Maria (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 34/3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria (Bul), Antwerpen, Schippersstraat 34/3

Een zaterdagmiddag met een plan...en zoals met wel meer plannen, komt er niets van in huis... Dus op de automatische piloot,blikken vangend,posturen monsterend.. Anna,daar kon ik vanmiddag bijna niet omheen;ze straalde in haar raam. Een echte blikvanger, brunette,spontane glimlach,een lang goddelijk lijf, rood setje,en eindeloze witte laklaarzen,een keuze is toch sneller gemaakt dan je dacht.. Eindelijk weer eens trappen op,me vergapend aan zoveel weldaad;was het nou de eerste of de tweede verdieping?...,een warme kamer,met een badkamer op een afstap lager. Drie weken is ze hier nu onder ons,zegt ze,deze 26-jarige van bulgaars-griekse afkomst. Ze is niet klein,en echt broodmager is ze ook niet..,haar postuur zou ik eerder als wulps beschrijven..zoals een pin-up .. Nou ben ik niet echt een tetten-man;benen en billen bekoren mij eerder,maar tijdens het ontkleden kwamen er toch een paar borsten tevoorschijn zoals je ze zelden ziet:rond,zacht,prachtig,en na m'n herhaaldelijk knijpen:echt . Ze scheen er net zo verrukt over als ik,deze spontane meid,dat ze zo in de smaak vielen,ik kon er ook niet meer van af blijven,en in een innige omhelzing hebben we eerst wat over het bed liggen kroelen Ze doet ook aan brrr-veilig-vrijen..en aldus kreeg ik een rubber om.... Pijpen met overgave,ze vond het leuk om met haar tong te spelen en me tegelijkertijd aan te kijken.. Vooraleer h�©�©l nader kennis te maken..mocht ik haar nog wat verkennen..:ze is zo zacht als fluweel..vingeren mocht ik haar ook..mmm Geen afgewende blikken tijdens mijn gespartel op haar;ze keek me recht aan en liet haar laarzen vervaarlijk kraken...haar van achteren''benaderend''heb ik het met die volle borsten in m'n handen niet zo heel lang meer vol kunnen houden.. Na de climax sprong ze niet zoals gewoonlijk van het bed,maar bleef ''gezellig''naast me liggen,zodat we nog wat ontspannen konden praten..en ik me nog wat met die Tetten kon vermaken.. Herhaaldelijk vroeg ze me of ik nog wel terug zou komen...mmm,ja hoor natuurlijk,waarom niet,om me nog eens in m'n wang te bijten.. Achteraf waste ze zich uitgebreid in de goed ingerichte badkamer,hygi�«ne dik in orde.. Ze werkt alleen in de dag,er komt nog wel eens een vervolg.. Grtz. B.
    ''No Money No Honey..''

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/3, Anna Bul/Gr (goed)

MM was op weg naar Pluto ik kwam van de planeet van JAR JAR waar de naam me even ontglipt tja... Even gestopt op aarde en mijn tuig geparkeerd aan de Brouwersvliet... op weg naar deze verschijning die mij vorige keer al behoorlijk had opgewonden....

50 yeurooo zei ze en ze lachte mmmja mooi...

Ikke mee naar boven wooow wat een vrouw lekkkerrrr hoor

Ze heeft me lekker gepijpt en echt mijn stam afgelikt zoals een ijsje, dit ging een tijdje door terwijl ik een goed zicht had op al die heerlijke vrouwelijke golvingen mmmmmjaa aards genot is heerlijk...

Na een tijdje zei ze "come on top of me", en ze knipoogde even naar mij,
    lekker neuken terwijl die heerlijke toeters in mijn mond mmmm en ze kreunt wel lekker als je ze diep neukt. Na een hele poos toch wel heb ik haar omgedraaid en lekker met 1 been in de lucht en terwijl haar genotshobbels inde hand en de mond ind de spiegel afgeneukt. Ze krult haar tong van genot en je kan terwijl je ze neukt lekker meevingeren aan haar klitje mmmmm vind ze wel lekker.

mmmm heerlijk klaargekomen... even blijven liggen waar ze vraagt wat je doet en waar je woont. Toen mocht ik me opfrissen en zei ook en als ze je dan voorbijkomt kan ze niet van je lijf blijven. Ze vraagt inderdaad of je nog terugkomt, bij mij zei ze " you come a back this weekse" ofzoiets tja haar engels is nog niet je dat, maar dat komt wel.

