Daisy (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 07/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Daisy (Ned), Antwerpen, Schippersstraat 07/1

Weet niet zeker of ze Daisy heet, staat wel voor haar raam.
    Na ca. een half jaar gisteren nog eens bij deze oerhollandse (Eindhoven) schone binnengeweest. Lange meid, lang blond haar en enorme grote tieten. Van dit laatste ben ik een echte liefhebber, aldus... Ze herinnerde me nog van toen. Prijzen vanaf € 35,--. P+N € 50,--. Half uur € 75,--. Een half uur met haar vermaken is geen probleem. Vlotte babbel, gezellig en geinteresseerd. Geniet zelf ook zichtbaar, zeer wisselend in standjes: pijpen, neuken (zij boven met prachtig uitzicht op haar voorgevel) en tussen de enorme natuurlijke borsten. Volgens haar eigen zeggen cup DD en dat geloof ik zonder meer. Staat in bikini en enorme stilletohakken voor het raam, haar kamer is boven.
    Zeker een aanrader. Aanwezig op vrijdag, zaterdag en zondagmiddag. Ik zal haar zeker vaker opzoeken.
    Iemand anders ook goede herinneringen met haar?

Ben ook pas bij deze dame geweest maar was zeker niet onder de indruk. Ze lulde de oren van me kop en pijpen was helemaal een drama. Neuken ging wel maar ook de masage die ze daarna gaf leek weer nergens op. Is voor mij de laatste keer geweest

Commentaar

Aangezien werkelijk voor de zoveelste maal niets bijzonders in SKW vandaag, en aangezien onze mod te kennen gegeven heeft dat er naast \"veldwerk\" ook nog dient \"gen...\" te worden, maar eens terug gegaan bij DAISY.
      Alhoewel de recencies in het verleden over haar niet ZO 100% positief waren, heb ik toch een goede tijd met haar gehad, doch dit ben ik gewoon van het verleden.
      Hetgeen ik aan haar vooral bewonder zijn haar \"borsten\", en je mag zeggen wat je wil, doch ik persoonlijk vind dit nog van de mooiste en de grootste,
      doch eenieder zijn voorkeur.
      Vooreerst goede massage en goed spelen van Wico met die 2 grote borsten, terwijl zij massage van de Jongeheer.
      Achteraf neuken in Amazone, met goed uitzicht op deze borsten.
      Al bij al goede ervaring, zoals in het verleden.
      wico

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07 , Daisy (Nl)

Ben ook Bij Daisy geweest,

Heeft inderdaad de mooiste natuurlijke borsten van het SKW.
        Zij is inderdaad redelijk gevoelig tussen haar benen, steekt dikwijls haar hand ertussen. Dit vind ik niet zo leuk, maar omdat ze zo vriendelijk is en omdat er absoluut geen tijdsdruk is vond ik het wel aangenaam. Voor 50€ P & N en standjes zoveel je wil, Vooral tussen de reuzeborsten is zeer leuk.

Voor mij was dit geslaagd.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07 , Daisy (Nl)

Toen ik in Schippersstraat passeerde en Daisy mij verleidelijk aankeek, kon ik het niet laten bij haar nog eens "binnen te wippen" !
          Zeer joviale verwelkoming, maar tja, ik ben dan ook toch al geruime tijd klient bij haar, doch nu was het toch al een tweetal maand geleden.
          Zij begon met een zeer goede massage, zodat "de kleine kameraad" al snel groot werd, gevolgd door zeer goed pijpwerk.

Ondertussen mocht ik haar "supergeweldige borsten" bewerken, en voor diegenen die mij kennen, die weten dat ik vroeger reeds geschreven heb over de borsten van Daisy, die ik werkelijk als zijnde de mooiste en grootste van SKW beschouw, maar tja, ik kan er niet over zwijgen; deze borsten zijn nu voor mij eenmaal het handelsmerk van Daisy.
          Daarna Daisy "in amazone" op mij, en dit is natuurlijk altijd het zaligste moment.
          Kortom, terug voor herhaling vatbaar, doch af en toe eens een afwisseling met een andere dame is ook niet slecht, daarvoor is men wandelaar om steeds iets nieuws te ontdekken.

