnengesprongen. Ik heb het me niet beklaagd. Sensueel stapte ze voor me uit de trap. Eenmaal in de kamer kwam er meteen een knuffel en kusje. Meteen ons ontdaan van alle overbodige textiel en het bed beklommen. Zacht kwam ze tegen me aan strelen en kusjes geven over mijn hele lichaam. Na enkele minuutjes de kleine zijn muts opgezet en een lekkere pijpbeurt mogen ondergaan. Nadien haar poesje nat gelikt en in missionaris genomen. Tot slot afgemaakt in doggy waarbij ze wat rechter ging zitten waardoor we tegen mekaar aanwreven.
    Nadien een wasje en terug de kleren aan om met een kusje en knuffel terug de nacht in te stappen.
    Deze meid spreekt niet vloeiend Engels met een paar woordjes Tsjechisch er tussen door maar ze is zacht en lief.
    Zeker een aanrader maar toch wel haar met respect behandelen.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 22-11-17, 23:58.

Jozefa (Tsjechie), Schippersstraat 24/3

Vanavond nog eens gaan stappen in het skw. Mijn oog viel op Josefa, een meisje afkomstig uit Tsjechie. Ze is 25 maar ziet er een pak jonger uit : 1m65 groot, lang zwart haar en ze heeft een A-cup.Ik ben naar binnen gegaan; 50 euro was de prijs. Ik vroeg of ze ook wou zoenen en pzc, maar dat kon alleen voor 200. Na een beetje onderhandelen wou ze wel voor 150. We hebben ons uitgekleed waarna zij mijn riotgun heeft gewassen : man ik werd geil! Al zoenend belandden we op het bed waar ze me minutenlang pijpte. Daarna rubber erover, en zij op mij. Ze heeft maar kleine borstjes doch ik genoot echt wel van het uitzicht. Na enkele minuten kozen we voor doggy-style en uiteindelijk het afgemaakt in missionarishouding.
    Er was nog wat tijd over en ze heeft me nog een stevige massage gegeven.
    Ja die ziet me zeker nog terug!
    Voor de geinteresseerden : Josefa zit in de Schipperstraat 24 (di rechts van de ingang van Villa Tinto), en dit in het derde raam van links.
    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/2, Sara (Tsj) (uitstekend)

Zoals gevraagd Delta 1 nog een extra recensie.
      Een tweetal keer ga ik bij haar langs en dan kennen we mekaar al wat beter.
      Ondertussen is haar Engels al wat beter en kan ze al enkele woordjes Nederlands. Ik blijf ondertussen een uurtje omdat ik het toch wat rustiger aan wil doen.
      Zoals altijd is het beginnen met wat strelen en zoenen, daarna een lange afwisselende pijpbeurt. Dan lik haar poesje en laat ze lekker kreunen. Om tot slot eerst in missionaris en dan ofwel in doggy of cowgirl te eindigen.
      Ze is overigens ondertussen 26 jaar geworden maar ik weet niet hoe ik de leeftijd moet aanpassen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/3, Josefa (Tje) (uitstekend)

Ik wist het al eventjes dat ze op weg was naar Belgenland, maar vanavond was het dan weer zover. Na drie maanden is Josefa terug op haar vertrouwde stekje te vinden. Ze was een beetje teleurgesteld dat al de bekende gezichten met vakantie zijn. Voor de rest is ze niets veranderd. We hebben voor een uurtje afgesproken met als gevolg al zoenend het bed op, een lange afwisselende pijpbeurt en nadien haar poesje natgelikt. Eerst in missio om tenslotte in doggy klaar te komen. Nog wat gezellig nagepraat, gewassen en met een zoen afscheid genomen.
        Het zal niet lang duren voor ik weer terug keer.

MOD : je mag haar leeftijd verhogen. Ze is dit jaar 27 geworden.
        En de recensies en berichten die ik vroeger geschreven heb onder de naam Sara op de Schippersstraat 24/2 mogen hierbij gevoegd worden, want het gaat om dezelfde dame. Haar juiste naam die ze gebruikt is Josefa.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/3, Josefa (Tje)(uitstekend)

