Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Antwerpen, Schippersstraat 13/3, Yvonne (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Schippersstraat 13/3, Yvonne (Pol)

nieuwe poolse stond een tijdje in schippersstraat rond nummer 37
    maar heeft nu een vaste stek gevonden in 16/2
    prijs 30 of 50 € voor gemutliche sex niks snel snel und raus
    tochtje naar het 2 verdiep vlotte babbel in gebroken duits waarna je je moet wassen en zij even naar de naastgelegen badkamer vertrekt eerst even knuffelen waarbij ze haar buik tegen je langzaam aan stijver wordende lul wrijft nadien draait ze zich om zodat je tegen haarbillen kunt rijden en ondertussen aan haar borstjes (niet al te stevig) en kutje kan komen
    later op het bed rijd zij met haar buik verder terwijl je aan haar borsten kan zuigen daarna komt ze op je mond zitten en kan je haar likken dan gaat het verder in 69 positie (dan gaat het rubbertje wel om)
    standjes dan eerst amazone en afgemaakt in missionaris nog wat babbelen en wassen en met een kus terug op straat
    als je haar nog wil treffen zal je moeten wachten tot half september of begin oktober want ze gaat even terug naar Polen om moeder en kind te zien maar is het waard om toto dan te wachten haar naam ben ik in al dat gedoe vergeten maar het zou Sofie kunnen zijn

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/1, Yvonne (Pol) (uitstekend)

Tijdje geleden bij deze wat oudere dame geweest.

Zij is zeer vriendelijk, alles rustig aan, zowel vooraf, tijdens de sex, als achteraf.

Als je haar zacht en met respect behandeld, dan is zij er eentje waar je met plezier naar teruggaat. Zeker en vast een topper!

Echte GF-sex, zoenen, beffen, meerdere standjes, en zij geniet er echt van.

Ze spreekt wel een mondje nederlands, ook duits.

Is er eentje om te koesteren.

Commentaar

Eerste de praktische informatie: Yvonne werkt van 10:30 tot 19:00, in principe iedere dag. Ze verwacht wel af en toe een pauze in te lasten en dan zal ze drie of vier dagen weg blijven.

Ik had wel eens aan Yvonne gedacht en na het lezen van de recensie van afo besloot ik om het echt te doen. En alles wat afo schrijft, klopt.

Aan het raam (of eigenlijk achter het raam want wegens de kou liet ze me onmiddelijk binnen) vroeg ik naar haar tarieven: normaal, 50 €. Voor pijpen en neuken? Verantwoord blik: nee, niet alleen P&N, ook strelen, verwennen, je hebt een halfuur. En beffen? Ondeugend blik: JA, dat is verplicht! Afgesproken, en we gingen naar haar intiem ingerichte werkkamer op het gelijkvloers.

Ook mijn normale wens om elkaar uit te kleden, was geen probleem, en duurde veel langer dan gewoon want ze deed veel aan langzaam, sensueel strelen. Ik mocht (of moest ) haar borsten strelen. Veel zoenen ook (geen TZ). Haar leren laarzen en kousen bleven aan maar toen we, behalve dat, eindelijk allebei naakt waren begelidde ze me naar het voeteinde van het bed voor dat verplichte beffen.

Het beffen was echt bijzonder. Ik begon zoals normaal met het onderzoeken van haar mooie roos met mijn tong maar plotseling begon ze te bewegen met haar bekken, wreef ze haar lipjes stevigtegen mijn mond, en kreeg ik de kousen op mijn schouders en de laarzen op mijn rug om me op mijn plek te houden. Ik was dus verplicht om vrij lang door te gaan terwijl ze duidelijk opgewonden was (en lekker nat). Sommige verplichtingen zijn geen straf... En wat betreft die laarzen, ze gebruikt ze wel om de klant op te winden...

