Miauw (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 22/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Miauw (Tha), Antwerpen, Schippersstraat 22/1

Ben er deze week ook eens binnengewipt. Zeer vriendelijk, goed uitziende Thaise. Wel een beetje gezet maar dat valt nog wel mee.
    Haar pijpwerk is zeker de moeite. Bovenop mij was het iets minder, dan afgemaakt in missionaris, waarbij ze me heerlijk aankeek en innig begon te tongzoenen.
    Volgens mij heeft de Schippersstraat er een toppertje bij! Ik ga zeker nog eens terug en dat zal niet te lang duren denk ik.

hallo iedereen ,

dit is mijn eerste recensie ...

ik heb ook een ervaring gehad met deze thaise meid .
    heeft een mooi gezichtje en is wat aan de molige kant , met haar naar boven gegaan voor de gangbare prijs : 50€ voor pmc en nmc . eenmaal boven op de kamer exuceerde ze zich omdat ze die dag wat moe was, weinig geslapen en nog niet veel gegeten had, daar boven op had ze \\\" iets gerookt \\\" en voelde ze zich wat dronken ... dit kon ik ook opmaken aan haar half gesloten oogjes en glimlachje op haar mond ,ook aan de typische geur van een groene sigaret die nog rond hing in de gang ... hierdoor voelde ik me niet op mijn gemak , de ervaring leert me dat thaise meiden onder invloed erg onvoorspelbaar kunnen zijn ... doch gezgd dat dit geen probleem was , kleren uitgedaan en eenmaal op het bed kwam ze zich naast mij vleien , na wat strelen en kleine kusjes begon ze aan het pijpen met condoom , dit was redelijk maar van korte duur overgegaan naar het neuken in missionaris houding waarbij ze ook begon te tongzoenen. na het hoogtepunt nog een kleine massage gekregen.
    al bij al een redelijke ervaring ...

Commentaar

Gisteren nog eens van haar diensten gebruik gemaakt. Na enkele mindere ervaringen in het skw was ik blij haar terug aan te treffen, zij maakt ten minste tijd voor je.
      Na 50 euro te hebben betaald, stelde ze zelf voor om eerst massage te geven, wat ik natuurlijk wel leuk vond.
      Eerst behandeling van rug en benen en daarna was het de beurt aan de voorkant, waarbij ze steeds al plagend mijn jongeheer beroerde, die al snel in geef acht houding stond.
      Na heel wat geknuffel en massage van de schaamstreek begon ze me dan heerlijk te pijpen.
      Toen is ze op mij gekomen en kon ik het echt niet lang meer uithouden.
      Daarna heeft ze zich naast mij gelegd en hebben we nog een tiental minuutjes nageknuffeld en een leuke babbel gehad, op haar typisch grappige manier.
      Alles bij elkaar een dik half uur binnen geweest en een zeer goede ervaring gehad.
      Ik ga er zeker nog terug. Ze gaat in maart terug op verlof naar Thailand voor 14 dagen, zodat we haar spijtig genoeg weer voor een tijdje moeten missen....
      Ze zat er gisteren reeds vanaf 13 uur en ze ging stoppen rond middernacht. Haar uren durven nogal eens variëren.

Commentaar

Gisteravond na erachter te zijn gekomen dat mijn lieveling Melanie niet aanwezig meer is in het SKW, opnieuw een bezoekje gebracht aan Mouw. Heb hiervoor niets geschreven, maar heb haar al meer dan eens een bezoekje gebracht. Toen ik voorbij liep lachtte zij weer heel erg vriendelijk naar mij, en vroeg ze of ik zin had om mee naar boven te gaan. Het was een tijdje geleden dat we elkaar gezien hadden, dus hebben we eerst een tijdje zitten praten op bed. Na het babbeltje hebben we ons zelf uitgekleedt en zijn we op bed gaan liggen. Deze vrouw is zo ontzettend vriendelijk en lief. We hebben eerst lekker gevrijd op bed alvorens ze het condoom om mijn stijve paal deed. Ze heeft mij zeer diep, lang en zonder handen gepijpt. Daar na is zij op mij gaan zitten en heeft ze een tijdje op mij gereden. Daarna op z'n hondjes genomen waarna zij het af wilde maken in missionaris. Net voor ik klaar kwam kreeg ze een geweldig orgasme waarbij ze haar nagels in m'n rug zette. Door die explosie kon ik niet lang meer weg-blijven en heb haar hete grot helemaal volgespoten. Na mijzelf te hebben gewassen nog wat nagepraat en ben ik zeer tevreden naar huis gegaan. Ik kom zeker weer terug bij Mouw.