Een tijdje geleden heb ik de beste ervaring tot nu toe gehad in het Schipperskwartier. Het was ongeveer 21:00 en na 3 keer te hebben rondgelopen was ik bijna op het punt naar huis te vertrekken totdat ik een meisje zag die zeer vriendelijk naar me toelachte telkens dat ik voor haar raam passeerde. Ik was toen nog nooit binnengeweest bij een dame van plezier... dus na al mijn moed bijeen verzameld te hebben om te vragen of ze me zou binnen laten voor 50 €, bleek pijpen en neuken met condoom de "service" te zijn en voor een beslissing te nemen heb ik haar gevraagd of ik aan haar borsten mocht komen wat geen probleem blijkt te zijn voor haar.. Toen had ze een kleine 2-delige bikini en een stuk van haar linker tepel was te bewonderen ...amai ik kreeg al een stevige erectie terwijl we aan't het afspreken waren voor de prijs dus trappen omhoog naar de kamer waar ik van haar lekkere opgestoken tepeltjes heb kunnen genieten ik denk dat ze een kleine B-cup heeft, haar lekkere tietjes waren in ieder geval niet groot maar ook niet overdrijvend klein . Na van haar lekkere tietjes te hebben genoten, heeft ze me op haar bed laten liggen waar ze overal op mijn borstkas en buik plagerig begon te kussen. Dat was al meer dan genoeg om mijn vriend op 100% te krijgen...dus condoom erop, lekker en zacht maar met gevoel gepijpt zonder haar tanden te voelen om vervolgens 3 posities te kiezen, doggy, misio en cowgirl. Ik denk dat ik meer dan 25 minuten ben binnen geweest bij haar. Ik voelde dat de 20 minuten al lang voorbij waren geweest en uit respect voor haar heb ik tegen haar gezegd dat ze mocht stoppen want de tijd zat erop waarop ze antwoordde met een lieve stem dat ik nog 2 minuten mocht blijven en dat ze hier was om me te bevredigen dus met haar hand afgewerkt. Het was in ieder geval niet haar schuld maar de mijne want het was mijn eerste keer bij een dvp en was een beetje zenuwachtig . Ze is zeer vriendelijk, lief en vooral hygiënisch, ze heeft haar bidet voor en na de daad gebruikt. Behandel deze zachte dame met respect en je zul veel terugkrijgen .

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/5, Josefa (Tje)(uitstekend)

Dinsdagavond was het dus weer mijn beurt... en het was weer een goede beurt. Ik ken haar nu al bijna vier jaar en zij mij ook, waardoor we wel weten wat we aan elkaar hebben. Beginnen met heel veel zoenen, pzc, snel cd erover en dan vollebak seksen. Op het bed en op de vloer, het maakt niet uit voor mijn Tsjechisch vriendinnetje...

t' Is een schatje en z' is voor veel te vinden. Ik ben uiteindelijk bijna een uur binnengeweest, voor 150 euro is dat echt de top.
            Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

... En z' is terug . Ik moest wel een paar rondjes lopen want ze had al een klant toen ik in Antwerpen aankwam. Toch wist ik dat ze er was want... ze heeft altijd hetzelfde dekentje op haar stoel liggen en daaraan kan ik dus zien dat ze aanwezig is .

Na een klein half uur was Josefa weer vrij en ging ik er onmiddelijk op af, want anders was er weer iemand mij voor; ze heeft blijkbaar wel een schare trouwe fans . Ze droeg een zwart-witte bikini en heeft d'r haar nu bruin; de witte meshen zijn er al uit.

We zijn de kamer opgegaan, nog altijd dezelfde van toen ze een jaar of vier geleden begon. Onmiddelijk beginnen met zoenen, we kennen elkaar nu wel en ik weet nu wel wat ik bij haar mag. Ik heb met haar bijna 10 minuten liggen rollebollen op het bed, of beter een neukbak want in de Ikea verkopen ze die dingen dus niet.

Uiteindelijk hebben we ons dan toch maar uitgekleed en ons een beetje verfrist, want het moet proper blijven niewaar.
              Josefa doet haar haar telkens in een soort dot en dan ziet ze er nog sexier uit, ook dat brilletje staat haar echt wel. Afin nog eens beginnen zoenen, en langzaamaan ging Josefa op haar knietjes zitten en begon me zachtjes te pijpen. Tussendoor wou ze me een beetje plagen door mij te kietelen want ze weet dat ik daar niet tegen kan .

Condoom aangebracht en seksen maar. Eerst doggy, dan amazone, nog eens doggy, effe missionaris spelen en dan weer doggy om uiteindelijk in amazone te finishen.

Naar algoede gewoonte kreeg ik nog een lekkere massage en werd er nog wat geklets, vooral over privézaken deze keer. Ik heb wel de indruk dat ze deze job stilletjesaan beu aan het worden is, dus wie haar nog es wil hebben moet zich reppen.

