Antwerpen, Schippersstraat 25/1, Annabelle (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 25/1, Annabelle (Spa)

Annabelle is terug! snap eigenlijk niet goed waarom ik hier nooit iets over haar lees. Ze zit in de Schipperstraat, rechts als je vh Falcon plein komt in de smalle bordeau ramen. Ik ben er telkens zo ondersteboven van dat ik vergeet om naar de huisnummer te kijken. Het is een Spaanse (zuid amerikaanse vader - spaanse moeder of vice versa) Haar strak achteruit in een paardestaart of een knotje, grote natuurlijke borsten, minstens CC of D cup, hangen een beetje, maar wel echt, neem maar van mij aan. Ben een borsten kenner ;D Niet echt mager, maar zeker niet dik. Grote donkere ogen. Ik ken haar al jaren, voor het schipperkwartier door de janetten commisaris werd opgekuist zat ze in de buurt van het grieks restaurant aan het pleintje op het einde van de oudemansstraat. Ze is telkens heel lief voor me, ik mag eigenlijk alles met haar doen. Het was al een tijdje geleden, (ze verdwijnt soms voor een hele tijd), dus ze deed extra haar best: lekker knuffelen, handjob met olie(mmmmm), mijn pik met die fantastische borsten masseren, mocht ondertussen overal aanzitten, lekkerlang gepijpt, heb haar gevingerd en gebeft. Toen stond ik zo heet dat ik het slechts 1 standje heb volgehouden. Gewoon een prachtmeisje. Ze neemt bij mij overal haar tijd voor, helemaal niet gehaast. Spaans temperament, maar heel lief. Ze werkt goed mee ook, alhoewel ze niet klaarkomt en het ook niet faked - hoeft ook niet. Ook veel variatie, elke keer als ik bij haar kom doet ze het anders Ik vrees wel dat ik haar al die jaren wel een beetje verwend heb, want ik betaal meestal 80-90Euro, alhoewel ze maar 50 vraagt. Service is er dan ook naar. Ze werkt overdag 6/7 tot 18h denk ik. Vraag voor alle zekerheid haar naam: Annabelle, 't zou kunnen dat ze ondertussen een andere naam gebruikt, maar voor mij is 't nog altijd Annabelle. Nu niet allemaal ineens gaan hé, en behandel haar met respect A.U.B.

Ik kwam vandaag voor de 2de maal bij Annabelle. De eerste keer was misschien wel een jaar geleden en ik had haar ondertussen niet meer gezien. Vandaag zag ik haar zitten en ik heb niet getwijfeld met de ervaring van vorige keer in het achterhoofd.
    Aan de deur spraken we af 50€ voor pijpen en neuken. Eerst wordt je joyrider gemasseerd met een lekkerruikende olie.
    Daarna krijg je een sensuele borstenmassage.
    Vervolgens krijg je je jasje aan en begint ze aan een werkelijk te gekke pijpbeurt. Echt waar de beste pijpbeurt die ik al gehad heb.
    Tijdens de pijpbeurt zet ze zich zodanig op het bed dat je recht in haar kaalgeschoren kutje kan kijken en je mag inderdaad alles aanraken. Ik streelde haar poesje en kontje en dat kon ze blijkbaar appreciëren.
    Nadat ze ruim de tijd genomen had voor het pijpwerk ging ze boven op me zitten en begon mijn joyrider te berijden. Dit met veel variatie; snel, traag, enkel het kopje en met veel diepgang, voorover hellend en bijna rechtopzittend.
    Toen kreeg ik het voorstel om een ander standje te proberen. Ik koos doggystyle en ze draaide prompt met haar kontje naar mij.
    Ik vroeg haar om tussen haar benen door met mijn ballen te spelen. Dat deed ze heel zachtjes en lief en toen kwam ik vrijwel onmiddellijk klaar.
    Ik kwam toen nog te weten dat ze gedurende grote periodes in België verblijft maar dat ze soms ineens voor 2 maanden terug naar Spanje trekt.
    Ze heeft inderdaad wat hangborsten en van een platte buik is geen sprake. Daarentegen heeft ze zeer mooie donkere ogen en prachtig zwart haar. Het is een echte Spaanse furie. Dat merk je direct als je terwijl ze je joyrider berijdt eens flink bij haar achterste beet neemt. Het is dan alsof je een paard de sporen geeft.
    : :