Wico
          wico

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07 , Daisy (Nl) (goed)

Eerste wandeldag van het jaar en werd natuurlijk aangetrokken door de de grote borsten van Daisy.
            Juist voor mij was iemand anders van plan binnen te gaan, doch ik kreeg als regelmatige klient natuurlijk prioriteit.
            Over het gebeuren opzichzelf niets nieuws te vermelden, dit was werkelijk goed zoals in al mijn vorige recensies over deze dame.
            Heb deze recensie uiteindelijk maar geschreven omsdat onze mod er op aandrong, en neen Ote, heb hier geen "soldenprijs" bekomen, heb er trouwens niet om gevraagd.

Wico
            wico

Commentaar

Gisterennamiddag tijdens de wandeltocht tezamen met marc68, een gemoedelijk babbeltje gemaakt met Daisy, doch kon mij op dat ogenblik niet vrijmaken.

Had met haar dan afgesproken om deze zondagmorgen om 10 uur bij haar langs te komen, ,en ja, zij stond mij al op te wachten toen ik er om 10u15 toe kwam.

Awel, deze ontmoeting is mij extra goed bevallen, en ik stel mij de vraag of ik dat niet meer moet gaan doen op een zondagmorgen : weinig wandelaars, weinig dames (maar voor de andere dames was ik niet gekomen), ikzelf juist ontbeten en “en pleine forme” en Daisy zeer goed uitgerust, en nog geen enkele klient gehad.

Boven aangekomen, zich neergevleid op het bed, en om een beetje “en forme” te komen, knuffelen langs beide kanten.

Zij begon mij een zeer goede massage te geven, en ik speelde met die heerlijke borsten.

Spelen op een rustige manier met de zachte natuurlijke borsten E-cup (en het is werkelijk E-cup, dit kan ik U verzekeren) van Daisy op een zondagmorgen, zonder tijdsdruk, terwijl je lichaam door haar gemasseerd wordt, wat kan een man dan nog meer verlangen?

Zij had deze maal voor “poppers” gezorgd en speciaal een nieuw flesje genomen, en alhoewel ik vroeger nooit van deze “poppers” moest weten, begin ik hier de laatste tijd ook een beetje aan verslaafd te geraken!
              Maar ja, ik zal volgende maal de raad opvolgen van mijn vriend Geile Luke, en zorgen dat ik druivensuiker bij mij heb, zodat ik totaal geen last heb van nevenwerkingen, alhoewel vandaag had ik er geen last van, hoe het komt weet ik niet.

En nu kon het spel helemaal niet meer stuk: zij begon aan mijn tepels te sabbelen en er zachtjes in te bijten.

Dan werd het tijd voor het serieuze pijpwerk, en hier heb ik de beste beurt gehad die ik van haar ooit gehad heb in het verleden ; heb haar enkele malen moeten vragen eventjes te stoppen, aangezien ik niet direct wilde klaarkomen!

Toen werd zij een driftige “amazone” die mij bereed, en uiteindelijk kon ik het niet meer houden en heb mij dan maar overgegeven.

Nog enkele minuten samen rustig op het bed gelegen, en dan langzaam zich gaan aankleden.

Ik was werkelijk ZO tevreden over het gebeurde, het was ondertussen al dik 11 uur gepasseerd, dat ik haar spontaan 50 Euro extra gegeven heb, alhoewel hier totaal niets van overeengekomen was, maar ik vind dat je consequent moet zijn voor jezelf, en wanneeer een dame zich zo geeft, mag dit ook wel beloond worden.

Tevreden afscheid genomen, en WIE zie ik dat er op dat ogenblik arriveert : Antoinette met Buddy (haar Rotweiler), maar ja dat zal voor volgende week zijn!
              Nu terug een beetje op krachten komen na mijn goede ervaring van deze morgen met Daisy.

wico
              wico

Commentaar

zo, k ben vandaag na mijn werk even bij daisy geweest. wat n geweldige ervaring zeg. heel wat anders dan me vorige ervaring met een andere meid. bij haar mocht ik overal aanzitten, ze ging helemaal naakt, ze nam rustig de tijd, ook gewoon ff lekker praten. ze kon lekker pijpen dat k al haast klaar kwam, daarna tussen haar borsten, toen was t ook al haast gebeurd. toen mocht ik achterlangs maar met erin hengelen was t al gebeurd, wat n geweldige meid. volgende x is wat meer betalen en ook n massage nemen, k ga liever naar haar dan naar de sportmasseur groetjes jef
                jeffrey

