Sandra (Bel), Antwerpen, VT 50

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sandra (Bel), Antwerpen, VT 50

Hi
    De dame achter 't venster noemt Sandra en is bijna 40, ga steeds bij haar als ik lenny of een van de andere kanjers niet te pakken kan krijgen, is redelijk standaard pmc en neuken met 2 standjes.
    je mag ook aan haar mooie (echte denk ik ) borste zitten en kunt ook met haar gleufje spelen, pijpen doet ze met gevoel zacht maar lekker met haar tong bespeeld ze hem mooi toch een 7 overhellend naar de 8, neuken is iets minder ligt er wat passief bij en sluit haar ogen
    al bij al een goede middemoot , is dinsdag of woensdag afwezig

ben vorige week bij deze dame geweest. ze was me nog nooiteerder opgevallen eigenlijk, maar nu passeerde ik toen ze juist haar gordijn open schoof, en ik was onmiddellijk verkocht. Voor de zekerheid nog eens gepasseerd alvorens binnen te gaan.
    En ja watte, zij neemt er inderdaad de tijd voor. Bij het uitkleden zag ik wat sm spulletjes en poppers op de kast liggen, en toen ze me vroeg wat ik graag wilde doen vroeg ik of ze dat haar spullen waren en of ze ook poppers had. Was allemaal geen probleem voor haar.
    Toen ik al meer dan een half uur binnen was heb ik zelf moeten zeggen dat het tijd begon te worden. :'( Ik had nl nog een afspraak die avond, en ik dreigde hiervoor dik te laat te zullen komen.
    Supersympathieke dame, die er echt goed in is en dik de tijd voor neemt om de spanning op te bouwen.
    Ik ga zeker terug!

Commentaar

ok, speciaal voor filiberke hierbij dan een recensie.
      ps ze vertelde me dat ze werkt tot 19h.
      ik ben binnengegeaan om 18.40, en stond pas buiten om 19.20h, dus voor haar waren dat ook al overuren.

Commentaar

Gisteren was ik op wandel door het schipperskwartier met de bedoeling Andrea nog eens een bezoekje te brengen. Maar Andrea was er niet. Op haar plaats zat Valerie.
        Na enkele malen rond gewandeld te hebben zag ik een oude bekende. Ik was al eens bij Marijke geweest enkele jaren terug toen ik nog niet bekend was met het forum. Ik vind het vreemd dat er nog geen recensie van haar bestaat.
        Ik herinnerde mij dat het toen best lekker was dus ben ik bij haar binnen geweest. Ze had in haar raam ook een hond zitten. Het beestje gaf echter geen kik en binnen in de kamer staat er een poortje zodat het dier ook niet naar achteren kan.
        Ik werd vriendelijk ontvangen en ze vroeg 50 euro voor pijpen en neuken. Alles verliep zeer vlot en in een vriendelijke sfeer. Praatje over het weer, ...
        Eenmaal op bed ging het ook allemaal rustig en lekker. Ze streelde me eerst over heel mijn lichaam en speelde rustig met mijn jongeheer. Ze streelde ook lekker aan mijn ballen. Het duurde dan ook niet lang voor er beweging kwam. Ze trok erg lekker waarbij ze mijn ballen bleef strelen. Dan nam ze het condoom en pijpte me rustig maar erg lekker. Ze liet ook haar tong het nodige werk verrichten. Tijdens het pijpen streelde ik haar overal en vingerde ik haar. Ze vond dit blijkbaar wel lekker. Dan haar eerst op mij genomen en dan afgemaakt op zijn hondjes. Ook op een rustige manier. Ik denk niet dat je voor beukwerk bij haar moet zijn.
        Voor mij een uitstekende ervaring en ze mag me nog terug verwachten.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 50, Sandra (Be) (voldoende)

Al mijn favorieten waren ofwel bezet (Antoinette, Brenda, Maya), ofwel afwezig (Sandra, Daisy) deze namiddag.

Uiteindelijk eens binnengegaan op VT 50 bij Sandra.
          Het is een dame die ik al heel wat jaren opgemerkt heb toen zij nog in de Schippersstraat vooraan langs de pare kant zat, doch was er nooit binnengeweest.

Awel, ik moet zeggen, ik heb mij heden absoluut niet beklaagd.

Bij het binnenkomen, zich ontkleed, en dan het grote bed op. Wegens het koude killige weer voelden mijn handen zeer koud aan, maar dat was geen probleem voor haar, die zou zij wel verwarmen, zei ze.
          Zij begon met een langzame relaxerende massage, terwijl ik ondertussen rustig met haar borstjes kon spelen. Dan ging zij verder op een sublieme manier mijn tepels te belikken om er vervolgens zachtjes in te bijten.
          Dan volgt een zeer goede pijpbeurt, met de uiteindelijke afwerking, in amazone.
          Alles gebeurt rustig en zij neemt ruimschoots haar tijd, maar naar het hoogtepunt wordt zij werkelijk een soort van tijgerin.

