Antwerpen, Vingerlingstraat 17/4, Karen (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Vingerlingstraat 17/4, Karen (Bul)

even een nieuw bericht starten over Gargena, bulgarse lolita die daar in de vingerlingstraat ziet te kijken, in de dagschift, met een zeer aangename snoetje, schone blauwe ogen, een prachtig glimlach en een aantrekkelijke lichaam schat ik 52 kg voor 170 cm. zeer aangenaam gebouwt met natuurlijke A-cups, lange zwarte haren, platte buik en mooie lange benen. Het is al mijn vierede bezoek, ze is tamelijk jong, schat ik rond de 22, en ik moet zeggen dat haar vriendelijkheid en geduld boven de gemmidelste zit. Ze werk in antwerpen denk ik al 3-4 maanden, spreek behoorlijk engels, maar ik had nog nooit iets over haar gelezen. Aangezien ik bij haar ga als mijn favorieten er niet zijn, ofwel als tweede bezoek om weer efkes tevredenheid te vinden ... wat bij haar te vinden is, is avantoe veel tederheid, met van die klein zacht gebaartjes die je bij anderen weinig vind; ze streelt heel aangenaam bijzonder als je haar lichtjes aanpak; tederheid word hier teruggeven. dit is allemaal voor dat men op het bed geraakt. Met haar, is ongeveer alles wat ik graag doe, toegelaten; body strelen en kussen, borsten lichtjes likken, en beffen kon met mij ook. Voor wat pijpen betreft doet ze het met veel overtuiging, variaties en het duurt al wat een tijdje voordat ze het vervolg voorstelt. boven komen doet ze niet gewillig (toch wel als ge een beetje aandringt maar het is niet haar specialiteit) dus beter, doggy of missionair. in beide gevallen, aangezien ze een bijzonder klare en zachte huid heeft is het een opwindend ervaring voor diegenen die deel van het genot in de streling vinden. klaarkomen met zicht op haar schone rug blijft een boeiend belevenis.
    ze doet haar best om u tevredentestellen maar is jong en heeft nog veel te leren. in de goeie richting te hopen ...

Re: Antwerpen, Schipperstraat 43/3, Gargena (uitstekend)

vandaag weer even binnengestapt bij gargena, om van haar aangename bulgaarse lichaam te genieten, alsook van hare

liefelijke en verleidelijke persoonlijkheid.
    Voor mijn zesde bezoek bij haar had ik hier recht op DE gfe ervaring, zonder overdrevenheid, maar gewoon met uitwisselen

van aangename teasing en zachte zoentjes in de hals.
    het is een aangename en toffe meid die wel de wijze op de welke gij haar behandeld terugbezorg.
    met haar klare en zachte huid straalt ze ook veel warmte, wat van deze ervaring de belevenis nog aangenamer maakt.
    Ik moet zeggen dat er wijnig zijn, die ik in de skw ontmoet heb die zo een hitte stralen; buiten de bulgaarse Nelly...
    ze werkt in de dag ploeg, vanaf 10 uur
    aangename snoetje vaarvan de schone glimlach en lachende blauwe ogen mij zeker terug zullen zien.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 17/2, Gargena (uitstekend)

Ben ook eens binnengesprongen bij dit meisje met een zeer hoog 'lolita-gehalte'. En hetgeen ik in dit forum voordien kon lezen klopt inderdaad. Het is een zeer lief meisje en houdt ervan te strelen en gestreeld te worden......vind ik zeer fijn. PMC was ook een zeer fijne ervaring bij haar en dan natuurlijk de eigenlijke afwerking mocht er ook zijn. Ik ga er zeker nog eens terug

Commentaar

wit velletje

hey, ik was verbaasd om te vernemen dat nog niemand Karin had beschreven op dit forum. Ze werkt toch al een jaar of twee in het SKW, denk ik, en ze biedt top quality service.

