Linda (Alb), Antwerpen, VT D

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Linda (Alb), Antwerpen, VT D

Vanavond nogeens door het SKW gewandeld en eens opzoek gegaan naar een nieuwe meid, althans nieuw voor mij. Gekozen voor Linda, Schipperstraat 32, middelste raam. Op het eerste zicht ziet dit er een lieve en lekker geile dame uit, maar in werkelijkheid is ze een echte RIP-OFF-GIRL, echt een TE MEIDEN MEID. > >

Het is een kleine (+-1m65) dame die je het beste herkent aan de grote bruine pukkel op haar, dacht ik, rechter wang.

Dus weeral 50 euriekes weggegooid voor p&n, zonder klaar te komen. Het pijpen was echt tegen haar goesting, een paar keer met haar mond over mijn pik, mijn ballen efkes gelikt en dat was het. Nog geen minuutje geduurd. Daarna is ze op mij komen zitten, een keer of 10 op en neer, standje moeten veranderen van haar. Doggy Style, dik tegen mijn goesting, want je mocht nergens aankomen en ze hield haar vingers rond mijn lul zodat ik er niet echt deftig kon ingeraken. Na een minuutje daar ook mee gestopt en bye bye gezegd, zonder klaarkomen omdat mijn goesting deftig begon over te gaan.

Er is zeker beter te vinden in het SKW, dus medewandelaars, U bent gewaarschuwd voor deze Rip-Off-Girl.

GrEEtZ

Deze Linda heb ik ook eens bezocht, ze zat toen in de schippersstraat bij het vijfde of zesde raam vanaf het Falconplein. Ze lijkt erg aantrekkelijk maar eenmaal binnen zakt de goesting steeds verder. Ik probeerde haar een beetje te motiveren door haar ook lekker te masseren. Uiteindelijk pijpt ze zonder enige interesse en dacht dan maar eens in de missionarishouding. Ze doet niet echt mee en het lijkt alsof je een lijk aan het opvrijen bent. Ze klaagt over de tijd en ik wil dan toch nog wel wat sensatie dus draait ze zich om. Op zijn hondjes na een paar stoten doet ze alsof het haar teveel is en draait ze zich om om het met de hand af te maken. Je begrijpt wel dat pietermans hier niet echt veel zin meer in had. Maar je ze weet het hem nog tot een hoogtepunt te sjorren. Wegwezen en nooit meer bezoeken is het motto.
    Je herkent haar direct aan de bruine vlek op haar rechter wang

Commentaar

Herkenbaar aan bruine pukkel.
      Ziet er erg leuk uit maar dat is dan alleen visueel.Vooral niet naar binnen gaan.
      Ik was daar ongeveer 1 jaar geleden en ze zal niet veel veranderd zijn, gezien de commentaren.
      Kwaliteiten: complete desinteresse, is het geld niet waard.
      Meiden s.v.p. of je moet alleen voor het uitzicht gaan??!!!! er is wel wat beters te vinden en vooral die wat meer doen bij deze is het waardeloos.
      Nou negatiever kan ik niet zijn geloof ik: boontje komt om zijn( haar) loontje

Commentaar

Daar de laatste recensie van deze dame op 1 mei was heb ik natuurlijk haar berichtjes kortelings niet meer gelezen en dus vandaag met m'n beide voeten in deze shit getrapt. Zoals beschreven in de andere recensies, achter het venster een pracht van een wijf, je bent zo verkocht, maar eens in het bed een echte bitch.
        Ik heb 60€ betaald voor pijpen, likken en 3 standjes, dit stelde ze zelf voor daar ze van 3x20€ geen 10€ kon terug geven, ik dacht natuurlijk hier heb ik een koopje aan, tot we aan de daad begonnen. Zij bracht eerst al pijpend de condoom aan, nou ja pijpen???? daar na ging ik over naar het lik werk maar ze trok haar benen op en sloot ze, zodat haar poesje (half geschoren) gesloten bleef en ik enkel wat likken kon geven op de buitenzijde van haar schaamlippen. Na drie likken hield ik het voor bekeken en maakte haar attent op haar positie, ze zij dat het best goed ging?????
        Daar het bef werk mij werd verhinderd hield ik het maar bekeken en heb het handeltje dan maar vlug in missionaris houding gelost,waarbij ze nog eerst haar pussy moest insmeren met gel, ah ja ik mocht haar niet nat lkikken hé, wou zo snel mogelijk buiten.
        Enig plus punt is dat ze wel hygienisch is ze wast zich voor en na, maar enkel voor haar hygiene is het zeker geen aanrader.
        Eén gouden tip, voor je gaat stappen, kontroleer ook de iets oudere recensies zodat je zeker niet teleurgesteld weer huiswaarts moet keren.

