Manar (Mar), Antwerpen, Schippersstraat 12/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Manar (Mar), Antwerpen, Schippersstraat 12/3

Gisterenavond na het bezoek aan mijn vaste dame in Borgerhout toch nog de energie gevonden om af te zakken naar het SKW

Daar viel mijn oog op een exotische schoonheid, genaamd Manar. Ze zit in de Vingerlingstraat, 1 op het rechtse raam. Heeft een Spaanse moeder en een Marokaanse vader en woont sinds drie jaar in Belgïe. Naar eigen zeggen studeert ze chemie in Leuven. Om haar studies te bekostigen werkt ze dus in het SKW.
    Ze spreekt overigens vrij goed nederlands.

Afgesproken prijs: 50 euro voor pmc+ nmc(2 standjes).
    Op vlak van hygiëne absoluut niets aan te merken, gewassen vooraf en achteraf. Ze was ook erg lief en enthousiast.

Op het bed aangekomen, rubbertje omgedaan en begon ze dus met het pijpen. Of wat daar moest voor doorgaan toch, want dit stelde echt niets voor. Teveel getrek en gesleur ;D ben het gewoon veel beter gewend.

Enfin, dit maakte ze deels wel goed doordat ik haar overal mocht betasten en af en toe ook een vingertje in haar poesje mocht stoppen.

Neuken wat daarop volgde was ok. Zij eerst bovenop en daarna lekker doggy style. Uiteindelijk begon het wel iets te lang te duren naar haar zin denk ik. Dus stelde ze me voor om me verder af te trekken waarbij ik mocht klaarkomen op haar buikje. Dus zo gezegd, zo gedaan.

Afspraak is ze dus zeker nagekomen, maar ik heb al veel beter meegemaakt moet ik zeggen
    Kortom voor mij dus niet echt meer voor herhaling vatbaar.

zondag deze dame bezocht. Vroeg haar hoeveel het was. 50 euro voor pijpen en neuken. Ik vroeg haar of beffen ook mogelijk was en dat kon zei ze voor maar dan was het bvb neuken en beffen voor 50euro. Ze slelde voor 100euro voor een half uur neuken, beffen en pijpen. Ik ging ermee akkoord en was best wel oke. Vooral het beffen dan in 69. Beffen van kutje en kontje en ze kon er best wel van genieten. Na 20 minuutjes beffen en pijpen 10 minuutjes geneukt in missionaris. Alles volledig volgens de afspraak

Commentaar

Heb de mooie Manar (of iets dat er op lijkt) gisteren bezocht. Was een prettige ervaring die zeker een vervolg krijgt. Ze lijkt uit 1001 nacht ontsnapt te zijn. Mooi slank figuurtje, draagt altijd een lange dunne jurk, meestal wit. Had me voorbereid om met mijn beste engels met een franstalige dame te gaan praten. Was dus een prettige ervaring om in accentloos nederlands antwoord te krijgen. Nadat ze haar naam zei en ik vroeg of dat het een Marokaanse naam was kreeg ik het te verwachten antwoord half Marokaans en half Spaans. Ze moet dus al lang in Belgie zijn, heel af en toe hoor je een licht accentje bij een woord en is het bij het volgende woordje al weer weg, vaak is het dan nog meer een vlaams dan een spaans accent. Standaardprijs p+N meerdere posities 50 E. Ik mee naar binnen.

Kamer op gelijkvloers. Beiden uitgekleed, Zit strak in haar vel mooie stevige borsten die volgens mij echt zijn, voelen niet hard aan maar wel stevig. Je mag overal aankomen. Ze heeft geen wastafel op haar kamer, maar een badkamer net naast de kamer. Voor we begonnen ging zij zich eerst daar wassen. Ze begon op haar knieen naast me met pijpen, vrij stevig en af en toe ook redelijk diep. Ze vroeg toen na een tijdje of ze nog even door moest gaan of dat ze kon gaan neuken. Ik heb toen gekozen voor alleen pijpen. Toen had ik al met een vinger in haar sneetje gezeten en haar borsten ook al goed gemasseerd. Nadat ik zei dat ze met haar mondje door kon gaan vertelde ze een andere houding aan te nemen waardoor ik overal nog beter bij te kunnen. Op mijn vraag of ik mocht beffen, antwoorde ze eerst dat dit pas vanaf een half uur kon toen ik zei dat het dan voor een andere keer zou zijn, vond ze het toch goed. Misschien omdat ik alleen gepijpt wilde worden. Hierna kwam ze over me heen zitten voor een positie 69. Was een lekker fris en mooi poesje. Ze gaat me echt nog vaak zien. Met weer zo een aangename verschijning erbij die ook haar werk nog verstaat ga ik toch problemen krijgen met de aanvoer van eurotjes om alle dames regelmatig te kunnen blijven bezoeken. Maar zij zal er zeker van kunnen zijn dat ze me vaker binnen ziet en dan ook wel eens voor eenwat langere behandeling. Na afloop eerst een gewoon keukendoekje en daarna een vochtig doekje, dus ondanks dat er geen wasgelegenheid op de kamer is is de hygiene toch in orde, zelf ging ze weer naar de badkamer.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4 , Manar (Spa.-Marr.)