Commentaar

heb vorige week een super trio gehad met annabelle en laleska (die normaal op nr 17 werkt).
      Ze zaten samen te babbelen achter het raam van annabelle, en toen ik een paar keer passeerde deed annabelle teken of ik geen zin had in een trio'tje. ben even gaan informeren wat ze daar eigenlijk mee bedoelde... volgens mij schrok laleska ook een beetje van het voorstel.
      maar bon, 100€ betaald en eraan begonnen. annabelle begon er al aan toen ik nog rechtstond. ze duwde me met mijn buik tegen laleska aan, en kwam zelf met haat tieten tegen mijn rug aan staan, met haar armen rondom me mijn pik vastnemend.
      dan op bed, beurtelings één onder en één bovenop me.

ik werd er zo wild van dat het niet lang duurde voor ik kwam. olalala.
      al moet ik zeggen dat de hele tijd annabelle toch iets actiever was en meer inititatief nam dan laleska.
      toen ik bovenop laleska lag begon ze me bv opeens wat billenkoek te geven

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23, Annabelle (Spa.) (9.2)

vrijdagavond was ik, daar casanova de cubaanse lisa voor zich had opgeeist, dan nog maar eens bij annabelle op bezoek.
        en ze had er zin in, us ik heb het me zeker niet beklaagd.
        tijdens het uitkleden vroeg ze me of ik zin had in een tweede meisje erbij... maar neen, ik had zin in haar, en wel helemaal voor mij alleen.

absoluut geen probleem voor annabelle, en ze begint meestal al tijdens het uitkleden met je wat te bepotelen hier en daar.
        verder weer het hele gamma ondergaan.

wat ik wel nergens anders ooit heb meegemaakt is dat als zij je poppers geeft, ze er telkens zelf ook eens goed aan snuift.
        dan is ze echt een wilde zuiderse furie.

blijft toch één van mijn favorieten - zonde dat ze niet genomineerd werd voor de verkiezingen...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23, Annabelle (Spa.) (uitstekend)

Deze namiddag - ondanks de warmte - toch maar eens voor de snelle wip gegaan in het SKW. Na eerst eens te hebben rondgeslenterd, mij laten verleiden door Annabelle. Verleiden is misschien wat veel gezegd, vermits ik eigenlijk al lang een oogje had op haar maar het er nog nooit van was gekomen om bij haar binnen te stappen. Nu dus toch en ik heb het me niet beklaagd. Helemaal naakt mag ze best nog gezien worden en met een lekkere malse D-cup, puur natuur. Eerst mijn instrument op temperatuur brengen met wat olie en massage...ondertussen nam ze een positie zodat ik volop zicht had op haar poesje en ik haar naar hartelust kon vingeren. Daarna een zeer goede pijpbeurt (één van de betere die ik al heb gehad) en dan afgewerkt in amazone waarbij ik ten volle op alle mogelijke manieren kon genieten van die fantastische hangborsten...hmmm, dat wordt in de toekomst moeilijk om haar raampje te passeren! Zij vertelde me nog dat ze gemiddeld 1 week per maand terug naar Spanje trekt en zeker de maand december wegblijft.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 23/1, Annabelle (Spa.) (uitstekend)

Annabelle is na 4 maanden vakantie - thuis in Barcelona - denk ik 10 kilo aangekomen.
            Poep en benen waren vroeger beter, maar de borsten zijn dan nu weer veel voller.
            De actie is echter niet veranderd. Nog altijd dik in orde!!

Commentaar

SKW, Scipperstraat 21/1, Annabel (?)