Josefa is een fantastische dame die voor veel te vinden is, zoals zoenen en pzc. Let wel, je moet dit wel op de kamer bespreken want aan de deur is het enkel 'fifty euro for fuck and suck'. Ze heeft niet graag dat je extra's aan de deur vraagt dus wees discreet.
              Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Nog een recensie van enkele dagen geleden.

Josefa. Dat is nu wellicht de dertigste keer dat ik bij deze dame geweest ben, of waarschijnlijk toch iets minder. Tja, bij sommige dames klikt het nu eenmaal en mechelen is nogal conservatief : als 'm iets plezant vindt blijft em nogal eens plakken.

Ook bij J. dus. Ik ken de dame nu al een jaar of vier, en telkens is het een groot feest. Snel de trap op, en al zoenend en struikelend over kleingeld (!) op de vloer haar kamertje binnendonderen, ons op het bed gooien en met kleren nog aan een tiental minuten liggen lebberen. Dan mekaar uitkleden : zij heeft een bikini aan en daar is niet veel werk aan, maar met mijn dikke winterkleren heeft J. wel wat moeite ...

Naar de wasbak gesukkeld waar J. mijn pistool van een goeie wasbeurt voorzag. Nu, mechelen neemt altijd een bad voor hij gaat stappen dus wat properheid betreft is er niks op te merken, maar een professionele dame als J. wil zeker zijn van haar stuk en wast het gerief van haar clientèle zelf. Ook een manier om venten geil te krijgen en er sneller van af te zijn natuurlijk., J. kent de truken van de foor onderhand ook wel, zoals gezegd ze is een profi. Daarom ook dat ze de tijd neemt om zichzelf te verfrissen.

J. nam haar brilletje af en stak haar haar in een dotje, het sein om er tegenaan te gaan. Eerst nog flink zoenen en langzaam zakte ze daarna op haar knietjes, om mijn spel eens goed te verwennen. Likken, zachtjes pijpen en weer likken, minuten aan een stuk. Mechelen zakte ook zachtjes tot op z'n versleten knieën en er werd weer gezoend dat het een lieve lust was. Dan werd het tijd om toch het bed, of beter, de neukbak op te kruipen. Ik ging languit liggen en J. ging verder mij oraal te verwennen. Dan kwam ze op mij liggen, weer zoenen en ze ging met haar zachte schaamlipjes over mijn eikel... Toch nog tijdig aan een cd gedacht en J. verstaat de kunst dit aan te brengen zonder dat dit de intensiteit van dit liefdesspel verknalt. J. kwam weer op mij en 'zonder handen' kon ik bij haar binnenschuiven... O wat voelt dit goed. J. ging op en neer, eerst langzaam, en dan sneller en sneller... Ik wilde nog van standje wisselen maar ik voelde mij hart gaan en ik dacht nog, ik ga eraan... J. ging als maar sneller als een TGV en ik voelde mij zelf als een fles champagne die smachtte om ontkurkt te worden... KNAL ... Gelukkig zat er nog een stuk plastiek over...

Zeiknat van het zweet waren we, allebei. Effe blijven liggen, je kent dat wel, zo een beetje lief doen, naspel zoals de psychologen zeggen. Dan zijn we toch maar opgestaan voor een korte wasbeurt : plastiek eraf mbh een stuk keukenpapier en weer naar de wasbak. J. nam mijn ondertussen verslapte lid en waste mijn jongeheer, met het water alweer op de juiste temperatuur. Tja, J. heeft in de vier jaar dat ze hier werkt wellicht al honderden zoniet duizenden gasten gehad dus ze weet wel wat ze moet doen. Misschien wordt ze op latere leeftijd wel bejaardehelpster .

Dan was het tijd voor een massage, ook al een vast ritueel. Zachte bodymilk, van een veel te duur merk, zachtjes over mijn rug wrijven. Mechelen heeft een hekel aan dames die denken te weten hoe ze moeten masseren doch J. kan het wel, ook al omdat mechelen wel zegt hoe het moet . Eerst de schouders, dan de rug en ook de benen een beurt geven. Ah ja, als ge begint moet ge het tegoei doen niewaar...

Ondertussen waren we aan 't babbelen, over de koetjes en de kalfjes, J. vertelde over haar privébesognes en ik dacht er het mijne van want ik heb zulke verhalen al wel vaker gehoord, maar toch soms kan je al eens een luisterend oor bieden, dan krijg je als klant meer gedaan dan anders...
                Het gesprek ging de lollige kant op, er werd weer wat gespeeld, geneuzeneusd en zachtjes gekust, mijn pik kwam weer tot leven en J. had het gezien. 'You want again?' 'Yes' 'Ok', zei J.