Commentaar

Zoals vermeld gisteren bij de hele lieve en knappe daisy geweest, t was echt fijn. Dus ze was niet meer uit mijn hoofd te krijgen, k zou bijna zeggen vlinders. Dus ik vandaag de motor gepakt en naar antwerpen gereden, maar bijna een uur rondgelopen en gewacht maar helaas geen beweging. T gordijn was dicht en er was ook geen bordje daisy. T was rond half 4, 4 uur en half 5 ongeveer ging ik weer teleurgesteld weg. Ik had wel zin in een gezellig tijdje samen, ook had ik zeker geinformeerd naar n massage. Maar helaas. T raam boven was open en de rooie kerstverlichting rond de trap brande ook zag ik door n kiertje en ik weet dat ze de tijd neemt voor haar klanten maar ik kreeg toch de indruk dat ze er niet was. Dan maar weer n weekie sparen en zaterdag na mijn werk terug. K zal dan informeren voor de massage en k zag een douche, of in ieder geval ik ff kan douchen om de werkgeurtjes eraf te douchen, maar miss is samen douchen wel mogelijk. Nou goed, k moet weer aan t werk, mzzl
                  jeffrey

Commentaar

Dezenamiddag ook eens bij Daisy binnengestapt. De gebruikelijke 50 betaald voor P&N eens ik boven in haar nette kamer kwam. Ik moet toegeven dat ze er wel supergeil uitziet met haar weelderige boezem.

Na ons ontdaan te hebben van onze kleren, op het bed gaan liggen. Deze dame is best wel een babbelkous, en ik moet zeggen dat het op den duur zelfs begint te irriteren.

Het pijpen vond ik eerder aan de flauwe kant, hoewel ik haar nochtans tot twee maal zei dat het gerust wat harder mocht. Even later ging ze liggen en mocht mijn jongeheer tussen haar indrukwekkende boezem... dit bleek achteraf het beste deel van mijn bezoek te zijn. Vervolgens eerst in missionaris terwijl ik met haar tieten speelde, en daarna in doggy afgewerkt.

Al bij al een eerder teleurstellende ervaring, ze lijkt me veel minder "heet" dan ze zich voordoet en het pijpen is maar zwakjes (om het nog vriendelijk uit te drukken). Het neuken op zich was ook al niets speciaals.

Ik denk niet dat ik er nog terug ga gaan, zelfs niet voor de tieten. Het zijn misschien wel de grootste van het SKW, maar die van Anoinette bijvoorbeeld mogen er ook zijn

Ax.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07 , Daisy (Nl) (voldoende)

Wou hier ook eens naartoe gaan vanwege de E-cup.
                      Ik moet toegeven, knappe borsten.
                      Voor de rest vind ik Daisy een aangename en gezellige vrouw.
                      Ik voelde me echt wel op mijn gemak, ze heeft een leuke babbel.
                      Ik had betaald voor een half uur en ze deed het rustig aan om het half uur vol te krijgen.
                      Masseren, pijpen, russisch... niet super maar wel goed.
                      Doch bij de daad lukte het mij niet om mijn erectie te houden, er zat constant een storende hand rond mijn penis en het kleine condoom knelde te fel. Blijkbaar vond ze dat ik nogal groot geschapen was.
                      Uiteindelijk condoom eraf en met de hand en olie tot hem terug paraat was en verder gedaan.
                      Halfuur was ondertussen al om, maar zonder zeveren en bijbetalen zorgde ze ervoor dat ik tevreden naar huis ging.

Commentaar

Al weer een tijdje geleden dat ik het eerste berichtje over haar hier plaatste. Sindsdien aantal keren bij haar geweest, zoals ook afgelopen zaterdag. Aardige en mooie meid met grote echte tieten .
                        50 euri op tafeltje gelegd en toch een uurtje mogen genieten. Bij een regelmatige klant lijkt ze dus toch minder op de tijd te letten.
                        Neuken blijft lastig omdat ze erg nauw is. Maar met haar borsten kom ik de tijd wel door.
                        Ze woont in Eindhoven, maar heeft een sterk Amsterdams accent. Heeft in verleden ook in Utrecht en Groningen gewerkt, maar geeft de voorkeur aan Antwerpen. Graag zo houden, is voor deze Brabander het dichtste bij namelijk.
                        Kom zeker nog eens langs.