Ze blijft hier nog weleen tijdje rondhangen denk ik, ze heeft het wel naar haar zin, alleen het weer, maar dat hoor je van alle meisjes van die kanten natuurlijk.

Aja ze gaat volgende week vanaf dinsdag 2 weken naar Griekenland aan het strand liggen, en komt dan volledig uitgerust terug.(En ze is nog maar enkele weken bezig...???) ze is er nog elke dag van 11u tot 19u zei ze nog "see you soon baby??? Tja zullen we wel zien.

May the force be with you ...
    ALWAYS YOU REMEMBER: Sucking the cock she must...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 15/3, Anna Bul/Gr (goed)

sinds vorige week terug laatste keer in augustus geweest hele lieve dame heb er 20 minuten binnen geweest zeker 5 standjes gehad pijpen was goed gebruikt geen glijmiddel of speeksel dit vond ik raar nadien weet ik waarom had weinig weerstand en gevoel bij penetratie dit vond ik een min punt ga zeker terug als er niets anders zit

Commentaar

Antwerpen, Schippersstraat 34/2, Anna-Maria (Gri)

Deze jonge vrouw trof me als de mooiste die ik vandaag kon vinden. Een uitnodigende lach, niet opdringerig; een beeldschoon gezicht; lang ravenzwart haar; een rank figuurtje, geaccentueerd door hoge hakken.

We begonnen met een kort praatje over o.a. de stad waar ze vandaan kwam, die ik goed ken als een van de mooiste van Griekenland. Geen onoprechtheid daarover. Na mijn wensen te hebben gevraagd nam ze ruim de tijd om me te laten genieten van haar orale talenten, en ze leek zelf ook te genieten van het eigenlijke minnespel. Na afloop hebben we nog wat grapjes gemaakt over de paar woorden Grieks die ik heb onthouden van de tijd dat ik in haar stad werkte. Haar Nederlands is beter dan mijn Grieks, maar we spraken meest Engels.

Dit mooie meisje is misschien identiek aan http://hookers.nl/showthread.php?t=29651 (die blond zou zijn).
        I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/2, Anna (Bul)(goed)

Enkele weken eindelijk ook eens bij Anna binnen gestapt. Anna was altijd el erg vriendelijk, en dus moest het er gewoon eens van komen. een paar weken geleden was het dus zo ver.

Toen ik op haar raam af stapte, opende Anna meteen de deur, zodat ik meteen binnen kon stappen. We raakten meteen in een prettig gesprek, wat voortduurde tot we uitgekleed waren en op bed lagen.

Anna begon met wat aangename strelingen, en toen ze me op deze manier wat opgewarmd had, begon ze aan een goede en gevarieerde pijpbeurt. Na zo een tijdje bezig geweest te zijn, en ik al eens aan de noodrem moest trekken, kwam Anna in Amazone op me zitten, zodat ik met haar borsten kon spelen. Hier ging ook weer stevig te keer, zodat ik er geen houden meer aan was, en ik ook niet meer opnieuw aan de noodrem kon trekken. ik zal zeker nog wel eens terug gaan naar Anna, maar ze zal toch geen vaste waarde worden voor mij.
          Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 39/2, Anna (Bul)(uitstekend)

Super hotte GFE gehad bij Anna. Op nippertje nog binnen geraakt net voor ze haar shift afsloot. En boy - het was de moeite. Ik was al een paar keer bij haar geweest en steeds was het super, maar dit was een caterorie apart. Alles kon ... en ze was zelf zo hot dat echt GFE werd. Groot herhalingsgevaar ... al wordt dat moeilijk te evenaren.