Commentaar

Makkers,

Inderdaad zoals de vorige collega vertelde,het zijn silliconen geworden en een mooi bruin kleurtje. Ik heb gisteren weer een supertijd beleeft met ons Miauw (dat is juist geschreven ipv Mouw). Ze had juist ééntje gerookt en was weer super.Eerst lachen en vertellen over de reis en dan het werk. Wat zoenen en spelen en dan haar ongelooflijke pijpbeurt (zc). Jongens die kan er weg mee. Dan aan haar poesje gelikt, waardoor ze echt hevig kwam en mij bijna versmachte ;D . Haar beginnen neuken in doggy en dan in haar kontje genomen. Haar kontje spande buitengewoon, ze had dan ook geen glijmiddel gebruikt. Het glijmiddel was haar buitengewoon veel vocht van haar poesje. Natuurlijk hebben we ons beide voor en na de seks gewassen. Wat ben ik blij dat mijn favorietje terug is. Ze heeft mij zelfs een tahiboksshort meegebracht van Thailand. Doe ik vanavond bij het trainen al aan. Ah Krollietje we hebben het ook over jou gehad, ze spreekt niets dan positief van jou . Miauw keep up the good work meisje. Ik heb voor geen enkel hoertje zoveel respect als jou!!!

MOD, wil jij de naam en cup corrigeren,allé ik bedoel ipv echt silliconen de C klopt nog

Ik zal cup sillicons corrigeren - naam laat ik ff staan omdat ze toch meer bekend is onder die naam.

OTE - Mod

Grts

Commentaar

Magnitogorsk mag ik geruststellen...het gaat weldegelijk om een wijfje
            nooit gehoord van een keizersnede? Wel dat is er eentje, deze incisie wordt precies op de bikinilijn gegeven.

Over naar het werk...ik was een beetje benieuwd geworden door al die positieve commentaar. Ik had gehoord dat ze rookte dus had deze MF wat meegenomen voor haar. kwestie van het voorbereidend werk goed te doen! Binnengekomen las ik het bordje van de huisbaas: geen drugs en minderjarigen. Ze lachte en zei \"I can't read\" en draaide het bordje om. Ze rrokt om na afloop van de shift te kunnen slapen. Ik legde 50 en plus een klein zakje weed. Ze lachte. Lekker stevig ding is ze. Mooie pijpbeurt gekregen en lekker gezoend. Dan haar stevig van achteren gepakt. Ik beroerde haar klitje en ze leek er zin in te hebben. Plots greep ze naar de poppers en snoof eraan (ook ik mocht,maar bedankte). Zonder te vragen greep ze mijn dick en duwde hem in haar strakke kontje. Net op dat moment , ik was geschrokken van het mooie gebaar kwam ik! Maar de afknapper was dat toen net ook de condoom knapte. :-\\
            Het is allemaal wel in die condoom gebleven maar het zette mij toch aan het denken... wanneer je anale sex doe zou je sowieso stevigere condooms + glijmiddel moeten gebruiken! En blijkbaar doet deze dame wel alle drugs. Ze is volgens mij serieus aan de poppers (niet alleen voor de anale sex). Ik zelf ben vrij groot geschapen en mag me wel de kampioen gebroken condooms noemen :. Daarom verkies ik dat er altijd glijmiddel aan te pas komt... Daarom zou ik de wandelaars toch wel willen waarshuwen...voor je er aan het kontgaatje begint vraag glijmiddel. Want anders loop je met deze dame \"hoe hygiënisch ze ook is\" een kans om een aidsbesmetting of iets anders op te lopen.
            Da blacker the berry, the sweeter the juice

