Anita (Dom), Antwerpen, VT 10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anita (Dom), Antwerpen, VT 10

Een tijdje geleden toen ik met 2 wandelbroeders op een avond door VT passeerde, vond ik dat Anna op VT 15 er ineens knapper en nog verleidelijker uitzag, totdat mijn collegaâ??s me er opmerkzaam maakten dat ik wel eens beter een bril mocht opzetten ( had er nochtans wel 1 op ! ), want dat het hier wel degelijk om een andere dame ging, en niet om Anna. Nog enkele malen gepasseerd, en inderdaad het was wel degelijk een andere dame. Sindsdien had deze dame mij zo geïntrigeerd, dat ik absoluut haar eens wou bezoeken, en vorige week woensdag was het zover. Alhoewel zij op het eerste zicht tamelijk onverschillig achter het raam voorkwam, veranderde dit totaal wanneer ik binnen was. De dame voorop de trap op, gevolg door wico, die zich goed moest vasthouden om niet van de trap te vallen met zulke schoonheid voor zich. Je zou voor minder in bezwijming vallen bij het zien van zulke mooie benen en en zulk een mooi kontje voor zich. Boven gekomen stelde zij zich voor als Anita, Dominicaanse, 1m55, C-cup. Onmiddellijk het bed op, en Anita wist wel van wanten. Zij begon zachtjes aan mijn tepels te likken, en ondertussen kon ik mij bezig houden met haar lekkere naturelle zachte borstjes. Haar handen gleden naar onder, waar zij zich bezig hield met â??piet paraatâ?, dus begon ik maar met 1 hand haar ook goed te betasten aan haar lekker poesje; terwijl de andere zich voorts bezig hield met haar borstjes. Toen begon zij aan een pijpbeurt, die werkelijk zaaaaaaaaaaalig was. Vervolgens begonnen we aan een â??amazoneritâ? waarbij ik nogmaals haar overheerlijke zachte bortsjes kon aanschouwen die lekker over en weer gingen, en tja, bij dit schouwspel kwamen we eigenlijk niet verder, want daar kwam dan abrupt een eind aan, aangezien kleine wico zich snel overgaf aan onze Dominicaanse schoonheid. Achteraf vleide zij zich nog lekker in mijn armen, en bleven we nog een tijdje genieten van elkaar. Anita werkt in dubbel shift van 14 u tot 20 uur en van 21 uur tot 03 uur. Toen ik haar bezocht, stond zij op VT 21, maar sinds enkele dagen staat zij op VT 51, reden waarom ik haar topic op dit adres zet. Zij heeft echter geen vaste kamer en zal derhalve nog wel op diverse adressen te vinden zijn. Nog een flinke afscheidszoen, en dan terug naar andere oorden. Al bij al een zeer goede ervaring met deze zachte lieve dame, het zou je buurtmeisje wel kunnen zijn. Bovendien geen enkele tijdsdruk. Wordt beslist vervolgd. wico
    wico

Re: Antwerpen, VT 51W, Anita (uitstekend)

Ben vanmiddag nog eens bij Anita geweest.
    Ik was vorige week na het lezen van het bericht van Wico ook al eens geweest.
    Dames met zulke schoonheid doen me steeds twijfelen om binnen te gaan omdat ik dan meestal denk dat je bij zulke schoonheden toch niet veel mag.
    Errste bezoek ongeveeer zelfde meegemaakt als Wico, zelfde verhaal, zelfde scenario.
    Alleen vandaag herkende ze me direct en heb iets meer betaald waardoor het een fantastische ervaring werd.
    Bij het 69 heeft ze meermaals moeten stoppen met haar heerlijke pijpbeurt. Andersom heeft ze me ook een aantal keer moeten tegnhouden omdat ze zelf fel begon te kronkelen en schokken.
    Begonnen aan een amazonerit en afgewerkt in doggy style.
    Achteraf nog even zalig nagenoten in elkaars armen onder vele complimentjes die ze me maakt. Uit beleefdheid bedankt vor de complimenten maar al lachend laten weten dat ik daar niet direct intrap en geloof dat ze dit bij alle klanten doet. Anita werd en beetje boos en zei dat ze zich niet bij elke klant zo gedraagt en zomaar bij iedereen klaarkomt. Heb haar dan nog eens stevig vastgepakt en mij geëxuseerd voor m'n opmerking.
    Ik met een goed en dubbel voldaan gevoel naar huis.
    PS Anita zat vandaag in VT 4