Heb Vrijdag Manar weer eens met een bezoekje vereerd. Was weer grandioos, voor haar pijpwerk. Geen enkele tijdsdruk, kan gewoon rustig je gang gaan en mag overal aan en in zitten. Ze is vrij nat van nature, maar gebruikt toch glijmiddel. Dat is het eneige jammere dat ik kan bedenken. Ze behoort duidelijk tot het betere deel van skw. Tijdens pijpen ging ze nog verzitten zodat beter bij haar mooie borsten en kale poes kon. Daarna twee standjes neuken en zoals zo vaak me niet in kunnen houden en veel te rap klaar.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4 , Manar (goed)

Heb dit meisje onlangs twee keer bezocht en dat was twee keer zeer ok. Eerste keer gewoon standaardwerk: 50 euro, voor pijpen, neuken met standjes. Tweede keer 100 euro voor een halfuurtje, maar dan kijkt ze niet echt op de klok. Niks op aan te merken. Zeer mooi meisje, vriendelijk, komt afspraak na, hygiëne zeker ok, en seks is goed. Vooral het pijpen vond ik zeer goed. Ze ziet mij zeker nog terug.

BTW: zit wel degelijk in nachtshift

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/3, Manar (goed)

Heb gisteren deze schoonheid ook mogen ervaren.
            Ik had haar reeds opgemerkt toen ik pas aankwam op het SKW, ze had toen een opvallend pakje aan met zwarte hoge laarzen. Natuurlijk wilde ik eerst wat verkenningsrondjes maken voor ik besliste bij dit schatje binnen te gaan. Uiteindelijk teruggekeerd en afspraakje gemaakt in ons eigen leuke (zeldzaam wordend) taaltje. Voor de standaardbehandeling en prijs binnen gegaan. Prachtige lange haren, een lijntje om U tegen te zeggen en heerlijk ogende en aanvoelende borsten. Nee ..., de beslissing om bij haar binnen te gaan zou ik mij zeker niet betreuren. Ze had ook tijdens mijn verkenningstochtje andere kleren aan getrokken en zich ontdaan van haar laarzen. Ik ben niet echt zo'n laarzenliefhebber indien ze een stel prachtige benen verbergen, maar natuurlijk is dit enkel mijn keus. Terwijl ik mezelf uitklede, lag ze reeds te wachten op het bed en maakte ze een gezellige babbel. Kleedjes netjes aan de kapstok??? Bah nee, das tijdverlies, ik kon dat schatje toch niet laten wachten, maken dat je op dat bed bent dus.
            Na enkele strelingen was loverke al snel in vorm voor het verdere vervolg. Nog even het rubbertje erover en na de vraag hoe ik het het liefste had, begon ze aan een heerlijke pijpbeurt. Ze draait inderdaad haar lichaam niet weg zoals de meeste dames hier, maar plaatste zich zo dat ik haar overal kon en ook mocht liefkozen.
            Na een tijdje vroeg ze of ik wilde verdergaan of ze nog even moest doorpijpen. Tuurlijk kies je dan niet om te stoppen. Ze begon vervolgens nog een tijdje lekker hevig en vrij diep door te pijpen.
            Als eindstuk nog één standje neuken. Op zijn hondjes had ik een prachtig zicht op haar achterzijde en natuurlijk de mogelijkheid haar nog overal aan te raken. Dit duurde niet lang alvoor er vuurwerk werd afgeschoten.
            Nog even nagenieten en met een droog en achteraf een nat doekje alles terug opgepoetst. Nog even nagebabbeld en met een knuffel en kus terug de koude wereld ingestuurd.
            Voor mij beslist één van mijn betere ervaringen in het SKW en dit schatje ziet me beslist nog terug. Ze werkt blijkbaar iedere nacht uitgezonderd zondag en maandag.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/3, Manar (goed)

