Anna (Roe), Antwerpen, Verversrui 08/1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (Roe), Antwerpen, Verversrui 08/1

Hallo,

Omdat ik toch in Antwerpen moest zijn ben ik ook een kijkje gaan nemen bij de dames. Begin van de nacht een paar rondjes gelopen en er zat wel wat van mijn smaak, dit waren er een aantal zodat de keus wel even geduurd heeft.

De keus viel op deze blonde Roemeense met tienerlook. Vriendelijk meisje dat goed engels spreekt. Ze begon eerst was te spelen met mijn ketsbuis voordat het condoom erom ging daarbij kreeg ik ook wat kusjes hier en daar. Ketsbuiszuigen deed ze lekker, rustig en met gevoel. Hierna hebben we in een aantal standjes geketst ze kwam eerst bovenop, doggie, op haar buik en rug beiden met haar benen bij elkaar. Uiteindelijk in misionaris afgemaakt.
    Dit was mijn eerste ervaring in Antwerpen en was een goede, dus als ik weer terug ben heb ik een probleem als ze allemaal zo zijn, want bij deze blonde kom ik zeker terug.

Op het kaartje kon ik niet het raamnr vinden, ze zat in het linker raam van nr 8 en ben ik er van uit gegaan dat het k5 is.

KETSERR.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 24-11-17, 01:29.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe) (goed)

Hallo,

Afgelopen nacht bij toeval in Antwerpen terecht gekomen en uiteraard zaten er wel aardig wat dames om te ketse. En toch is het deze dame weer geworden.

Bij het eerste rondje herkende ze me nog en zwaaide naar me, dit is altijd wel prettig als je vorige bezoek een goede was en dat was het! Uiteindelijk was ik binnen en ken ik eigenlijk weinig meer toevoegen aan mijn vorige bericht, het was weer een succes en ik zou er zo weer naar binnen gaan.
    Wat mij wel opviel; dit was mijn 3e bezoek aan de dames in Antwerpen, bij de 1e en 2e keer had ze niet veel te doen maar vannacht gingen ze achter elkaar bij haar naar binnen. Ik moest zelfs even op mijn beurd wachten, is mijn bericht dan zo goed?!?!?!
    Dat ik even moest wachten heeft deze teenie helemaal goed gemaakt, nu maar hopen dat ik bij mijn volgende bezoek aan Antwerpen een ander ken kiezen.

KETSERR
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Commentaar

Gisteren Nog eens op stap geweest in het SKW en zonder de vorige recenties gelezen te hebben eens bij deze blonde schone binnengestapt.

Wat hierboven te lezen staat kan ik alleen maar beamen. Anna is een vriendelijke jonge dame die luisterd naar haar klanten.

Aan de deur de mogelijkheden besproken en gevraagd of een erotische massage zc mogelijk was, blijkbaar geen probleem en "licking" was ook mogelijk .

Na het betalen en ontkleden vleidde ze zich naast me op bed, nam de nodig olie en begon al plagende met de soldaat te spelen.
      Ze heeft echt een zachte warme flexibele huid die toch strak rond haar tengere lijfje zit, net een satijne laken.
      Haar stevige A cup is puur natuur met mooie priemende tepeltjes op. Ook op het voorstel om lepeltje lepeltje met m'n lul tussen haar benen te spelen ging ze in, een standje waar de meeste meiden niet van moeten weten.

Zeker geen dode kamerplant die er passief bij ligt, ze veranderde zelf regelmatig van positie zodat ik haar langs al haar beste kantjes kon bewonderen.

Het feit dat ik op haar grote teen zabberde tijdens het plagen maakte haar alleen maar hitsiger waardoor de zelfs plagend op m'n duim beet toen ik over haar zachte fijne lipjes wreef.

Hygiene en vriendelijkheid ook meer dan in orde

Voor mij heeft ze echt een top service geleverd, zeker een meid om te onthouden voor de avond uren.