Commentaar

Deze middag dankzij de lekkere zon buiten gaan wandelen in SKW. Na een half uurtje rond gelopen te hebben was Mouw (Miauw) eindelijk vrij. Voor 50 euro stelde P+N voor en vroeg haar of daar een massage inbegrepen was. Tuurlijk. Na een heerlijke massage vroeg ze om me om te draaien en begon ze me te pijpen met condoom. Daarna kwam ze op me zitten en blijkbaar moest het snel gaan want ze ging nogal redelijk tekeer. Wel zoals jullie ook opgemerkt hebben mooie silliconen borsten. Maar toch aangenaam om te voelen. Geen keiharde joekels zoals bij Danielle. Na afloop wastte ze me en vertrok ik met een kus. Een zeer aangename ervaring. Ga zeker nog bij haar terug, ondanks dat ze er vandaag blijkbaar niet zo gemotiveerd bijliep. Pikant detail vandaag stond ze aan het raam met een zeer kort kleedje met NIETS daaronder. Heb nog eens gecontroleerd tijdens het afdalen van de trap en ze was eer helemaal niet beschaamd over, integendeel.

Commentaar

Vrijdagavond ben ik nog eens naar Mauw afgezakt. Het was druk in het SKW en er waren veel mensen die er niets te zoeken hadden (opening Gezondheidshuis en een tentoonstelling in de Barereo), maar ik heb het toch geriskeerd. Ik moet toegeven dat ik sinds mijn laatste recensie over Mauw (gebroken condoom) nog een keer ben terug geweest...
                Ik denk dat het nu mijn 4rde bezoek was en ze ziet me steeds graag komen.
                75 Euro gelegd en begonnen met een gezellige babbel. Uit de kleren, een knuffelmoment en Mauw begon mijn lid een heerlijke massage te geven met haar borsten. Ik keek, genoot en gaf haar liefkozende kusjes. Plots begint ze me (ongevraagd) te pijpen ZONDER! Met lekkere diepe halen ging mijn lul in haar mondje. Na de heerlijke pijpbeurt vroeg ik haar of ik haar ook niet even extra mocht verwennen en ze geen zin had om gebeft te worden. Dat vond ze OK. Ik naar onder afgezakt....wat een bloedmooi vlindertje heeft ze! Haar lipjes zijn echt te moeite. Ik probeerde zoveel mogelijk haar clitoris te stimuleren met mijn tong en vingerde ze lichtjes. Eerst dacht ik dat ze een orgasme fake-te, maar later (toen haar onderbuik ging opbollen) was ik vrij zeker dat deze lieve Tai gekomen was. Daarna heb ik haar met haar benen omhoog in missionaris genomen. Na een hete rijbeurt kwam het voorstel waarop ik heimelijk hoopte. "You like anal?". Natuurlijk moest ik op dat verzoek ingaan. In missionaris nam ik haar in haar sterretje. Ik ben heel voorzichtig begonnen maar voor ik het wist zat heel mijn paal er in. Zaaaalig. Na een 5-tal zeer hete anale minuten ben ik in haar gekomen. Condoom uitgetrokken en nog 5 minuutjes in elkaars armen liggen nagenieten.
                Als dat geen GFE-ervaring is!! Niemand in het SKW geeft zulke goede service. Dit meisje geeft je het meeste waar voor je geld. 45 minuten puur genot (massage, PZK, beffen, standje, anaal). Deze vrouw voelt gewoon aan waar je zin in hebt...allez, bij mij was dat toch het geval