UITSTEKEND. Al eerder gemeld dat ik een zeer teleurstellende ervaring had bij Valentine. 's Avonds terug gegaan omdat de 'goesting' uiteraard nog groot was. Zit Annabel er wel, uitzonderlijk later dan normaal (joepie). Ofschoon ik Annabel al ken (kennen in de bijbelse zin van de tijd dat ze in een zijstraat van het St-Paulusplein zat, moest ik 2 maal kijken omdat haar haar los was! Voor mij is dit nog steeds een van de meest aangename verschijningen in de straat. Ook is zij enigszins geëvolueerd in stijl naar een meer (zacht)dominant type. Kan ik mij alleen maar in verheugen. Ik ga niet uiteenzetten over hoe en wat maar wil enkel bevestigen wat reeds geschreven staat. Annabel stuurt mij steeds naar de wolken, is absoluut geen geldwolf en geeft meer dan ruime tijd om te genieten. Ze is zeer afwisselend in outfits waar een lingeriefreak als ik natuurlijk zeer 'gevoelig' voor ben (van sommige dames in de straat denk ik soms dat ze maar een outfit in hun garderobe hebben ). Ik heb Annabel steeds met veel respect bezocht en krijg daar een zeer warm (in alle opzichten) onthaal voor in de plaats! Dat op al die jaren haar figuur iets minder strak is, nou dat is voor mijn part minimaal enne ... ik ben ook iets minder strak (in mijn vel he )
              Aub, aub, genieten bij deze spaanse furie maar met respect behandelen mensen. Daar krijg je veel voor in de plaats.
              Turn Left

Ik wil deze nacht in de strate verdwale,
              de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 21/1, Annabelle (Spa.) (uitstekend)

Ik ben zwaar verslaafd aan ... Annabel Ofschoon elk bezoek voor mij een topper is, was het gisteren nog maar eens een superlatief. Ze had een mooie rode zijden bloese aan, Spaanse stijl, waar haar grote borsten nog eens extra in het oog sprongen door een zeer uitbundige decolleté. Netkousen en hoge hakken onder een miniscule string deden porky snuiven als een stier. Na een uitvoerige verfrissing werd ik op het bed vastgebonden en kwam de massageolie boven. Gelukkig luisterde ze toen ik vroeg om even te stoppen of ik was al na 2 minuten geëxplodeerd. Na een rustpauze kregen mijn tepels eerst een flinke streel en zuigbeurt, afwisselend hard / zacht, waar ik zeer opgewonden van word. Dan pijpte ze mijn jongeheer zo hard als een betonijzer. Ik kan met veel overtuiging beamen dat ze een topexpert in fellatio is. Vervolgens deed ze haar broekje uit, trok haar schaamlippen open en in plaats van mij in haar te laden glijden, begon ze met haar vochtige poes over mijn paal en ballen te glijden. Mensen dit was hemels. Ik zeg niet dat ze ook een orgasme kreeg maar het was heel duidelijk dat ze zelf ook veel genoegen aan dit spelletje beleefde. Toen ze ook nog haar tieten heel langzaam uit haar bloese liet floepen en haar tepels beurtelings in mijn mond stak, was het schaak en mat. Ik heb met een oerkreet het rubbertje vol gespoten . Nadien rustig relaxen, wassen en volledig ontspannen en voldaan een pintje gaan drinken. Deze dame is de meest sensuele vrouw die ik ooit heb gekend. Natuurlijk is het haar beroep maar ik voel toch een natuurlijke manier van doen en laten. Als ik dan de fake van de meeste onder haar collega's bekijk, geef ik met veel plezier mijn geld uit aan deze zuiderse natuurlijke schoonheid.
                Turn Left

Commentaar

Na het lezen van de zeer goede rec.form. van porky1 ben ik toch eens naar het skw afgezakt om naar deze dame te speuren...

Alhoewel ik in het bijzonder echt niet op Latina's val heb ik toch de stap gezet om binnen te gaan bij Anabelle

Anabelle , van Spaans Mexicaanse oorsprong staat momenteel vaak achter het raam in de SS21/1 met haar diep zwarte ogen je aan te staren...meestal staat de muziek zo luid dat je haast denkt dat het daarbinnen een party is...nu ja geweten is dat Latijnse volkeren wel houden van muziek.

Het bezoek viel eigenlijk heel goed mee...ik verkoos een pijp/hand massage waarbij ze haar fantasie een beetje de vrijeloop moest laten gaan...