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 51W, Anita (uitstekend)

Gisteravond maar eens naar het SKW gegaan om eens lekker te relaxen na een tijd hard werken. Na een paar rondjes te hebben gelopen stond Anita achter het raam al te wenken. Omdat ze er zo goed uitzag maar gelijk even praatje gemaakt aan de deur en toen naar binnen gegaan. Ze houd inderdaad van complimentjes geven. Moest heel de tijd aanhoren hoe knap ik wel niet was en waarom zon knappe jongen als ik geen vriendin had enz. enz. enz.
      Gelukkig ben ik een nuchtere jonge man en trap daar niet zo snel in. Al met al een hele leuke ervaring. Mooie donkere haren en mooi lichaam. Ze werkt nu full-time hier en gaat af en toe naar Duitsland om uit te rusten. Voor iedereen die een echte mooie latina wil proberen, pak je kans. Na de berichten hierboven te hebben gelezen geeft ze dus iedereen complimenten om hier waarschijnlijk meer euro's uit te halen ofzo. Haar gun ik het van harte
      Adios!

Commentaar

Antwerpen, Anita, VT09, (uitstekend)

Anita is afkomstig van een of ander Zuiders eiland waarvan ik de naam ben vergeten. Ze is klein van gestalte en heeft mooie volle borsten met grote tepels en dito sexy volrond kontje;veel vrouwelijke curves, dicht bij elkaar.(Ze spreekt een beetje nederlands en vlotter duits en zegt al 2 maanden in Belgie te zijn) Meteen boven kijkt ze me aan en kust me op de mond, mmmmmmh, haar tongetje zoekt een weg in mijn mond, ze zegt voor 100 euro kunnen we meer doen, haar zachte vochtige ondeugende tongetje maakte mij hiervoor een willoos slachtoffer Ze maakt m'n ceintuur los en broek open en haalt mijn werkgereedschap eruit, ik ben enigzins verbaasd van zoveel initiatief. Verder gaat het naar het bed, ik verken haar overal al kussend en likkend. Vervolgens begin ik haar te beffen, ze schijnt er wel van te genieten. Ze duwt ook regelmatig mijn hoofd stevig tegen haar poesje aan. Vervolgens 69 waarbij ze met haar volle kont en gewicht haar poesje op m'n mond drukt. Ook dan gaat ze met haar hand tot aan mijn kin om mijn gezicht in haar poes te duwen Terwijl pijpt ze me met gevoel en zacht zoals ik het graag heb en stopt regelmatig opdat het niet tot een vroegtijdig einde komt. Vervolgens stopt ze voor langere tijd om zich toe te leggen op het gevoel van mijn tong die haar poesje en clitje ijverig aan het masseren is. Gelijdelijk, onregelmatig maar zeker komt ze schokkerig tot een hoogtepunt. Ze schudde op haar fundamenten en alle kracht verdwijnt uit haar lichaam en ze zegt " Ik ben kaputt". We gaan over tot kussen en vervolgens neuken; Terwijl ik op grote zachte tepels zuig kom ik klaar.

Conclusie: Voor mij voor herhaling vatbaar, ook vooral omdat het een zachte lieve meid is. Voor een ander kan het anders zijn.

PS: Ze moest (!) die dag van 13.00 u tot 03.00 u werken met een pauze ts. 20.00 en 21.00 u. Wat een uren Ik denk dat ze ook wel een beetje moe was, maar de ervaring was er daardoor niet minder op. Het is toch wel klote als je bedenkt dat ze elke dag zoveel uren moeten kloppen voor één of ander klootzak die eraan verdiend. Vorige keer ook in brussel, een meisje dat van 6.00 u tot 20.00 moest werken en zelf 300 euro per dag moest betalen aan huur. Bij beide kon je horen dat ze op zoek zijn naar een beter leven, maar helaas... Zoveel schoonheid gaat verloren
        "Zion symbolizes a longing by wandering peoples for a safe homeland"

Commentaar

VT, VT 9 of 10, Onbekend (goed)

Dag Broeders van het zuiverste genot.