Daarna nog wat verwennen, met gebruik van zowel haar handen als haar borsten, en een korte maar sensuele erotische massage waarvoor ze ook haar borsten gebruikte. Over het pijpen (zacht en sensueel) en neuken (amazone) niets te vertellen, het was gewoon plezierig.

Na afloop nog wat knuffelen en vrij lang na-kletsen, inderdaad in een mengsel van Duits en Nederlands, geen van de twee perfect maar goed genoeg. Het beloofde half uurtje, dat was niet echt waar, zelfs het na-kletsen buiten kijf latend was ik er veel langer binnen. Dat ze de tijd vrij maake voor een lange bef-beurt, is een deel van de verklaring.

Hygiëne: prima, ze wast zich voor en na, en ik mocht haar wasbak gebruiken. En ze is inderdaad vriendelijk, rustig en zachtaardig. Ze vertelde me zelfs dat ze minder heeft aan snelle klanten.

Een leuke verrassing dus, en de bef-tijgers zullen heel wat kunnen beleven aan dit adres...
      Thalysman
      Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 14/?, Yvonne(goed)

ja inderdaad was geen 3uuren nog wat gewoon verkeerde formule gebruikt.Fisting was ook niet echt fisting maar handje was toch wel ver weg hoor.
        Ondertussen nog eens terug geweest en weer de goede klik en weeral een fantistisch half uurtje gekregen.Sorry voor de verkeerde info jongens

Commentaar

Afgelopen vrijdag naar Antwerpen gegaan om lekker met mijn Sandra te rollebollen. Helaas was Sandra óf bezet óf niet aanwezig. Ik had vooraf een aantal recencies gelezen en besloten om dan naar Yvonne te gaan. Superrrrr was het. Afgesproken dat ik voor het bedrag waar voor mijn geld zou krijgen maar beffen was verplicht zoals ze zelf zei.

Dat heb ik geweten!!! Heerlijk gebeft en ze kwam zo heftig klaar (siebende himmel) dat we even moesten pauzeren. Toe heeft ze mijn dollie lekker met glijmiddel behandeld en vervolgens pijpen en heerlijk neuken. Man wat een heerlijkheid. Een dikke 10.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 16/1, Yvonne (Pol)(uitstekend)

Vandaag eens bij yvonne langs geweest.
            hoewel ze niet mijn type is is ze wel aangename vrouw.
            voor 50 euro zeker haar geld waard.
            heeft wel een eigenaardig taaltje (half nederlands,half duits)

Commentaar

Vorige zaterdag nogmaals bij Yvonne geweest.

Ze stond in een leuk, sexy zwart jurkje met zelfophoudende kousen en overknee laarzen voor haar raam: ik kon gewoon niet voorbij gaan.

Eens binnen begon de pret: Ze 'reed' tegen mijn al behoorlijk stijve pik en begon me uit te kleden.

Zelf was ze ook snel naakt, uitgezonderd haar kousen en laarzen.

Rechtstaand heeft ze behoorlijk mijn pik en tepels bewerkt.

Toen we op het bed beland waren kreeg ik een zalige pijpbeurt terwijl ze me anaal vingerde.

Op mijn vraag kwam ze op mij zitten en hebben we zalig geneukt.

Nadat ik was klaargekomen zei ze dat het vandaag wel snel gegaan was: niet moeilijk want Yvonne was in topvorm en daaraan kan echt niemand weerstaan!!

Een topervaring om niet snel te vergeten.

Commentaar

Over haar prestaties geen slecht woord. Het was in orde .Zuigen , neuken likken ,beffen, in alle standjes, allemaal geen probleem.Geen tijdsdruk, babbelt als de beste.
                Maar in de gegevens hieronder staat de leeftijd van 40 jaar.Hier mogen enkele jaren bij. De borsten zijn echt aan het hangen. Het lichaam is niet zo strak meer. Ze heeft veel ingeplante haren ( of een pruik).
                Helaas voor mij niet meer. Het is goed geweest.
                Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Vandaag bij Yvonne geweest.