Olapapie

Commentaar

Héhé,

net terug van Mouw :P

Ik had ze al een tijdje niet meer gezien. Tot ik ze gisteranavond zag rondwandelen ih SKW. Ze is net terug van 2 weken Thailand. Vandaar.
                  Ik had ongelofelijke goesting in een anaal avontuurtje en op dat vlak is Mouw de ongekroonde koningin. 75 gelegd, niets afgesproken. Een vriendelijk ontvangst, massage, lekker tongzoenen...voor ik het wist stak mijn lul weer in haar mondje zonder condoom (en ik die nogthans het goede voornemen had dit niet meer te laten gebeuren :-\ ). Ik heb haar klaargebeft. Toen we aan het echte werk gingen beginnen stelde ze zelf voor: Analle? (zo spreekt ze anaal uit ;D). Ja dus...op zijn hondjes. Glijmiddel in haar sterretje gevingerd...tijdens ook nog verscheidene keren "bijgevuld". Mouw is een echte sex-freak ze lijkt echt wel van anaal verkeer te houden. Zeker als je tijdens haar klitje bewerkt... Gekreun, gehijg, met haar tongetje me constant willen likken. Tot slot heb ik haar in missionaris op z'n Grieks genomen en ben al tongend klaargekomen. Nog samen even liggen napuffen. In totaal 50 min binnen geweest waarvan minstens 35min hardcore anale actie! Ze ziet me steeds graag afkomen en na afloop kreeg ik nog een bedankje voor het geld!! "It's my pleasure" heb ik geantwoord. Je zou voor minder. Mouw is de MAX!

Commentaar

Ben 2 weken geleden en vorige week bij haar langsgeweest n.a.v. de berichten op dit forum. Moet zeggen dat het een heerlijke vrouw is. Lekker stevig (m.i. niet dik) en zalig geil. Heb haar anaal geneukt, nadat ik ik haar geil had gemaakt met een lekkere rimjob bij haar. Dit is nu typisch een vrouw waar je lekker bij kunt doorhalen. Normaal gesproken niet mijn type, maar omdat de sex met haar zo ontzettend geil is dus toch voor een 2de keer langsgeweest. En misschien ga ik vandaag voor een 3de keer...

Commentaar

Ben dit weekend met mn laatste stapgeld (voorlopig)eens binnengesprongen bij Mouw, en ben blij zulks een afsluitertje gekozen te hebben. Het was zondagavond een uur of 6 en ze had al 1 klant gedaan maar was precies nog een beetje stroef. Wel vriendelijk, en de massage was best wel aangenaam, tot ik me omdraaide en ze gelijk een condoom rond mn ontspannen paal wou doen. We hadden al de hele tijd goed gebabbeld dus ik vond het een beetje jammer plots te moeten vragen wat ik wou, en ik dacht toch aan iets meer voorspel. Nu goed, eenmaal ze wist wat ik wou heeft ze me heerlijk verwend, en het rubbertje ging er zelfs terug af om wat B2B te kunnen geven en eenmaal ze opgewarmd was moest dat rubbertje zelfs niet meer voor het orale werk. Ik kwam bijna klaar nu, en heb haar even gevraagd te gaan liggen zodat ik ik haar lichaam kon verkennen en verwennen. (en even afkoelen) Voor een meisje dat al bevallen is en bijna dertig wordt heeft ze een echt gaaf velletje, en slim wel, die tattoo op de keizersnee ;-) Al gauw was ze nat en vroeg ze me om haar te bestijgen. Snel jasje aan en eindelijk nog eens een wip in het schipperskwartier mogen beleven zonder artificieel glijmiddel! Overvloedig klaargekomen en nog een vriendelijk babbeltje tijdens het wassen en aankleden. Jammer dat ik even zonder wandelbudget zit, anders kwam ik hier vaker. Ik vermoed ook dat de service heter en heter wordt naarmate ze je beter kent. Tip (cliche maar waar) Dit is een meisje die voelt dat je haar respecteerd en je daar ook voor beloond, dus geef haar het beste van jezelf mannen! :->

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Mouw (Thai) (8.3)