Greetz,
      E.
      She has the elegance.
      She has the audacity.
      To be herself, without losing faith, in herself.

Commentaar

Geprikkeld door bovenstaande recensies eens gaan kijken welke indruk deze Anna in levende lijve op me zou maken...en dat zat wel goed....zo zie ik ze graag:slank (ge)blond(eerd) en met een ondeugend glimlachje..

Aangename kennismaking op haar gelijkvloerse kamer,heel ontspannen... na het voorstellen pakte ze me direct in m'n kruis.....zeer doortastend moet ik zeggen..
        Ik mocht haar uitkleden en kon haar zo gelijk complimenteren met haar mooie naturel tetjes;een handvol en met fijne tepeltjes.

Terwijl ik op bed zat te wachten friste ze zich even op in de afgesloten badkamer;en luisterend naar haar''badkamergeluiden'' kwam er plots een heel huiselijk gevoel over me heen,bizar eigenlijk..

Ze heeft een mooi spits gezichtje met een open blik en een mond met prachtige rechte tanden..dat viel me zomaar even op....vrij tengere lichaamsbouw,heel fijntjes allemaal,en met een perfect zacht rond kontje.
        Op bed beland begon ze zeer dicht tegen me aan liggend aan m'n tepels te likken en wat te kroelen,alvorens m'n onderbroek uit te doen en deze door de kamer te laten zwieren..

Pijpen met condoom kan ik toch zelden appreciëren,maar ze deed het heel intens;niet te wild maar wel met gevoel,wat toch ook op mijn gevoel z'n uitwerking had..
        Na deze inleiding liet ze haar lichtbehaarde poesje over me heen glijden,maakte heur haar los,en begon me zo met haar gezicht op vijf centimeter van het mijne,langzaam te berijden..geweldig..
        Het wat wildere werk heeft ze ook onder de knie;ze boog zich achterover om wat harder te stoten.
        In doggystyle werd ik bijna geheel en al overmeesterd door m'n doldrieste bronstigheid,en moest me even inhouden,om even later in het meest klassieke standje stevig door te gaan en we elkaar bij mijn naderend hoogtepunt strak in de ogen keken. Heel intens.

Terwijl ik me van haar losmaakte vermaakte ze zich door het met m'n zaad gevulde condoom-reservoir te spelen,en nog wat in me te knijpen,die geile donder..

Praten doet ze met mate;kwestie van de kat een beetje uit de boom te kijken,maar tijdens het gesprek kwam het groot aantal talen dat deze 23-jarige Roemeense beheerst naar voren,waaronder ook Spaans en warempel..ook Italiaans!
        Leuk voor de volgende keer,want die gaat er komen,das zeker!

''Alla prossima!''

Grtz.

B.
        ''No Money No Honey..''

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe) (uitstekend)

Ondertussen weer eens bij deze guitige Roemeense geweest.

Ik had er echt zin in en liep de bewuste avond als een hongerige wolf wat heen en weer tussen de denkbeeldige tralies van het Skw..

Haar raam verlicht,handdoek op het krukje..maar het gordijntje voor onbepaalde tijd gesloten.
          Een beweging,een schaduw,gauw erop af...om m'n plaats aan een ander af te staan. Miljaar.

Het was warm die avond,en ik ongeduldig.
          Iets te drinken gehaald,wat kennissen gegroet,en weer terug op post..
          Eindelijk. Een wit jurkje had ze aan.
          Bij binnenkomst werd m'n (cola)blikje geïnspecteerd. .toch geen bier?Mmmm.