Dat viel uiteindelijk ontzettend mee alvast, ze plakte me tegen de muur en ze ging zelf op de rand van het bed zitten...pijpen was redelijk intens...rukken was met het stevig handje geserveerd op een bedje van hijgen en kreunen...daarboven werkte ze me op een subtiele manier af om mijn tepels te bewerken en zo het genots gevoel te verstevigen....hijg hijg...zwijg

Haar figuur is eigenlijk niet mijn smaak...doch haar tieten zijn wel de moeite "D-cup" meen ik....leuk om mee te spelen.

Achteraf heb ik nog een praatje kunnen maken met Anabelle uit Barcelona die tevens een vriendelijk iemand is met genoeg inspiratie en gevoel.

Groetjes Ralf
                  Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Ik heb getwijfeld of ik deze keer een recensie ging neerpennen. Op den duur gaan jullie denken dat ik een promotieafdeling voor deze dame ben . Maar toch, ik moet deze ervaring nog eens kunnen neerzetten op gevaar om voor poëet versleten te worden . Ik kan er toch niets aan doen dat het daar zo goed is en voel daar gewoon de klik die sommigen onder jullie ook bij een van de meisjes ervaren.
                    Donderdag ll, na ettelijke weken te moeten missen, terug bij de dame binnen geraakt. De entree op zichzelf was al overweldigend. Haar topje bestond uit gekruiste linten die haar borsten maar een beetje bedekten, ik moest al een beetje kwijl wegvegen . Daaronder deden mooie nylons die al boven de knie in lederen knielaarzen verdwenen deze jongen tegelijk koud en warm blazen. Ik mocht achter haar aan door het smalle gangetje … zoals die zuiderse dame met haar body beweegt … niet goed voor hartpatiënten, wat een lichaam .
                    Na flink verfrissen werd ik uitgenodigd om onder haar op het bed te gaan liggen, dus ook onder die lederen laarzen... Het busje met massage-créme ging open en in now time kon je een Belgische vlag met windkracht 8 aan mijn vlaggenstok laten wapperen (bon, beetje overdreven natuurlijk, pak windkracht 7 en een iets kleinere vlag) . Vervolgens een uitgebreide Russische massage, daar heeft ze uiteraard de juiste attributen voor, waarna ik uitgebreid haar borsten en tepels moest(!) likken. Dat beviel alleszins want even later priemden haar tepels keihard naar voor terwijl de tepelhoven samentrokken. Ze bood haar poesje aan en fluisterde een zalige opdracht in mijn oor: “Take my clit and put your finger in me!” . Dat resulteerde na een tijdje in 2 drijfnatte vingers (op 1 been kan je niet staan, he). Tot een orgasme kwam ze niet (of ze moet dit heel goed kunnen verbergen maar dat is natuurlijk te wishfull thinking), wel genoot mijn Spaanse stoeipoes met volle teugen van mijn weerwerk. Dat was niet meer verkeerd te begrijpen toen ze met haar natte spleet over mijn dijbeen begon te rijden, een vochtig spoor achterliet en duidelijk een hartslag hoger vertoonde (stel je voor, die hartslag onder zo’n echokamer). Zoals geweten ben ik een zeer ‘tepel’gevoelig mens en met blinkende ogen maakte de vurige Madrileense daar uitstekend gebruik van om mij in steeds hogere sferen te brengen. Eerst zacht en liefdevol strelen met fluwelen handschoenen die ze nadien uitdeed voor de venijnige maar oh zo zalige kneepjes en trekjes . In aanloop naar de apotheose (kan het niet anders noemen) werd ik aan het hoofdeind vastgebonden met lederen polsbanden . Ik mocht kiezen tussen haar kutje of haar mond en koos voor het laatste. Annabel heeft me letterlijk leeggezogen. Ik weet niet meer hoelang het geleden is dat ik een orgasme van zover heb voelen opborrelen maar dit kwam van het diepste punt uit mijn niet al te geringe body waardoor ik me schor heb gebruld van uitzinnig genot dat een eeuwigheid leek te duren. Het was niet doorsnee, getuige het rubbertje dat onwaarschijnlijk vol zat . Ze maakte me los en we bleven nog geruime tijd op het bed keuvelen en bijkomen (ik toch al zeker). Ondertussen nam ze op haar eigen en voor mij tot op heden unieke wijze de condoom weg. 2 x 2 papiertjes in een driehoek gevouwen, met het eerste het rubbertje eraf en de tweede wordt zachtjes rond en over mijn penis gevouwen.
                    Na een uitgebreide wasbeurt afscheid genomen en zo ontspannen als een gesmolten ijsje iets gaan drinken.
                    Ik begrijp heel goed dat Annabel niet een type is dat iedereen aanspreekt (gelukkig maar), voor mij is ze een prachtige rijpe parel in de Schipperstraat. Dit was het anders word ik misschien te melig ?
                    Turn Left