Vandaag ook eens bij deze lieve Thaise geweest.Heb het mij helemaal niet beklaagd.Na me eerst verfrist te hebben het bed op en wat geknuffeld om dan over te gaan tot de massage van de rug en de benen wat heel goed was.Daarna de voorkant om te eindigen met een fijne body massage om dan in 69 over te gaan in een heerlijke pijpbeurt waarbij ik haar ook fijn kon verwennen.Dan is ze op mij gekomen wat ze zo hevig deed dat er een tweede standje niet meer is van gekomen.Als afsluiter nog wat in elkaars armen liggen knuffelen.Nadien me nog kunnen verfrissen en dan voldaan huiswaarts gekeerd.Deze dame zal mij nog regelmatig terugzien want dit is toch een toppertje.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Miauw (Thai) (uitstekend)

za 29-10-2005

Mijn vuurdoop in het Schipperskwartier. Hoewel er minder (aantrekkelijke) poppetjes aanwezig waren dan vorige week (zie gezever) viel er toch wel wat te genieten.

Ik had mijn zinnen gezet op Mouw/Miauw/Meauw. Hoewel het naambordje aanwezig was, schitterde zij door afwezigheid. Druk bezig? Wie zal het zeggen.
                          Nog maar een rondje wandelen. Ook in hier in Antwerpen zijn er een aantal raamkloppers aanwezig. Standaard ga ik hier niet op in. Mijn ervaring bij deze dames is: Weinig (diensten) Voor Veel (euries).

Intussen blijft SS24/6 leeg. Is ze er dan toch niet? Ineens valt mij een aantal dames op in de kamer van 24/8. Ze schijnen een Get Together te hebben. Vaag zie ik in de achtergrond een pakje die mij nog bekend voorkomt van vorige week. Is ze het of is ze het niet?
                          Ineens kijkt de eigenaresse mijn kant op. Duidelijk aziatisch, ze is het! Ze loopt naar voren en ik treedt binnen.

Het smalle trappetje op en we komen we in een gezellige kamer. De aankleding is verre van kil, zoals je dat nogal eens tegenkomt in peeskamertjes. Is dat hier overal zo? De tijd zal het leren.
                          Ze heeft haar pakje snel uit en ik bewonder haar mooie borsten. Op het oog zou je niet zeggen dat ze kunstmatig zijn. Ondertussen heb ik mij ook ontkleedt, reken met haar het instaptarief af en fris me even op.

We gaan op het brede bed liggen en zij streelt bij wat met haar borsten over mijn lijf en genetale zone. Ze sabbelt ze wat op mijn ballen en wurmt een condoom over mijn inmiddels enorme paal. Het pijpen is diep en en stevig qua tempo, het bevalt mij wel. Gelijkertijd heb ik de gelegenheid om haar borsten te betasten. Ze geeft aan dat ze wel van stimulatie van haar tepels houdt dus ik ga wat gerichter te werk.
                          Na verloop van tijd komt ze overeind en gaat op me zitten. Omdat de penetratie nogal moeizaam gaat, is er wat glijmiddel nodig, maar ze beperkt het tot een minimum. Voor mij een indicatie dat ze ook wel wat wil voelen.

Ze vleit zich tegen mij aan en we gaan lekker tekeer. Te snel naar mijn zin houd ze op, maar ze gaat naar de Reverse Cowgirl positie (die maak ik niet vaak mee). Ze gaat zitten en leunt vervolgens volledig achterover en ik krijg weer dat heerlijke warme lichaam tegen mij aan. Ik ga met mijn hand naar haar kutje en geef er van die zachte klapjes op. Ineens pakt ze mijn hand en leidt die naar haar tepels. Ik weet wat mij te doen staat.

Hierna gaan we over op missionaris, maar niet voordat ik even van haar tepels heb geproeft. Ik moet haar tepels (en alleen haar tepels) hard aanpakken, zegt ze. Daar houdt ze van.
                          Missionaris vind ik minder en al snel gaan we over op doggy. Met een prachtig uitzicht op haar kont en slanke lijf, dring ik haar binnen en stoot door, waarbij ze zelf ook flink meedoet.