Graag had ik een vraagje willen stellen.
          Ik ben (denk) vorige week bij een dame langsgeweest in VT en ik moet zeggen...Die ziet me zekers terug
          Ze zat in VT 9 of 10.
          Een zuiders uitziende dame schat zo midden 30 béétje mollige, zallig kontje, mooi snoetje en super tieten.
          Dus wat kan je dan doen als man.....?? IDD
          Samen naar boven gegaan en het uitzicht dat ik had achter haar nja....waanzinnig gewoon.
          Eens op de kamer aangekomen vroeg ze ZELF van give me kiss baby
          Natuuuuuuuuurlijk niet geweigerd
          Dit vroeg ze trouwens meermaals.
          50€ betaald en het was gewoon weg af.
          Pijpen was zalig ze draaiede zich zelfds in 69 possitie en gaf men jonge heer de volle beurt, ze ging zelfs diep ( en als ik zeg diep...dan bedoel ik ook diep )
          Men handjes mochten overal aankomen zelfs IN het vochtige spléétje.
          Ik hield het bijna niet meer en we gingen er dan ook samen voor, ze draaide zich om en ik kuste haar overal (ze liet het ook gewillig toe). Ik ging zelfs lager en het mocht !!! Nadien missionaris gedaan en ze zei steeds van u like my tits honey..? Tja wat kan je als man daar nu op zeggen ??? ze waren gewoonweg zaaaaalig (c cups mss zelfs D) Kvoelde dat men jonge hengst bijna zen witte genotsvocht moest lozen en ik liet het dan ook begaan.
          Ik vroeg haar van mag ik op je tieten klaarkomen (in het engels natuurlijk)
          Tja je kan nooit weten hé

En wat zei ze ??? Yes u can
          Ik het condoompje eraf en lozen maar !!!!!!!!!!
          ze zei wel van not in the face maar ok.
          Ze nam het zelfs ook een beetje van me over.

Nu is men vraag :d
          Wie kent er deze dame ook en haar naam, en wanneer ze er zit?

Alvast bedankt.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 09, Anita (goed)

Vandaag ook lekkere Anita bezocht op VT 10. Ze heeft een heel wulps en speels lichaam en heeft een mooi en lief gezichtje. Haar borsten neigen eerder naar D dan C, en zijn heerlijk zacht. Zoenen is voor haar geen obstakel en bij binnenkomst op haar kamertje nam ze het er van. Vol op de mond en ondertussen met haar handen op verkenning in mijn broek

Na een flinke pijpbuurt kwam ik in missionaris al rap klaar. Ze zuchte dat ze nog graag wat langer van me had willen genieten...ook vond ze me een knappe jongen en verbaasd dat ik geen vriendin/ vrouw heb...waar heb ik dat eerder gehoord...

Al met al een goede ervaring en een leuke meid om te bezoeken. Voor herhaling vatbaar.
            "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things... that money can buy."

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 10, Anita (goed met ***)

Hoi ,
              Dit weekend weer mijn favoriete hobby uitgeoefend
              Dus vrijdagavond bij Anita- Dominicaanse uit Santo Domingo , bonita chica binnengestapt.
              Gegarandeerd goed, met ster geslaagd voor mij.
              Geen tijdsdruk, lief , perfect .
              Trapjes op , ons tweetjes samen gewassen.
              Lekker met mekaar gespeeld en dan lekker neuken in haar spannend poesje
              In op de achtergrond de mooie muziek uit haar land , bachatas .
              Dus weer een latina erbij op mijn favoriet lijstje .
              Altijd handig als andere niet beschikbaar zijn.

Groeten , de Br@sillover,

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 10, Anita (Dom) (goed)

Ik sluit me volledig aan bij de bovenstaande reacties.
                Anita komt uit de Dominicaanse Rep. , ze is lief en gevoelig, neemt de tijd en wil zelf ook genieten (ze wordt graag gebeft en gevingerd).
                Meestal betaal ik haar wat extra, zodoende blijf ik meer dan een uur binnen, kom 2 keer klaar en krijg tussendoor een zalige relaxerende massage.
                Ze praat een grappige combinatie van duits en nederlands, en ze krijgt graag complimentjes.
                Als je in VT komt, wel geduld hebben want ze is vaak bezet.
                Als ze aanwezig is, hangt er een A4 voor het raam met haar foto.
                Ze is dus zonder twijfel 1 van de betere momenteel in het schipperskwartier, waar eerlijk gezegd kwaliteit voor je geld eerder uitzonderlijk aan het worden is.