Dat frêle lijfje,die mooie tandjes..een goed weerzien.
          Ze zag er uitgerust uit,net terug van verlof.
          Eenmaal op bed haar een voorstel gedaan,ik begeef me de laatste tijd wel eens op het glibberige pad van de onderhandelaar :in plaats dat zij mij zou pijpen wilde ik wel eens van haar proeven...geen probleem vond ze,maar had nog een beter idee:''soixante-neuf,dan hadden we er beiden iets aan..
          Al vind ik het het in deze positie weleens moeilijk om me te concentreren..,het was zalig.
          Als sommige van de meiden wel eens moeite heeft een Amazone uit te voeren;zij begint er uit eigen initiatief aan,waarbij ik me er weer over verbaas hoe lekker strak ze''daar van onderen is''
          Als ze het tempo wat opvoert vraag ik een wissel;in doggy dat zacht kontje kneden....fijn is trouwens ook dat ze niet overdreven kreunt;dat werkt maar op m'n lachspieren...en kon ik m'n aandacht er op richten niet te snel het salvo te lossen...
          In m'n opperste extase wilde ik haar graag in haar mooie ogen kijken,echter toen ik haar benen over m'n schouders wilde leggen wilde ze dit niet:te diep is ''au''....dus zo voortgedaan.
          Bij een lichte hapering in m'n ritme maande ze me ''het'' niet uit te stellen...dat had ik al eerder gedaan volgens haar...mja
          ''Het''dus niet langer uitgesteld...
          Wassen en nog een praatje.

Dat doorschemerend ongeduld is niet echt bevorderend voor een echte Gfe-ervaring,laten we zeggen dat ik al weet hoe laat het is...
          Maar laat ik haar generositeit niet vergeten...dat is ook wel wat waard..
          Ondanks het ontbreken van de fameuze Gfe...zal ik haar toch nog wel bezoeken;ze heeft toch wel iets...

Grtz.

B.
          ''No Money No Honey..''

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe) (uitstekend)

Vandaag terug langs geweest bij deze mooie blonde dame.
            Ze was gekleed in wit zwart tenuetje, kort rokje, topje en gekruiste enkelbandjes.
            Het was al een tijdje geleden dat ik haar nog gezien had.
            Stapte binnen, sprak zelfs geen prijs af, maar gaf gewoon haar 50, voor P+N
            Mocht haar zelf uitkleden, en we gingen ons daarna wassen, dus qua hygiene
            nog steeds zeer proper.
            Daarna begon ze me lekker af te likken.
            Eenmaal op bed begon ook ik haar af te likken, zeker aan haar prachtige
            knopjes, en zolang ik wou.
            Als je deze dame, zacht en goed behandeld mag je veel, heel veel.
            Waar de meesten je terugduwen, mag je bij anna, heel veel strelen.
            Uiteraard ging ze dan een frakje erover hangen en lekker te pijpen.
            Toen kwam ze bovenop me zitten en daar kan ze wat van, want als je ze laat
            doen, kom je onverwijld direct klaar, dus ander standje gedaan.
            Je mag kiezen gelijk welk standje, met respect en dan mag je veel van anna.
            Dus daarna afgewerkt in doggy en zakje heerlijk volgespoten.
            Anna is nog steeds een van de beste in Skw, voor mij zelfs de beste qua looks, borstjes en figuur. Bese wandelaars, onderhoud deze dame een beetje
            en we zullen nog veel plezier aan haar beleven, en probeer nuchter te gaan,
            dan krijg je veel respect terug van haar...

Commentaar

Haar ook eens bezocht, zonder het hier eerst na te lezen, had al een paar keer bijna binnengestapt bij haar maar nu is het er ook werkelijk van gekomen, had een beetje gevreest dat ze mooi was en dat het binnen al snel om meer geld vragen zou zijn. Maar ik moet zeggen dat anna mij betoverd heeft!

ik ben een half uurtje binnengegaan voor 100,- meestal heeft ze een wit kleedje aan, nadat ik haar zei dat dat mooi was toonde ze heel haar collectie en vertelde ze dat een spannend wit kleedje voor haar het confortabelste is.
              verder is ze erg lief, ze kan een heel klein beetje nederlands maar ik hou het liever bij engels dan, ze praatte wel wat maar dan ook niet teveel, eerst een massage, daarna 69 met condoom en dan enkele standjes.
              ze komt echt wel dicht, ik zou er niet van verschieten dat ze komt tongzoenen als je haar goed kent.

was lang geleden dat ik zo een uitstekende service gehad heb, kan er geen woord slecht over kwijt.

