Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Wil iemand met mij over de wallen lopen?

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wil iemand met mij over de wallen lopen?

Hallo hallo,

Ik ben 23 jaar en zou graag voor de eerste keer ergens naar binnen willen gaan. Nu is het probleem dat ik het niet echt chill vind om alleen daar te lopen.
    Is er iemand die zelf een beetje bekend is en met mij mee zou willen lopen, en misschien zelf ook even ergens anders naar binnen wilt?

Hoor dan graag van je,
    Groetjes

Just don't go on Thursday to Saturday, usually the RLD gets crowded with mostly limeys, which is absolutely uncool. Other days are fine though. However Spy Street/Singel and RDK, are good, on Thurs through Sat as well.
    There are plenty of first timers, like you, around everywhere. Don't let the gold-diggers fool you, 50E for a blowjob and fuck, is the right price, less even when you're lucky.

Commentaar

Ik zou als ik jou was, met name de avonden van donderdag t/m zaterdag mijden. Veel te druk met toeristen en bekijks, maar toch relatief anoniem. Aan de andere kant, Ruyschdaelkade (RDK) en Singel buurt, zijn wèl altijd wel rustig.
      Afgezien van de toeristen, komt iedereen naar 'slands rosse buurten voor hetzelfde en dat is toch echt om bij een DVP naar binnen te stappen.

Maar als je liever aan de hand van een ervaringsdeskundige meeloopt, kan je me wel een PM sturen. Oriënteer jezelf van tevoren, middels de reviews hier, zodat je van tevoren kan bepalen, bij welk type DVP, jij naar binnen wilt.

Commentaar

Thanks! Wilde morgenavond gaan maar dan ga ik dus maar richting Ruyschdealkade.

Liefst zoek ik een Nederlandse vrouw, dus als je een tip hebt? Misschien een milfje?

Commentaar

Veel plezier met dit takkenweer.
          Ik kan het verkeerd hebben, maar Nederlandse MILFs, heb ik, s'avonds op de RDK, nog nooit kunnen spotten. Die zitten daar wél, overdag door de week, als manlief naar zijn werk is een de kids op school. Er zullen daarentegen wel wat latina MILFs zitten, ook op de Singel trouwens. Nederlandse DVPs vinden, is sowieso spijkers op laag water zoeken.

Commentaar

gewoon doen niks om te schamen wij zijn daar allemaal voor hetzelfde in begin is spanden je moet er niet veel over na denken je kunt ook aan dame vermelden dat het je eerst keer is voor de eerst keer zou ik een prive huis nemen dan word je ontvangen door gast vrouw kan je nog kiezen om toch niet te doen.

Commentaar

Toch maar niet gedaan, twijfel heel erg.
              Ook omdat een privehuis mij ook wel spannend lijkt. Misschien voor een eerste keer 'veiliger'?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bjansen123 Bekijk bericht
                Ook omdat een privehuis mij ook wel spannend lijkt. Misschien voor een eerste keer 'veiliger'?
                Of course there's excitement in both, but a brothel isn't necessarily safer. There's CCTV in abundance, in clubs as well as the RLD, for both yours and their safety.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bjansen123 Bekijk bericht
                  Toch maar niet gedaan, twijfel heel erg.
                  je moet er niet veel over na denken anders doe je dat niet dan krijg je mischen spijt dat je het niet gedaan hebt

Commentaar

Eerste keer, nu dik anderhalf jaar geleden had ik ook schroom. De allereerste keer kwam er van seks zelfs niks in huis. Ff drempel die je over moet? Uiteindelijk is iedereen er voor hetzelfde.

Commentaar

Eerste keer, nu dik anderhalf jaar geleden had ik ook schroom. De allereerste keer kwam er van seks zelfs niks in huis. Ff drempel die je over moet? Uiteindelijk is iedereen er voor hetzelfde.

Commentaar

Privehuis de eerste keer lijkt me eigenlijk nog lastiger qua drempel. Gewoon wat rondlopen langs de ramen tot je iemand ziet achter het raam die je echt aanspreekt. Naar binnen en ervan genieten. Niet teveel over nadenken, er kan niet zoveel misgaan. Ik ben redelijk ervaren na 25 jaar raamprostitutie en de meeste bezoekjes zijn prettig verlopen, eigenlijk nooit een echt slechte ervaring gehad. Succes!

Commentaar

Ik wil wel met je over de wallen rollen als jij mn rolstoel duwt

Commentaar

@Bjansen123 : Stuur even je whatsapp in een privé bericht dan gaan we samen ! Ik ben 25 maar al sinds mijn 15e neuk ik dvp dus ik kan jouw el zéér zeker wegwijs maken ik heb ook auto ben getogen en geboren amsterdammer ! Het lijkt me handiger dat we voor een eerste keer naar Den Haag Doubie of Geleen uitwijken of zelfs alkmaar. Is even net iets rustiger voor jouw als groentje om te ontgroenen !

Commentaar

@Bjansen123

Wat is jouw laatste nieuws? Ben je met iemand naar de hoeren geweest of nog niet?

Commentaar

Aan het werk...
                              X