Ben een paar weken geleden eens bij Manar geweest;en sprookje uit duizend enéén- nacht,dat leek me ook wel wat...twee jaar geleden liep ik al op haar te flashen;en zoals het toeval wil was ze na het nemen van het besluit haar eens te bezoeken verdwenen..
              Maar sinds een aantal maanden is ze weer terug ..ik vind haar nog steeds mooi...en ditmaal toch maar het zekere voor het onzekere genomen...
              Een heel vriendelijke meid;ze stelt je gelijk op je gemak.
              De seks was gewoon;goed,maar niet bijzonder.
              Ze heeft een mooi lichaam,je mag overal aanzitten;dat is fijn,maar verder is het nogal routineus.
              Pijpen doet ze vrij hevig,terwijl ik haar naar hartenlust kon vingeren.
              Als hoofdgerecht waren er diverse posities mogelijk;ik heb me echter beperkt tot good o' doggy,waarbij ze goed meedoet zonder te overdrijven.
              Hygiënisch alles goed.
              Het was een goede ervaring,maar of er een herhaling aan vastzit durf ik niet te zeggen.

Grtz.

B.
              ''No Money No Honey..''

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 38/4, Manar (uitstekend)

Afgelopen weekend bij Manar geweest.Een hele mooie dame met een vriendelijke lach en babbel.Eerst gevraagd naar de mogelijkheden,€50,-p+n mc,€100,-half uur,€200,- een uur.Eenmaal binnen op haar kamer €200,- betaald voor een uur,p+n mc en verschillende standjes.Het was een zeer goede en gezellige ervaring en het geld waard.
                Ze is heel lief en heeft een prachtig lichaam met mooie borsten en een lekker kontje om op te eten..Eerst lekker laten pijpen,en dat kan ze heel goed, daarna lekker geneukt in de bekende standjes en heerlijk klaar gekomen.Daarna lekker gebabbeld en afscheid genomen.In 1 woord geweldig,die ziet mij zeker nog terug.
                Voor mij de mooiste meid in de straat.
                Ga haar deze week zeker nog een keer bezoeken.

Commentaar

Ben er ook geweest afgelopen vrijdagavond.
                  Zeer vriendelijk,heeft mij eerst goed gepijpt,en zei dat ik niet moest aarzelen om haar overal te strelen.
                  Lag met haar poes open,en terwijl ze mij pijpte,werd ze gelijk nat.
                  Toen vroeg ze hoe ik het wilde,en ik zei:jij op mij,geen enkel probleem,zei ze.
                  Ze voede de daad bij het woord,en niet veel later,zat ze op mij.
                  Lekker gekomen.
                  Herhalingsgraad is groot.
                  50 euro,voor pijpen en neuken.
                  Volgende keer ga ik eens vragen om haar te beffen.

Commentaar

Ja,haar vaste stek is nu inderdaad schippersstraat 24/1(raam helemaal links op de hoek).
                    Ik ben afgelopen zaterdag bij haar geweest en ze heeft mij ook verteld dat dit haar nieuwe stek is.

Het was trouwens weer een gezellig uurtje samen met Manar,goede sex en daarna samen nog gezellig zitten praten.Ze is een mooi,leuke en lieve meid met de MOOISTE glimlach.

Die ziet mij nog zeker vaker terug.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/1, Manar (Mar) (uitstekend)

Ben ook bij Manar geweest (eind van vorig jaar) en het was super ! Tof ook dat je in je eigen taal kan communiceren. Prijzen zijn zoals bij de andere dames in het SKW. Ben een uurtje gebleven. Was trouwens niet de eerste keer dat ik bij haar was en ja, dan is het toch anders als je de eerste keer bij een dvp binnenstapt. Ze is knap,slank met een mooi figuurtje en lekkere borsten die smeken om gesabbeld te worden. Volgens mij geen siliconen. Tijdens het pijpen ligt ze inderdaad zo dat je overal aankan. Gewoon zalig om tijdens het pijpen met het poesje (klein streepje) te kunnen spelen Tijdens het neuken verschillende posities gedaan maar in doggie met dat lekkere kontje voor mij, was ik niet te houden en zat het rubbertje goed vol. Alleen jammer dat er geen wc is op de kamer. Voor de rest leuke kamer en niet te donker. Als ze naar je lacht ben je verloren......
                      a blowjob every day keeps the doctor away ...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 24/1, Manar (Mar) (goed)