Commentaar

Klopt inderdaad, ze zit nu het 2e raam links in de VT, als je uit de Schippersstraat komt. Er staat geen nummer onder. Kan de mod dit even aanpassen ?

Jammer genoeg had ik de recensies over haar niet eerst hier even nagelezen, dan had ik mijn €50 wel aan iemand anders besteed.
          Voor het raam zag ze er best wel lekker uit, niet superknap, maar dat hoeft juist niet voor mij.
          Ze heeft een lekker lichaam, maar zodra ze het geld heeft weggestopt en de kleren uit zijn, komt er een routinetje boven.

PMC was niet slecht maar VEEL te kort (een goeie minuut zeker ?), waarna ze gebaarde dat ik bovenop haar moest komen.
          Toen ik haar een beetje verontwaardigd vroeg "already ?", deed ze alsof ze me niet begreep en ging op haar rug liggen met haar benen wijd.
          Haar dan maar langzaam geneukt (zo had ik er zelf toch nog ièts aan), waarbij mevrouw alle kanten lag op te kijken. Je fluit in een patattenzak steken kost € 45 euro minder en heeft hetzelfde effect.

Enfin, na 10 minuten stond ik alweer buiten, een desillusie rijker. Absoluut te mijden deze dame !
          Walking is like a religion

Commentaar

Re: Antwerpen, schippersstraat 32 of 34, Linda (2.8)

woensdag een mindere ervaring gehad in het skw dus vrijdag een nieuwe poging gewaagd! en dus ook een bezoek gebracht aan deze linda..
            kwam ze tegen op straat en ze vroeg om mee te gaan. in haar dagelijkse outfit een prima ding om te zien en de beloftes logen er niet om. op haar kamer aangekomen heel vriendelijk en na de voorbereidingen voor haar werkdag begonnen met het spelletje. ze begon met een B2B en die was heel relaxed en duurde ook minstens een kwartier en vooral de juiste plaatsen kregen de perfecte behandeling. alles stond dan ook klaar voor het echte werk, dus jas erom en een goeie, stevige pijpbeurt tot dan toe nog geen probleem het vervolg was echter ronduit slecht en werd in een ras tempo afgehandeld. daarna weer wel op het gemak een praatje en zelfs geholpen met aankleden, dus voor mij een twijfel.. geen echte tegenvaller want het bezoek heeft al bij al een dikke 45 geduurd en je bent natuurlijk niet in een dure club maar toch hetgeen waar het echt om gaat was niet zo best.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT RM (geen numm.), Linda

Zeg maar daar ben ik jaaaaren geleden al is bijgeweest toen ze nog in de schipperstraat werkte (eveneens zoals hierboven beschreven, nu inderdaad 2)raam aan je linkerkant als van de S.str. komt) . Ze ziet er inderdaad tot vervelens toe gezegd vriendelijk uit en ze kijkt je lief aan.
              Maar eens binnen was het rap gedaan met het "dametje van plezier"!
              Het pijpgedeelte herinner ik me zo niet meer, maar wat daarop volgde bestond er eigenlijk in dat ze zich in haar lot schikte en deed alsof ze dood was terwijl ik dan verondersteld werd m'n ding te doen in haar . Daarna werd ze terug wakker als uit hypnose en was ze terug haar vriendelijke zelf. Eén van de valkuiltjes van het skw, wat mij betreft.
              "Zion symbolizes a longing by wandering peoples for a safe homeland"

Commentaar

Re: Antwerpen, VT RM (geen numm.), Linda

Als ik de voorafgaande rec. lees(wat ook altijd aan te raden is)had ik niet bij Linda binnen moeten stappen..