Commentaar

Bon, dus na 3 dagen en met meer kriebels in de broek dan wanneer er een kolonie mieren had ingezeten weer naar Antwerpen. Opnieuw moeten constateren dat ik te veeleisend ben of de mogelijkheden te beperkt, dat ga ik in het midden laten, maar kon in deze toestand toch niet terug doorgaan.
                      Duuuuuuuuuuus resoluut bij Annabel binnen gestapt (ik zie jullie al denken daar het ge hem weer) . Omdat ik vrees in vorige recensies al de indruk te wekken dat ik een soort pr-man voor de dame ben (wat NIET is), ga ik deze keer niet in detail. Kan alleen met vééééééél overtuiging zeggen dat ik mijn beslissing niet betreurd, integendeel … toegejuicht heb want het was weer Sex met een hoofdletter. Bovendien genoot ik een hoop ‘toegevoegde waarde’ omdat ‘mijn ’ Spaanse stoeipoes net wou afsluiten na een weinig lucratieve dag. Als trouwe klant werd ik extra in de watten (en nog vanalles! ) gelegd. Nadien nog een half uur gekeuveld terwijl zij zich gereed maakte om te vertrekken.
                      Een zeer gemeende afscheidskus en ik met mijn hoofd in de wolken iets gaan drinken en namijmeren.
                      Vandaag nog meer voldoening van mijn beslissing gekregen omdat mijn baas me zojuist verteld heeft dat ik waarschijnlijk met hem naar het buitenland moet voor enkele dagen of zelfs weken. Dus met een beetje pech op non-sex-dieet (mijn baas is een lelijke vent) en wie weet hoelang. Kan ik toch op iets teren in die periode.
                      Turn Left

Commentaar

Ik sluit me aan bij de medewandelaars. Ik zie Annabelle al zo'n 9 jaar en blijf iedere keer bij haar terug komen omdat ik me bij haar erg prettig voel. Iedere ervaring is weer top en ik rij dan ook altijd met een grote grijns op mijn gezicht weer terug naar huis!