Al bij al een zeer goede ervaring, en ik ga zeker nog naar haar terug. Begrijp trouwens nog altijd niet waarom ik na al die jaren nog nooit eerder bij haar binnen geweest was.

Op VT 50 zit zij nog niet zo lang, doch het is haar definitieve stek volgens haar.
          Zij zit er elke dag van ca 13 uur tot 19 uur.

Het is iemand die, als je voorbijwandelt en haar niet kent, nogal terughoudend en onverschillig lijkt, doch ik heb vandaag ondervonden dat eens je binnen bent, zij toch heel goed meevalt.

wico
          wico

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 50, Sandra (Be) (goed)

Na ettelijke jaren ook nog eens langsgeweest bij Sandra.

Heb het me niet beklaagd. Was die dag al eerder 's morgens bij Andrea geweest (top) en daarna bij Cindy (heel wat minder), maar Sandra heeft mijn dag prima goed gemaakt.

ZE had lekkere stay-up kousen aan hetgeen ik zowiezo al zalig vind.

Sandra ziet er nog altijd heeeel goed uit.

Eerst wat knuffelen en strelen, beetje vingeren, spijtig geen TZ maarja..., en daarna heerlijke pijpbeurt MC en lekker NMC waarbij ze haar beentje in mijn nek heeft gestoken (kon ik lekker diep in haar komen, mmmmmmmm)

Kortom : prima ervaring !!!
            X-3-CM-4
            Geef mij maar een lekkere poesie-mauw !

Commentaar

Vandaag in de late namiddag toegekomen in het SKW.
              M'n vaste DVP is op vakantie, dus werd er even rondgewandeld.
              Na een rondje lopen was Sandra terug vrij en ben dan na zoveel tijd toch nog eens bij haar binnengelopen.

't Was net zoals vroeger. Een zeer hartelijke ontvangst, elkaar zachtjes opwinden met zachte en plagende strelingen.
              Dan een overheerlijke massage en er werd voor de jongeheer gezorgd.
              Eens flink in de houding, jasje erom en mondje erover. Gewoon heerlijk.
              Dan over naar een rustige rit waarbij zij de rol van amazone op zich nam.
              terug naar het mondje gewoon omdat ik het zo fijn vindt en dan afgewerkt met een handje zonder jasje maar in de olie. Het vloog in het rond.

Daarna rustig bekomen, het obligate wasje en met een vriendelijk zoentje en een "tot een volgende keer, maar niet zo lang" naar buiten.
              Gelukkig voor mij zit de laatste gek nog niet vast

Commentaar

Me deze middag nog eens laten "soigneren" door Sandra.
                Net zoals vorige keren een zalige genotvolle ervaring.

Ben op wolken buiten gedreven.
                Gelukkig voor mij zit de laatste gek nog niet vast

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 50, Sandra (Bel) (goed)

Ik heb onlangs ook Sandra bezocht. Het is een heel lieve dame. Begonnen met massage, waarna ik me niet langer kon inhouden en mijn vingers andere oorden opzochten. Daarna in 69, en uiteindelijk op zijn hondjes afgewerkt. Naarmate het spel vordert wordt ze inderdaad heter en ze lijkt er ook van te genieten. Ik ga zeker eens naar haar terug.

Ik vraag me wel af of ze ook (soft-) SM zou doen. Het lijkt me allemaal redelijk braaf.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 50, Sandra (Bel)(uitstekend)

Exact weet ik het niet. Maar volgens mij, van maandag tot vrijdag van +/- 11u tot 18.30. Uitgezonderd woensdag, dan is ze er volgens mij niet.
                    Mvg

OR

Commentaar

Nogmaals iedereen bedankt voor de informatie. Ik had de vragen hier gesteld juist omdat ik anderhalf weken geleden Sandra had gezien en toen glimlachte ze vriendelijk naar mij. Ik benaderde haar toen niet, omdat ik eerst eventuele recensies wou opzoeken. Een paar dagen geleden zag ik haar weer staan en wou ik bij haar informeren, voor de toekomst want ik was op dat moment te moe om daadwerkelijk een bezoek te brengen. Ze stond te bellen en ik wachtte beleefd tot ze klaar was. Toen deed ze het raam open en ik probeerde de nodige vragen te stellen. Maar in plaats van te reageren, zei ze niets, begon ze bijna paniekerig rond te kijken en uiteindelijk zei ze, euhm, euhm, ... ik heb een afspraak, deed ze het raam dicht en liep ze weg.

