Andrea (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Andrea (Bel), Antwerpen, Schippersstraat 37/1

Andrea was het eerste meisje dat ik bezocht op aanraden van dit forum, twee jaar geleden. Alle berichten waren toen erg positief, en ze klopten inderdaad 100%. Op een bepaald ogenblik werden hier slechte ervaringen gemeld met een Andrea die 's avonds werkte en die helemaal niets te maken heeft met de eerste Andrea, die enkel overdag werkt. Ik denk dat die verwarring veel slecht gedaan hebben aan de "goede" Andrea. Onlangs bracht ik nog een bezoekje aan de echte Andrea. Ze zit nu in een gerenoveerd pand in de Schipperstraat 22. Zoals elke keer is de ontvangst erg sympathiek. Na een wasbeurt, ging ik op hed bed liggen en kwam ze bij mij om te tongzoenen. Dit doet ze op haar eigen manier, waarbij ze haar puntig tongetje diep en overal in je mond laat draaien. Dit geeft al een idee over wat ze later nog allemaal met haar tong zal uitsteken. Dan zakt ze naar beneden en geeft je een echt tongbad, waarbij geen enkel lichaamsdeel wordt overgeslaan. Eens onder de gordel, likt ze de binnenzijde van de dijen en klimt zo op tussen de billen tot aan de aars. Dan begint de meest intense lotuskus, waarbij Andrea haar scherpe tong nu waarlijk in de aars ronddraait. Dit duurt als een zalige eeuwigheid tot ze overgaat naar de ballen en de piemel, die een ware wasbeurt met haar tong krijgen. Dit alles wordt af en toe onderbroken door een nieuwe duik van haar tong in het kontje. Ze zuigt en likt de jongeheer net tot aan de tip van de eikel, maar doet dan een condoom aan voor het echte pijpwerk. Dit doet ze echter met zo een intensief tongwerk, dat je het condoom niet voelt. Als ze voelt dat je er klaar voor bent, vraag ze hoe je haar wilt neuken. Ik kies meestal voor missionaris om haar heel de tijd te kunnen tong zoenen. Na het klaarkomen, leuke babbel met die ongedwongen typisch Antwerpse meid.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 31-08-17, 09:19.

Looks: kort geknipt haar, blond/bruin, sportief lichaam, geen opvallende schoonheid , buurvrouwtype.
    Echte Antwerpse, sympathiek, babbelt graag na de act.
    Grootse wapen: haar tongetje - maar dat kon je hier al lezen. Alleen een beetje te hevig zoenen en die tabaksmaak.
    Mij treft vooral haar geweldig mooie schaamlipjes: ik kan er niet genoeg van krijgen - 2 losse flapjes laten zich lekker tussen je lippen zuigen met daarachter een gezwollen klitje (tenminste als je het goed aanpakt), ingesloten in een mooi roos getrimd kutje.
    Zij neukt lekker maar ik vind het nog fijner om klaar te komen terwijl ik met mijn tong de fellatio bespeel.
    Andrea - altijd aanwezig in de dag tot 19u00 - behalve woensdag en zondag.
    A Thing of Beauty is a Joy for Ever (John Keats)

Commentaar

Vorige week nog eens bij Andrea binnengestapt. Niet de knapste of meest opvallende verschijning van het SKW maar wel iemand die er een erezaak van maakt haar bezoekers waar voor hun geld te geven. Geen gezever over bijbetalen als je ergens wilt aankomen maar simpelweg 50 Euro voor tz, pmc, nmc,69 en beffen. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden (anaal doet ze zeker niet) maar daar heb ik nog niet achter gevraagd. Een gezellige babbel achteraf over de dagelijkse dingen des levens als toemaatje maken van elk bezoekje een aangename belevenis. Toffe meid die Andrea....houden zo

Commentaar

Heb vandaag eens een bezoekje gebracht aan het SKW en ben op zoek gegaan naar Andrea. Deze dame mag voor mijn part best gezien worden ook al beweren sommige iets anders. Ik had het geluk aan mijn zijde daar ik direkt binnen kon gaan dit kan ook wel eens anders uitpakken volgens dat ik al gelezen heb. De hierboven vermeldingen kloppen als een bus het is een dame waar je je direkt op je gemak bij voelt. De afspraken die zij maakt komt ze ook werkelijk na en er gaat niets boven hygiene. Ik kan dus alleen maar zeggen dat ze er een klant bij heeft.