Voor mij is en blijft ze top!

Ze kijkt niet naar de klok!

Vandaag droeg ze een jartellenbody en hoge laarzen.

Ze heeft zowel de laarzen als de body aangehouden.

Zalige sex!!!

Ga misschien zelf eens proberen.

Eén opmerking: misschien is naar een meer actuele kapper gaan.

Commentaar

Wat is dit toch een goed forum !! Ik had deze dame al jàààren zien zitten op verschillende locaties, maar iets weerhield me om binnen te stappen. Omdat de recensies hier zo goed zijn, ben ik er toch maar eens binnengestapt, ondertussen al 2 keer. Heb het me zeker niet beklaagd, ze is erg leuk en aangenaam, erg spontaan, maar vooral bloedgeil. Dit is echt geile sex, ze pijpt goed, van een tong in haar poes en holletje wordt ze gek, en ze komt keihard klaar bij het klitje lik Hierbij vloekt ze in het Pools, als je dat doet om te faken ....

Heb haar zelf lekker geneukt in verschillende standjes. Misschien niet de knapste (dat kapsel is aan vervanging toe), maar zoooo heet ....
                    E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Op oudjaarsdag op advies van dit forum bij Yvonne binnengestapt. Zou normaliter nooit voor haar hebben gekozen maar ik heb me niet beklaagd. We begonnen al staand te tongzoenen waarbij ze geil tegen mijn been aanreed en ik haar kutje heerlijk streelde. Daarna eerst zij achter me en vervolgens ik achter haar staand elkaar opgegeild. Na zo'n 10 minuten op bed beland en aldaar verder gezoend. Hierna heb ik haar een befbeurt gegeven waarbij ze na een tijdje heerlijk klaar kwam. hierna is ze mij gaan verwennen door eerst met haar kutje over mijn lul te gaan rijden (zonder dat hij erin glipte) en vervolgens heeft ze me heerlijk gepijpt. Toen ze klaar lag om geneukt te worden verraste ik haar met nog een befbeurt waarbij ze weer klaar kwam (of ditmaal fakete ze, maar de eerste keer beslist niet). Tenslotte nog even kort geneukt (ik hield het niet meer) en heerlijk al zoenend klaargekomen. Deze dame is zeker niet de jongste en mooiste (ik schat ze rond de 50) maar geeft zich voor 100%, wat ik zeker kan waarderen. Ze is het geld dubbeldik waard.

Commentaar

Aangezien mijn favorietjes bezet waren voor de eerste keer bij deze dame binnen gestapt, op basis van dit topic. En zeker geen spijt van gehad.

Ze is totaal mijn type niet, ook wat te oud (ik schat haar toch wel minstens 45), maar geen seconde spijt van gehad. Wat een ervaring. Heerlijke sex, knuffelen, pijpen, beffen, allerlei standjes, leuk gesprek in Duitsnederlands, geen klokgekijk. Ze leek zelfs teleurgesteld dat ik 'zo snel' klaarkwam, na toch wel een dik half uur.

Zeker een aanrader, en een bewijs dat het uitzicht aan het raam vaak bedriegt. En dat (positieve) recensies op dit forum een goeie zaak zijn.

Ik ga zeker nog eens terug. Al zal dat wel nog even duren, want ze wist mij te vertellen dat komende week haar laatste is, en dat ze dan voor 3-4 maand terug naar Polen gaat. Maar ze komt zeker terug.

Commentaar

Is inderdaad geen normale madame voor 50 Eurietjes. // Is wel de 50 gepasseerd.
                          Heeft ook alles zelf graag tot haar eigens genot. En op het einde vd dag zal ze wel pompaf zijn!
                          Allé glijmiddel and.. fist,
                          Allé haar achterste omhoog en beffe,
                          Allé en spelen met die clitoris,
                          Ze geniet ook van hard nippleplay.........
                          Kga hier nie voortschrijven, want vele gaan het nie geloven.
                          Maar...........wat met de hygiëne..?