Ze staat telkens op hetzelfde adres, een beetje weggestopt daar in de Vingerlingstraat Nr. 17/3. Haar naam is Karin, ze is van Bulgarije, maar spreekt ondertussen al verbluffend goed Nederlands. Ze heeft een opvallend blanke huid en sinds een aantal maanden een vrij imposante tatoeage op haar linker arm. Ik vind het een heel klein beetje spijtig want zo verliest ze toch een deel van haar GFE eigenschap.

Ik heb vorige week voor het eerst de befaamde Mireilla bezocht en hoewel ze voor 50 euro zonder enig twijfel echt geil werk aflevert (beffen, pzc, zoenen, meerdere standjes) was ik niet helemaal overtuigd. Persoonlijk hou ik dan meer van de flair waarmee Karin je behandelt.

Rustig, zeer respectvol, geïnteresseerd, super vriendelijk en eens to business neukt ze je echt te pletter met haar strak kutje en zalige bortjes. Ze heeft bovendien ook een zalig geil kopje en pijpt hemels goed. Na het klaarkomen kwam ze nog lief in mijn armen liggen en begon spontaan wat te filosoferen. Zo vertelde ze bevoorbeeld dat ze het geen probleem vond om met Kerstmis te werken.

Mijn laatste bezoek dateert al van begin november en heb haar sindsdien niet meer bezocht. Ze is echt een aanrader. Zie je haar staan, aarzel dan niet en stap binnen.

Wie haar kent, moet ook maar eens reageren en zijn mening geven!
        NAILED IT #MUDDAFUCKA

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 17/4, Karen (Bul)(uitstekend)

Ik had al tijdens de zomer bij Karen geïnformeerd en wist dat ze niet aan beffen doet, een bezoekje moest wachten tot een dag waarop ik beffen niet zo belangrijk vond. Maar uiteindelijk was het zo ver... Ze heeft toch altijd vriendelijk geglimlacht als ik langs VS 17 liep, hoewel ik haar nooit had gesproken sinds dat informeren, ik had het al lang in gedachten gehad om haar te bezoeken. Ik wist dus al dat, zoals Aitor Alvarez zegt, ze prima Nederlands spreekt, een goed begin, en ze ontving me zeer vriendelijk. Afgesproken voor de normale diensten tegen de normale prijs en we gingen naar haar werkkamer op de gelijkvloers.

Mijn voorkeur om elkaar uit te kleden, was geen probleem, maar voordat we zover waren zei ze dat ze van knuffelen houdt, als de klant dat goed vindt. En inderdaad begonnen we met knuffelen en strelen. De blauwe tatoeages op haar witte huid doen denken aan breekbaar Delfts porselein en inderdaad vond ze het best dat ik haar (zoals ik graag doe) zeer zachtjes streelde, ook terwijl ze, op een zéér speelse manier, mij uitkleedde. Zelf had ik niet veel te doen: ze had haar slipje al uitgedaan om zich op te frissen (in een aparte sanitaire ruimte) en toen ik haar topje uit deed, was er geen BH eronder, onnodig eigenlijk met haar kleine, goed geschapen A-cupjes die lekker in de handen pasten. (Ik vroeg haar niet of ik ze mocht likken, ik vermoedde al van niet gezien ze niet aan beffen doet.) Ze droeg kousen en ik vroeg of die aan moesten blijven. Haar reactie: ze mogen aan blijven of eraf komen, wat jij wilt. Ik haalde hen dus eraf om van haar mooie benen te kunnen genieten.

