Spijkenisse, Priveontvangst, Anita / Lieve meid (v/h Veronica)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spijkenisse, Priveontvangst, Anita / Lieve meid (v/h Veronica)

Vorige week bij deze dame geweest, genaamd Anita. Zij adverteert op Kinky onder bovengenoemde titel. Anita is tjechische en 30 jaar oud. Ze ontvangt overigens niet in Hoogvliet maar in de buurt daarvan. Als je het precies wilt weten moet je haar maar bellen, ze verzocht mij verder hierover niets te melden, vandaar.
    Het was makkelijk een afspraak met haar te maken, ze nam de telefoon zelf op, (soms neemt iemand anders voor haar op overigens) en ik kon eigenlijk gelijk bij haar terecht. Anita praat goed Nederlands, dus communicatie is geen probleem. Ze is vriendelijk en je voelt je snel thuis bij haar. Anita ziet er goed uit, als je van grote lange vrouwen houdt zit je goed bij haar, ze is bijna 1.80 meter.
    Ik was nogal moe van de rit dus liet het werk maar aan haar over, na gezellig te hebben gepraat en gezoend. Ze gaf aan dat pijpen haar specialiteit is, dus ze begon me flink te pijpen zonder condoom. Anita had gelijk en het beviel me dusdanig dat ik verder niets meer hoefde. Uiteindelijk vroeg ze me of ik in haar mond wilde klaarkomen (wel bijbetalen hiervoor) waar ik verder geen nee op zei. Na de ontlading liep ze naar de badkamer om het uit te spugen, althans daar ga ik vanuit . Van Neuken is verder niets terecht gekomen dus over die kwaliteiten kan ik verder niets zeggen, misschien volgende keer.

Al met al, het was een leuke sexdate met een lekkere ontlading. Anita is een aardige dame, die er goed uitziet. wellicht dat EUR 140,00 (te)veel is om uit te geven aan een uur sex, ( die discussie kun je altijd voeren) aan de andere kant was het een plezierige ontmoeting en heb ik er geen euro spijt van. Ik geef liever wat meer uit aan een goede / leuke sexpartij dan dat ik voor minder een rottijd heb, ( helaas ook meegemaakt) dan had ik me de moeite ook kunnen besparen. Kortom anita is een aanrader

http://www.kinky.nl/Advertentie_Liev...8330&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 29-06-10, 10:36. Reden: link kinky
    the king is dead

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Lieve meid (Anita) (uitstekend)

Ben al diverse keren bij Anita geweest toen ze nog in Spijkenisse zat. De laatste keer werd ik ontvangen door een vriendin van haar, Karen genaamd. Dit was een Costa Ricaans meisje van ongeveer 28 jaar en was een verschrikkelijk knap meisje om te zien (type Belle Perez). Ze was een beetje teruggetrokken en gaf aan dat ze dit nog niet lang deed. Toen we in haar kamer kwamen begon ze me te zoenen en heb ik haar uitgekleed. Haar tietjes en buikje waren niet erg strak meer, dit kwam omdat ze al twee kinderen had vertelde ze me. Ze pijpte me wel heel erg goed en op een bepaald moment gaf ze me zelf aan dat ze graag geneukt wilde worden. Dit was erg lekker. Ze bewerkte met haar kutspieren mijn pik geweldig en ik kon dan ook mijn sperma niet lang meer binnen houden. De locatie in Spijkenisse vondt ik wel wat minder en er waren veel kinderen in huis wat erg stoorde. Ainita zit nu weer op een ander locatie. Binnekort maar weer een keer naar haar toe in de hoop dat ze nu op een rustiger plekje zit en ik Karen dan weer tegen kom.

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Lieve meid (Anita) (goed)

Laatst bij Anita geweest. Ik kon vrij snel bij haar terecht en afspraak maken ging heel netjes en goed. Ze ontvangt op een kamer bij iemand thuis, volgens mij een oude kinderkamer. Op zich netjes maar verder ook niet inspirerend. De rest van het huis en de badkamer is overigens 1 grote teringbende.
      Anita is een leuk en spontane meid die goed Nederlands spreekt, zoent best lekker maar niet vol overgave. Pijpen (ZC) doet ze overigens erg lekker en op mijn verzoek rustig. Ze heeft een lekker lijf, kletst veel (vooral over dingen die je hier op het forum niet mag melden) maar ging bij mij niet vervelen. Ze stelt je op je gemak en is actief genoeg.
      Zeker voor herhaling vatbaar maar niet op deze locatie.