Commentaar

Vorige week zondagmorgen nog eens bij Daisy geweest; was zeer goed zoals steeds. Opnieuw zoals vorig bezoek het bewijs dat een bezoek bij haar op zondagmorgen in een zeer relaxe sfeer geschiedt.

Wat de opmerking van hormy kermit in zijn bericht betreft dat hij bij Daisy een uur zou verbleven zijn voor 50 Euro, heb ik hierover toch mijn twijfels. Ik ken Daisy ondertussen toch al jaren en dit zou mij ten zeerste verwonderen
                          wico

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/1, Daisy (Nl) (goed)

Hey allemaal,

Op zoek naar een leuk moment ben ik vandaag even bij deze hollandse schone langsgegaan en ik moet bekennen: voor herhaling vatbaar...

Eens binnen bleek al gauw dat ze graag van een gezellige babbel houdt, maar dat stoort mij absoluut niet (integendeel). Ik heb liever tussendoor even te kunnen babbelen dan dat ik wordt 'afgewerkt' als opgejaagd wild...

Anyway, daar ik niet veel tijd had gekozen voor 30€ (pijpen) en imho was dat een enorm plezante ervaring. Ze pijpte traag en zacht, zoals ik het graag mag. (tussendoor vroeg ze of ik niet graag harder wou gepijpt worden, hoewel ze dit zelf niet zo graag doet. Dit geeft toch blijk dat ze rekening houdt met de wensen van de klant ). Achteraf nog even doorgepraat over koetjes en kalfjes.

Al bij al een geweldige ervaring en mij ziet ze zeker terug!

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/2, Daisy (Nl) (goed)

Ik ben onlangs ook bij haar binnengestapt.
                              Heerlijke vrouw, en het verhaal over de borsten heb ik niets aan toe te voegen. Dat was de reden dat ik er binnenstapte. Ik wilde iets extra's, dat ze me anaal ook zou pakken en omdat het buiten koud en crisis was, deed ze dat toch ook voor me, voor het gebruikelijke tarief.
                              Het is bovendien een aardige meid. Prima momenten mee gehad.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/1, Daisy (Ned) (goed)

een tijd geleden ben ik bij Daisy binnengewipt,haar prammen staken al een tijd mijn ogen uit,vandaar
                                dus standardmenu 50 euro p&n en naar boven
                                Tijdens het uitkleden was ze heel vriendelijk en nam haar tijd,ze kwam geduldig over.Het pijpen was zacht en afstandelijk,je voelde amper dat hij in haar mond verdween.het neuken vond ik helemaal een minpunt,ze hield haar hand stevig rond mn piemel en van penetratie voelde je helemaal niets,het was alsof ik haar hand aan het neuken was(zowel in missionaris als doggy)
                                dus voor mij was het een grote tegenvaller want ik had me er veel meer van voorgestelt,nadien zei ze dat het haar dag niet was,dat maakt van ons allemaal mensen zei ze nog
                                voor mij is er bij haar zeker geen sprake van herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/1, Daisy (Ned) (goed)

De eerste echte aanvoelende lentedag van 2011. 15°c en eindelijk even weg van de koude winterdagen. En gaan wandelen in het skw Antwerpen, waar de vogeltjes al volop aan het fluiten waren...maar dat wil niemand meer horen tegenwoordig.
                                  Dus binnengesprongen bij Daisy...eindelijk is het er dus van gekomen voor me..na al die jaren voorbij wandelen.
                                  Daisy is idd. een fijne leuke Hollandse meid die me heeft kunnen verwennen. Pijpen heeft ze me lekker gedaan...tot neuken zijn we niet gekomen.Op het einde heb ik ze hard laten rukken..deed ze ook prima.
                                  Heb ze overal lekker kunnen aanraken bij die heerlijke Hollandse dikke tieten

Een adresje om nog naar toe te gaan en verzekerd te worden van leuke verwenning grtz R.
                                  Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 07/1, Daisy (Ned)

Buiten het weekend, werkt Daisy sinds enkele tijd ook op maandag, haar werkdagen zijn dus zaterdag, zondag en maandag van ca. 9u30 tot 18 u.
                                    Delta 1

Commentaar

Deze hollandse dame viel mij enorm tegen. Ze kletst tijdens de sessie alsmaar door met haar Amsterdamse accent. Pijpen doet ze heel snel en gevoelloos. Bij het neuken houdt zij haar benen veel te veel naar binnen zodat je moeilijk kunt penetreren. Ze zal best vriendelijk zijn, dus ik zeik haar niet af, echter ik had er meer van verwacht. Pluspunt zijn haar enorme tieten oh ja MOD: ze is echte wel ouder hoor. zeg maar gerust tussen de 40-45 jaar inmiddels.