Commentaar

Ik was gisteren in de late namiddag op wandel en geen van mijn favorietjes was vrij. Wou het al opgeven toen ik plots ene dame opmerkte, die mij deed denken aan bovenstaande recensies. Uiterlijk kwam overeen met de recensies en de muziek stond luid ... Dus ik dacht : ik waag het er op. Als het niet Annabelle blijkt te zijn, dan heb ik pech ... Ik dus richting haar raam en ze toond mij een prachtige glimlach. Naar binnen en in een prachtige kamer beland. Ze merkte dat ik koude handen had en warmde die aan haar prachtige, volle boezem. Met mijn jas nog aan beginnen strelen en knuffelen en ik dacht : dit is veelbelovend. Jas uit, terwijl zij reeds haar borsten ontblootte. Mijn mond viel welhaast open, want haar borsten zijn nog mooier dan ik had verwacht. Mooi vol, natuurlijk en hangend. Ik zei haar in geborken Spaans dat ik hou van natural en zei zij ook dat ze dat verkiste boven siliconen. Het is dus een dame die zich complexloos goed in haar vel voelt. 50 euro overhandigd zonder verdere afspraken. Staande naast bed elkaars lichaam verkend, waarbij ik volop genoot van haar weelderige boezem en ronde kont en zij mijn pik stevig masseerde en ook lekker aan mijn tepels zoog. Op bed gaan liggen en ze bleef lekker met mijn pik spelen. Ik legde mijn vingers op haar poesje en merkte dat ze geen nee zou zeggen tegen vingeren. We vroegen dan elkaars naam en toen ze zei dat ze Annabelle heette, wist ik zeker dat ik de juiste dame had getroffen. Wat volgde is de beste sex die ik ooit heb gehad met een dvp. Ze voelde mij perfect aan - welhaast telepatisch. Ze zoog bv. lekker op mijn tepels en toen ik subtiel aangaf dat ik wel hou van de harde aanpak, steeg haar zuigkracht gelijk bijzonder en begon ze ook te bijten. Terwijl nog steeds haar lekker vingerend. Mijn pik stond lekker hard intussen. Ik nam met één hand de bedstijlen vast en zei interpreteerde dit gelijk (tot mijn geluk) als een teken om mijn polsen met lederen handboeien vast te maken. Ik mompelde de hele tijd vanalles in een mengeling van Spaans en Italiaans. Ze fluisterde wellustig dat ik blijkbaar wel van soft sm hield en toen ik dit beaamde, bond ze perfect mijn pik en ballen af tot hij knalhard stond. Ze vervolgde met mijn tepls hard te bewerken en mijn pik af te rukken. Terwijl zat ze met haar benen over mijn benen en met haar poesje erg dicht bij mijn pik. Ik bad om niet te vlug te komen, lmaar zonder baat. Dit was zo geil dat en orgasme onafwendbaar was. Ik vroeg haar of ik mocht komen en ze gaf toestemming en bleef me lekker afrukken tot ik mijn lading op mijn buik spoot. De laatste druppel kneedde ze eruit en dan bleef ze nog wat verder rukken. Ik kwam al schokkend klaar en beleefde één van mijn beste orgasmes ooit. Dan maakte ze me rustig los en kuiste ze mijn buik af. Afgesloten met een wasje en rustig aangekleed en nog wat gebabbeld en meegezongen met de leuke muziek. Haar vader is dus Mexicaans en haar moeder Spaanse. Een mix, zo zegt ze zelf.
                          Ik weet dat dit een bijzonder lange recensie was (zit trouwens opnieuw met een stijve nu omdat ik het opnieuw lijk te beleven), maar wil hier, voor diegenen die nog niet afgehaakt zijn, nog aan toevoegen dat ik zonder de recensies hier nooit bij Annabelle zou binnengestapt zijn. Niet omdat ik haar niet aantrekkelijk zou vinden ... integendeel. Nee, omdat ze er eerst afstandelijk utzag en zigenlmijk té mooi. Ik heb bij erg mooi dames altijd schrik dat de service dan veel minder is ...
                          Ik ben zo ook al -door hier de recensies te lezen- bij Andrea binnengestapt. Zou ik normaal ook niet gedaan hebben, maar ben intussen al dikwijls heel tevreden bij haar buitengestapt. Ook Chrisje die vroeger in VT zat heb ik zo leren kennen.
                          Wat nu betreft Annabelle -en dan stop, ik hier echt met lullen, beste lezers-: zij gaat mij zeker nog terug zijn. Ik wil haar zeker een keer langer meemaken en haar weer haar zin laten doen en dan kijken waar we belanden. Ik zag trouwens in de gang ook een Andreas-kruis en vraag me af of zij dat ook gebruikt ...

Commentaar

Jullie hebben nog een recensie van me tegoed. Ik ben de dag na mijn vorige bezoek weer naar haar geweest en het was nog beter dan de eerste keer. Ik vroeg naar het kruis en ze moest me teleurstellen - had niet het nodige materiaal bij om me daar goed aan vast te maken. Omdat ik zin had om lang te blijven gaf ik haar 80 euro. Ik liet haar weer doen wat ze wou doen zonder instructies van mijn kant.
                            Deze keer geen verkennend voorspel, maar gelijk mijn polsen vast aan het bed en deze keer ook mijn enkels. Ze ging nu wat verder dan de vorige keer. (Ik denk dat ze bij elk volgend bezoek mijn grenzen zal blijven verkennen en verleggen.)
                            Pik harder afgebonden dan de vorige keer en regelmatig venijnige rukjes aan de touwen. Klemmen op balzak en op tepels. De tepelklemmen werden stevig rondgedraaid. Ik mocht -of beter : moest- nu ook haar teples zuigen en zelfs wat in bijten. Mijn tepels werden trouwens erg hard aangepakt - niet alleen met de klemmen, maar ook door hard in te bijten. (Enkele uren later priemden mijn teples nog door mijn t-shirt en voelde ik dus nog nagenot, telkens ze tegen het stof schuurden.)
                            Ook nieuw deze keer was iets dat ze op mijn pik en ballen smeerde. Ze verwittigde dat het eerst koud zou wordn en dan erg warm. Mijn pik werd stevig ingemasseerd met dat spul en stond in brand - dit gecombineerd met stevige rukken aan mijn ballen zorgde ervoor dat ik al vlug bijnan kwam. Ik vroeg haar het nog uit te stellen en ze deed dit door mijn aandacht terug af te leiden naar haar borsten. (Achteraf wist ze me te zeggen dat ze vicks op mijn pik en ballen had gesmeerd.) Het spel werd dan verder gezet en na nog de nodige pijniging rukte ze me keihard af tot ik mijn buik vol spoot. Ik kreeg de nodige tijd om te bekomen en ze kondigde aan dat we de volgende keer op de bank zouden spelen.
                            Ik ga haar nu even niet bezoeken, maar sparen tot ik me een volledig uur met haar kan veroorloven en dan kan ze alles doen met me dat ze ook maar wil.