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Lieve meid (Anita) (goed)

hallo allemaal .
        ik moet zeggen dat ik regelmatig bij anita kom en heb geen klachten over haar .ze pijpt je geweldig zc en moest haar wel drie keer laten stoppen om niet vroeg tijdig klaar te komen .ze zoent ook geweldig en smaakt daarbij nog eens lekker tenslotte heerlijk klaargekomen en nog even lekker na liggen genieten van deze mooie en lieve vrouw. ze heeft me verteld dat ze haar kamer gaat opknappen maar ik ben er al gewend kijk meer naar anita als naar de kamer .

Commentaar

Ben gisteren bij Anita geweest, ze adverteerd op kinky.
          Ze ontvangt in Spijkenisse in een klein flatje.
          Ik werd ontvangen door een lange slanke aantrekkelijke verschijning, die bijzonder aardig was ( ze adverteerd als "lieve vrouw"maar dat is ze ook )
          Ze is Tsjechisch maar spreekt goed Nederlands en heeft een plezierige babbel
          zodat het ijs gauw gebroken is.
          De sex was echt geweldig, een echte GFE.
          Wat mij betreft gauw voor herhaling vatbaar

Commentaar

Afgelopen week heb ik ook deze dame bezocht. Ze ontvangt nu in een flat in Rotterdam Zuid. Ik had getwijfeld of ik een afspraak zou maken maar haar foto's op kinky zien er heel goed uit.

Ik werd ontvangen door een slanke leuk uitziende meid/vrouw. Echter haar lichaam vond ik niet meer zo strak zoals op de foto's.

Het pijpen vond ik helaas tegenvallen (er zijn dames die beter pijpen). Ik vond haar wel lief en ze voelt nog wel lekker strak aan. Ik mocht haar ook wel diep nemen en dat was wel lekker.

Helaas echter was er geen klik en zal hier niet meer komen.

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Anita (v/h Veronica) (goed)

Ben al verschillende keren bij deze GFE geweest, ze zoent, pijpt zonder en je mag haar heerlijk likken.

Ze is uitermate schoon en het lieve meid komt helemaal uit !

Ze is ook gezellig en mooi gebouwd.

Eigenlijk zou ik haar graag als vriendin hebben.........

Ze is echt een GFE ze laat je vaker klaarkomen als je dat kunt en ook geen klokkijker

Ik kom zeker vaker bij haar om haar heerlijke lichaam te verwennen en ook mij te laten verwennen

Ook vervult ze wensen, zoals kousen en jarretelles, waarin ze er nog mooier uitziet !

groetjes

Kees
              Inhoud is meer dan buitenkant kan doen vemoeden

Commentaar

Lieve meid ontvangt in Spijkenisse

Na enige jaren zag ik weer de advertentie van de "Lieve meid in Spijkenisse".
                Er bestaat van haar ook een item bij Hoogvliet, onder de namen Anita, Veronica,Yvonne.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Liev...8330&show=home

Inmiddels is Anita in Spijkenisse neer gestreken en heeft daar een eigen ontvangstruimte. Heel mooi en verzorgd met een mogelijkheid om je op te frissen.
                Ondanks dat het weer een paar jaar geleden was dat ik Anita bezocht, heb ik weer heerlijk genoten. Zij ziet er nog steeds prachtig uit, met een heerlijk lichaam, prachtige benen, mooi gebruind lichaam en heerlijke tietjes. De foto's bij Kinky.nl zijn van recente datum en laten goed zien hoe Anita er nu uitziet.
                Zij zoent nog steeds vol overgave en pijpt als de beste, kortom een heerlijke bedgenote.