Greetz, Jay

Commentaar

Binnengesprongen door de regen gisteren. Kreeg meteen een papieren doekje om me even af te drogen, attent. Ze vroeg ook of ik even mijn handen wou wassen, hygienisch! Op bed begon ze over me te kronkelen en me zowaar af te likken. Dat gebeurt me toch weinig in het SKW. Pijpen met condoom doet me weinig, maar toch was het lekker. Pijpen deed ze wel niet lang. Eerste standje cowgirl, man ze kan lekker neuken. Eerst rustig, daarna schakelde ze een standje hoger en als ik haar niet deed stoppen, kwam ik zeker klaar. Even in missionaris, lepeltje om vervolgens mijn favoriet boven te halen. Lekker doorgestoten in doggy waarbij ze haar handen lekker op m'n ballen hield en me lekker kneep toen ik kwam. Eventjes gebabbeld tijdens het aankleden. Een vriendelijke kus toen ik doorging en ik was een tevreden man. Deze meid moet je echt koesteren. Enig minpuntje vind ik haar overmatig gebruik van de make-up rond de ogen. zonder zou ze veel mooier zijn.

Commentaar

Ik heb volgens mij deze Roemeense Anna vorige donderdagnacht gehad na lang beraad want het was moeilijk kiezen! Heeft ze nu geen bruin haar? Ze zei dat ze 24 was, werkt als 6 jaar waarvan 4 jaar in Antwerpen. Anyway mooi gezichtje, heerlijk lichaam, mooie naturelle rondingen.. eerst de afgesproken 50€ betaald voor 20 min. Eerst beginnen met heerlijke pijpbeurt, daarna kwam ze nog een 5-tal minuutjes op mij rijden en met haar gezicht lekker tegen het mijne aan, stralend met haar ogen (fantastisch). Daarna vroeg ze welk standje ik verder wou, heb uiteraard voor doggy gekozen waarbij ze lekker kreunde als ik goed doorstootte, en na een 10-tal minuutjes het helmpje goed volgeschoten! Nog even verder gekletst, kleren aan (waarbij ze me goed hielp ) en die geile smakkers gegeven, wat een vriendelijke dame, ben helemaal betoverd weggegaan, en ze ziet me zeker nog terug in de toekomst!

Commentaar

Vanavond nog eens bij deze bruinharige schone binnengestapt. Het staat haar eerlijk gezegd wel. Het was zeker al enkele maanden geleden dat ik er nog eens was geweest, zoals altijd is ze steeds nog even vriendelijk en sensueel.

Blijkbaar is ze gestopt met roken en heeft ze haar voeding iets aangepast waardoor haar boezem en kontje iets zijn gegroeid. Wat vroeger misschien net iets te klein was, is nu een ideale maat met een lekkere "pak".

Om helemaal zot van te worden, en ze weet het maar al te goed hoor.

Plagend met een grijns op haar gezicht kronkelde ze rond me heen als een slang der verleiding. Toen ze me dan eindelijk afwerkte in een bijna nucleaire explosie had ik dan ook effe tijd nog om wat te bekomen. Haar techniek is er blijkbaar ook heel wat op vooruit gegaan

Na afloop nog en knuffel afscheids kus, als een tevreden man ben ik er buiten gestapt.

Greetz,
                    E.
                    She has the elegance.
                    She has the audacity.

Commentaar

Waarschijnlijk toevallig, maar exact een week na datum nog eens bij haar binnen gestapt. Weer een top service zoals gewoonlijk.

Morgen werkt ze niet.

Blijkbaar is ze ook bereid haar goede klanten te verwennen met wat "extra" gezelschap, haar vriendin of enkele andere door haar geselecteerde dames komen daarvoor in aanmerking .