Doordat ik wel eens haar dagcollega, Ambra, bezoek was mij in de reacties de positieve commnetaren over Manar opgevallen, nu kom ik niet veel gedurende de nachtshift, maar vandaag was ik er toevallig ook en aangezien Manar vrij was, mij maar een nieuwe ervaring getracteerd voor het nieuwe jaar.
                        was zeker geen tegenvaller, prachtig figuur en best aangenaam in omgang, kan enkel bovenstaande bevestigen, als ik s'avonds nogeens tijd heb ga ik nog wle eens langs

Commentaar

Afgelopen weekend had Civicske weer last van opspelend testosteron, dus wandelschoenen aan en richting Skw. Binnengestapt op mijn vertrouwde adresje bij lieve Manar. Wederom een uurtje genomen. Begonnen met op die lekkere tepels te sabbelen, dan overgegaan naar 69 en dit vrij lang. Mijn soldaat stond natuurlijk staalhard, dus begonnen met stevig te neuken in missio. Voelde het al opborrelen, dus van positie veranderd , in doggy het tempo wat laten zakken. Maar als je die lipjes rond je lid ziet spannen, kon ik het lang meer volhouden. Haar laten zakken tot op haar buikje en nog een paar keer flink doorgepompt en het rubbertje lekker volgespoten. Daarna nog wat geknuffeld en gepraat en uurtje was voorbij. Met een zalig, leeg gevoel terug de straat op.
                          a blowjob every day keeps the doctor away ...

Commentaar

Gisterenavond nog eens een goeie wandeling gemaakt en mezelf erna afgevraagd waarom het zoveel jaren heeft geduurd vooraleer ik deze Manar bezocht hebt, ontelbare keren voorbij gewandeld en telkens in een ooghoek gewoon gepasseerd, want uiteindelijk is dit nog één van de weinige dames die zo lang in antwerpen werkt. Ik ben zeer positief over haar. mooi, speels, goedlachs, vreindelijk. Ze heeft het gewoon allemaal. Na binnenkomst eerst een babbeltje geslagen en elkaar wat beter leren kennen. Ze is wordt in mei 28 jaar, half spaans-marrokaans, woont in antwerpen en doet dit zeker al 7-8 jaar. Dan over naar de daad. Het pijpen vond ik subliem en ze ligt terwijl in een houding zodat je echt overal aan kan en mag komen, erna is ze op mij komen zitten en werd ze intiemer. later heb ik alles afgewerkt in missio. Kortom, prachtige meid die ik ongetwijfeld nog ga bezoeken en zeker in mijn top 5 lijstje mag steken voortaan! Dank u Manar..

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01/3, Manar (Mar)(uitstekend)

Na een lange tijd Manar ook weer eens bezocht. Wederom weer iets langer. Om op een eerdere recensie terug te komen is ze dat waard? Deze TOPPER voor mij wel. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Manar is heel vriendelijk , lief en mooi waarbij je leuk kan babbelen en natuurlijk goede sex hebt.

In deze prijsklasse gaat het wat rustiger en relaxter aan toe. Maar ondanks dat vliegt de tijd snel.

PS Haar naamkaartje was mij nog niet opgevallen!

Commentaar

Al vele malen heb ik deze dame ontmoet. Heerlijk lijf heeft ze en als ze je vertrouwt kan er veel.
                                Laats liep ik door het skw en ze weet dat ik van latex hou. Na een klein kwartier stond ze daar heerlijk in een
                                latex catsuit en kreeg ik een sms dat ze er klaar voor was. Wat een heerlijke geil ding is het toch.

Commentaar

Vandaag ben ik voor de eerste maal bij Manar geweest.
                                  Normaal kan ik niet in de avond maar de lof die ik las heeft me overtuigd om eens langs te gaan en idd het was de trip zeer zeker waard.Waarom heb ik zolang gewacht?
                                  Ze is pas uit verlof en heeft er duidelijk zin in.
                                  Manar, bedankt voor de ferme service.
                                  Jammer dat je ons weldra gaat verlaten maar we wensen je het beste toe.

Commentaar

Manar op haar laatste werknacht in het SKW uiteraard ook bezocht . Zoals altijd weer heel goede sex gehad en daarna nog wat na gebabbeld. Gewoonweg alles toff maar helaas ditmaal voor de laatste keer.