Commentaar

Inderdaad, ik kan ook bevestigen wat hier allemaal al is gezegd over Andrea. Ze neemt inderdaad haar tijd. Ze tongzoent zeer uitgebreid en lekker en pijpt verukkelijk. Neuken was ook in orde. En inderdaad erna nog een plezante babbel.

Ik ben ongeveer 30 minuten binnengeweest voor 50€, waarvan tuurlijk een deeltje wassen en wat babbelen, maar de sex zelf duurde ook lang genoeg, geen rush rush gedoe !

Ze heeft er een klant bij !
          X-3-CM-4
          Geef mij maar een lekkere poesie-mauw !

Commentaar

Gisteren nog eens bij Andrea geweest ... Alweer een fijne ervaring. Weer lekker tongzoenen, lekker gepijpt en zalig geneukt.

Daarna alweer een goede babbel en tevreden terug naar huis.

Jaja, hetgeen hier staat qua recensies is gene zever.

Andrea is heel goed te doen, liever iets minder knap, dan zo'n showgrietje waar je niks mee kan aanvangen !!!
            X-3-CM-4
            Geef mij maar een lekkere poesie-mauw !

Commentaar

Na de vele goede berichten ben ik gisteren ook even op bezoek geweest bij Andrea. Het is onnodig om alle goede zaken te herhalen maar ik heb gisteren één van mijn fijnste bezoeken aan het SKW gehad. Echter één klein min puntje sigarettensmaak bij het tongen, maar dit hebben wij er graag bij genomen.

Commentaar

Heb vandaag na al die positieve reacties hier te lezen ook Andrea eens gaan bezoeken en jongens wat een ervaring rijker. Heb dat nog niet meegemaakt in t'schipperskwartier, tijd telt niet bij haar ze doet alles met plezier en je mag overal aankomen en likken. Standjes kiezen en na de daad nog een gezellige babbel. Alles wat over haar geschreven is hier klopt als een bus. Ik zou zeggen niet twijfelen guys.

Commentaar

na alles gelezen te hebben wilde ik eens zien of dit wel juist was ben binnen gestapt en eens Andrea begint te praten ben je op je gemak en komt ze beter over dan voor het raam je wordt keurig gewassen want van netheid daar staat ze op eens op bed gaat ze over tot aktie, kan ze tongen zeg en likken niet te beschrijven
                  alles wordt veilig gedaan dus met condoom maar je wordt van kop tot teen verwend nog niet meegemaakt in het kwartier dus het zal moeilijk zijn iets beter te vinden mooier wel maar beter, zeker voor herhaling vatbaar :P

Commentaar

Ben er dan gisteren ook eens bij geweest .... jongens toch !!! Van al wat er hier wordt geschreven is niets gelogen ....
                    je gaat binnen in een erg mooi pand (pas vernieuwd)
                    Je jongeheer wordt gewassen en je kan je op het bed leggen. Ze komt boven op je zitten en begint te tongen dat het een lieve lust is. Dan kreeg ik haar borsten in m'n gezicht en kon ik haar tepels zuigen. Dan gaat ze van je af en begint je tepels te likken, ze gaat verder over je buik naar beneden en begint je jongeheer, je ballen en lager te likken .... mmmm
                    Dan doet ze ongemerkt het condoom er met de mond over en begint het betere pijpwerk.
                    Omdat ik had gelezen dat haar lipjes erg mooi waren vroeg ik om te eindigen in 69 ... ik heb daar lekker mogen proeven van haar inderdaad erg mooie flapjes ....
                    Lang kon ik het niet houden en ik liet m'n sappen de vrije loop .... na het verwijderen van het rubbertje kreeg ik nog een lekkere tongzoen en is ze nog even blijven nakletsen op het bed .... afgerond met een wasbeurt van je edele delen en terug de kleren aan ...

