Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Antwerpen geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• UItgezonderd de "lay-out" zie ik geen verschil tussen de "totale beoordeling" van nu en die van vroeger...
    Weet ook niet hoe je nu privéberichten en/of verzoeken tot vriendschap moet aanmaken.
    Heb wel de indruk dat wij, afhankelijk van ons computersysteem, niet allemaal hetzelfde zien, maar dat zal vroeger waarschijnlijk niet anders geweest zijn...

Ter info: ik gebruik (voor Hookers) steeds "Firefox" als browser op mijn Mac.
    P.S. Heb pas een wijziging in dit bericht aangebracht, meer dan een half uur na de ingave: vroeger was de maximumtijd 30 min. !
    Laatst gewijzigd door georgio amoroso; 03-08-17, 02:25.

Commentaar

• Heb ondertussen ontdekt dat je via de knop "Wie is er online ?" privéberichten/vriendschapsverzoeken kan aanmaken.
      Zo zie je maar: we vinden onze weg helemaal terug...

Commentaar

• In het recensieformulier ('beoordeling') kun je bij cup-maat ook niet meer zien of het 'echt' of 'sili`s' zijn.
        In Chrome werkt de site wel iets beter dan in Internet Explorer maar is mij een raadsel waarom nu in ene.
        In Android (mobiel) is het helemaal slecht. Aan het eind van het topic kom je haast niet aan het laatste bericht gescrold. Vliegt op en neer.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door georgio amoroso Bekijk bericht

Ik vind dat jullie overdrijven; na enige tijd ben je de nieuwe website toch gewoon !
          En wat het opzoeken op adres betreft: zoals ik al meldde, kan je dat nu via het filter en het aanduiden van "onderwerp" (waarbij je nog kan kiezen voor "af"- of "oplopend"); hier is echter nog wel wat werk voor de boeg, tengevolge van het feit dat bestaande topics beginnen met de naam van de dame, en de nieuwe topics met het adres, zodat het niet helemaal logisch in mekaar zit...
          Via de knop "totale beoordeling" bovenaan het topic van de dame kan je trouwens ook nog het globale oordeel over de desbetreffende dame terugvinden.
          Van smileys vind ik echter geen spoor meer, en dat het aanpassen van het plan nog altijd niet gebeurd is, is ook voor mij een raadsel.......
          georgio....de smileys heb ik nu reeds gevonden.Rechts onderaan bij de 3 icoontjes.........gewoon aanvinken en ze verschijnen onderaan

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door white rabbit Bekijk bericht
            georgio
            De totale beoordeling van nu geeft veel minder detail en is een flauw afkooksel van het oude ... het vermindert de relevantie/belang van de site.

Ik ben na enkele weken nog altijd niet gewoon aan de minder overzichtelijke en informatie-armere site .... ooit zal het wel wennen zeker ..... maar als we ons al moeten troosten met gewoon worden aan een achteruitgang ....

Ik bespeur enkel achteruitgang qua info en efficientie wat ik jammer vînd.

Bovendien vind ik de foto's van de reclame tussen de threads zeer storend.
            Er is werkelijk geen een ad bij die mij nieuwsgierig maakt naar wat er acher zit, integendeel, het irriteert me en is meestal smakeloos.

Ik vrees dat velen ontmoedigd zullen geraken en geen recencies meer zullen schrijven.

Ik sluit me aan bij de gedachte dat men de site beter bij bet oude had gelaten en beter wat energie had gestopt in het updaten van de raamwijzer .... die nu totaal onbruikbaar is
            Ik sluit me volledig aan bij White Rabbit. Reclame tussen de threads is zeer storend en werkt vertragingen in de hand.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Edward1973 Bekijk bericht
              Iemand tips inzake volslanke dames? Alvast bedankt.
              Hangt er natuurlijk vanaf wat je onder " volslanke dame " verstaat .....

Als je een dame bedoelt die niet " echt dik " is of niet een taille buiten de gewone proporties heeft, kan ik je Jenifer (Schippersstraat 39/1 - dagdienst) aanraden - zij is normaal stevig -een heel lieve en naar mijn mening een mooie aantrekkelijke en sexy dame

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht

Ik sluit me volledig aan bij White Rabbit. Reclame tussen de threads is zeer storend en werkt vertragingen in de hand.
                Ik krijg geen reclame; dat zal dus te wijten zijn aan de gebruikte browser, bij mij "Firefox".

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door georgio amoroso Bekijk bericht

Ik vind dat jullie overdrijven; na enige tijd ben je de nieuwe website toch gewoon !
                  En wat het opzoeken op adres betreft: zoals ik al meldde, kan je dat nu via het filter en het aanduiden van "onderwerp" (waarbij je nog kan kiezen voor "af"- of "oplopend"); hier is echter nog wel wat werk voor de boeg, tengevolge van het feit dat bestaande topics beginnen met de naam van de dame, en de nieuwe topics met het adres, zodat het niet helemaal logisch in mekaar zit...
                  Via de knop "totale beoordeling" bovenaan het topic van de dame kan je trouwens ook nog het globale oordeel over de desbetreffende dame terugvinden.
                  Van smileys vind ik echter geen spoor meer, en dat het aanpassen van het plan nog altijd niet gebeurd is, is ook voor mij een raadsel.......
                  Sorry, maar op het punt van het opzoeken op adres heb ik me vergist: het is net het omgekeerde van wat ik eerder meldde, nl. bestaande topics beginnen met de locatie, nieuwe met de naam...
                  Ik heb dit gemeld bij "wensen en verbeteringen" bij "Over ons" aan het begin van de Hookerswebsite.
                  En wat de smileys betreft, heeft dick-de-cock me verder geholpen via een voorgaand bericht, waarvoor dank !

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Bilenborstenfan Bekijk bericht

Hangt er natuurlijk vanaf wat je onder " volslanke dame " verstaat .....

Als je een dame bedoelt die niet " echt dik " is of niet een taille buiten de gewone proporties heeft, kan ik je Jenifer (Schippersstraat 39/1 - dagdienst) aanraden - zij is normaal stevig -een heel lieve en naar mijn mening een mooie aantrekkelijke en sexy dame
                    Bedankt Billenborstenfan. Ze mag buiten de gewone proporties vallen.

Commentaar

• Hookerswebsite:

Een voorbeeld, en tevens vraag?
                      Hoe kan ik een selectie maken van bv alle dames die in de 4 vitrines werken van Verversrui n°20? dit kunnen er gemakkelijk een 12 tal zijn...
                      of bv de dames Schippersstraat n°24/ 01 tem 08 ??
                      Waar kunnen we dit terugvinden (knop), zoals vroeger mega-gemakkelijk was. Het is toch niet de bedoeling in deze moderne it-tijden dat we dit manueel scrollend gaan zoeken?
                      Op die tijd staat de ganse familie mee rond mijn scherm te loeren
                      Bedankt al voor het spoedige respons.
                      :

Commentaar

• Via het filter rechts bovenaan de topics kan je het "onderwerp" aanduiden; dan krijg je de dames opgesomd volgens locatie, naar keuze in oplopende of aflopende volgorde. Aangezien de topics die sedert de vernieuwing opgestart werden, met de naam beginnen, klopt dit nog niet helemaal: die topics staan bovenaan, de reeds bestaande topics komen daaronder.Dit euvel heb ik gemeld via "wensen & verbeteringen" onder "Over Ons", het subforum waar de website mee begint.