Commentaar

Ik had al eerder aan Daisy gedacht, zeker omdat ze een Nederlandse is, maar sommige recensies hier waren niet zo positief en dat weerhield me van informeren bij haar. Maar een paar weken geleden informeerde ik toch bij haar. Haar eerste reactie was dat ze me al jarenlang had zien voorbijwandelen en dat ze blij was dat ik uiteindelijk kwam praten, geen zeuren dus over “waarom heeft het zo lang geduurd” of zoiets.

Ze blijkt een soort stapeltarief te hanteren, gebaseerd op de verschillende diensten: 30€ alleen pijpen, 50€ pijpen en neuken, en dan toeslagen voor beffen, lichte SM enzovoorts. Ze benadrukte dat ze altijd veilig werkt, MC dus, wat ik een prima zaak vind.

Voor een eerste bezoekske ben ik meestal een beetje terughoudend en heb ik altijd iemand anders in gedachten voor een tweede bezoek als het eerste bezoek niet goed gaat. Deels ook omwille van de recensies hier besloot ik om alleen aan pijpen te doen zodat als het slecht zou gaan, ik niet al te veel geld zou uitgeven.

Eind januari, tijdens het koude weer, zag ik Daisy staan, op een zondagmiddag, en ging ik op bezoek. Afgsproken voor alleen pijpen en ik volgde haar de trap op, een steile trap maar niet erger dan de trap naar de WC in mijn stamkroeg in Amsterdam! Het was zowiezo leuk om haar te volgen en haar billen te bekijken op weg naar de tweede verdieping. Ze kletst graag, lekker gezellig wat mij betreft, goed ook am samen te zijn met een Nederlandse.

Aangekomen op haar werkkamer was ik erg blij dat het warm was, met een radiator waarop ik mijn koude handen kon opwarmen, en warm water om mijn handen te wassen (en later ook mijn locomotiefje uiteraard). Ondanks het feit dat ik maar 30€ had betaald, leek ze er géén haast van te willen maken, eerder om ontspannen door te kletsen. Ze vond het ook geen probleem om mij te helpen met het uitkleden, wat allemaal speels gebeurde. Ik mocht met haar borsten spelen en we knuffelden nogal wat, allemaal ontspannen.

Dan, condoom erom en aan het pijpen! Ik had haar gewaarschuwd dat ik vrij traag op stoom kom en dat was geen probleem, ze pijpte zachtjes zoals ik had gevraagd, lekker sensueel en nog steeds ontspannen, allemaal erg leuk.

Hoewel we alleen aan pijpen hebben gedaan waste Daisy zich zowel bij aanvang als bij afloop van het bezoekske, hygiëne goed op orde dus. En na afloop nog wat na-kletsen over alles en nog wat.

Een geslaagd bezoekske dus, en één dezer dagen zal ik haar weer bezoeken voor pijpen én neuken. Beffen zou ook leuk kunnen zijn, ze is namelijk goed geschoren, maar ik zal meer moeten vragen over haar tarieven, ik betaal niet graag toeslagen.

Volgens de recensies hebben anderen wat mindere ervaringen gehad met Daisy en hebben ervaren dat ze op de klok keek. Ik denk dat het ervan af hangt, hoe goed het “klikt”. Het helpt als de klant ook graag kletst (in het Nederlands) en ik zie een recensie van iemand die dat niet leuk vindt. Het is uiteraard een zéér persoonlijke zaak.
                                        Thalysman
                                        Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Ook leuk is het naambord met inderdaad de werkdagen, zaterdag zondag en maandag zoals al eerder vermeld, maar ook nadrukkelijk de mededeling: 100% vrouw.
                                          Ik denk dat er op andere dagen een trans op dat adres werkt?