Jessica (Dom), Antwerpen, Verversrui 04/2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jessica (Dom), Antwerpen, Verversrui 04/2

Nog een achterstallige recensie : Heb deze dame bezocht op 14/02 in de vooravond. Toen stond ze nog in de Vingerlingstraat nr. 5. Heb ze daarna (zondag en maandag) gezien op de Verversrui 24 aan het raam het dichtst tegen het Falconplein. In ieder geval afgelopen donderdagavond was er niet zoveel keuze en deze dame was bijna de hele tijd bezet. Dus ik dacht dat het wel een toppertje zou zijn. Rond half acht dan toch binnengeraakt...en het was een regelrechte tegenvaller. Ze heet Jessica en spreekt Nederlands, maar is van Zuidamerikaanse komaf. Ze wauwelt dus vrij veel Spaanse liedjes en is ook niet erg vlot om met te babbelen. De pijpbeurt was erg kort en veel gebruik van de handjes. Sex daarna zij op mij, maar ook hier erg matig. Borsten aanraken had ze ook al niet graag. Toch gelukt en daarna snel proberen aan te kleden. Zij wou nog graag een salsa-dansje doen, maar daar heb ik nu een grondige hekel aan. Proberen uit te leggen dat ik niet graag dans en dat ik salsa bijzonder saai vind, maar ze bleef vrolijk Spaanse liedjes neuriën en proberen te dansen. Dus misschien vinden sommige mannen dit een pluspunt, voor mij een totale afknapper ! Pluspunt is dan weer wel haar uiterlijk : een Latina die zo uit één of andere hiphop video met veel booty en ass kan weggelopen zijn en echt mooie borsten....maar op persoonlijk vlak was dit voor mij absoluut niet wat ik graag heb.

Re: Antwerpen, Verversrui 24/1, Jessica (onbekend)

Jessica is afkomstig van Dominica (een eilandje in de Caraïben).
    Prachtig figuurtje, heerlijke borsten. En voor 100 euro mag je zowat alles (beffen, borsten kussen, ...). Ze is heel sexy en doet zich ook zo voor. Ze kwam dan ook heerlijk op me zitten en haar lippen waren maar een paar centimeters van de mijne vandaan.
    Absolute topper dus!

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 24/1, Jessica (voldoende)

Ben vanavond ook bij deze dame binnengeweest. Heeft wel een goed figuurtje en ziet er een lekker exotisch vruchtje uit.
      De service van deze dame blijkt heel wispelturig te zijn. Bij mij werd het een absolute tegenvaller.
      Pijpen vond ik heel matig, helemaal zonder gevoel. Ze deed dit wel vrij lang.
      Zij kwam dan eerst bovenop maar gebruikte zeer veel glijmiddel. Er kwam ook nog een handje tussen. Gezien ik dit niet zo leuk vond, heb ik het heft dan maar in handen genomen. Toen kwamen er zowaar twee handjes tussen.......
      Ik maakte hierover een bemerking en toen waren de handen weg maar ze had zo veel glijmiddel gebruikt dat ik nog een uur zou kunnen neuken zonder klaar te komen, totaal zonder gevoel.
      Ze heeft me dan uiteindelijk klaar getrokken, wat ze overigens prima deed, maar daar was ik eigenlijk niet voor gekomen.
      Misschien ben ik wel op een slecht moment bij haar geweest want ze zei me dat ze moe was........

Commentaar

Ik had afgelopen week blijkbaar weer een zeer goed moment bij Jessica. Ze stond al uitdagend in haar 'etalage' te dansen om me naar binnen te lokken.
        Eens op de eerste verdieping begon ze onmiddellijk met me te teasen en uit te dagen (en ik had nog geeneens betaald).
        Het pijpen was zalig (pmc), ze gebruikte geen glijmiddel toen ze op me kwam zitten en het duurde dan ook niet lang eer ik klaarkwam.

