Nadia (Rus), Antwerpen, Schippersstraat 02/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nadia (Rus), Antwerpen, Schippersstraat 02/3

vandaag voor de eerste keer van het jaar
    nog is 1 van mijn favoriete dingens in het leven gedaan wat rondgewandeld
    er was eigenlijk vrij weinig keuze vond ik maarja ieder zijn mening
    maar toen ja zag ik daar een meid ziten die mij echt zat aan te staren met een verliefde blik ze had alleen een handdoek aan en was zo een beetje aan het teasen
    ok ik dus naar binnen met een enorme erectie toen ze haar handdoekje van haar liet afglijden was de erectie nog enormer
    ze stond voor mij en begong mij te zoenen terwijl ze mijn kleren uit trekte mond op mond al vingerend haar poesje dat behoorlijk nat begong te worden
    het pijpen ging vrij diep daarna ging ze liggen met haar benen serieus open in de lucht ik in Missionaris en kwam toen veel te snel klaar
    mss is dit wel mijn zaligste ervaring ooit kwa bezoeken bij de meisjes van plezier

ze is alle dagen aanwezig vertelde ze me
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 29-10-17, 10:39.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/2, Nadia (uitstekend) ze is in ieder geval toch niet van vorig jaar want toen heb ik ze nog niet gezien maarja zeker maar is uitproberen maat

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 10/4, Nadia

Nadia is voor veel te vinden en het komt over dat sexen haar hooby is . Ze neemt rustig haar tijd en laat je volop genieten . Zeer mooi meisje , slank , blond haar , groen ogen , vriendelijk , hygiene zeker ok en seks is goed . Eerste keer gewoon standaardwerk . Tweede keer 100 euro voor een halfuurtje met lekker knuffelen , strelen ook ,beffen en zoenen en is ze geen klokkijkster . Ze begint s morgens rond 11.00 h tot 19.00 h . Een lief meisje die perfect inspeelt in de noden die ik had

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 06/3 , Nadia

Een vriendelijke dame , seks is haar hobby en ze weet dat een man nodig . . Een echt goede keuze

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 06/3, Nadia

Gisteren ik ga naar deze dame . Mooi licham , bloond haar , groene ogen . Zij is zeer vriendelijk , alles rustig aan , zowel vooraf , tijdens de sex . Echte GF-sex , zoenen , beffen , meerdere standjes en zij geniet er echt van . Een topervaring om niet snel te vergeten

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 11/1, Nadia

Vermits ik deze dame al jaren heel goed ken, kan ik je verzekeren dat het wel degelijk om Nadia van St.-Petersburg gaat. Ze is echter nog maar eens verhuisd: ze zit nu op Vingerling 5/3 en heeft - eindelijk en wijselijk !- een plakkaatje hangen met de vermelding " Nadia/Massage/GFE". De nieuwe haarkleur heeft ze behouden...

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 05/3, Nadia (Rus)

Heb Nadia deze namiddag bezocht op Vingerling 5/3. (Bedankt Georgio voor de informatie)
              Ze is dus sedert vorig weekend terug uit verlof en vertelde mij dat ze momenteel nog geen vaste kamer heeft en vorig weekend en vandaag op dit adres was en tijdens de dagen in de voorbije week op SS 11 en dat ze tijdens volgend weekend ook hier (op Vingerling 5/3) zal zijn. Voor de komende dagen tijdens de week moet ze nog uitkijken naar een andere kamer (ze heeft wel een naambord). Haar haarkleur is nu inderdaad donker (aan te passen door de moderator ???​....)

Ik heb haar voorheen ook al enkele keren met veel voldoening bezocht en het bezoek van vandaag was prima. Zoals steeds absoluut geen tijdsdruk, volledig ontspannen en ook zelf geniet ze er ten volle van.
              Op bed eerst een " body to body ", gevolgd door een goede pijpbeurt " in relax " en daarna haar afwisselend gevingerd zowel haar klitje als binnenin en daar is ze blijkbaar zeer gevoelig aan en drijft haar na enige minuten tot een hoogtepunt en wanneer ik na haar " genotsknobbeltje " nog even te hebben beroerd ineens drie vingers naar binnen laat glijden komt ze plots kreunend en schokkend klaar en dit is beslist geen fake.....
              Daarna om af te sluiten nog heerlijk genoten met haar on top, waarbij ze na het klaarkomen nog niet direct ophoudt maar nog enkele ogenblikken blijft doorgaan .....
              Zij laat tijdens het hele gebeuren alles de vrije loop, ze geniet er zelf van en heeft het graag dat beiden ervan genieten....(echte GFE)
              De hygiëne is ook prima.
              Voor mij dus een van mijn favorieten !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 02/3, Nadia

Beste colega , Nadia , deze schoonheid niet hebben fix plaats ...Vandaag te bezoeken Nadia , ze is altijd perfect , een goede vriendin ervaring _echte GFE_ ///ze verteld me dat deze week is elke dag op SS 2/3 van 11tot19 ,,,

Commentaar

Ik was gisteren bij mooie Nadia. Op vraag van mij trok ze mooie kousen en jaretelles aan. Wordt meer gevraagd vertrouwde ze me toe. Alhoewel ik al mooiere voeten in mijn wandeltijd zag toch een aangename footjob gekregen. En al even lekkere tongzoenen. Wordt ook meer en meer gedaan in het SKW me dunkt.
                  Verder een voortreffelijke "missionaris". Kortom, een "return" zit er zeker in!