Was weer een heerlijke belevenis om bij haar terug te zijn. Zal dat zeker vaker gaan doen.
                Laatst gewijzigd door tjemmes; 10-05-10, 19:36. Reden: Straatnaam is vermeld, die graag eruit halen!!

Commentaar

Spijkenisse, Priveontvangst , lieve meid

Gisteren weer een heerlijk uur doorgebracht met deze schitterende dame.

Alles wat in haar advertentie staat doet ze ook en de fotos doen goed vermoeden maar in het echt is ze nog mooier.

Ook heeft ze een geweldige inzet en kun met haar een verschrikkelijk goed uur doorbrengen.

Ze bgon zich eerst prachtig aan te kleden voor me, waarna we samen op bed belanden. Hier voor mijn gevoel eerst heerlijk de liefde bedreven alsof je haar man bent. We hebben heerlijk van elkaar genoten en elkaar in standje 69 heerlijk klaargemaakt. Waarbij zij ook kreunend klaarkwam.

Voor de tweede ronde hebben we eerst wat gepraat over ditjes en datjes en langzaamaan begonnen met de tweede ronde waarbij we vershillende standjes doorgenomen hebben en we (volgens mij) allebei weer klaarkwamen

Al met al een prachtige meid met een schitterend lichaam en gevoel voor humor. Een aanrader bij veel dames van plezier was het vaker minder dan bij lieve meid.

Ben nu al vaak bij haar geweest maar naar mijn gevoel wordt het almaar beter, al was het de eerste keer met haar al een van mijn beste ervaringen met een dame tot dan toe.

Commentaar

Re: Spijkenisse, Priveontvangst , Anita (v/h Veronica) (uitstekend)

Ik heb ook mogen genieten van deze dame. Heerlijk lange benen en zeer aantrekkelijk. Ook een liefhebber en geniet dus volop mee, wat het allemaal nog leuker maakt.

Commentaar

Re: Spijkenisse, Priveontvangst , Anita (v/h Veronica)(uitstekend)

Vandaag ook Anita bezocht, wat is dit een heerlijke vrouw. Kort voor bezoek gebeld en kon na een half uur al terecht.
                      Absoluut geen klokkijkster, ze kwam in ieder geval niet zo over.
                      Heerlijk uurtje gehad en ga haar zeker weer snel bezoeken. Je hebt echt het idee of je met je nieuwe vriendin een dat hebt.

Commentaar

Ben onlangs na een pauze van meer dan 2 jaar weer bij Anita langs geweest. En ik moet zeggen dat het weer helemaal als vanouds was Was vergeten hoe goed ze is met pijpen. Op de 1 of andere manier is zij 1 van de weinigen die me zonder hulp van een hand op die manier kan laten komen. Ze leek wat relaxter en rustiger dan voorheen, hoewel ze nog wel de oren van je hoofd af praat Dat beaamde ze ook. Ze werkt tegenwoordig wat minder, waardoor het wel lastiger is om een afspraak te maken Zelf zegt ze dat ze nu bij elke date veel geiler is dan voorheen omdat ze toen soms 7 of 8 dates op een dag had. Naar mijn idee maakt het niet veel uit met vroeger, ik vond haar toen ook al goed! Al met al heeft ze al jaren een heel hoog niveau van dienstverlening en hoop dat ik nu weer wat vaker haar kant op kan komen.

Commentaar

Ben vorige week weer naar mijn favoriete DVP geweest.

Na een heerlijk ontvangst met tongzoen heeft ze me heerlijk twee keer klaargepijpt en mocht ik in haar mondje klaarkomen.

Ondanks meerdere goede ervaringen blijft zij toch mijn heerlijkste meid om sex mee te hebben. ze is heel open en laat veel toe als je maar lief voor haar bent.

Ben van nature een liefhebber van orale sex en heb haar heerlijk gelikt, waarbij zij ook zichtbaar en hoorbaar genoot, dit verhoogde ook haar inzet om mijn klaar te maken. Zij is de enige vrouw die me met haar mond twee keer achter elkaar kan laten komen.

Tegenwoordig ontvangt ze minder dan vroeger maar dat maakt me eigenlijk alleen maar geiler om bij haar langs te gaan.