Ze spreekt redelijk goed Nederlands en in tegenstelling tot wat ik hierboven vermeldde komt ze niet van Dominica maar van de Dominikaanse Republiek. Binnen een maandje vertrekt ze er trouwens terug naartoe, op vakantie.

Commentaar

Gisterenavond deze dame bezocht, toen ik pas binnenkwam op haar kamer kon ze haar handen niet van me afhouden en dacht ik een hele goede ervaring te hebben, dus ik in mn portofeulle en haar 100 gegeven voor een half uurtje.
          Ik had nog maar net betaald of sloeg een handdoek om haar middel en verdween omdat ze een panty ging zoeken???????
          5 minuutjes alleen op de kamer toen ze terug binnenkwam met een mandje met kleding erin??? enfin.
          op het bed begon ze te pijpen in zo een houding dat ik enkel haar rug zag en voor de rest nergens aankon komen.
          Dus vergeet het beffen en kussen van de borsten maar want daar kwam niets van!!
          Zij toen boven op mij wat ze dan wel goed deed, vervolgens ik op haar , heb toen haar beentjes wijd open gespreid en zo goed afgeneukt, maar had steeds weinig gevoel door het glijmiddel.
          Uiteindelijk vroeg ik dan maar om me klaar te rukken, ze heeft me dan met het rubbertje aan afgetrokken.
          conclusie : een erg mooie meid, maar voor mij ZEKER nier voor herhaling vatbaar.
          You never walk alone !

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 24/1, Jessica (goed)

Al vaker bezocht dit schatje, En als ze er zin in heeft is ze echt top. Sex met jessica is zoizo leuk gevarieerd maar zo nu en dan staat ze geiler dan gewoonlijk en dan is ze echt top. Herkende me nog na haar best lange vakantie, dus maar direct bij haar binnen gestapt. Nog nooit beklaagd. in iedergeval.

Mod: Cupmaat is C en siliconen

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 24/1, Jessica (goed)

Eén van de liefste poesjes uit het SKW is terug uit vakantie.

Echt een schatje deze Yessica. Sili borsten maar oh zo'n lekkere en ze voelen ook echt goed aan. Voor de rest een super meid die mij steeds vele natte kussen op de mond geeft (Geen TZ). Het geeft dat extra erotische klikje dat ze perfect weet te bespelen.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 24/1, Jessica (Dom) (uitstekend)

Een supermooie vrouw is Jessica wel. Prachtig figuur, uitdagende lach,grote borsten met heerlijke tepels.
                Maar ze zingt graag. Een beetje te graag denk ik, want ze is meer met de rest bezig dan met haar klant.
                Pijpen deed ze fantastisch. Maar verder had ze blijkbaar iets minder zin, alles ging nogal op automatische piloot. Tussen het beffen en het neuken is ze zelfs haar kutje nog eens gaan wassen, terwijl ik wachtte tot ze op me kwam zitten... beetje vreemd toch.
                Maar ze was daarna wel uitermate vriendelijk, nog een hele babbel mee gedaan.
                En ja, ze is supersexy hé... dat doet het hem... .

Commentaar

Hallo,

Toen ik na het eten op de wdvp avond uit de chinees kwam aan de Verversrui zag ik deze dame als eerste en ik zag er een gelijkenis in met iemand en wist ik eigenlijk al gelijk dat zij het moest worden. Ondanks dat dit niet het type vrouw is waar ik voor ga maar omdat mijn avondmaal ook niet mijn ding is dacht ik doe qua dame dan ook maar gek.

Na een aantal rondjes stond ik weer oog in oog met Jessica, zij dansend en schuddend met haar borsten achter het raam bekeek ik het hele plaatje. Ze lonkte me naar het raam en ik liep naar binnen. Knerp die deze avond ook aanwezig was zegt altijd tegen me; neem nou eens een keer geen Oostblokkie. Dat heb ik dus gedaan en hij was zeer verbaasd toen hij hoorde dat het een Dominicaanse was geworden.