Nadat ze als laatste kledingstuk, nog steeds speels, mijn ondebroek eraf had gehaald, mocht ik me opfrissen en dan belandden we op het bed, eerste voor nog wat knuffelen, zoals virgi000 zegt met kusjes in de hals, en opwarmen met veel hand-werk. Ik mocht overal aankomen, ook tussen haar dijen, maar vingers in gaten zijn niet toegestaan, voor mij helemaal geen probleem. Ik hou van zachtjes gestreeld worden, ook bijvoorbeeld achter mijn ballen, en dat deed ze uitstekend, ik mocht gewoon ontspannen liggen en genieten van haar vingertoppen. Dan pijpen, op mijn vraag zacht en sensueel, met goed gebruik van haar tong terwijl ik haar kon bekijken en bewonderen, gevolgd door een achteruit-amazonestand met zicht op haar rug, weer zeer sensueel gedaan.

Na afloop nam ze de tijd voor een lange knuffelbeurt, met na-kletsen, die ik niet heb opgeteld in de tijd voor de erotische handelingen zoals ingevuld op het formulier. Ze vroeg me om haar rug te strelen, zeer zachtjes, leuk ook voor mij met haar zachte huid. Dan weer opfrissen, zowel voor mij als voor haar, en bij afscheid drie kusjes op de wang op z'n Hollands.

Ik wil wel zeggen dat het bed wat kleiner is dan in de meeste werkkamers in het SKW zodat we vaker moesten opschuiven voordat we verder konden. Dat is natuurlijk haar schuld niet! Wat mij betreft prima diensten, ze is uiterst vriendelijk en helemaal geen klokkijkster. Ze begreep wel dat ik haar alleen zou bezoeken als ik niet uit zou zijn op beffen, en verwacht ook dat klanten meerdere meiskens zullen bezoeken. Maar tzt zal ze me weer zien. Dat knuffelen is ook iets waar ik af en toe zin in heb...
          Thalysman
          Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 17/4, Karen (Bul)

Nog eens naar het SKW gaan wandelen en bij Karen terecht gekomen.
            Eerst nog niet van plan van binnen te gaan door haar lichaamsbeschilderingen maar omdat ze goed Nederlands sprak, het er toch op gewaagd. Na het financiële te hebben afgewerkt ging zij haar in de kleine badkamer verfrissen wat ik daarna ook heb gedaan. Ze lag dan al op het bed mij op te wachten en nam mij snel in haar armen, ik ben een knuffeldier zei ze.
            Na de knuffels haar gebeft maar met de vinger was taboe. Dan het cd erop gezet en een heerlijke pijpbeurt gekregen waarna ze mij heerlijk heeft bereden tot ik het cd'tje vulde. Dan nog na-geknuffeld en wat gepraat. Zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Ter informatie: nog een verandering van kapsel: ze heeft nu kort bruin haar.
              Thalysman
              Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Met haar opvallende tattoos zou je het zo niet meteen vermoeden, maar voor tedere knuffelsex moet je bij Karen zijn.
                Ik was verrast door haar aanpak. Poedelnaakt op haar zij liggend trok ze mij tegen haar aan en omhelsde me. Zo bleven we heel innig tegen elkaar een hele tijd liggen terwijl ze me jeel teder streelde en kusjes in de nek gaf. Toen ging ze op de rug liggen uitnodigend om haar erg mooie slanke lichaam te verkennen. Ik zoog op die mooie tepeltjes van haar en streelde haar prachtige borstjes. Toen gleed ik met de tong over haar strakke buik tot tussen haar benen waar ik haar mooie en smakelijk kutje uitvoerig kon beffen. Er was nul tijdsdruk. Toen was het mijn beurt om verwend te worden. Ze begon niet meteen te pijpen maar streelde mij eerst sensueel tusen de dijen, aan de ballen en over mijn stokstijf lid. Met de mond ging het condoom errond en ze pijpte me diep en zacht terwijl de strelingen niet ophielden. Daarna volgde een innige vrijpartij in missionaris met de nodige strelingen en kusjes.

Commentaar

Op het eind van vorig jaar ben ik ook nog eens bij Karen binnen gegaan. Daar ik geen zin en tijd had om rondjes te lopen gewoon bij haar binnen gegaan en mij wederom niet beklaagd. Veel moet ik hier niet meer schrijven, alles is reeds gezegd.