Ga het alvast binnenkort eens uitproberen, zal nog wel iets neer pennen als het zover is.

Greetz,
                      E.
                      She has the elegance.
                      She has the audacity.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe)(uitstekend)

In dat geval vul ik graag een recensie in.
                        Voor mij is dit echt wel een toppertje, en ook al vraag ik geregeld een iets meer kinky aanpak (soft-sm), toch brengt ze steeds een GFE teweeg. Die gaat me nog zeer vaak zien...
                        Ik vind het een der knapsten ooit...

Commentaar

Drie maand geleden dit meisje bezocht, en ik was zeer onder de indruk, wat een mooie meid. Dus nu maar weer voor herhalingsbezoek, Ik was druk bezig de kamernummers te bekijken, en uiut een ooghoek zag ze mij ineens, dus de deur gaat al half open he i know you zegt ze. ja verhip daar was i naaar op zoek, ze was weer oogverblindend mooi. De seks en haar geile uitstraling hebben mij snel naar een hoogtepunt gebracht. Eigenlijk hoefde ik haar niks meer te zeggen, ze ging meteen haar gang en wist dat ik graag een beetje pijn voor haar moest lijden. ondertussen wisselt zij dit af met heerlijke strelingen.
                          Zoals elke keer dat ik Arnhem bezoek ben ik weer dik tevreden huiswaarts gekeerd en wil de zuiderburen waarschuwen om zuinig te zijn op dit pareltje.

groet klaproos
                          Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Recent nog bij deze meid binnengewipt. Ze was een paar maanden afwezig geweest, maar de service is nog steeds top. Neemt rustig de tijd om je op te geilen, likt je overal. Pijpen was wat kort, maar verder waren het weer heerlijke momenten.
                            Op het einde heeft ze me al staande tegen de muur, doggystyle, klaargeneukt. Top service. Weet er iemand haar dagen en uren eigenlijk? Moet nu altijd op goed geluk gaan piepen.

Commentaar

Al enkele maal langsgeweest bij deze dame. Heeft een mooi gezichtje met de juiste rondingen, daarbovenop doet ze altijd haar best om het naar mijn zin te maken. Af en toe zelfs een echte GFE gevoel. Nadeel, niet veel variatie, maar de sex blijft altijd wel goed
                              Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Eindelijk ook Anna een keer bezocht. Is me redelijk goed bevallen. Anna is achter in haar adamskostuum nog een pak mooier dan als ze in het raam zit. In tegenstelling tot wat er in het formulier staat, heeft Anna een B-cup, en aangezien ze zo mooi rond zijn, en strak vooruit steken betwijfel ik of ze nog wel echt zijn.

Anna kwam naast me op bed zitten, en begon met wat te strelen en knuffelen, en ondertussen mijn kleine heer opwarmen zodat hij goed hard werd. Dan een jasje aan, en begon ze aan een behoorlijke pijpbeurt. Ondertussen mocht ik overal aankomen, alleen Anna laat zich niet beffen. Daarna kwam ze in Amazone op me zitten, en begon aan een gevarieerde rit. Nadat ik het condoom gevuld had, nog even blijven liggen, voordat we ons beiden gingen wassen. Ondertussen nog wat kletsend over van alles en nog wat.

Mijn conclusie is dat Anna een vakvrouw is die ik al veel eerder een keer had moeten bezoeken, maar er was nog niet echt een klik, en ze zal dus voorlopig op de reservebank zitten voor als mijn toppers er niet zijn.

Commentaar

Ben ook nog eens bij Anna geweest. En zoals altijd weer een uitstekende service gekregen. En gelijk heb je SUB, ze is nog steeds heerlijk in adamskostuum. Ze heeft wel degelijk een B-cup (siliconen). Heeft ze me zelf gezegd.

We hebben elkaar uitgekleed en dan hebben we ons gewassen. Zij lag al eerder op bed en dan ben ik ook op bed gaan liggen. Ze begon me heerlijk te strelen en te kussen over mijn hele lichaam. Natuurlijk stond hij rap overeind.