Op de trap naar boven had ik goed zicht op haar kont. Binnen in de kamer terwijl ik me stond uit te kleden vroeg ze me soms wat tussen het zingen en het tegen haar zelf pratend in het Spaans, wat ze heel de tijd deed. Inmiddels bengelde de ketsbuis al los en zag ik een verbaasde blik van Jessica en vroeg ze om geld en zei; jij moet dubbel betalen met die ketsbuis van je. Dit had ze blijkbaar niet verwacht en ze kreeg gewoon het standaard tarief.
                  Op de ketsplank die toch aardig kraakte deed ze direct een ketsjas om terwijl ze tussen me benen zat en ik nergens aan kon komen. Ondanks dat het een mooi gezicht was het ketsbuiszuigen niet bijzonder en nogal gevoelloos. Ketse dat ging in twee standen. Ik mocht beginnen in het standje doggie wat gelijk goed voelde met haar kont in me handen duurde dit stukje van het bezoek het langst. Vervolgens omgedraaid naar standje normaal terwijl zij stiekem op haar horloge keek voor de tijd die nog over was maar zei er niets van. Ook nog even haar benen voor mijn borst gehad en met een aantal flinke stoten en gekreun van beide kanten incl. de krakende ketsplank was daar de ketsbuisexplosie.

Qua dame was dit een behoorlijke uitstap naar wat ik gewend ben maar de volgende keer word het gewoon weer een Oostblokkie.

KETSERR.
                  The only things that counts in life are;
                  fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

Deze nacht bij Jessica binnengevallen en wel voor de eerste keer. Leuke meid, zeer eenvoudig zonder problemen. Heeft nu een korte snit zoals een jongens snoet, vol met gel, wat heel leuk is. Lekkere stevige borsten en mooie tepels om mee te spelen.
                    Tijdens het pijpen was het helemaal geen probleem om met haar borsten te spelen. Ook had ik mijn been (knie) tussen haar benen gekregen en heb met mijn knie heen en weer haar poesje gestreeld. Blijkbaar had ze dit graag oftewel maakte ze het mij gemakkelijk aangezien ze zo ging liggen naast mij om meer vrijheid te geven aan mijn knie.
                    Daarna was het standje amazone, en zij legde haar hoofd gewoon neer in mijn nek. Ze nam genoegen dat ik haar hoofd en haar haar streelde tijdens de liefde. Verder dan doorgegaan met het gewone missionaris standje, dan langzaam haar benen op mijn schouders en dit terwijl ik haar borsten streelden tot het hoogtepunt.
                    Volgende keer eens uitproberen hoe ver ik met deze meid kan gaan.

Commentaar

Gisteren avond ook eens langs gewesst en ik moet bekennen, ze is superrrrrr geil. Gigantisch lekkere borsten waar je lekker lang aan mag likken, in kan knijpen, mee kneden, strelen enz.

Ook beffen helemaal te gek. Een zeer proper meiske.
                      Zeker een waardering waard tussen een 9,5 en een 10 !

En dan dat neuken................ uit de kunst.
                      Heb haar dit keer "on top" gehad en wat een uitzicht. PERFECT !
                      En ze rijdt gelijk een paardje.

Ik ga zeer zeker nog een keertje terug, al is de keus moeilijk daar in Antwerpen want er staat een partij schatjes daar achter het raam zeg..

Commentaar

Alweer een tijd geleden deze Zuid-Amerikaanse parel ook bezocht.
                        Heeft erg goede sex geleverd maar ik moet er wel bij zeggen dat het van haar humeur afhangt. Vanaf 200 euro kan je ook zoenen. Dit heb ik nog niet geprobeerd (misschien kan iemand daar iets over melden).

Ze heeft een ongeloofelijk mooi lichaam. Zo'n prachtig bruin huidje en de combinatie gezicht - kontje - borsten - voeten - maken me helemaal gek.

Zal haar binnenkort weer bezoeken (als ze tenminste niet op vakantie is), en als ik het goed heb gezien heeft ze tegenwoordig kort haar. Ook lijkt me een trio met haar en Victoria vreselijk geil.