Waar ze eens aan moest aan werken is die voorbijgestreefde en oude laarzen
                          en haar 30 jaar ongewijzigd blond kapsel, vol met klitten achteraan.

Voor de rest niets dan goed - waar voor u geld - maar na het meegemaakt te hebben..... toch een beetje...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Yvonne (Pol)

Ik ben gisteren nog even binnengewipt bij Yvonne. Service zoals steeds, dus hier niks toe te voegen. Volgens haar gaat ze 2 maanden blijven, ze plant een carrière move in Duitsland.

Zo, hierbij wat nuttig info

Hygiëne is trouwens prima bij haar.
                            E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/4, Yvonne (Pol)

Hartelijk dank aan Delta 1 voor het nieuws van de terugkomst van onze Yvonne! Onlangs was ik in Antwerpen en tegen het einde van de ochtend ging ik wandelen. En inderdaad zag ik al snel het naambordje van Yvonne, maar de dame zelf niet. Geen verrassing, nu ze terug is zullen veel wandelaars haar weten terug te vinden, en we weten dat als de klant aardig is, het bezoek vrij lang kan duren.
                              Ze staat nu bijna recht tegenover de ramen van twee andere favorietes van mij, waarvan er gisteren één aanwezig was, en meerdere keren naar mij zwaaide, maar goed, iedereen weet dat ik voor de afwisseling ga.
                              Na nogal wat wandelen, zeker een uur, was ik goed opgewarmd van het rondkijken in het kwartier maar toen was het al het begin van de middag en stond ik echter op het punt om niet langer te wachten en iemand anders te bezoeken, ik had namelijk afspraken elders tijdens de middag. Dan maar een laatste rondje wandelen en ... daar stond ze achter het raam, met een mooi nieuw korset en de bekende stevige laarzen met zwarte kousen!
                              Het was een mooi weerzien: den dobrá! Liebchen! - Kommst du? - Ja natürlich! En alvast een zoen.
                              Naar binnen dus. Haar nieuwe werkkamer staat op het gelijkvloers, bereikt via een gang, en de sanitaire ruimte staat ook op de gang maar is alleen voor die kamer en is onzichtbaar vanaf de straat als het gordijn dicht is. Ze houdt de verlichting laag, ze weet goed hoe ze een intieme sfeer kan creëren. Veel voor- en na-kletsen, waarvan de tijd niet bijgeteld wordt op het recensieformulier, ook over het feit dat de (uiterst persoonlijke) zaken waarvoor ze langer weg is gebleven dan gepland, nu, voorlopig, tot een goed einde gebracht zijn. En nu is ze weer aan het werk, vol erotische krachten net als in het verleden.
                              Zoals altijd lekker, diep zoenen, met veel gebruik van haar lippen en ook wat tongzoenen, opgeschreven als zodanig op het nieuwe formulier. En elkaar uitkleden, met veel strelen (wederzijds!) en kietelen. Uiteraard moest ik haar borsten zachtjes in mijn handen nemen. Net als altijd bleven de laarzen aan.
                              Tijd voor een wasje, en ik vroeg haar om géén zeep te gebruiken op haar mooie roos. Ik heb in het verleden, aan het begin van het beffen, namelijk meestal eerst een mond vol zeepsmaak gekregen, wat ik echt minder vind. Ze gebruikte dus alleen water, en dan, tot mijn verbazing, waste zij ook mijn locomotiefje.
                              Terug naar de werkkamer, nog wat knuffelen en dan moest ik mij plezierige plicht vervullen. Met die laarzen op mijn schouders begon ik haar zachtjes te beffen, uiterst lekker want nu kon ik meteen haar sappen, en geen zeep, proeven. En net als altijd begon ze zich te bewegen, en haar lipjes tegen mijn mond te drukken en wrijven, tot ze al schokkend klaarkwam. Ik vond het leuk op nog een paar snelle, zachte likjes te geven om haar aan na-schokken te trakteren, wat ze bleek te waarderen.
                              Dan alweer knuffelen en zoenen, en langzaam opwarming waarvoor ze zeer creatief haar laarzen gebruikte. Op het nieuwe formulier is er geen hokje voor “fetisj laarzen”, anders had ik dat aangekruist.
                              Condoom erom en er volgde, net als altijd, een ontspannen, sensuele pijp-beurt, totdat zij, zonder aanwijzing van mij maar juist op het goede ogenblik, bovenop mij kwam zitten voor een energieke amazone-stand met uitzicht op haar zéér geile glimlach.
                              Daarna wat afkoeling en afronding met nog veel knuffelen, kussen en na-kletsen. En dan waste ze zich uitvoerig, er is echt niets mis met haar hygiëne. Ik waste me ook, uiteraard, en dan toen ik me ging aankleden, kreeg ik alweer een verrassing want ze zei, dit is ook iets voor mij, en deed al lachend de knopen van mijn overhemd dicht.
                              Een uiterst leuke erotische ervaring waardoor ik de hele middag rondliep op een wolk.
                              Opmerking: deze dame is inderdaad niet de juiste voor de wandelaars die alleen opgewonden kunnen worden door een strak lichaam, van een meisken in de 20, maar ieder zijn eigen smaak! En er zijn blijkbaar genoeg heren die haar glimlach, korset en laarzen mooi vinden, en haar diensten waarderen.
                              Ter informatie: ik dacht al dat ze niet rookte en ze heeft dat bevestigd, eigenlijk dat ze nooit gerookt heeft. Op het nieuwe formulier dus “rookvrij” ingevuld!
                              Overigens zou haar leeftijd inmiddels een tikje omhoog kunnen worden gezet, ergens rond de 49 denk ik, gezien het aantal jaren dat ze (met onderbrekingen) al werkt.
                              Thalysman