Commentaar

Hallelujah ! Ze is terug ! Weliswaar niet op haar vertrouwde stek, want de werken daar zijn nog niet afgerond, maar op Schippersstraat 49/1.
                              De kamer dar is veel kaler en minder gezellig en ook niet zo goed uitgerust als haar gewone kamer. Zo zijn er geen bedstijlen en kon ze me dus niet aan handboeien hangen, maar we hebben wel met de beperkte middelen erg lekker en intens gespeeld. Mijn broeksriem werd bv. creatief in het spel gebracht. Voor de rest weer lekker mijn pik en ballen afgebonden, tepels flink bewerkt (was eergisteren en ze tintelen nu nog na) en samen lekker aan de poppers.
                              Ze zal blij zijn als haar gewone kamer af is - en ik ook natuurlijk.
                              Nog even een opmerking over haar uiterlijk. Ze heeft duidelijk goed genoten van de maaltijden in haar thuisland en dat heeft zijn gevolgen gehad ...
                              Kons is iets dikker, buikje wat meer gewelfd en vooral ... die fantastische borsten, zijn nog groter dan ze al waren !!!
                              Dus voor de liefhebbers van grote, een beetje hangende, borsten ... wees er snel bij, voor ze weer wat begint af te vallen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Annabelle (Spa.) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door wico
                                Ik veronderstel dat op bepaalde dagen Maleena er werkt, andere dagen dan weer Annabelle.
                                Enkele dagen geleden meen ik Maleena er nog gezien te hebben, doch vandaag was het dan weer Annabelle.

wico
                                Ik ben eergisteren weer eens op bezoek geweest bij Annabella. Als je voor de ramen staat, dan zit er in de rechterraam een donkerharige trans en in de linkerraam Annabella. De trans heb ik trouwens ook al bezocht vroeger, maar ik kan me haar naam niet herinneren - weet nog wel dat ze enorm geil is en ook wel kinky.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 49/1, Annabelle (Spa.) (uitstekend)

Vanmorgen rond 11 uur nog eens bij Annabelle geweest in 49/1 (vandaag laatste dag). Was weer heerlijk! Eerst elkaar staande opgeilen en terwijl met die fantastische borsten spelen, tepels zuigen, poesje spelen,..
                                  Daarna op bed de maasageolie bovengehaald, lekkere pikmassage inclusief met die zware borsten en dan wild afgemaakt in amazone. Gewassen, nog wat gebabbeld en weer weg. Heerlijke rijpe vrouw!