Uiteindelijk wil ik het graag met de hand afmaken. Ze nodigt me uit om het condoom af te doen en op haar rug klaar te komen (waar ben ik terecht gekomen???). Met haar billen geil stotend tegen mijn ballen spuit ik het sap tot tussen haar schouderbladen. Allemachtig wat een ontlading.
                          Ik verwijder de smurrie en we wassen ons, waarbij ik haar rug nog even een flinke poetsbeurt geef.

nawoord
                          Nog nooit heb ik met een eerste bezoek zoveel gedaan. En hoewel ik maar 15-20 minuten binnen ben geweest, heb ik nooit de indruk gekregen dat ze me snel weg wilde hebben. Integendeel, alles ging bijna heel natuurlijk. Tijdens het gesprek achteraf gaf ze aan dat ze ook (met plezier) aan anaal doet. Dat is in de eerdere recenties ook al naar voren gekomen. Persoonlijk doet me dat niets, maar misschien hoopte ze....
                          Bovendien gaf ze aan dat ze 8 november zou vertrekken naar Thailand, dus ik kon haar niet bezoeken. 21 november zou ze weer terugkomen. Het is me niet duidelijk geworden of ze dan ook direct weer ging werken.

Ik ga haar zeker nog een keer bij haar langs, waarbij ik wat langer binnen zal blijven. Tzt zal ik daar verslag van doen.

Groeten,
                          S.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/6, Mouw (Thai) (uitstekend)

Was vandaag aan het rondtrekken om Nicole of Chrisje is te bezoeken (pzc). Tot mijn verbazing brande het licht bij miauw. Na al het goede dat ik gelezen heb dacht ik mijn kans hier eens te wagen.Nog even rond gegaan en daar zat ze. Vijtig euro suck en fuck plus massage. Eerst een massage van rug, nek en benen. Ondertussen over koetjes en kalfjes geklapt. Pzc doet ze niet, toch niet de eerste keer. Maar was ook met het rubbertje dik in orde. Even 69 en daarna het echte werk. Ziet me nog terug.

Commentaar

Hallo iedereen,

Gisteren ook even gewandeld in Antwerpen en daar ik een lichte voorkeur heb voor thaise dames gekozen voor Miauw. Zoals Wico al reeds vermelde is het inderdaad Miauw, staat zo vermeld op haar naamkaartje, en niet Mouw dus.
                              Eerst een goeie massage van rug, nek en benen. Daarna pmc en standje wat jij verkiest. Gekozen voor doggystyle...amai wat een kont héhé!! Even opgefrist en nagebabbeld en tevreden buitengestapt!
                              Zeker een aanrader!
                              Groetjes

Commentaar

Ik heb ze vandaag gespot, toevallig....ze begon net (12.30 uur 's middags).
                                Na aangenaam gesprek (als je enkele woorden thai spreek, komt ze over
                                alsof ze je al jaren kent), en de nodige familiegebeurtenissen
                                hoe ze in België verzeilt geraakte enz., het echte werk.
                                Mooie meid, tattoo op de rechterborst (een roos, genoemd naar haar
                                dochtertje Rose). Behalve dat haar borsten toch wat hard zijn (silicoon)
                                en kussen niet toegelaten is, houdt ze wel het borstenspel en beffen.
                                PMC/NMC is de terechte regel. No kissing.
                                Op 20 min. wel afwerken, want ze heeft geld nodig, binnen enkele jaren
                                terug naar thailand om daar haar zaak te gaan starten, na een slechte
                                ervaring met Vlaamse man. Jammer, ik ken er zo nog een paar.
                                "Want ze zijn toch zo lief meneer"...
                                50 Euro voor 20 min.
                                Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Onlangs bij Miauw binnengeweest,

ze is vriendelijk , en praat een beetje Nederlands, ze bood mij ook een "special " aan voor 70 euro (ik had opgemerkt dat daar een voorbinddildo was, maar dat is zo niet echt mijn ding) . Lekkere massage (ze heeft het allemaal op haar eigen geleerd wist ze me te vertellen), lekker gepijpt en geneukt (ik vond het niet zo leuk dat ze aan het klaarkomen was, omdat ik daar eigenlijk niet in geloof), en daarna onwaarschijnlijk op zijn thais afgetrokken !!! Ja, als een vrouw het zo kan doen, dan is er niks verkeerds aan voor mij : ze gebruikt haar beide handen en stimuleert je tegelijkertijd anaal, da's wat anders dan dat paalrukken van de meeste andere dames , dit was Aftrekken om U tegen te zeggen

Je voelt je heel lekker als je buitenkomt. Daar gaat het uiteindelijk om, niet?