Commentaar

Anita is back.
                  Vrijdag 6 augustus in de zeer vroege ochtenduren (rond 03:00) bij haar binnengeglipt.
                  Nog steeds dezelfde vriendelijke dame, zeer lief, alles netjes, en vol overgave en passie. Ik ken er niet veel die zich zo volop geven in het liefdesspel als deze engel uit de dominicaanse, met prachtige ogen, een zachte karamelkleurige huid en dikke memmen van tieten!
                  150 euro betaald, want ik hou niet van het vlugge bandwerk. Eerst gezellig gepraat, gepijpt, gevingerd. Dan zij bovenop mij, lekker getongzoend terwijl ik haar zachtjes en lief neukte waarbij ze zelf (bijna) klaarkwam.
                  Dan een zalige massage gehad en dan nog eens lekker geneukt, dit keer op z'n hondjes, waar ze zelf om vroeg, om smeekte, die geile ....!!!
                  Lekker voor de tweede maal in haar gespoten, en zij kwam ook met kleine schokjes klaar.
                  Kwaliteit en waar voor zijn geld, een echte super aanrader.
                  Uiteindelijk ruim anderhalf uur binnen geweest, en met een voldaan gevoel en lege ballen terug vertrokken. Die ziet mij zeker terug.

Commentaar

Gisteren Anita ook even bezocht, ze herkende me nog (ik was enkele jaren geleden ook al geweest)
                    Ze zoende me zeer innig (met tong!), ze vond me vroeger een knappe man, dat zei ze vaak.
                    De details ga ik voor mezelf houden maar wat ik & anita hebben gaat net iets verder dan sex, ze heeft me zelfs haar nummer toe vertrouwd.
                    Ben voor 50 EUR ook 45 minuten binnen mogen blijven.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 10, Anita (Dom)(goed)

Na enkele rondjes door het schipperskwartier stond mijn besluit vast om Anita eens te bezoeken met haar mooie uitdagende borsten en verleidelijke lach.Alles wat er over haar geschreven is klopt precies,dit is een dame waar je geen spijt van hebt als je er geweest bent alleen maar verslavend om terug te komen bij haar,vooral haar naspel is bijzonder nog zeker 10 minuten liggen strelen en kussen na het hoogtepunt,topclas

Commentaar

gisteren in antw. bij Anita geweest, ja ze is terug, was zeker goed alleen tongzoenen?
                        zelfs zoenen was er amper bij, misschien iemand andere ervaring?
                        pijpen met , wie zij er zonder?
                        al met al een goede ervaring, ziet me wel terug

Commentaar

Anita is terug. Heeft haar body duidelijk flink getraind en enkele maten gereduceerd. Ik vond haar daarvoor zeker even leuk maar je moet al een echte eikel zijn om zoiets te zeggen. En het moet gezegd, ze ziet er beeldig uit en is (terecht) heel fier.

Ofschoon ze beweert dat ze een lange vakantie heeft genomen, heb ik zo'n stil vermoeden dat ze nog andere workshops gevolgd heeft. Ze was al een beetje naar de hardere aanpak geëvolueerd en na dit bezoek had ik enkele uren later nog gevoelige plaatsen als ik ging zitten.

Ik ben een zalige ervaring rijker, alleen oppassen voor haar nieuwe poppers. Ze had me nochtans gewaarschuwd dat deze sterker waren dan de vorige maar ik moest natuurlijk als een wild snuivende stier mijn neus bijna in dat flesje duwen. De stier werd met 1 klap geveld! Precies of mijn hoofd ontplofte en kon paar minuten niet meer merken dat ik een jongentje, laat staan een stier, was. Ik dacht zelf dat het over en uit was voor deze keer maar Anita weet van aanpakken en heeft er toch een … euh … spetterende afsluit van gemaakt.

Ze gaat nu lange tijd blijven (sic). Als dat klopt zal ik maar een paar overuren gaan draaien want de eurotransfers naar VT10 zullen er weer niet om liegen.

Volgende keer een meer uitgebreid verslag.

ps: Om een of andere reden kreeg ik een foutmelding op het recensieformulier. Was in ieder geval uitstekend.
                          Turn Left

Ik wil deze nacht in de strate verdwale,
                          de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus

Commentaar

De woorden van Delta 1 waren profetisch. Als ik VT binnen stap, zie ik ze onmiddellijk staan. Ik verstijf in de meest letterlijk zin en storm op haar deur af. Heel attent houdt ze die voor mij open anders was ik misschien met deur en al binnen gestapt.