Waarom staat er trouwens Bul in de topic header? Ze is Grieks.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 10/3, Anna (Bul)

Maandagmiddag deze oude gekende,na lange afwezigheid van haar nog eens geconsulteerd.Ze had me de vorige dagen al gezien met enthousiaste begroetingen harentwege.Mijn plan was om een nieuw meisje een eerste recensie te bezorgen.Anna-Maria heeft dit grondig gewijzigd.Door mijn ervaring met griekse dames,en de griekse passie kennende liet ik mij verleiden tot een consultatie.De ontvangst was spontaan,hartelijk,sensueel.In de lift naar haar appartement(2 kamers,living,wc en badkamer)waren we al intens aan het tongzoenen.Na het zakelijke en hygienische,richting living waar het bed stond.Weerom werd er duchtig gekust vrijen eigenlijk.Ze plaatste het condoom met de vraag wat ik van haar verlangde een geweldige blowjob in 69 werd mijn deel.Na een tijdje moest ik hier de handdoek in de ring werpen of de pret was over....ik had dat beter niet gedaan,weet ik nu.Niet dat het een flop werd,de passie bleef er.....maar.
              Aangezien ik botergeil stond direct voor favorietje doggy gekozen in meerdere posities,ook zij was redelijk opgewarmd want glijmiddel kwam er niet aan te pas.Maar ondanks dit alles en met veel gestoot,ferme hartklop en beiden in het zweet.kon kleine Dick niet....spuwen
              De garage is duidelijk te groot geworden voor mijne Range Rover.Ik moet zeggen ze bleef maar haar best doen zonder geld bij te vragen.Nog wat bij pijpen, handwerk maar helaas mijn passie slonk weg
              Uit eerlijke schaamte heb ik haar bedankt gezegd dat het goed was,klaarkomen zat er niet meer in,en ze had best wel hard gewerkt voor haar geld, en gezellig was het ook geweest,moest ik haar bevestigen ze werd er zowaar triest van de schat.Kom deze week eens terug,dan verwen ik je nog meer zei ze.Maar een replay gaat er ondanks mijn liefde voor griekse dames niet komen,daarvoor is ze iets te matuur geworden voor mij.
              Spijt heb ik niet van ons samen zijn want de griekse passie heb ik zeker nog eens terug ervaren en gevoeld

Nadien ook nog wat liggen keuvelen over vroeger toen ze in de schipperstraat 39/1 werkte waar ik haar meerdere keren heb geconsulteerd,over haar huidige leven en de toekomst.
              Voor eventueel geinteresseerden,haast jullie want naar eigen zeggen zou ze de job maar 1 maand doen omdat ze hier mee een geliefde medisch,financieel wil helpen de schat

grts Dick

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 10/3, Anna (Bul)

Ook na jaren nog eens bij Anna binnengestapt. Best wel ff over getwijfeld omdat het dikwijls een teleurstelling is om voormalige toppertjes terug te zien. Maar niet zo hier.... wow wat een vuurwerk.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/1, Anna (Bul)

Deze vriendelijke dame is inderdaad terug aanwezig in het SKW,vandaag gespot net naast Monica schipperstraat 34/2
                  grts Dick

Commentaar

Anna (volledige naam: Anna-Maria) heeft nu een plakkaatje hangen met de vermelding "Maria/ soft sm"

Commentaar

Naam aangepast van Anna naar Maria, overeenkomstig haar naambordje. Ook het adres aangepast van 34/2 naar 34/3, aangezien ik haar daar al meerdere keren gezien heb de laatste tijd.
                      Sagaris

Commentaar

ik zie 2 topics van Maria op 34-3, is dit de SM dame met zwart haar overdags? en is er dan ook nog erotiek mogelijk of het alleen het SM werk. Mooie werkkamer?

Commentaar

Dit topic gaat inderdaad over de Dame met het bordje SM. Of ze momenteel ook nog gewone sex doet, of alleen nog SM durf ik niet te zeggen. Van de andere Maria durf ik niet te zeggen of ze de avond doet, of misschien elders werkt. Er staat me iets bij dat ze "ook" op SS 32/3 gewerkt heeft.
                          Sagaris

Commentaar

De dame, MARIA, is blijkbaar terug uit verlof en heeft nu post gevat, Schippersstraat 37/2. - Zat voordien op SS 34/3

Steeds zwart, wat kinky gekleed met dito lakleren boots. Een hete aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
                            X