Commentaar

Met al die lovende postings was ik vandaag vastbesloten om bij Nadia langs te gaan. Het was wel degelijk Vingerling 5/3 met haar naambordje aan de ruit waar een dame in zwarte lingerie stond. Ze glimlachte lief, maar ik vraag me af of dit wel die mooie Nadia was die hier beschreven staat. Toen ik haar zag, was mijn goesting meteen over: te oud naar mijn zin, te grote borsten die me ook al niet zo stevig leken en zeker geen geweldig figuur. Meer een huisvrouwtype.

Uiteraard verschillen smaken danig, dus collega-wandelaars, voel u vooral niet gepikeerd aub! Maar als het inderdaad Nadia was, dan weet ik dat ik ze van mijn bucketlist kan schrappen. 'k Weet het, ik had zelf op haar moeten afstappen en haar naam vragen, maar 't was zo'n afknapper op het eerste gezicht dat ik meteen ben doorgelopen naar iemand anders.
                    Oh What a Day. What a Lovely Day!

Commentaar

Mensen, maak jullie toch niet druk aangaande "de smaak van anderen": ik persoonlijk vind Nadia uit St.-Petersburg ook een heel aangename, lieve én mooie vrouw...maar ik besef dat er anderen zijn die het daar helemaal niet mee eens zijn...Ik heb haar driemaal bezocht- de laatste keer een jaar of vier geleden- en vond de sex niet echt denderend, maar ook dat is een kwestie van smaak...Overigens was ik toen nog geen "meubelstuk" van dit forum, vandaar dat jullie tevergeefs naar een recensie van mijnentwege zouden op zoek gaan...
                      Het valt mij wel op dat zij één van de dames is die door de jaren heen heel snel veranderen qua "figuur" ( het "yo-yo effect" ?), en nu ze blijkbaar gestopt is met roken is ze ditmaal ook heel duidelijk toegenomen wat gewicht betreft...Maar geen nood: ze blijft alleszins een mooie dame (voor mij wel mooier met blond haar..) die altijd heel vriendelijk t.o.v. mij is gebleven- zelfs als ik haar op straat tegenkom, wat heel vaak gebeurt- ook al is het dan lang geleden dat ik haar nog eens met een bezoekje heb vereerd...
                      Ze stond de laatste tijd trouwens op Vingerling 5/3, maar dat zou volgens Bloondy maar t.e.m. gisteren geweest zijn ; afwachten dus...

Commentaar

over nadia wil ik toch ook graag een en ander kwijt ..
                        mijn recensie dateert van enige jaren terug....van wat ik mij herinner van nadia....
                        een bijzonder vriendelijke dame is nadia.....die spijtig genoeg misschien nu voor velen wat aantrekking heeft verloren wegens toegenomen gewicht....en als je dan moet opboksen tegen al dat jong en slank geweld moet wel frusterent zijn.
                        hoe dan ook hoe zij met passie over st-petersburg kon praten en dat er daar belgische cafe's zijn waar je duvel kan drinken dat is toch ook niet mis.....de sex was meer dan goed en ze tongkuste ...iets wat je in het skw toch niet veel vind....ook vond ze het leuk als je een flesje witte wijn meebracht om dat dan samen gezellig te ledigen...de tijd liep maar geen belang voor nadia die toen toch wel een knappe verschijning was....en ze blijft vriendelijk zelfs al ben je al een hele tijd niet meer bij haar geweest ,iets waar velen van kunnen leren want die kijken je zelfs niet meer aan of draaien hun hoofd om ......als je houd van een warme en zeker nog een dame die iets bieden kan... is nadia zeker een aanrader ....

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 05/3, Nadia

Ik bezoek Nadia vandaag , altijd super en lekkere sex . Van vandaag tot zondag ze is op vingerlingstraat 5/3 )) ))

Commentaar

Nadia heeft terug haar blonde haarkleur en deze kleur staat haar inderdaad volgens mij ook beter - gisteren was ze op Vingerling 5/3 en verleden week zat ze op Schippersstraat 2/3 - ze vertelde mij dat ze meestal in het weekend werkt (in de dagshift) en op deze twee adressen afwisselt naar gelang er plaats vrij is - met haar vertrouwde blonde haar ziet zij er alleszins heel goed uit.
                            Haar bezoeken is altijd een opwindende belevenis - zij wil er zelf immers altijd ten volle mee van genieten - heel relaxed - geen tijdslimiet - er kan veel...

Commentaar

nu op SS 2/1 , niet fix plaats maar altijd super deze Nadia , werk aleen weekend en somes maandag of dinsdag . Voor mij ze is altijd goed and perfect service echte gfe met --good price-- tot ziens nadia

Commentaar

Nadia is ook soms andere dagen aanwezig, zoals b.v. gisteren donderdag (op SS2/1).

Commentaar

Vermlts Nadia tegenwoordig deel uitmaakt van de onderhoudsploeg van VT, zullen we haar hoogstwaarschijnlijk wel niet meer zien achter één of ander raam...

Commentaar

Ben je er zeker van dat ze definitief gestopt is Georgio ? Dat zou dan plotseling sinds heel kort zijn - heb haar vorige week in het weekend (niet dit weekend maar het vorig weekend) op zaterdag of zondag namiddag nog gezien op Schippersstraat 2/3 - ik zou het wel jammer vinden ....

Commentaar

Ik had het over "hoogstwaarschijnlijk"; of ze definitief gestopt is, weet ik dus niet...

Commentaar

Nadia heeft de draad terug opgenomen: heb haar vandaag gespot, en wel op één van haar vorige locaties, nl. SS2/3.

Commentaar

Werkt deze dame nog op dit adres ?