Lily (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 39/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lily (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 39/3

Ik was op oudejaarsdag nog op het plein en ben bij Lily binnengegaan.<br />
    Er was erg weinig keuze op deze dag waarschijnlijk vanwege het vroege uur.<br />
    De service van deze thaise was wel goed, duidelijk een ervaren DVP.<br />
    Ze spreekt ook perfekt nederlands omdat ze hier al jaren woont.<br />
    Niet meer de jongste maar wel goede service.<br />
    Alleen jammer dat veel aziatische dames knoflook eten.

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Lily (uitstekend)

Na een rondje over het plein waar voldoende meiden aanwezig waren ben ik op 2de kerstdag bij Lily geweest.
    Wilde alleen maar een lekkere pijpbeurt, maar bij het zien en voelen van al dat lekkers toch maar lekker geneukt met haar. Ik was blij verrast te zien dat zij zich niet helemaal kaal scheert. We zijn tenslotte geen babies meer...

Kort samengevat:
    Leuke meid die goed nederlands spreekt.
    Lekkere pijpbeurt.
    Heerlijk geneukt; eerst lekker staand in doggy en afgemaakt in missionaris.

Commentaar

Hoi, heb ook een bezoekje gebracht aan deze dame. Beetje rare binnenkomst, ze wilde namenlijk eerst voelen hoe groot ik was. Ik dacht nog, ze heeft niet heel veel zin, heb daar naar gevragen en later op de kamer ook niet gemerkt dat ze geen zin zou hebben
      Afgesproken voor intiem met verschillende standjes (40 euro).
      Eerst wassen.
      We zijn op het bed begonnen, zij boven waarbij ze het fijn vind om met haar kleine, maar stevige borstjes over je gezicht te wrijven. Verschillende standjes, en af en toe een kusje op de mond, later heerlijk klaar gekomen.
      Een leuke vrouw, met mooie billen. Ook lief en eerlijk. Bij het naar beneden gaan gebood ze me nog te wachten, ze ging nog even het wisselgeld halen. Netjes dat je daar zelf niet om hoeft te vragen.

Mvg.

Commentaar

Vanavond bij lily geweest, leuke thaise verschijning, ze faken dat ze onder de 30 zijn maar ik gok 35 ofzo. Kleine tieten en je mag er gewoon aan zitten.

lekker haar mij laten pijpen en een vingertje in mijn kont. daarna missionares afgemaakt terwijl ze heerlijk hard in mijn tepels kneep en erna de handjes op mijn kont gingen. al met al een leuke ervaring!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Lily (Tha) (uitstekend)

maandagmiddag bij haar geweest. Een lieve zachte thaise die goed nederlands spreekt, logisch want zij woont reeds een lange tijd daar. Ze is de bezitster van een mooi B cup (siliconen), past mooi met de rest van haar lichaam.
          Het pijpen is goed en voor beffen moet je niet extra betalen.
          Wanneer zij "on top" zit neukt zij met gevoel en lekker.
          Deze dame geniet zelf en dat merk je. hygiene is in orde.

Zij zit in Schipperstraat 39/3 en heeft een bad aan de kamer waar zij graag in de toekomst de klanten een soapy massage wil aanbieden.

Ziet mij in de toekomst nog terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/3, Lily (Tha) (uitstekend)

Vandaag binnen gegaan bij Lilly om een BtB massage te krijgen.
            Heeft wel niet zo lang geduurd maar heb er dan ook niet extra voor betaald.
            Ze vroeg het mij maar na betaling en verfrissing.
            Het pijpen was zeer goed te noemen en haar lichaam was ook in orde.
            Daarna enkele standjes waarbij ze volgens mij wel wat overdreef met haar geluidjes.
            voor mij was het geen topper maar wel met voldoening buiten gegaan.
            Haar leeftijd is vooraan van tram 4 en haar borsten zijn wel een grote B of kleine C en geen A zoals aangegeven in de recencie en waaraan ik niets kan veranderen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/3, Lily (Tha)(uitstekend)

Gisteren voor de eerste maal Lily geprobeerd en dat is me goed mee gevallen.