Zal deze toppertje met haar mooie glimlach en de blik in haar ogen nu zeker gaan missen in het SKW .
                                    Manar bedankt voor alles en nogmaals heel veel succes toegewenst.

Manar is na al die jaren actief te zijn geweest in het SKW nu echt na 28 december 2012 met de "zuiderzon" vertrokken .

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 13/2, Manar (Mar)

Na heel wat jaartjes niet meer afgereisd te zijn naar het Schipperskwartier afgelopen vrijdag toch de stoute schoenen weer eens aangetrokken. Natuurlijk eerst hier weer de nodige research gedaan, het is natuurlijk prettig om te weten waar wel, en vooral waar absoluut niet binnen te stappen ! Tot mijn grote genoegen zag ik dat de beeldschone Manar weer/nog steeds werkzaam was ! Al was het ruim 4jaar geleden, mijn ervaringen bij haar hebben in de tussentijd nog regelmatig door mijn hoofd gespeeld. Dus, wetende dat ze ook weleens eerder begint, ruim om tijd vertrokken om deze oude herinnering weer nieuw leven in te blazen !

Aangekomen in het Schipperskwartier, ruim een uur voor het begin van de avondshift, de gebruikelijke rondjes gelopen. Er stond toch weer heel wat leuk spul achter de ramen, en moet eerlijk bekennen dat er een paar dames bij stonden die mijn oorspronkelijke voornemen om Manar te bezoeken aan het wankelen brachten. Ik ben nou eenmaal een man met een hoog testosteron-gehalte dus de sexy lingerie en vooral de enorm lekkere figuurtjes lieten mij niet onberoerd...... Gezien het feit dat ik Manar nog niet had zien staan me maar even teruggetrokken om even wat te gaan eten en om te zorgen dat mijn zwakte voor al deze sexy vrouwen me niet meer van mijn oorspronkelijke voornemen af zouden doen zien.