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Yvonne (Pol)

Reuze meid. Niet de jongste maar attent en toch lekker wild. Ik kom steeds buiten met een goed gevoel. We zullen haar missen zoals reeds een paar maal het geval was.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 41/2, Yvonne (Pol)

Inderdad, zoals Delta 1 al gezegd heeft in een voetnoot, werkt Yvonne momenteel op SS 41/2, met werkkamer boven. Ik heb gisteren een afscheidsbezoek gebracht. Ze heeft me verteld dat ze de afgelopen weken, blijkbaar na het bekendmaken op de verschillende fora dat ze gaat stoppen, erg veel klanten heeft ontvangen, en ze toonde zich echt beroerd doorde warme gevoelens die ze had gekregen van haar vaste klanten.
                                  Praktische informatie: wegens de huurperiode van haar raam werkt ze t/m woensdag 05 maart en daarna stopt ze voor onbepaalde tijd om privézaken te regelen. Ze zal in ieder geval een paar maanden weg zijn, en weet niet of ze later weer komt werken.
                                  Mijn afscheidsbezoek was schitterend (en uiteindelijk kon ik bij binnenkomst genieten van het zich op haar billen toen ze de trap op liep). Liebchen, du wirst mir fehlen. Liefje, ik zal je missen.
                                  Thalysman

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 43/2, Yvonne (Pol)