Ze is 2 weken met vakantie geweest en heeft me gemist … Tja, als ze dat met zo’n lief stemmetje zegt, laat je toch rustig een kingsize pot siroop aan je baard smeren zeker?

Haar outfit is weer helemaal mijn ding. Een strak zwart korset dat haar boezem nog groter maakt en haar wespentaille benadrukt. Een roze string kan maar net haar intimiteit bedekken, daaronder netkousen in torenhoge plateau knielaarzen.

Terwijl ik me verfris doet ze haar korsetje uit en drukt haar indrukwekkende borsten tegen mijn rug, haar vingers kneden mijn tepels. Ik moet terstond een stap(je) achteruit doen om het juiste lichaamsdeel onder de kraan te houden.

Even later zit ze voor mij op bed, spreidt haar benen en trekt haar kutje lichtje open. “Laat zien hoe jij mij gemist hebt!”. Instinctief voel ik dat ze in een serene sfeer is, lik zachtjes over haar schaamlippen en trek cirkeltjes rond en over haar genotsknobbeltje. Gelukzalig voel ik dat lichtjes zwellen, een onmiskenbare glinstering in haar spleetje vertelt me dat ze in de mood is. Na een tijdje duwt ze me weg, laat me op het bed gaan liggen en drukt haar hand op mijn strot. Een felle genotpijn schiet door mijn lichaam als ze haar tanden venijnig in mijn tepels zet. “Heb ik je pijn gedaan?”, 2 grote kijkers stralen absolute onschuld uit terwijl ze ondertussen mijn teelballen omvat en deze hard naar beneden trekt. Ik word er alleen maar geiler van en dat weet ze heel goed.
                            Maar dan neemt de serene sfeer terug de overhand en dat bevalt me vandaag uitstekend. Omhuld in een condoom steekt ze mijn erectie in haar mond. Het is niet echt zuigen wat ze doet meer een intens lebberen dat mijn eikel knalhard paars doet opzwellen. Opnieuw trekt ze hard aan mijn ballen en ik moet me beheersen om nu al niet de condoom te vullen. Gelukkig last ze een rustpauze in en komt enkele minuten als een krolse kat in mijn schoot liggen. Ik moet haar tepels strelen en met mijn harde lul tegen haar billen wrijven.
                            Dan moet ik op haar komen en laat ze me tot in haar diepste plekje toe. Met lange halen die ik afwissel in diepte verken ik haar volledige neukspleetje. Ze likt haar vingers nat en streelt zalig over mijn tepels. “Wil je me op mijn knieën nemen?”. Normaal is dat niet mijn voorkeur maar zoals ze het voorstelt heb ik daar opeens echt zin in. Ze steekt haar prachtige kont achteruit en gaat helemaal voorover liggen zodat ik opnieuw onbegrensd in haar mag glijden. Met haar ranke taille in mijn handen blijf ik haar neuken met rustige lange stoten en voel haar duidelijk heel vochtig worden. Een zacht gekreun maakt duidelijk dat ze dit ook leuk vind. Dan richt ze zich op en kijkt me via de spiegel aan. “Kijk naar mijn grote tieten en spuit me vol” beveelt ze me. Terwijl ze op een hand steunt, kneedt ze met de andere om beurten haar borsten en streelt nadrukkelijk over de grote tepelhoven en donkere toppen. Heel rustig maar onbeschrijfbaar intens komt mijn orgasme opzetten. Ik krijg een gevoel dat ik in slow motion stand sta en spuit straal na straal na straal. Ondertussen spoort ze me aan: “Blijf je dikke lul in mij stoten!” en begint zelf intens over mijn spuitende paal te rijden. Het rekt mijn geweldig orgasme nog langer.
                            Op den duur kan ik niet meer, trek me zachtjes uit haar kletsnatte heerlijkheid en ga zitten. Voorzichtig haalt ze de condoom weg, een laatste straal sperma spuit uit mijn nog halfstijve lul. De zoveelste scheut genot trekt door mijn lichaam.