Maar ik had alle aantekeningen verfrommeld,de bekende meiden gelaten voor wat ze waren,en m'n neus achterna.
                Langzaam in een ijspegel veranderend(het was erg koud vorige week)slenterde ik door de VT,toen ik plots getroffen werd door een mooi ,donker gezichtje.
                Een vrij klein meisje op enorme hoge hakken.

Naar de prijs geinformeerd,gevraagd hoe ze heette en waar ze vandaan kwam,en nu eens niet het snauwerige "waarom wil je dat weten" als antwoord gekregen ,maar gewoon ,dat ze Linda heette en uit Bulgarije kwam.
                Toch nog een rondje gedaan,om in een beginstadium van onderkoeling bij haar binnen te stappen.
                Even dubbelgechecked of ze toch niet moeilijk zou gaan doen met standjes en zo,maar het was'' no problem''

Onderaan de trap stapte ze van die enorme hakken af en kwam zo ongeveer bij mij op borsthoogte ,om op blote voetjes de trap op te drentelen.
                Toen ik vroeg of het de bedoeling was dat ik dat schoeisel aandeed,keek ze me even verbaasd aan om daarna met een big smile te zeggen:"if you want"...
                Nou nee dank je wel,niet mijn ding;dat laten we aan anderen over...

Mooie ruime kamer ,groot bed, en al gelijk aan het kletsen geslagen..
                Als dit nou die feeks is uit de voorafgaande rec.'s dan is ze of wat bijgetrokken,of was er het feit dat het eigenlijk wel meteen klikte:ze hield wel van mijn type,zei ze

Haar gevraagd even te wachten met uitkleden;doe ik graag zelf:als hors o'deuvre
                werkt dit altijd goed
                En inderdaad; terwijl ik mijn Bulgaarse kadootje uitpakte,stroomde m'n halfbevroren bloed direct in de goede richting
                Ze kirde ,ze giegelde;het was net of ik bij een vriendinnetje op bezoek was..
                Ondertussen weet ze natuurlijk precies waar ze mee bezig is; ze is 31 en geen beginneling
                Het is ook geen Super-Babe;niet superslank,wel natuurlijke borsten.

Op het bed beland begon ze na wat gefriemel langzaam met pijpen,en dat vond ik wel lekker.
                Ondertussen mocht ik een beetje aan haar poesje zitten(not inside,oké),en na een klein poosje vond ze het wel goed zo,en ik eigenlijk ook,want ik voelde al wat kriebelen
                Me door haar laten bestijgen,precies de goede hoek en ook weer lekker langzaam..
                De touwtjes zelf weer in handen genomen,poesje met snorretje even goed bekeken,en een plagerig kusje op haar navel gegeven,wat haar wel kon vermaken
                Dan"ad fundum" ,lekker diep erin gedoken, haar poes is zoals ze in Hogere Haagse kringen zeggen:"lekker nah,dan kom je gah"

Bovenop haar draait ze haar hoofd weg met gesloten ogen(uit gewoonte denk ik) maar een "hallo, ik ben hier!''bracht haar toch weer even bij de les...
                Ik was al behoorlijk hitsig geworden en ging het niet zolang meer uithouden... dus omgedraaid en in doggy,met kleine pauzes ertussen een "'vroege vuurpijl'' afgeschoten...Lekker...
                Hygiene prima in orde,daarna weer aan de praat geslagen,tot slot kusje ,prettig nieuwjaar toegewenst en tevreden weer naar buiten.