Om 8uur stipt weer aanwezig en net toen ik de beeldschone Manar zag staan was iemand me net voor Besloten dan maar "op de uitkijk" te gaan staan en hopen dat mijn voorganger niet te lang zou doorbrengen met haar. Maar even een sigaretje opgestoken maar tot mijn verbazing had ik hier nog maar een paar hijsjes van genomen toen deze alweer naar buiten kwam lopen ? Gelijk mijn kans waargenomen en linea recta naar haar raam gelopen. Waar de meeste dames gelijk over de prijzen etc beginnen werd ik gelijk hartelijk welkom geheten door Manar. Achter haar aan gelopen naar haar kamer wat bepaald geen straf was doordat ik zicht had op die heerlijke kont in haar gebruikelijke strakke spijkerbroek Op haar kamer aangekomen, wat een schitterende kamer btw, eerst ff de financiele kant rondgemaakt en vervolgens onder het genot van een sigaretje een hernieuwde kennismaking. Hierbij kwam ze gezellig tegen me aan liggen met, op mijn verzoek, haar spijkerbroek nog aan. Na het sigaretje ons van de kleding ontdaan en na een gebruikelijk wasje ons op haar bed neer gevleid. Hier krijg mijn, ondertussen hevig kloppende, paal en paar speelse tikjes van haar omdat het zo lang geleden was dat hij bij haar geweest was. Mijn handen verkenden haar heerlijke lichaam en na het omdoen van een condoom kwam Manar uit zichzelf al 69 boven me zitten. Het naderen van dat heerlijke kontje en geile poesje maakte me al half gek ! Ze begon me heerlijk afwisselend en diep te pijpen terwijl ik haar geile poesje begon te verwennen. Na een minuutje of 5 in 69 dwaalden mijn ogen heel even af en zag ik haar latex setje hangen aan het kledingrek. Aangezien ik dit zeer sexy vind vroeg ik haar deze voor me aan te trekken. Nou dat heb ik geweten .......dit setje veranderd haar compleet en dan heb ik het niet alleen over haar uiterlijk Ik moest gaan staan en kreeg gelijk wat klappen met haar zweepje, iets wat mij wel aanstaat. Vervolgens gebood ze me voorover op mijn knieen op het bed te gaan zitten. Na nog wat klapjes deed ze een condoom met glijmiddel om haar vingers en begon me anaal te stimuleren, dit terwijl ze kinky tegen me begon te praten. God o god wat werd dit langzamerhand een heerlijke sexpartij !!! Vervolgens pakte ze een dildo en terwijl ze deze voorzichtig inbracht trok ze met haar andere hand mijn pik naar achteren en kreeg ik tikjes op mijn eikel en ballen. Damn wist niet dat ze zo heerlijk dominant kon zijn Toen besloot ik zelf weer controle te nemen en stond ik op.......pakte haar stevig vast, mijn harde kloppende paal tegen die heerlijke kont en haar borsten stevig in mijn handen. Staand aan het hoofd van haar bed liet ik haar voorover buigen en knielde achter haar om nog even lekker aan die geile poes te likken, iets wat ze zeer leek te waarderen. Vervolgens stond ik op en bracht ik mijn heftig kloppende paal langzaam dat geile poesje binnen. Wat een zalig gevoel en zicht was dat......qua lichaam zijn er maar weinigen die bij Manar in de buurt kunnen komen. Ik pakte haar heupen vast en begon haar langzaam te neuken, onder geile aanmoediging van haar. Ik begon steeds heftiger te stoten en pakte afwisselend haar heupen en borsten stevig vast. Om te voorkomen dat ik hier al zou komen stelde ik voor onze geile sexpartij voort te zetten om het bed. Ze kwam bovenop me zitten en ik zag mijn harde paal in dat geile, en ondertussen ook natte, poesje verdwijnen. De blikken die Manar me gaf terwijl ze me bereed zal ik de rest van mijn leven voor me kunnen halen, zooooo geil. Gedurende het rijden gaf ze me wat tikjes in mijn gezicht en pakte mijn keel stevig vast. Nadat ze me een tijdje bereden had kwam ze, weer uit zichzelf, nog eens 69 zittten. Denk dat ze toch wel behoorlijk zin had om lekker gelikt te worden. Ik merkte aan haar manier van pijpen ook dat ze zelf wat opgewarmd begon te raken Ik zei haar dat het nu mijn beurt was en gebood haar om haar rug te gaan liggen zodat ik eens kon bepalen hoe haar te neuken. Na haar een tijdje missio geneukt te hebben waarbij ze haar benen stevig om me klemde draaide ik haar om om haar eens lekker doggy te neuken. Ben gek op dit standje, zoals de meeste heren, maar zeker met Manar is dit een genot. Ze stak haar kontje hoog de lucht in en haar hoofd diep in het kussen. Ik legde 1hand op haar rug en begon haar in een afwisselend tempo te neuken, nog steeds aangemoedigd door haar geile gepraat. Ik voelde dat ik bijna kwam maar besloot opeens dat ik deze sexpartij niet standaard doggy klaar wilde komen. Ik besloot me zelf af te trekken terwijl; ik op mijn knieen zat en zij ook op haar knieen met haar gezicht naar me toe. Ik vroeg haar me aan te moedigen en dit deed ze meer dan goed. terwijl ik me af aan het trekken was zag ik alleen haar geile en strenge blik. Ze praatte zo geil, gaf tikjes tegen mijn gezicht en gebood me mijn mond open te doen waarna ze een aantal keer in mijn mond spuugde.......damn zelden zo geil geweest als dat moment. Na heerlijke schokkend klaar gekomen te zijn veranderde Manar weer in die lieve, zachte beeldschone vrouw. Nog rustig een praatje gedaan tijdens het opfrissen en aankleden. Nog voordat ik de kamer uit was stond ie alweer paraat.....sorry Manar dat is voor de volgende keer

Al met al was het weer een geweldige ervaring !!! Een die je mijns inziens niet snel zult hebben bij de dames. Ik kan dan ook niks anders zeggen dan: Manar bedankt ! En tot snel weer !

Commentaar

Was weer eens in Antwerpen, en zag daar Manar staan. Erg leuk, sympathiek en vriendelijk meisje. Leuk mee gepraat. Ze pijpte me lekker, en daarna lekker gesext. Uiteindelijk eindigde ik in doggy. Prima meid en goede service.

Commentaar

gisterenavond ook bij deze lieve dame geweest, gekozen voor een half doet alles rustig het is de bedoeling dat je blij gezind hier buiten gaat zij ze en dat was ook zo. alles wat hier boven staat klopt hebben met elkaar in 69 gelegen en mocht haar kontje likken daarna twee standjes en klaar gekomen. er is een ding spijtig je krijgt veel kusjes in nek en wang maar tot aan je lippen komt ze niet dus zoenen is uitgesloten, maar weinige doen dit maar anders was het volledig af ga zeker nog eens terug alleen al voor de vriendelijkheid