Met blinkende pretogen kijkt ze me aan en geeft een kus vol op mijn mond. Na het verfrissen help ik haar op de torenhoge plateaulaarzen van de trap, krijg nog een dikke kus en slenter dan terug naar mijn auto. Een half uur later betrap ik mezelf dat ik er nog steeds een grote smile op mijn gezicht staat.
                            Turn Left

Ik wil deze nacht in de strate verdwale,
                            de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus

Commentaar

Heb Anita ook terug ontdekt - had gekozen voor het klassieke samenzijn en heb het mij niet beklaagd - al tijdens het uitkleden kwam ze achter me staan en begon ze m'n tepels te bewerken en m'n JH te masseren, die daar direct op reageerde, met haar geweldige borsten priemend in m'n rug. Ze begon zelf ook haar overtollige kledingstukken te verwijderen en zei dat het wel echt lang geleden was dat ze me nog gezien had. Veel tijd om me te excuseren gaf ze me niet, want al zittend op het bed deed ze er een cd'tje om en begon mij zachtjes te pijpen, zonder handen, want die waren bezig om mijn tepels te strelen. Daarna op het bed beland, waar ze lustig verder ging met pijpen, strelen, zuigen en likken, m'n tepels en ballen incluis. Toen m'n JH op volle sterkte was, kwam ze vervolgens op me gekropen en begon ze me te berijden, eerst sensueel zachtjes en dan sneller en sneller tot ik het niet meer hield en een bevrijdende ontlading volgde. Nadat we ons hadden opgefrist en ik haar, op haar hoge hakken, van de trap had geholpen, kreeg ik nog een afscheidszoen, nadat ik had beloofd om niet zo lang meer te wachten voor een volgend bezoek, wat ik zeker zal doen.
                              En die "Big Smile" van Turn Left kan ik alleen maar bevestigen.

Voor de fans van Anita : ze is normaal alle dagen aanwezig van 15:00 t.e.m. 03:00 met haar vaste pauze om 19:00
                              en dit tot ergens in december wanneer ze weer op vakantie gaat voor de feestdagen. Tegenwoordig doet ze ook aan "Kinky Spel" en "Soft SM", maar heb daar géén ervaring mee en is ook niet echt m'n ding. Greetz SFML.
                              "Life Is Ours, We Live It Our Way"

Commentaar

Vorige week donderdag nog eens bij ons Anita binnengewipt. Na wat wederzijds streel- en likwerk van tepels, borsten en andere lichaamsdelen deed ze er een rubbertje om en begon ze redelijk hard te pijpen wat een beetje pijnlijk was, maar op mijn vraag om het ietsjes zachter te doen, werd direct gereageerd en toen was het wel aangenaam, zelfs de ballen werden niet vergeten. Nadien smeerde ze een beetje glijmiddel, niet te veel zoals sommigen en je geen gevoel meer hebt, en kwam ze mij berijden. Vervolgens van positie veranderd en in missio tot een volledige ontlading gekomen.

Voor de Anita-fans : ze is nog aanwezig t.e.m. donderdag 21/03 , vertrekt dan enkele weken op vakantie naar de Caraïben en komt weer terug op woensdag 10/04 ... Greetz SFML
                                "Life Is Ours, We Live It Our Way"

Commentaar

Ik heb Anita inmiddels ook 2 keer bezocht, maar kom er nu achter dat ik nog geen recensie hierover geschreven heb. Onderstaand verhaal is dus een mix van beide bezoeken, die beide ongeveer een half uur geduurd hebben voor €50.

Bij mijn eerste bezoek vroeg Anita of ik van kinky houd. Dit heb ik positief beantwoord, en ze pakte tijdens deze vraag al meteen in mijn kruis, terwijl we nog beneden stonden, en het gordijn nog maar juist gesloten was. Ook begon ze naar mijn tepels te graaien. Boven aangekomen begint ze meteen met teasen. Ook laat Anita regelmatig haar tong in je mond en langs jou tong schieten, maar echt tongzoenen doet ze niet. Ik kreeg ook de mooie borsten van Anita enkele keren in mijn gezicht geduwd, en de grote tepels in mijn mond. Ook haar poes kreeg ik boven mijn gezicht hangen. Anita heeft me heerlijk gepijpt. Bij mijn eerste bezoek heb ik al neukend het condoom gevuld, en de tweede keer heeft ze mij met een heerlijke olie met de hand laten ontploffen.

Zo als al in eerdere berichten gemeld, Anita is erg royaal met complimenten, maar vist ook voortdurend naar complimentjes, die ik haar dan ook gegeven heb.
                                  Grz Sub

Echtgenoot is verleden tijd voor Echt genieten.