Commentaar

Als je voorbij deze ramen wandelt, is het er achter meestal een drukte van jewelste. Blijkbaar staan hier niet de meeste rustige dames te wachten op klanten... Ja en ervoor is het meestal ook wel druk...
                          En aan deze Latina parel weerstaan is moeilijk.
                          Ook voor mij, en ik naar binnen.
                          Voor de looks een prima idee, voor de vriendelijkheid ook.
                          Voor de rest, waar het uiteindelijk om draait, was het - voor mij toch - wat pover.
                          Vrij routineus, met weinig gevoel en subtiliteit. Noch het pijpen, noch de verschillende standjes gaven mij een wow effect.
                          Jessica beweerde dat ze Braziliaanse is. Met haar sprak ik Spaans, want het Portugees ben ik niet machtig. Maar een spraak waterval was het niet. Maar dat hoeft ook niet, en het was ook de eerste keer bij haar
                          Ik vrees, desondanks dat het een schoontje is, dat het hier bij zal blijven.

Commentaar

Vandaag voor het eerst deze dvp bezocht.
                            Wat een desillusie...
                            Komt afspraken niet na, zit de helft van de tijd te bellen.
                            Eens maar nooit meer, zonde van het geld.....

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/3, Jessica (Dom)

Qua uiterlijk is het helemaal mijn type en als je ze, met haar koptelefoon steeds op, achter haar raampje ziet dansen is het voor mij héél moeilijk om aan haar te weerstaan. De diensten vond ik zelf ook heel poverkes. Maar ben wel blij dat ik dat toplichaam van héél nabij heb kunnen bestuderen. Zeg nooit nooit, maar denk dat ik het bij dit bezoekje ga houden.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 06/3, Jessica (Dom)

Ik vraag me af of hier meerdere dames door elkaar worden gehaald. De dame die ik bezogt heb vertelde dat ze Braziliaanse was. Ze sprak trouwens goed nederlands met vlaams accent. Maar omdat er al recenties zijn vanuit 2008, lijkt ze mij hier een beetje te jong voor. Maar andere omschrijvingen komen wel goed over een.
                                Ze is erg mooi en heeft een super lekker lichaam. En die kont, zo lekker.
                                Afgesproken 50 euro voor pijen, neuken in verschillende standje en beffen.
                                Ze is niet erg spraakzaam, maar de sex was erg lekker. Ik heb haar uitgebreid gebeft in standje 69. Ze had totaal geen haast en op mijn verzoek stopte ze zo af en toe met pijpen omdat ik anders klaar kwam.
                                Daarna in verschillende standjes geneukt en klaar gekomen op z'n hondjes met uitzicht op die heerlijke kont.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 14/1, Jessica (Dom)

Een hete vonk.
                                  Zwaar caliente latina.

Klikte ook echt.

Kon het wel pruimen dat er goed gebeft werd. Was kletsnat en spastische benen... lekker kreunend klaarkomen. Ik ook trouwens.
                                  Na de 69 condoom eraf en zij over mijn heupen face to face. Tongen voor dood... mijn ene hand rond mijn kloppende pik aan het aftrekjen en op haar billen slaan...mijn andere kant die billen kneden, vastgrijpen; uiteenspreiden; kutje vingeren en ook kontje wat al lekker openstond door vingertje erin tijdens 69... had beetje ermee gespeeld en ze had zelf haar kontje omhoig en op mijn vinger geduwt juist voor ze klaarkwam.
                                  Ik kwam dan ook klaar en spoot de grote lading over kont en kutje.

Lekker.

Zwaar gevaar voor verleiding. Moest de roes van me afschudden bij her buitenwandelen. Soms slaat de vonk in de pan. Its magic when it happens. Home run.

Telkens ze me ziet is ze niet te houden.
                                  Sloeg zelfs geinteresseerde klant voor mij over aan het raam en ik wurmde langs hem eerst naar binnen hahaha.

Tleven is voor de rappe.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X