EN DAT ALLEMAAL VOOR 50 €

Andrea is gewoon de max in het SKW .... volgende week ga ik terug ... dat is gewoon HET toppertje ...

Commentaar

Deze middag bij Andrea langsgeweest voor de eerste keer en het was inderdaad heel lekker. Eerst goed gewassen en dan lekker getongd, tietjes gezogen en dan heerlijke pijpbeurt gekregen. Lekker hoe ze mijn kontgaatje likte, ik kreeg er niet genoeg van. Heb haar uitgenodigd om mijn kontgaatje blijven te likken tot ik bijna kwam. Dan haar langs de zijkant genomen en lekker diep in haar mijn lading in het rubbertje gespoten. Nog proper gewassen en dan nog gezellige babbel. Ga zeker nog eens terug gaan !

Commentaar

Hai medewandelaars,

Per toeval ook kennis gemaakt met deze dame. En ook ik wil mij aansluiten tot wat hierboven allemaal is vernoemd geweest. Ze verwent heerlijk: alle gevoelige plekjes worden zowel manueel als oraal geprikkeld. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment krampen kreeg in een van mijn voeten, omdat mijn tenen de hele tijd gekromd stonden ;D. Voor herhaling zeker vatbaar.

Greets

Commentaar

Op aanraden van hier ben ik zaterdag ook eens langs geweest bij Andrea. Ook ik heb de hele handeling met veel plezier ondergaan. Eerst gewassen. Dan tongen en tietjes likken. Hierna likte ze heerlijk m'n kont. Ook likte ze en zoog ze heerlijk aan mijn ballen. Ze likte zelfs over mijn eikel zonder condoom. Hierna lekker gepijpt in 69. Dan in twee standjes afgewerkt.
                          Als alles achter de rug was bood ze me een sigaretje aan en hebben we nog gezellig gepraat.
                          Met andere woorden een TOP ervaring.

Commentaar

Oh boy,vandaag heb ik haar voor het eerst bezocht.
                            Ik had al veel goede kritiek over Andrea gelezen,maar ik was er tot nog toe niet in geslaagd ze te bezoeken.
                            Zij is immers steeds bezet :-[

Ik ben iemand die niet met een prostituee wenst te neuken,dat is iets dat ik alleen doe met iemand waar ik van hou.Ik ben echter wel iemand die van het betere pijpwerk houdt,en laat dat nu de reden zijn waarom ik een bezoeker ben van het SKW.

Bon...ik kom binnen en stel zelf de prijs voor van 100€,dat is de prijs die ik aan iedere prostituee geef die ik bezoek,ik hou nl van kwaliteit.

Ze vertelde me dat ik voor deze prijs 30 min had,met massage en verschillende standjes(die ik zelf niet hoefde)

Ze spoot men rug vol met massageolie,waarna een massage van wel 15 min volgde,ze masseerde me van kop tot teen.tijdens de massage knoopten we een goed gesprek aan,waar ik tevens ook voorstander van ben.

Na de massage begon ze me te likken,het leek wel of ze al die massageolie wou weglikken ;D (de lotuskus ontbrak niet )

Daarna mocht ik beide borsten (enfin,tepels) 1 voor 1 in de mond nemen,zeker wel 3 minuten per tepel.

dan kwam ze op me zitten en begon ze me te tongen dat het een lieve lust was(mss wel iets te heftig)

Het pijpwer was echt de max! Ik heb graag iemand die goed hard zuigt,en niet teveel handenwerk erbij,ik kan je vertellen dat Andrea dit perfect doet !
                            Ze zoog bijna die handdoek in men kont !