Ze vroeg of ik wel zin had in een 69. Waar ik volmondig ja op antwoordde en zij ging in positie liggen. Ik heb haar dan liggen beffen. Ik denk toch wel zeker een 20-minuten totdat ze in een keer opsprong,ze had een lekker orgasme. Ik kreeg zelfs een complimentje dat ze ervan genoten had.

Waarna ze lekker besteeg in cowboy stijl. En ze heeft me flink bereden hoor. Daarna heeft ze me reverse cowboy bereden en toen kon ik niet meer en heb ik mijn orgasme in het condoompje geschoten.

Anna a mulțumit vremea a fost frumoasă ieri

Commentaar

De mooiste van allemaal dat is Anna voor mij: intelligent, kinky, warmhartig en dat allemaal verpakt in een lichaam waarvan je automatisch al opgewonden wordt.

Elke Keer als ik haar bezoek dan sta ik weer versteld. Ze kan ontzettend goed in amazone positie je bereiden, in een heerlijk rustig tempo. Terwijl ze dan met haar hele lichaam boven me hangt en haar lange wilde haren over mijn gezicht strijken dan raak ik in een soort extase.
                                    Het is gewoon een meid die weet waar ze mee bezig is en altijd zeer relaxt, je krijgt echt waar voor je geld.

Kortom een 10 met een griffel.
                                    Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Ben hier net ook eens binnengewipt.

Erg vriendelijke meid, werkt daar naar eigen zeggen al zes jaar. Ze had mooi lang krullend haar, wat voor mij de doorslag was om er eens mee op 't bed te willen gaan liggen. Make-up is idd wat zwaar.

Pijpen was zeer lekker; ze is zacht in de omgang, met fijn gekreun, vele kusjes, en licht gestreel, allemaal zoals ik het graag heb. Enige minpunt voor mij: haar borstjes zijn van tamelijk harde siliconen en zien er helemaal niet natuurlijk uit (ook de permanent erecte tepels niet).

Volgende week is ze een weekje weg, normaal werkt ze naar eigen zeggen 7 dagen op 7 gedurende drie weken om dan een week verlof te nemen.

De borsten zijn echt niet natuurlijk - kon ik echter niet wijzigen in de recensie. Ik denk ook dat ze ouder is dan 25.

Moderator, kan dat aangepast worden?

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe)

Is inderdaad een heerlijke meid om bij langs te gaan. Verwacht hier geen wilde , passionele toestanden, maar eerder zachte aanrakingen, relaxte manier van alles doen Is inderdaad een mooie sexy jongedame Behoort tot mijn top drie in het SKW
                                        we are all made of stardust...

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/1, Anna (Roe)

Mn eerste keer op Hookers forum en dus maar verhaal over de vele keren samen met Anna.
                                          Anna is naar mijn mening een van de mooiste vrouwen in Antwerpen. Schitterend koppie met een mooie bos blonde krullen. En een kontje waar is graag het cijfer 10 aan zou geven. Wat een genot altijd weer om dat kontje vast te pakken als ik haar een knuffel geef bij binnenkomst. Leuk zoals ze altijd direct de deur open maakt als ze me van verre ziet aankomen lopen. Jammer maar zoenen doet ze niet. Nooit bij niemand zo vertelde ze me. Ze laat zich wel heerlijk beffen (mijn hobby) door mij. Pijpen als geen ander., heerlijk in 69. En ja als je het vraagt ook softe SM. Altijd weer spannend wat dan op het programma staat (betaal dan €100 en blijf langer).. Knijpertjes, handboeien ..... mmmmmm.
                                          Ze vertelde me dat ze begin 2016 stopt en voorgoed terug gaat naar Roemenie. Ze heeft genoeg gespaard en wil een appartementje en restaurantje kopen. Heb haar laatst gezien oktober2015. Iemand ze nig recent bezocht in 2016? Is ze er nog?