Daar gingen we weer. J. zakte naar beneden en begon me weer te pijpen, ik nam een cd en gaf het haar, erover en weer rijden... Nu wou ik het wat langer volhouden en koos een ander standje : doggy. Lekker! Langzaamaan ging J. helemaal plat en ik er bovenop, jeezus dat was fun. J. begon ook weer te transpireren; of dat nu door mijn gewicht kwam laat ik in het midden... Nu wilde ik van positie wisselen doch J. trok het cd eraf en begon weer te pijpen : ik op mijn knieën en J. plat op haar buik. Ik voelde het weer komen en normaal gebeurt dit bij J. niet : ik spoot mijn nageslacht recht in haar mondje... Ze vond het niet erg.

Nog eens een wasje gedaan en nu was het tijd om door te gaan. Dit was een voltreffer : voor 150 euro een dik uur binnengeweest. Het feit dat het momenteel nogal kalm is speelt natuurlijk ook een rol maar toch : wie bereid is te 'investeren' in een dame krijgt er veel voor terug. En J. speelt dat spel mee natuurlijk : zij weet perfect hoe zij haar job moet uitvoeren, en of er nu geld naar de pimp of de familie ginderachter gaat, J. verdient goed haar boterham hier in Antwerpen.
                Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
                  Nog een recensie van enkele dagen geleden.

Josefa. Dat is nu wellicht de dertigste keer dat ik bij deze dame geweest ben, of waarschijnlijk toch iets minder. Tja, bij sommige dames klikt het nu eenmaal en mechelen is nogal conservatief : als 'm iets plezant vindt blijft em nogal eens plakken.
                  Ook ik ben de tel kwijt geraakt.
                  Maar zoals je het beschrijft klopt helemaal, op die privébesognes na dan, daar heeft ze mij nog nooit mee lastig gevallen. Nou ja ze vertelt wel eens wat maar ik vind het zeker niet gelijkend op de andere "priveverhalen "die je vaak te horen krijgt, ik heb meer het gevoel dat het "objectief "vertelt wordt dan "ik ben zo'n zielige meid" zoals je bij andere dames vaak meemaakt. Kortom, ze is niet te beroerd wat meer te vertellen om een bezoekje net wat persoonlijker te maken maar echt "poging to medelijden opwekken" is het ook niet. In mijn ogen en oren dan. Of het moet die beestenbende zijn met weet ik hoeveel katten en honden, je zou toch bijna een zak beestenvoer gaan kopen als kadootje voor ze vertrekt.

Maar bij mijn laatste bezoek merkte ik wel dat ze heel hard aan een wat langere vakantie toe was. Ze zou nog een paar dagen werken maar ze was volgens mij zo hard aan wat rust toe dat ik niet eens hier "Heren grijp uw kans, ze gaat zo weg" gepost had.

Soms ben je blij dat een dame "even" wat welverdiende rust neemt.
                  (en ik kan weer sparen voor later dit jaar, bij Jozefa blijf je geen 20 minuten maar duurt het langer )

Commentaar

Vorige maandag; een druiligere avond. Het was rustig in de straatjes en plots zag ik Josefa. Geen seconde getwijfeld - het was ondertussen toch weer zo'n 4 maanden. Meteen de trap op en met heel wat lekkere zoenen op bed beland. Na een geweldige pijpbeurt ook haar verwend. Nadien kwam ze boven op me geschoven en zijn we in dogie geëindigd.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/5, Josefa (Tje)

Josefa is zonder twijfel de beste dvp die ik ooit bezocht heb. Voor mijn 50 euro ging ik tevredener naar buiten dan na een privédate van 150 euro. Tongzoenen was er niet bij voor deze prijs, maar wauw: deze vrouw werkt niet zomaar naar je orgasme toe, ze wil dat je op trillende benen naar buiten strompelt.

Een uitgebreid voorspel, heerlijk facesitten, in mijn mond spuwen, vingeren, likken, neuken in om het even welk standje waar ik zin in had en dat met veel overtuiging, en alsof dat nog niet genoeg was kneep ze terwijl ik in haar poesje kwam ritmisch dicht zodat ik leeggemolken van van haar af kon rollen.