Van mijn kant geen negatieve opmerkingen.
                Het is en het blijft toch altijd een ontmoeting tussen twee mensen, en soms klikt het .
                Afspraken en diensten moeten natuurlijk wel worden nageleefd,dat heeft ze ook gedaan,als er wat te klagen valt dan doe ik dit ook wel!

Goed, het was geen Gfe,maar ook zeker geen Tmm(voor mij althans)

Dus hoop ik hier toch een beetje positieve draai te geven aan de negatieve waas die Linda omringt

Alla prossima!!
                ''No Money No Honey..''

Commentaar

Re: Antwerpen, VT RM 2, Linda (matig)

gisteren nog eens gewandeld en deze linda had samen met de dame in raam 1 een goede pr stunt om de wandelaars over de drempel te krijgen ze zaten
                  samen topless achter hun raam niet constant maar ze lieten toch zeer regelmatig hun borsten zien en soms zaten ze aan die van elkaar te prutsen
                  ze hadden hier een meer dan behoorlijk succes mee want er stapten velen binnen zeker omdat ze als prijs 50€ vroegen wat je er voor krijgt is al het hierboven vermelde is natuurlijk iets anders ik heb niemand zien buiten komen om even te informeren maar linda heeft wel een paar superbe borsten die van haar vriendin hebben de strijd met de zwaartekracht niet echt goed doorstaan maar het is weer iets anders dan de transen die met hun spel staan te zwaaien als je voorbij komt

Commentaar

Eergisteren ook eens langs geweest bij Linda (met de bruine vlek op haar rechter kaak) . Ik vroeg haar nog of ze haast had waarop ze nee antwoorde. Eenmaal boven bleek dit toch anders te zijn. Na de betaling van 50E mocht ik plaatnemen. Een beetje draaien en rollen aan mijn piemel en daar was de condoom ... KLETS ... auw.
                    Het pijpen met een knellen de c was goed was voor max 2 min. Daarna mocht oik p haar plaats nemen maar werd wel begeleid door haar handje. Ze lag zowat te slapen. Niet te diep, niet te snel want anders knijpte ze eens. Na standje 2, op mijn aanvraag doggy, en veel handjes was de pret over. Ze had het bloed van mijn p zowat afgeknepen waardoor deze er helemaal geen zin meer in had. Not hard .. not good, was het enige wat ze te vertellen had. Afdruipen dan maar met een hoop teleurstelling erbij.
                    Ik had better dit forum eerst gelezen, dan was dit zeker voorkomen.
                    Het leven is een strijd, wie het langst leeft is een oudstrijder ... wandelen houdt je jong

Commentaar

Dus.......daar gaan we dan.

Zoals ik al eerder in de rubriek algemeen had aangegeven, kwam ik dus rond een uur of 4 in het "kwartier" aan.
                      Was meteen weer een feest der herkenning, hier en daar een kamertje opgeknapt,en veel, heel veel mooie dames, sommigen die ik ken uit Den Haag en A'dam.
                      Hmm, wordt weer lastig om te kiezen, maar had me dit keer voorgenomen om niet 2 uur rond te lopen alvorens een keus te maken, scheelde ook dat het zo allejezus koud was, dus na 2 rondjes gelopen te hebben liep ik bij Linda langs.

Linda was me vorig jaar ook al opgevallen, maar had toen andere prioriteiten. Dit keer maar is vragen of ze misschien laarzen had. Ja hoor die had ze, maar boven aangekomen bleek dat het met lage hakjes was, niet echt mijn ding.
                      Wat je dan normaal gesproken krijgt is een cynische blik en een een vermoeide kop alsof je de grootst mogelijke zeikstraal op deze aardkloot bent (ik vraag het toch duidelijk!!!), maar niet bij Linda, ze verontschuldigde zich glimlachend en wilde alweer naar beneden lopen.
                      Hmm, dat is dan wel weer lief en met het oog op de kou buiten besloot ik om maar te blijven.