Na de daad nog een goed gesprek gehad,ik heb zo\\'n 45 minuten binnengeweest.

Commentaar

Heren Heren Heren,
                              Wateen ongelofelijke dame niets maar dan ook niets is er overdreven
                              voor alles word de tijd genomen
                              Ze is volgens mijn nog super geil ook
                              haar tong doet dingen daar had ik alleen nog maar van gedroomd
                              na een babbeltje en wat vrijen voerd ze de spanning op na t betere pijpwerk haar kutje en haar kontje gevingerd en gelikt hierna haar in 3 standjes geneukt
                              nog wat bijgepraat en na .45 min stond ik moe en voldaan weer buiten
                              een echte topper in t schipperskwartier
                              WACKEN
                              - FASTER HARDER LOUDER -

Commentaar

Dag vriendjes....

vandaag naar Andrea gestapt.....alles wat over deze dame geschreven werd is waar naar ik zelf meen.

De dame is zeer vriendelijk en warmhartig....

Ze is niet echt mijn type....over schoonheid wil ik het hier niet hebben omdat het voor iedereen anders is wat het lijkt...

Ze neemt zeker de tijd met je....alles gaat goed op zijn gemakje...is heel relaxt...net alsof je ze reeds jaren kent.

Ze start met haar werk reeds rond 08.00u. en stopt rond 18.00u.

Normaal werkt ze niet op woensdag en zondag....

Zaterdag is ze er ook, maar dan tot 16.00u.

Goed.....Ze begon mijn Ralfje goed te wassen en eens op het bed likte ze me op verschillende plaatsen ....heel geil...

Ze stak haar tongetje diep in mijn mond....dat was even schrikken vooe me....

Daarna likte ze een tijd de achterdeur .....ja wat een raar gevoel...ben ik niet gewoon zelf.

Dan schrok ik toen ze me plots begon te pijpen...ze draaide zich om en zei me dat ze wel een condoom aan had getrokken bij me....

Strange....ze bracht het condoom aan zonder dat ik er iets van merkte....dat is een bewijs dat ik kon opmerken van een zeer proffesioneel werk....knap gedaan.

Pijpen deed ze diep....maar ze had mijn Ralfje een beetje te ver achteruit getrokken....

Ik vroeg haar om me met de hand te verlossen...zo kon ik beter aan haar aan...

Dat was oke....en met een gil liet ik achter wat daar nu gebleven is eigenlijk...

Erna werd ik gewassen waar er gelikt en gezogen werd...oke

Dat viel daar dus wel goed mee....je lijkt de dame precies al lang te kennen, ze is vriendelijk, verzorgd,lief, neemt haar tijd echt, is in voor een praatje, lacht graag, warmhartig....echt antwerps, leuk.

Ik wil ook de mensen hier bedanken voor die een zeer goed beeld neerschreven van deze vriendelijke dame...

Dank U heren ! knap werk.... 8)

Ik heb een hele tijd met de dame nog staan praten....zoals ik sociaal ben (kuch kuch)... probeer te zijn natuurlijk.... ;D

Ik heb nog veel te schrijven over dit bezoek....maar ik ga het er toch bij laten om de feiten die ik schreef rond haar niet op de achtergrond te houden.

Einde....

Ralf
                                Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Enige tijd geleden ook een bezoekje gebracht aan Andrea. Voor 50€ krijg je een heel lekkere beurt.