Het wordt eentoning maar ze blijft heerlijk

Anita weer bedankt en ik kom snel weer langs.

groetjes Kees

Commentaar

Afgelopen woensdag weer bij Anita geweest,

Het was weer heerlijk, maar moest een paar weken wachten tot ik weer een afspraak kon maken.

Omdat ik eigenlijk niet meer naar en andere dame wil, kon ik pas deze week weer bij haar komen.

Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk, en ben ik met gemak weer twee keer gekomen.

Nodeloos om te zeggen ik ga nog een keer als ze ontvangt

Anita bedankt

kees

Commentaar

Ik heb deze dame ook bezocht en het is niet tegen gevallen.

Ze is hardstikke aardig en vriendelijk. Hygiëne voor en na ook prima in orde.

Ik heb mij heerlijk vermaakt, lekker lang haar heerlijke kale kutje gelikt en gevingerd waar ze ontzettend van genoot. Daarna 3 standjes 'doorgenomen', waarbij ik mij toch weer gewonnen moest geven in doggystyle.

Ze heeft mij gepijpt zonder condoom, terwijl we van tevoren afgesproken hadden met condoom. Maar omdat ze schijnbaar zo onder de indruk was van mijn lik en vinger kunsten stelde ze voor om te pijpen zonder condoom voor de van tevoren afgesproken prijs. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Pijpen was heerlijk, nat en zachte halen. Heerlijk.

Na een minuut of 30 bezig te zijn geweest en ik dus het rubbertje volspoot, is de tijd volgemaakt met een relaxte rugmassage en wat gezellige praat over haar van dingen die ik natuurlijk voor mijzelf hou.

Herhalingsgevaar? Ik twijfel nog... en dat komt omdat er van haar kant niet met overgave werd getongzoend. En dat vind ik persoonlijk één van de 'speerpunten' bij een 'date'. Misschien dat dit meer en beter wordt als ik haar nogmaals bezoek, dat zou kunnen natuurlijk.

PS. tatoos heeft deze dame niet, ik heb ze niet kunnen ontdekken en ze verteld zelf ook geen tatoos te hebben.

Commentaar

Ik heb zelf ook zoals meeste mensen hier een hele mooie ervaring gehad met Anita.
                                Tijdens de ontvangst was ze al gelijk echt super vriendelijk! Wat dat betreft maakt ze haar naam "lieve meid" helemaal waar! De plek van ontvangst was ook keurig netjes en schoon en ze gaf netjes aan waar ik me kon opfrissen. Ik voelde me al gauw op mijn gemak.

Ik ben zelf 24jaar en zei is toch een redelijk stukje ouder (ik val juist op ouder) maar ik vind haar lichaam en prestatie zeker niet minder daarom, ik denk zelf dat ze het geweldig hebt gedaan. Ook was ze mooi bruin getint zoals op de foto's, ze heeft mooie benen en voetjes die ik niet kon laten om een kusje te geven, en de rest van haar lichaam was ook heel mooi.

Na een beetje knuffelen, strelen en kussen, begon ik zelf met haar uitgebreid oraal te verwennen, pijpen kan ze echt ontzettend goed, ik heb al redelijk wat vrouwen meegemaakt maar Anita kon het zo goed dat ik haar al gauw moest laten stoppen want ik wilde niet te snel klaarkomen.

Tijdens de seks zijn we heel lekker rustig en teder begonnen en aan het einde een stuk wilder en ik hield het uiteindelijk tot mijn eigen verbazing nog lekker lang vol ook, ze deed het gewoon helemaal perfect en ze wist denk ik wel bijna al mijn "gevoelige plekjes" te vinden en ze wist hoe ze ermee om moest gaan. Helaas vloog de tijd wel voorbij als je zo lekker bezig bent maar ik moest van deze ervaring toch wel de rest van de dag bijkomen.