Leuke, lieve dame van in de 40, spreekt goed Engels en Hollands. Alles was mogelijk.

Heb gekozen voor:
              1. Badmassage (heerlijk, warm, lang, nat, beffen, vingeren, ...)
              2. Rugmassage
              3. Penismassage (ongelooflijk hoe ze je eikel tokkelt met haar vingertoppen en dan op tijd weet wanneer ze moet stoppen)
              4. Amazone
              5. Missionaris

Spetterend goed!!!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/3, Lily (Tha)(uitstekend)

ik ben ook een regelmatige bezoeker van de diensten van lily super aanrader pakt altijd haar tijd , ook is het druk
                în de straat .ze is wel vanvoor in de dertig niet in de veertig

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/3, Lily (Tha)

Omdat ik bij Tan niet meer binnen mag (probleem dat ik vroeger maar 25€ betaalde? Of is het andere reden?, iedereen mag binnen bij Tan, behalve ik), deze binnengegaan voor massage en PMC.

zeer flauw afkooksel van wat we gewoon waren (te duur voor wat het eigenlijk is)
                  Ofwel is deze veel beter als je 150€ betaald.
                  beter mee stoppen naar DVP te gaan.

Commentaar

Dit eerste zomerweekend gaf me zin in een relaxmassage. Na een rondje in het Schipperskwartier leek deze dame mij de geschikte kandidaat. Haar kamer annex badkamer stelde mij alvast gerust. Een douche voor en na zo'n sessie is geen overbodige luxe. De massage was heel rustgevend en aangenaam met Thaise muziek op de achtergrond. Maar toen ze mijn wormvormig aanhangsel onder handen nam, begreep ik al snel waarom haar trouwe klanten haar de 'dame met de gouden handen' noemen. Je kunt het beter dan ikzelf, grapte ik, ternauwernood bekomen.
                    Voor herhaling vatbaar dus.

Commentaar

Lily zit vreemd genoeg quasi altijd zeer ongeinteresseerd achter haar raam en doet geen enkele moeite om oogcontact te maken. Ik moest echt voor haar deur gaan staan vooraleer ze opkeek en me binnenliet. 100 eur betaald voor een uur. Ze spreekt goed nederlands maar was niet zeer communicatief. Terwijl ik me opfriste, stak ze een peukje van een joint aan en nam enkele trekjes.
                      Ze vroeg me eerst op mijn buik te liggen voor een massage. Het laken zag er uit alsof het al maanden niet meer ververst is Er dan maar voor gezorgd dat mijn gezicht op mijn handen lag.
                      Haar massage, quasi een half uur, is top. Niet zo stevig als Darun indertijd, maar Lily neemt je goed onder handen, heel relaxerend.
                      Daarna op mijn rug gaan liggen en begon ze me stijf je masseren. Heel opwindend. Toen ze me een condoom wou op doen, vroeg ik om verder te worden gemasseerd. Man, man, hoe ze haar handen gebruikt om je te stijve te verwennen. Wat een kunde. Ze focust zich vooral op de eikel en wist me ongelooflijk op te winden tot ik bijna in extase klaarkwam.
                      Een ervaring die om meer vraagt. Hopelijk is het laken de volgende keer gewassen (mijn sperma moet er ook op terecht zijn gekomen).

Commentaar

Werkt deze dame nog op dit adres ? Heb de indruk dat het al geruime tijd geleden is dat ik haar nog gezien heb.
                        Delta 1

Commentaar

Op de moment even afwezig maar toch nog niet extreem lang vind ik....ik zou haar nog niet in het archief steken hoor
                          grts Dick

Commentaar

Aan het werk...
                          X