Commentaar

Ik ben een gelukkig man ! Ik ging gisteren nl. voor de derde keer op rij op zoek naar Annabelle. Na vier keer de rodne te hebben gedaan, begon ik te vrezen ... Maar wie zag ik dan toch uiteindelijk in volle glorie tronen in haar raam ? Jawel, Annabelle in een prachtig pakje. dat is toch echt wel één van haar pluspunten. Haar mooie collectie lingerie.
                                    Ik had weinig tijd omdat ik nog moest gaan verderwerken, maar het was weer een prima bezoekje.
                                    Ze weet perfect af te toetsen wat ik fijn vind en wat niet en staat echt wel voor veel open. We hebben ook een paar gemeenschappelijke fantasieën besproken en ons voorgenomen die ooit uit te voeren. (Zal vooral van mijn portemonne afhangen ...)
                                    Ze werkt nu boven en die kamer is wel oké, maar toch niet zo goed als de kamers beneden. Ze wil daarom ook zo snel mogelijk een kamer beneden om daar de klant optimaal te kunnen "bedienen".
                                    Nog even iets rechtzetten. De dame Annabelle biedt je niet spontaan poppers aan. Je kan er wel naar vragen en dan krijg je ze misschien ook wel ... als je braaf bent ....

Commentaar

Vandaag op weg naar het SKW een lijstje in gedachten samengesteld ... en deze keer werd het eindelijk "Belle" Anna, oftewel Annabelle die van het "te-doen" lijst kan worden weggestreept. Het was van een aantal jaar geleden dat ik nog eens bij haar langs ben geweest en we herkenden elkaar niet direct, maar dat was snel verholpen

Eenmaal boven begon nog ze voor de zakelijkhandeling al lekker tegen me aan te rijden en in mijn tepels te knijpen , een goed begin en het heeft bij mij het effect van een viagra pil , nadat ik mij had uitgekleed samen langzaam knuffelend naar haar hoge bed gelopen waar zij boven op mij ging zitten en heerlijk verder ging met mijn tepels te verwennen en ze onderwijl heerlijk op mijn pik zat te rijden, daarna een voor een mijn handen vastgebonden en mijn ballen lekker strak afgebonden en tussendoor bleef ze heerlijk mijn tepels verwennen.

Vlak voor mijn gezicht haalde ze een voor een haar grote borsten uit haar speelpakje .... man, man, man, wat een tetten ... en daar mocht p4p heerlijk hard aan zuigen (en dat deden we dan ook maar ). Met haar handen zat ze achter haar rug met mijn pik en ballen te spelen wat het geheel alleen nog maar beter maakte.

P4P werd voor dit alles beloond door Belle Anna, ze trok haar speelpakje verder uit en verwende me met wat van haar "Champagne" , wat is "Belle" Anna toch een stoute dame, het geheel werd door "Belle" Anna afgerond met een heerlijke handmassage (het geheel stond strak gespannen) en na de "happy ending" nog even rustig bij liggen komen en wat geklapt over haar nieuwe kamer waar volgens haar toch wel het kruis ontbreekt

Volgende keer eens kijken wat "Belle" Anna nog meer te bieden heeft

Commentaar

Gisteren nogmaals langs geweest, doch Annabelle heeft haar prijs definitief aangepast. Ze werkt nog uitsluitend voor 100€, anders kom je er niet meer in.
                                        Ze gaf als uitleg: liever direkt genoeg vragen, ipv. tijdens de (sm) handelingen wat storend kan zijn en dan te moeten bijvragen hetwelk het "spel" onderbreekt.
                                        Ik denk dat er klanten nu u de boot gaan vallen.
                                        Vroeger deed ze het goed voor 50€, en ogenschijnlijk genoot ze er zelf ook nog van. Anders was het goed gefaked.
                                        Nu zie je maar in tijden van koopkracht-vermindering trekken sommigen hun prijsje op.
                                        't Is maar dat de vrienden wandelaars het weten.

Commentaar

Afgelopen dagen twee maal bij Annabelle langs geweest.

De eerste keer de verleiding van Laetitia kunnen weerstaan en moet toegeven dat ook Annabelle nog grenzen kan verleggen bij mij.

De tweede keer ivm het niet beschikbaar zijn van Laetitia nogmaals bij Annabelle (I like you but don't love you) binnengestapt. Weeral grenzen verlegd al moet P4P bekennen dat door het gebrek aan leuke en pijnlijke speeltje de kans op herhalingsgevaar beperkt wordt als andere favo's van P4P (o.a. Stella) aanwezig zijn.

P.S. Annabelle vertelde mij dat zijn waarschijnlijk weer naar beneden gaat verhuizen zodat ze weer een "andreas-kruis" kan installeren. Ben eerlijk gezegd vergeten te vragen wanneer de SM-zolder gereed is.