Josefa is een sekstherapeut ver voorbij de theorie. Ik weet niet hoe ik voortaan nog voorbij haar raam kan wandelen. Ik verlaag alvast de afhaallimiet op mijn bankkaart.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/5, Josefa (Tje)

Laatst nog eens langsgeweest bij deze topper.
                        Na de hygiënische plichtplegingen op het bed begonnen met een zalige body to body waarbij ze mij op sterkte bracht.
                        Dan overgegaan naar pijpen, wat ze zeer afwisselend doet. Zacht, hard, diep, enkel de eikel. Dit duurde behoorlijk lang. Dan gevraagd om me zonder condoom en met olie af te trekken. Lekker lang en teasend ging ze te werk. Toen ik het eind voelde naderen gegaan voor neuken in missio. Hier deed ze lekker mee en werd ze opgewonden. Behoorlijk kunnen uithouden, maar dan kwam de grote explosie.
                        Hierna nestelde ze zich in mijn armen en hebben we zeker nog 15 minuten met elkaar gepraat. Ik ken ze al een tijdje en dus is er wel wat te vertellen na haar lange verlof.
                        Kortom, een topmeid, zonder kapsones die een liefdevolle topservice geeft. Bovendien weinig tijdsdruk en een goed gesprek. Ging er na een uurtje tevreden buiten

Commentaar

lang geleden dat ik nog over mijn avonturen geschreven heb hier maar deze dame verdiend wel een uitstekende beoordeling
                          ik ben haar vele jaren voorbijgelopen tot ze enkele maanden geleden op ss 34 (denk ik) plots mij recht in de ogen keer en glimlachte .... en ik dacht ach ja waarom ook niet
                          had er helemaal niet op gelet dat het de zelfde dame was dan in nr 24 tot ze zei dat ze mij al jaren zag voorbij wandelen en dat ik bij haar buurvrouw vroeger regelmatig kwam
                          ondertussen een stuk of 10 bezoekjes bij haar die bij elk bezoek beter worden
                          echt een dame waar je s'morgens naast wakker zou willen worden
                          ze heeft momenteel geen vaste kamer en heeft het wat moeilijk om in de nachtshift een kamer te vinden ...

Als ik zou willen dat je het begreep , had ik het wel beter uitgelegd !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brouwer02
                            Josefa nog steeds in dag op die plaats?
                            Maandag zou ik in de dag eventueel in Antwerpen kunnen zijn. Info is welkom.
                            Vorige zondag was de enige dag dat ze overdag stond, deze week heeft ze geen kamer gevonden en voor volgende week is er nog niets zeker.
                            Als ze iets gevonden heeft zal het in de nacht zijn.

Commentaar

Bedankt, dogielover.
                              Zal dan misschien best na 20u langsgaan, maar met risico dat ze er toch weer niet is.
                              Mocht je haar telnr hebben mag je sturen via mail. Kan ik vermijden voor niets naar Antwerpen te komen.

Commentaar

Telefoonnummer(s) vraag je best aan de dame(s) zelf. Ik denk niet dat ze appreciëren dat hun gegevens zomaar worden doorgegeven...
                                Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brouwer02
                                  Josefa nog steeds in dag op die plaats?
                                  Maandag zou ik in de dag eventueel in Antwerpen kunnen zijn. Info is welkom.
                                  hedenavond josefa gespot in de schipperstraat nr 40/1 weer nachtdienst
                                  THEO
                                  wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                                  alleen huilebalken hebben spijt
                                  god create the world in 7 days
                                  day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Dank je Theo voor de info. Zal eens moeten langsgaan.

Commentaar

Confirmed. Heb ze daarnet ook gezien op SS40/1. Jammer dat ze een jurkje aanhad en niets kleiners.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vroemvroem Bekijk bericht
                                        Confirmed. Heb ze daarnet ook gezien op SS40/1. Jammer dat ze een jurkje aanhad en niets kleiners.
                                        Dan ga je toch naar binnen om dat jurkje uit te doen?

Commentaar

Het was weer een week of twee geleden dat ik er geraakt was, maar gisteren toch weer eens bij ons Josefa-ken binnen gewipt. Ze zit daar voorlopig op SS40/1. De kamer is wat klein en met een éénpersoonsbed is het toch wat krap. Ze zou er de volgende week toch nog een weekje bij doen om dan toch weer uit te kijken naar een andere kamer. Na de plichtplegingen ons ontdaan van de kleren, een wasje en met een langerekte tongzoen op bed beland, waarna de vaste tradities, zoals het pijpen, beffen, de prostaatmassage, de verschillende standjes de revue passeerden. Nadien nog een knuffel en een babbeltje over van alles en nog wat tot kleinen dogielover aangaf nog zin te hebben. Cd'tje der over en een nieuwe ontmoeting met het poesje. Na nog wat geknuffel toch maar opnieuw de nacht in met een zoentje.