Commentaar

Re: Antwerpen, VT 10, Anita (Dom)

vorige week nog eens bij Anita geweest
                                    deze keer kon werkelijk alles,tongzoenen, pzc, beffen en een goeie wip
                                    en ze nam er ruim de tijd voor: 45 min. en dat voor 40 euries
                                    ziet mij wel terug

Commentaar

Vandaag bij Anita op bezoek geweest, nadat ik een paar keer door de straten had gewandeld. Ze viel me op omdat ze er niet zo jong uit zag en omdat ze zich lekker in het leer had gestoken. Nadat we hadden afgesproken wat we gingen doen en voor hoeveel, liepen we naar boven. Ze liep achter me en zat aan mijn kont toen we de trap op liepen. Dat kon ik wel waarderen. Op haar kamer een klein praatje gemaakt. Ze had ondertussen de warme kraan aangezet, zodat ik me een beetje kon wassen en mijn handen kon opwarmen. Het viel haar op dat ik gedoucht had. Dat kon ze wel waarderen.

Nadat ze me wat gerust gesteld had (ik ben altijd verlegen en zenuwachtig bij een DVP-bezoek) ging ze aan het werk. Je merkt dat er een pro aan het werk is. Ik moest van haar vooral lekker blijven liggen en relaxen. Haar pijptechniek vond ik fantastisch. Ze neemt 'm in haar mond en gebruikt haar tong en zuigtechniek om de piem stijf te krijgen. Ik ken deze techniek alleen uit de boekjes van Vatsyayana, maar tot nu toe had nog niemand dat ooit bij me toegepast. Dat vond ik toch wel interessant en erg lekker. Dat mechanische heen en weer bewegen dat meestal toegepast wordt, verveelt mij altijd snel. Of ze het aangevoeld heeft of niet, maar ze paste de juiste druk en techniek toe. Net op het moment dat ik tegen haar wilde zeggen dat ze even moet stoppen, stopte ze. Ze kwam naast me liggen en dwong me bovenop haar.

Ze leidde mijn piem haar genot grot in en we begonnen te neuken. Dit standje hou ik nooit lang vol. Ik krijg altijd kramp in mijn armen en zo. Dus na een paar minuten zei ze dat ik maar op mijn rug moest gaan liggen. Zij zou de rest wel doen. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Terwijl ze op me zat, kon ik haar heerlijke grote tieten lekker vastpakken, maar wat nog lekkerder was: ik kon haar bij lekker kont vastpakken. Ze had heel even moeite met me te peilen wat ik lekker vindt, maar toen ze me eenmaal aan begon te voelen, ging ze er helemaal voor.

Al met al een lekkere ervaring. Anita is een echte pro en weet wat ze doet. Ze wil jou als klant echt een fijne tijd geven. Als het klikt tussen haar en een klant, dan kan er vuurwerk ontstaan. Bij mij was dat niet zo, maar ik ben voor een DVP moeilijke te peilen als "stille genieter".

Notitie aan mod: verander de leeftijd. Ze vertelde me dat ze 38 is (ik schat haar zelfs iets ouder). Haar borsten zijn echt geen c'tjes, maar een natuurlijke D (tegen E aan).
                                      populus vult decipi

Commentaar

Zaterdagavond eens binnengewipt bij deze lekkere Dominicaanse. Handjes waren wat koud, die waren snel opgewarmd onder het warme water. Ze heeft me geholpen met uitkleden net als ik bij haar. Ze vroeg wat ik graag had, mijn wensen kenbaar gemaakt en die werden op het bed meer dan voldaan. Terwijl ze me aan het pijpen was bewerkte ze met haar vingers mijn tepels en dat kan ik dus best hebben. Haar moeten aanmanen om te stoppen of het zakje had al vol geweest. toen is ze bovenop me komen zitten en heeft me heerlijk bereden met af en toe mijn tepels onderhanden te nemen en lekker te tongzoenen. Uiteindelijk heeft ze me ongelofelijk lekker afgetrokken terwijl ze alweer mijn tepels onder handen nam. Heerlijk klaargekomen. Nog effe wat tongzoenen en een knuffel en ik kon mij weer aankleden. Al bij al een toffe ontmoeting en voor herhaling vatbaar.
                                        Zilverrug

Commentaar

Afgelopen dinsdagavond Anita bezocht. Alles wat over haar geschreven wordt klopt. Haar doel is je echt een goede tijd te geven. Dat is zeker gelukt, vond haar echter niet aantrekkelijk dus wat mij betreft is er geen herhalingsgevaar.