Commentaar

Alhoewel ik hier al voor de 4 of 5e keer ben geweest en nog niet eerder een recensie heb gezet zal ik het nu toch maar eens doen. Ik denk er niet altijd aan om dit na een bezoekje te doen dus dan blijft het ook vaak uit. Maar over de dame in kwestie, je krijgt hier een zeer lieve dame voor je die je niet vlug vlug buiten wil hebben. als je binnenkomt start ze normaal met een knuffel om je te verwelkomen. Als jeje kan uitkleden gaat Karen zich zelf al vast verfrissen in de badkamer. Dit kan je zelf ook doen indien gewenst. Bij mij vroeg ze al niet meer achter het inkomticket maar ik heb het gewoon achter het bed neer gelegd.
                    Dan in bed beland begint ze vaak met eerst rustig te knuffelen en te strelen (als je zelf koude handen hebt vindt ze dit heerlijk). Dan starts ze rustig met het strelen en aftrekken van de penis en als die goed op sterkte staat dan begint ze te pijpen met condoom. Bij de eerste 2 dates verliep dit zo en kon ik genieten van het beeld in de spiegel. De volgende afspraakjes vleide ze steeds spontaan met het poesje boven mij waardoor ik die lekkere sappige lippen kon verwennen samen met het clitje. Na een 10 minuten verwennerij kwam ze boven op mij zitten om lekker amazone te neuken, geen glijmiddel kwam hier al aan te pas. Geen enkele keer. Gevolgd door het doggy style standje en daarna lekker missionaris met haar beentjes in de lucht lekker gekomen. Bij het klaarkomen laat ze je nog even inzitten om te genieten en daarna helpt ze je van het condoom af. Na de sex is het steeds terug 5 minuten knuffelen om je hart terug op normaal ritme te brengen
                    Hierna kan je je gaan opfrissen in de badkamer wat wel zo fijn is natuurlijk. na het aankleden nog een knuffel en kus om afscheid te nemen en je kan terug gaan wandelen buiten.

Alhoewel ik het hier zeer aangename sex vind was ik donderdag toch een beetje teleurgesteld, niet omdat het slecht was maar wel omdat ik spijt had dat ik geen nieuwe dame heb bezocht. Zo had ik me al verlekkerd aan Barbara van VT 1 & de jongedame die aanwezig was in Verversrui 8/5. Aangezien ik al enkele dagen zeer actief was geweest kon ik deze ook niet meer bezoeken op donderdag. Maar ik kwam speciaal voor Karen dus heb ik dit snoepje ook maar genomen.

Commentaar

Niets bijzonder aan deze dame. Vooral gebrek aan jovialiteit....

Commentaar

Misschien een late reactie, maar ik lees de vorige recensie over Karen nu pas...
                        Het is een beetje raar om te lezen dat ze niet joviaal genoeg is. Ik ken haar nu al een hele tijd en het is net haar jovialiteit en warmte waardoor ik een vaste klant van haar ben geworden. Karen is zoals door collega wandelaars in andere recensies beschreven een echt knuffelbeest (wat zeer uitzonderlijk is in het SKW) en een warme persoonlijkheid (zo heb ik haar steeds ervaren). Misschien had ze een mindere dag?

Commentaar

Het gebeurt niet vaak dat Karen er enkele weken tussenuit is, maar ditmaal was dat dus wél het geval: nu staat ze terug op haar vertrouwde locatie, gedurende de dag.

Commentaar

Ik kan niet veel meer toevoegen aan wat hier reeds staat geschreven. Vriendelijk. Hoe ze haar service invult is, is eens wat anders dan ik gewoon ben te verkrijgen.
                            Ze komt fysisch aanhankelijk over. Het is aangenaam seksen met haar. Je kan haar veel bijsturen in de richting dat je graag hebt.

Commentaar

Aan het werk...
                            X