Ik hoop dat ze niet definitief weg is sinds deze week, (voor de wandelaars) . Want zelf was ze wat moe , ze blijft meestal zelfs overnachten en eten in haar kamer ... en vond dat ze ermee moest ophouden.

Commentaar

Ik vind die Miauw niets speciaals. Als liefhebber van thai heb ik haar ook eens bezocht.
                                    Uiterlijk vond ik ze nogal zwaargebouwd, naar mijn smaak dus.
                                    Massage was ongeïnspireerd. Ook de sex was niets speciaals, ze maakte op mij nogal een vermoeide indruk. Pijpen was mc en niet echt lekker. Dan zelf wat initiatief genomen maar ze raakte weinig opgewonden van het beffen. Daardoor geraakte ik ook niet meer in de juiste stemming om te neuken. Ik heb dan maar met masturbatie de zaak afgemaakt.
                                    No value for money

Commentaar

Ben onlangs ook bij deze vriendelijke dame binnengewipt.
                                      Was een goeie ervaring - zonder echt spetterend te zijn; moet zeggen heb niet alles gekregen wat sommigen hiervoor te beurt is gevallen; maar ben ook niet teleurgesteld - heb waar gekregen voor geld; een goeie thaise beurt zeg maar...

Commentaar

Ik was vaste bezoeker bij Eyu voor haar naar mijn mening voortreffelijke service maar aangezien ze officieel gestopt is een momenteel in haar thuisland zit ben ik eens op zoek gegaan naar een andere uitdaging

Het was reeds een hele poos geleden maar vrijdagnacht ben ik nog eens op stap geweest in het SKW. Eigenlijk niet van plan ergens binnen te gaan, gewoon wat wandelen en rondkijken wat er op enkele maanden veranderd is. Toen ineens kwam Miouw aan haar raam staan na een klant afgewerkt te hebben en kreeg ik opeens zo’n zin om binnen te gaan. Ben er een tweetal jaren geleden ook al eens geweest en wist dus al hoe goed ze was. Dus ik naar binnen …

Boven aangekomen gevraagd voor massage + neuken. € 100 voor 1uur antwoordde ze. Ikke akkoord en € 100 betaald. (Wel leuk hoe ze ‘sek’ uitspreekt)

Dan kleren uit en op bed voor een fantastische massage die ik echt eens nodig had. Na de massage stelde ze voor om even te versfissen onder de douche wat zeer veel deugd heeft gedaan. Daarna opnieuw die warme kamer binnen voor aan het echte werk te beginnen
                                        Een geweldige pijpsessie waarbij ze terwijl met klokkenspel speelde waarna neuken in verschillende standjes volgde. Doggy met deze mooie Thaise is echt verrukkelijk. Ik stond er ondertussen al zo geil op dat ik al gauw moest opgeven. Na afgekoeld te zijn nog wat gebabbeld over haar en haar privé, over die voze straffetieten waarmee ze moet werken. Echt waar! Die travesties zijn rare gevallen die een toerke teveel op het molenke gedaan hebben.

Al bij al toch een dikke 50 min binnen geweest.

Het was nu de 2-de keer maar zeker niet de laatste keer, die ziet me zeker terug!

Wel één minpuntje is dat er blijkbaar steeds meer travestieten zich in het SKW komen vestigen. Leuk voor diegenen die daarvoor komen maar ik verkies toch een ECHTE vrouw boven een man of halve vrouw!

Commentaar

zondagnacht Miauw ook eens geprobeerd. Zeker na zulke positieve berichten. Pijpen met wasoed maar veel te kort. Neuken passief. Zoenen deed ze nooit zegde zij. Ben ik op een slecht moment langsgeweest?