Blijkbaar zag ze me niet zitten en dat is haar goed recht. Maar dat ze me bijna als een monster leek te beschouwen, was me een beetje vreemd. Maar ja, ik heb sinds kort een probleem met mijn ogen en af en toe, zonder het in de gaten te hebben, kijk ik op een vreemde manier, wat ze misschien als eng of agressief ervoer.

Vermoedelijk zal het niet tot een recensie komen.
                      Thalysman
                      Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Ik heb Sandra onlangs ook bezocht. Ik persoonlijk was er niet zo over te spreken. Sandra pijpt voor mij te zacht. Ze varieert wel, maar voor mij niet krachtig genoeg. Hierdoor was kleine Sub niet echt goed hard te krijgen. Hierna kwam Sandra op mij zitten, maar dit kon ze niet zo lang volhouden, en ze kon zich ook nieet echt diep laten zakken, waardoor ik niet goed diep binnen kon dringen. Daarom gekozen om opnieuw te pijpen, en me op die wijze klaar te laten maken. door ook de handen te gebruiken ben ik toch nog vrij gemakkelijk klaargekomen, maar voor mij zal dit bij dit ene bezoek blijven.

Sandra is wel erg vriendelijk, en na afloop dan ook nog wat nagebabbeld.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 50, Sandra (Bel)

Sandra heb ik al een aantal keren bezocht (eerste keer vele jaren geleden toen ze nog in Schipperstraat 16/1 stond en toen er nog een wachtrij voor haar deur stond), maar blijkbaar had ik, tot op heden, nog geen recensie gemaakt. Bij deze en alhoewel ik haar al een tijdje niet meer bezocht heb (ligt niet aan haar), wil ik dit dus goed maken...

Ik blijf het een mooie vrouw vinden en haar diensten blijven nog steeds van een zeer goed niveau. Je moet van haar geen zotte dingen verwachten, maar ze is meegaand en ze gaat je steeds, in de mate van het mogelijke, proberen te plezieren. Wil je goede sex met een vriendelijke Belgische milf kan je zeker bij haar terecht.

Commentaar

Interessant. Een paar weken na mijn wat rare ervaring tijdens oktober 2012, toen ik probeerde om bij haar te informeren en ze niet met mij wou praten, heb ik wel met haar mogen praten, en toen zei ze dat ze voor beffen een toeslag van 25€ in rekening zou brengen. Nu zie ik op de laatste recensie dat beffen wél mogelijk was, voor die forumcollega in ieder geval, binnen de standaardprijs. Maar misschien geldt dat alleen voor vaste klanten. Of misschien zag ze me toch niet zitten als klant, kan gebeuren.
                            Thalysman
                            Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Sandra was een hele tijd afwezig maar nu is ze terug paraat !

Commentaar

hoi allemaal iemand enig idee hoe ik aan het nummer kom van de kamer verhuur in de schippers kwartierQUOTE=axl;97027]Hi
                                De dame achter 't venster noemt Sandra en is bijna 40, ga steeds bij haar als ik lenny of een van de andere kanjers niet te pakken kan krijgen, is redelijk standaard pmc en neuken met 2 standjes.
                                je mag ook aan haar mooie (echte denk ik ) borste zitten en kunt ook met haar gleufje spelen, pijpen doet ze met gevoel zacht maar lekker met haar tong bespeeld ze hem mooi toch een 7 overhellend naar de 8, neuken is iets minder ligt er wat passief bij en sluit haar ogen
                                al bij al een goede middemoot , is dinsdag of woensdag afwezig[/QUOTE]

Commentaar

Iemand Sandra afgelopen tijd gezien? Paar keer in Antwerpen geweest maar toen was ze er niet.

Commentaar

Weeral effen geleden dat ik de mooie Sandra nog gezien heb...Maar ja, met die werken aan VT (hoe lang gaan die nog duren ???) zie je haar nauwelijks, zelfs als ze aanwezig is....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeVu Bekijk bericht
                                      Iemand Sandra afgelopen tijd gezien? Paar keer in Antwerpen geweest maar toen was ze er niet.
                                      Hoi GeorgeVu, ik haar dinsdagnamiddag wel gezien op haar vertrouwde stek, was rond 4u.

Commentaar

Dankjewel Watcher64. As woensdag hoop ik weer in Antwerpen te zijn. Ga dan een poging wagen om te kijken of ze er is.

Commentaar

Is deze dame nog actief? Vond haar altijd super en kom al een hele tijd niet meer in skw . Wil voor haar nog wel eens ommetje maken