Vooral de lotuskus is een erg intense ervaring.
                                  Het pijpen m.c. was ook zeer lekker.
                                  Ik neukte Andrea in 4 standjes. Amazone,doggy, missionaris en langszij. In dit laatste standje voelde ik dat het niet zo goed ging lukken. Ik vroeg Andrea of ik terug in missionaris mocht en hierop maakte ze zich bijzonder boos.
                                  Ze vroeg of ze nog niet genoeg haar best gedaan had en zij dat ze me verder met de hand zou af werken.
                                  Ik was zo onder de indruk van haar uitbarsting dat niets meer lukte.
                                  Ik wil niet te negatief over haar doen want ik wijt het voorval voornamelijk aan mijzelf.
                                  Ze doet inderdaad veel moeite voor je en het is een unieke belevenis.
                                  Alleen spijtig dat het zo afliep. Op het laatste had ze wel begrip voor de situatie en deed nog een leuke babbel met me. Ik zei haar dat ik nog wel eens terug kwam en dat ben ik ook van plan.
                                  Alleen hou ik het neuken dan wel bij missionaris denk ik.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 07 , Andrea (Be) (8.9)

Ik ging eens naar Andrea van de VT7.
                                    Ik val wel op haar en ze werkt al jaren in het schipperskwartier zelf.
                                    Ze is fantastisch want ze likt mijn kontgaatje en dat is leuk.
                                    Alleen dat met die tong in mijn mond lijkt me nogal onhygienisch,omdat ze dat bij de andere klanten ook doet enzo.Meestal vraag ik alleen mijn kontgaatje te likken dan.
                                    Andrea neemt haren tijd en doet haar best.
                                    Ze vraagt op voorhand wat je wil.
                                    Ik ken haar al jaren en het is gewoon een fatastische vrouw.Je hebt precies met een echte vriendin te doen als je bij haar bent.
                                    Ze zuigt geduldig en ze heeft knappe tietjes ook.
                                    Ik gaf ze 40 euro voor afzuigen en aftrekken.
                                    De ervaring was heel goed.
                                    S Spy
                                    Wandelen en dan gaan lopen.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 07 , Andrea (Be) (uitstekend)

Ik ben meerdere keren gaan bezoeken toen Villa Tinto nog niet bestond. Maar bon.
                                      As usual, hangt er een naamkaart "Andrea". Ik kom binnen en stel zelf de prijs voor van 100€, eerst gewassen. Om te beginnen, lig ik op mijn buik. Ze spoot men rug vol met geurloze massageolie,waarna een massage van wel 20 min volgde, ze masseerde me van kop tot teen. Tussendoor een Oo-Mox en een lotuskus. Tijdens de massage ook een gezellige gesprek o.a. over problemen in VT, goede tijden, slechte tijden, vakantie, enz,...
                                      Dan tongzoenen en borsten likken en betasten. Hierna lekker gepijpt (met regenjas) worden in 69 terwijl ik bef. Dan in 2 à 3 tal standen afwerken.
                                      Als alles achter de rug was, terug wassen en bood ze (af en toe) me een sigaretje en (af en toe) drankje aan en hebben we nog gezellig gepraat.

The ultimate experience.

Commentaar

Boys,
                                        Ik ben er ook kort geleden geweest en het is een lief ding en aardige meid, die haar best doet voor de centen die jij neerlegt. Beetje tongzoenen, waar kom je dat nog tegen en in eerst instantie ook zonder condoom je gek maken met haar tong tegen je eikel.
                                        Ik ga terug.

Commentaar

Andrea stond al lang op mijn lijstje, maar ze bleek telkens bezig te zijn als ik er passeerde. Deze ochtend -zin in een ochtendwip vooraleer naar het werk te gaan - had ik geluk. Ze zat in het raam een krantje te lezen. Ik ga geen gedetailleerde recensie geven, want er valt eigenlijk niet veel toe te voegen aan bovenstaande recensies. Andrea ziet er misschien niet supermooi uit achter het raam, maar ze heeft wel een prachtig lichaam. Een paar kernwoorden van mijn bezoek : zalige pzc, condoom er ongemerkt over, relaxt, babbelen, klant is koning, atletisch, vingeren, standjes naar keuze, hygienisch, nababbelen, ...
                                          Enfin, ik hoop dat ik deze dame vlug nog eens kan bezoeken en dan ga ik voor een uur verwennerij.