Volgens mij genoot ze er zelf ook wel van en dat vind ik ook erg belangrijk en fijn en tijdens het hele uurtje bleef ze gewoon super vriendelijk en ze houd ook erg van een babbeltje, het was mijn 1ste ervaring met een "betaalde" date maar ik heb er totaal geen spijt van en ze is dat geld in mijn ervaring zeker wel waard! Ik denk dat ik zelfs zeker wel eens terugkom.

En als Anita dit ooit leest dan mag ze weten dat ze echt wel trots op haar lichaam mag zijn en trots op zich zelf omdat ze weet hoe je mannen moet verwennen! Niet elke vrouw kan dat "goed".

Commentaar

Ook ik heb deze dame mogen bezoeken. Ontvangt in een nette kamer met nette wasgelegenheid.

Zoals zo vaak gezegd, hier op het forum, ze doet haar naam zéker eer aan, wat een lieve, gezellige, oprecht geïnteresseerde dame is dit zeg!!! Kan heel gezellig praten en is heel open over zichzelf, daardoor voel je je snel op je gemak.

Maar ik kwam natuurlijk niet alleen voor een gezellig praatje.....nou.. dat andere kwam ook wel goed!!
                                  Ze heeft een lekker lichaam met heerlijke lange benen en mooie voetjes (voor de voetliefhebbers )
                                  Haar orale kwaliteiten zijn haar toppunt, ik ben normaal absoluut niet iemand die zijn kruit snel verschiet, maar toen zij zo intensief bezig was....

Helaas was bij mij toen het heilige vuur wel weg, anders had ik nog effe verder met dr gestoeid, maar dat doen we nu volgende keer

Conclusie: Hele leuke dame, die helaas maar een aantal dates per week doet, dus je moet een beetje geluk hebben met afspreken..maar als je dan een date hebt is ze je geld meer dan waard

Commentaar

Ik ben gisteren weer eens langs geweest bij Anita, ik hou het dit keer kort.

Het was een nog betere ervaring als mijn 1ste keer met haar en die vond ik al geweldig, wellicht ga ik binnenkort nog een keer, want nu ben ik erg geïnteresseerd in die massage die ze me aanbood waar we dit keer helaas niet genoeg tijd voor hadden, volgende keer dan maar!

Bedank voor het heerlijke en ook weer gezellige uurtje Anita!

Commentaar

spijkenisse, priveontvangst , lief meisje(uitstekend)

ben sinds een hele tijd geleden bij haar geweest,ze kon me nog,ze ontvangt nog af en toe,goede gfe,pijpt je lekker ,klaarkomen in mond,als je kan 2 keer,heerlijke kale kut gelikt,ze is slank,mooi gebruind van zonnebank,neuken met is lekker,locatie schoon en netjes,moet je zelf ook zijn,anders knapt ze af,ze is wel lang,ongev 185,gewoon doen,,ze neemt niet altijd de telefoon op,heeft ander werk ook nog,,

Commentaar

Ik wilde al eerder een recensie plaatsen maar kwam er niet aan toe, Ik heb eind vorig jaar nog met deze lieve dame een date gehad om het jaar zo goed mogelijk af te sluiten en dat is met haar perfect gelukt.

Ik had expres voor 2uur gekozen, omdat ik altijd wel weet dat het met Anita altijd gezellig en lekker wordt. De date verliep dus ook helemaal perfect! Niet alleen de seks is heerlijk maar de omgang als 1 van haar cliënten (in mijn ervaring) is ook er prettig. Ik voel me altijd erg op mijn gemak bij haar. Dus ze is ook aan te raden voor de wat meer verlegen mannen

Ik blijf voorlopig een trouwe en zeer tevreden klant

Bedankt Anita, dikke kus!

Groetjes,
                                        Marc

Commentaar

Ben ook bij Anita geweest vandaag ,maar vond het een beetje tegenvallen,vooral de resencies over haar pijpwerk,dit vond ik matig te zacht je voelt bijna niets,fantasieloos.het zoenen weinig passie een beetje stijfjes ook.
                                          Verder heeft ze wel een goed figuur en is ze ook erg aardig.Zelf heb ik betere blowjobs meegemaakt,maar ja smaken en gevoelens verschillen natuurlijk.Voor mij een een cijfer 7