Zoals ik al schreef is het af en toe ook maar weer goed dat je niet alle recensies uit je hoofd kent, want ik kan niet anders zeggen dat ik een lekker 1/2 uurtje had met Linda, in tegenstelling tot wat er wordt gerecenseerd.
                      Misschien omdat ik haar 70 E. gaf en vroeg om het rustig aan te doen, sommige vrouwen zijn hier nogal gevoelig voor.

Rustig een massage gekregen en Linda nam haar tijd, kon lekker aan de borstjes sabbelen en werd daarna lekker verwend.
                      Afgemaakt met 3 standjes.
                      Heerlijk 1/2 uurtje en lekker begin van een dagje Antwerpen.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zeker ben dat ik terugkeer bij Linda, maar dat ligt vooral aan het aanbod van andere dames

Op naar de volgende recensie...................Bp

Commentaar

Re: Antwerpen, VT RM 2, Linda (voldoende)

Gisteravond bij Linda binnengewipt.(donkere vlek op haar wang) Ze deed haar deur al open toen ik kwam aanwandelen en aangezien ik nog nooit bij haar geweest was vond ik dat toch een betje vreemd. Ik haar gezegd dat ik nog even wou wandelen en later misschien zou terugkomen. Geen probleem zei ze. Enkele rondjes later dan toch bij haar binnengestapt aangezien mijn geplande dame er niet bleek te zijn.
                        Ik had de recensies over haar nog niet gelezen. Had ik blijkbaar toch beter gedaan.
                        Zei nam me mee naar haar kamer, op het gelijkvloers wat haar vaste kamer niet was, en trok al direct haar kleren uit. Ik had men jas nog niet uit! 50E betaald voor het standaard pakket P+N. Die gelijkvloerse kamer is echt niet aangenaam, aangezien je iedere keer er iemand passeert je die voetstappen hoort en precies de indruk krijgt dat er iemand gaat binnenkomen.

Ik dan ook maar snel mijn kleren uitgeschoten en op bed gedoken. Ik mocht overal aankomen maar voor we op bed kropen had ze blijkbaar al glijmiddel aan haar paradijs gedaan en ik had ze dat ni zien doen.(waarschijnlijk toen ik men kleren aan de kapstok aan het hangen was) Toen ze me aan het pijpen was, ik dus op de verkenning daarbeneden en men vingers hingen natuurlijk vol glijmiddel.
                        Ze trok het condoom al over m'n beste vriend toen deze nog slap was en begon al te pijpen. Moest duidelijk een beetje vooruitgaan aangzien het maar iets meer dan een minuutje duurde. Daarna ging zij met haar rug liggen met haar benen open. Eigenlijk best een mooie uitnodiging. Een tijdje missionaris gedaan waarbij zij mijn ding steeds vasthield. Ik kon er dus niet helemaal in. Veel beweging van haar kant zit er niet in en af en toe een beetje fake gekreun. Dan maar doggy gedaan waar het weer van dat was. Ze hield hem weer vast en ze kroop steeds weer naar voor waardoor ik me ook opnieuw moest verplaatsen
                        Haar huid voelde ook een beetje vettig aan. Ik had dus niet echt goed grip waardoor ik nogal veel moest 'herpakken'. Gemakkelijk klaarkomen was er dus niet bij. Ze heeft het dan maar met de hand afgewerkt omdat het te lang duurde vooraleer ik kwam.
                        Nadien heeft ze zich wat gewassen aan het bidet en hop, haar kleren waren even snel terug aan dan dat ze uit waren.

Conclusie: niet echt overdreven goed maar ook geen TMM al zal ze mij niet gauw terugzien.

