Ada (Dom), Antwerpen, VT 42

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ada (Dom), Antwerpen, VT 42

Gisteren voor de eerste keer betaalde seks gehad. Allemaal heel spannend, maar toch dikke tegenvaller. Het was met een mollig zwartje in Villa Tinto. Haar naam was Ada, dacht ik. (ik vind geen recensies van haar) Behoorlijk tegengevallen. Ze kon slecht Engels, enkel Spaans. Ze is een dikkertje, hier moet je natuurlijk voor zijn. Haar borsten waren spijtig genoeg fake; je zag duidelijk littekens. Ik vroeg of ik me eerst rap mocht douchen; dit begreep ze eerst niet goed (ik denk dat zij golden shower bedoelde. ) Zij bleef op het bed wachten tot ik me gedouchet had. Zeep heb ik niet gekregen; ik had ook de indruk dat de handdoek al gebruikt was. Zelf was ze ook niet al te hygiënisch; na mij wastte ze zich welgeteld 20 sec en kleedde ze zich terug aan. Ze begon me te pijpen met condoom; maar niet erg goed. Echt helemaal stijf werd ik niet. Ze stopte en gebood me haar te nemen. Ik vroeg of zij on top wou; dit wou ze niet. Ze ging nogal inspiratieloos met haar benen open liggen. M'n jongheer was nog niet hard genoeg, dus kwam niet veel van in huis. Toen begon zij in het Spaans te lullen, dat het gedaan was. Ze wou dus rap rap van me af. Leuke ervaring is iets anders... Afrader dus... Hopelijk zal m'n volgende ervaring wat beter zijn.

Re: Antwerpen, VT 46, Ada (slecht)

Vorige week bij Ada geweest. Deze mollige dame komt uit de Dominicaanse Republiek. Eerst wreef ze met haar megaboezem over mij en kon ik lekker op haar tepels sabbelen.
    Daarna begon ze te pijpen (MC). Ze deed dat erg goed. Nadien kon ik haar likken.
    Tenslotte geneukt; eerst missionaris, nadien doggy.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 44, Ada (Dom)(slecht)

Ben er op 8 mei geweest, ronduit zeer slechte ervaring, mooi links laten liggen. Heeft inderdaad giga toeters maar met littekens, ruikt niet bepaald fris, het hele hok is ook bepaald niet fris, ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, gewoon lekker laten zitten.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 04, Ada (Dom)

Ben er ook eens geweest nee dat is echt niets dan zijn er beter Dominicaanse vrouwen waar je echt een goede goe hebt geen aan rader baaaaahhhhh

Commentaar

Vanavond bij deze Ada binnen geweest. Ik heb lang getwijfeld of ik wel naar binnen zou gaan, want de recensies boven mij zijn niet echt lovend. Toch koos ik voor Ada omdat ze er voor mij gewoon erg aantrekkelijk uit zag. Ze had een leuk setje aan waarbij haar grote borsten mooi uitkomen.

Na het uitkleden kwam ze voor me staan en begon wat te teasen met haar grote borsten. Ik stopte de 50 euro tussen haar borsten. Dat kon ze wel waarderen. Aan het wastafeltje wast ze mijn piemel. Dat deed ze heel grondig en lekker.

Op bed begon ze me te pijpen. Haar pijpkunsten zijn erg goed. Ze weet hoe ze gevarieerd moet pijpen.

Neuken ging ook erg lekker. In missio duwt ze je in haar ritme. Ik heb de sessie afgemaakt in doggy. Terwijl je haar van achteren neemt, kijkt ze je lekker geil aan. Met haar lekkere dikke kont in mijn handen en haar borsten heen en weer zien bewegen, kwam ik klaar.

Top sessie gehad. Ik snap niet waarom men hierboven negatief over haar is. Ze doet echt goed haar best om je waar voor je geld te geven. Haar borsten zijn natuurlijk, maar ze heeft wat littekens van haar borstverkleining.

Voor en na de seks wast ze zich.

Note aan de mod: borsten in echt veranderen, leeftijd omhoog en haar op VT 14 zetten.
          Laatst gewijzigd door delta 1; 07-02-17, 21:52.
          populus vult decipi

Commentaar

Had ik maar vantevoren effe Hookers.nl gecheck, niet gedaan , dan had ik beter geweten.
            Inspiratieloos deed ze haar benen uiteen, om missionarisstandje te neuken.
            Ze vroeg me niet te praten- "concentreer je" - "we gaan die melk uit je halen"

Ze kan beter bij de melkboer koeien gaan melken of in een of andere fabriek produktiewerk doen.

Koud was het. Ben er ingestonken.
            Zero points

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 14, Ada (Dom)

Na jaren aan haar te zijn voorbijgelopen toch eens binnengegaan bij Ada (VT34), aangetrokken door haar voluptueuze looks en geintrigeerd door haar bordje 'massage, sex and more'.
              ik vroeg om een massage. Ze vroeg 100 euro. Ik zei dat ik akkoord ging als ze maar haar tijd nam, wat ze beloofde maar uiteindelijk moest precies allemaal wel rap gaan.
              Eerst op mijn buik gaan liggen. Ze smeerde me in met olie; een massage kon je het moeilijk noemen.
              Daarna omgedraaid. Ze goot opnieuw olie op me en kwam in 69 op me liggen. Man, wat een kont . Ik begon haar te beffen, wat blijkbaar niet de bedoeling was. Ze manoevreerde zich zo dat ik noch haar kut, noch haar aars kon likken .
              Ze drukte zich op me neer zodat ik moeizaam af en toe om adem kon happen. Ondertussen had ze mijn lul met olie ingesmeerd en begon me af te trekken. Ze deed dit heel ruw zodat het meer pijn deed dan opwindend was. Ik kon nog net met een borst spelen en kwam uiteindelijk klaar.
              Het is mij niet duidelijk wat de bedoeling was. Voor een kinky facesitting ontbrak alle subtiliteit, voor een massage was het veel te ruw (mijn lul ziet er nog rood van). Ondanks dat ze al bijna 10 jaar in het sk werkt, voelt ze blijkbaar nog niet aan hoe je een man kan plezieren. Ik heb de indruk dat eens je betaald hebt, de rest niet meer telt voor haar.
              Voortaan loop ik haar raam opnieuw voorbij. Jammer, want een prachtige kont heeft ze wel.

Commentaar

Ada staat nu al een tijdje in de avond/nachtshift op VT42.

Commentaar

Aan het werk...
                X