Yvonneke heeft mij gisteren op een terrasje verteld dat het haar bedoeling is van drie jaar te blijven: als DAT geen goed nieuws is ...Maar tegelijkertijd had ze toch weer- zoals "in de goeie ouwe tijd"- een opmerking in petto zeker: "Wieder rauchen und drinken..." , alsof ze daar veel last van gehad zou hebben...
                                    A propos, je moet momenteel wel wat geduld hebben om bij haar binnen te geraken (in haar kamer bedoel ik...)[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon4.gif[/IMG]: ze is immers constant bezet, maar dat zal uiteraard na verloop van tijd wel een beetje minderen zeker ?
                                    Overigens ben ik van mening dat er -ondanks haar populariteit- in verhouding toch weinig over haar geschreven wordt, maar ja, dat gebeurt ook bij andere dames die heel veel (vaste ?) klanten hebben.... Van mij mogen jullie alleszins de komende weken een recensie verwachten (mijn eerste over haar, gezien ik maar een kleine 2,5 jaar geregistreerd ben op dit forum en haar twee vorige passages in het skw maar van korte duur waren...)
                                    Eén ding is zeker: ik kijk al uit naar mijn 61 ste bezoekje aan haar...

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 25/1, Yvonne (Pol)

"Deze man kwam vroeger elke dag bij mij !" zei Yvonneke tegen haar buurvrouw toen ik bij haar binnenstapte...Dat was natuurlijk een beetje overdreven, maar toch: ik heb haar tussen maart 2011 en februari 2013 welgeteld zestig keer bezocht, wat dus wel een goed "gemiddelde" is.
                                      Ditmaal was het dus de éénenzestigste keer, en ik moet zeggen: ze is nog steeds dezelfde vrouw van weleer: helemaal geen tijdsdruk en altijd weer die "moederlijke" bezorgdheid gepaard aan een geilheid die je in het skw toch niet elke dag ervaart.
                                      Het scenario was mij uiteraard welbekend: wassen aan de lavabo (die op haar huidige locatie zo hoog staat dat er een "opstapje" voorzien is, zelfs voor iemand zoals ik die toch niet van de kleinsten is...), een bezigheid die ze zichzelf graag toeëigent: op dat moment voel je al de passie die van haar uitgaat.
                                      Ze begon dan heel subtiel te tongzoenen op een manier die kleine georgio al snel in staat van paraatheid bracht en naar meer deed verlangen: bijna ongemerkt doet ze dan het rubbertje om en wat volgt, is een hemelse pijpbeurt terwijl ze zichzelf maar al te graag laat beffen: daar geniet ze duidelijk zelf duidelijk van en dat voel je wel degelijk aan haar schokkende bewegingen; ditmaal moest ze zichzelf weliswaar niet gaan "afdrogen", iets wat in het verleden wel regelmatig gebeurde.
                                      Dan kwam ze mij berijden op een manier, jongens, ze mag dan al wat ouder zijn: in bed gaat ze tekeer als een jong veulen...
                                      Veel standjes kon ik op dat moment al niet meer aan en ik ben dan heerlijk- de ganse tijd nog tongzoenend- in missio klaargekomen.
                                      Dan nog wat gepraat over "koetjes en kalfjes" en -zoals in het verleden ook altijd het geval was- over wat er 's avonds op het (wel te verstaan: "eet"-) menu stond.
                                      Kortom: het werd een blij en schitterend weerzien dat (opnieuw) naar meer doet verlangen !!!!
                                      En dick-the-cock, ben ik aan het aantal door jou vooropgestelde "lijnen" geraakt ???[/COLOR]

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 25/1, Yvonne (Pol)

Yvonneke is, na een welverdiende vakantie, terug op post; ik heb haar alleen maar gezien als ik terug kwam van mijn teleurstellende ervaring met Paloma (VT41), zie aldaar.
                                        Toen ik Yvonnekes raam passeerde , en we mekaar enthousiast toewuifden, kwam bij mij de gedachte op dat ik -idioot die ik toch wel ben- beter bij haar was binnengegaan... De uren daarvoor had ik enkel haar naambordje gezien om de eenvoudige reden dat ze de hele dag bezet was...
                                        En laat ons eerlijk zijn: degenen die bij haar binnen zijn gegaan, kan ik volledig begrijpen, dat waren gewoon "verstandige mensen", veel meer dan ik vandaag, die me voor de tweede keer gestoot heb aan dezelfde steen ...Shame on me and on the Duvel !!!!