Groeten,

JB One

Commentaar

Re: Antwerpen, VT D, Linda (Alb)(Uitstekend)

Deze dame viel mijn oog op gisterenavond rond 19.00 uur, de bekende vlek op haar rechterwang is me binnen later pas opgevallen.
                          Heb haar aangesproken, met voor alle veiligheid, prijs, poppers, pijpen, neuken, niet op de tijd kijken (dus géén gehaaste sex zoals meestal in het skw) waar zij positief op antwoordde.
                          Mijn instrument gewassen en me op het bed bij haar begeven, begon ze met zacht te strelen en wat teasen met haar borsten.
                          Haar een korte oliemassage gegeven, waar zij blijkbaar van genoot? (de eeuwige vraag), dan viel de vraag of ik wou getrokken worden of ik wou gepijpt worden, pijpen gekozen.
                          Met haar de liefde bedreven in missionaris houding, en ditmaal ook daadwerkelijk tot een hoogtepunt gekomen wat in het verleden mij in het skw niet meer lukte, vermoedelijk wegens de tijdsdruk die men er steeds placht te zetten.
                          Na de sex de dame nog uitvoerig gemasseerd.
                          Dus mijn oordeel is UITSTEKEND!
                          Vriendelijk, géén tijdsdruk...enz....
                          Maar op mijn vraag waar ze van afkomstig was...Kroatie?

Commentaar

Re: Antwerpen, VT D, Linda (Alb)

Linda is zoals de vorige recensist zegt, afkomstig uit kroatië. Een zachte lieve vrouw, maar prijs kwaliteit loopt er wel wat beters rond in het skw.

Tenzij het echt je type is, zou ik zeggen doen, anders gewoon verder zoeken

Commentaar

Re: Antwerpen, VT D, Linda (Alb)

Werkelijk een tegenvaller:

Niet frisse dame.
                              Laken op het bed wordt zelfs niet goedgelegd na mijn bezoek.
                              Ze wast zich niet voor en achteraf enkel een 'katten)----wasje'.

Het enige pluspunt: ze is heel sympathiek, maar ja daarvoor kom je niet naar het SKW.

Jammer van het geld!

Wat mij betreft: ga beter haar raam voorbij!!!

Commentaar

Vorige week vrijdag kon ik geen prive afspraak te pakken krijgen en begaf me dan maar naar het schipperskwartier maar daar bleek ook niemand bekend te zitten, na ontelbare rondjes en pogingen kon ik het juiste meisje niet vinden ,qua looks geen probleem maar de aangeboden diensten voldeden niet . Was al voor de derde keer aan men laatste rondje bezig en Linda had al een paar pogingen gedaan om mij binnen te krijgen maar ze is ni mijne dada dus loop er al jaren voorbij en in mijn echte laatste moet ik bij t uitkomen van VT naar rechts en ik ben weg maar iets doet mij stoppen bij Linda's uiltieme poging om toch maar mijn aandacht te krijgen, ik knoop een gesprek met haar aan en vraag naar haar diensten . Tot mijn grote verbijstering zit befffen, PZC en tongzoenen in de standaard prijs van 50 eurokes en ik stem meteen toe om mee naar boven te gaan en betaal het afgesproken bedrag en nog voor ik uit de kleren ben krijg ik daar een tongzoen die best wel intens was waar na dirict de vraag komt of ik meer wil betalen om langer te blijven . Toen rinkelde er al een belletje maar de nazindering van de tongzoen deed me twijfelen , op de vraag hoeveel ze wou zei ze 50€ voor 40 min heb een tegenbod gedaan van 30€ en we kleedde ons verder uit zonder verfrissen doken we samen op het bed na nog een paar(minder intense) tongzoenen zakte ze af en begon mij te pijpen of wat er moest voor door gaan , veel hand weinig mond .
                                Plots kwam ze op mij zitten en bood ze haar kutje aan , er was geen denken aan dat ik dit zou beffen een zure geur en stoppels waarme je de deur kan afschuren, was t door dat plastiek plakske dat ze droeg ik combinatie met t warme weer maar aangenaam was anders . Heb er mij van afgemaakt dat t te warm was en dat we beter gewoon snel tot een hoogtepunt kwamen , jasje er over en achterwaarts in de poes geneukt . Na de daad gebruikte ze gewoon papier en kleede zich terug aan, Wegblijven zou ik zeggen

Commentaar

Aan het werk...
                                X