Alphen aan de Rijn, Priveontvangst, Foxxy Angel

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alphen aan de Rijn, Priveontvangst, Foxxy Angel

Ik had dr al een paar keer voorbij zien komen op internet met een advertentie en ik begon steeds nieuwsgieriger te worden.
    Vorige week donderdag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gebeld voor een afspraak.

Dus 's middags op weg naar huis maar even langs Tiel gereden.
    Je moet achterom lopen, maar ik vind dat persoonlijk niet erg. Het is in ieder geval een stuk discreter.
    Toen ze deur open deed viel het me helemaal niet tegen.
    Een lekkere blonde meid met een heel kort rokje aan!
    Lekker uitzicht als je achter haar aan de trap oploopt.

Eenmaal boven gaan we gelijk naar de slaapkamer.
    Ze vraagt voor hoe lang en wat er allemaal extra mogelijk is. Ik kies voor pijpen zonder want dat voelt toch net iets lekkerder aan.
    Ze brengt het geld weg en ik kleed me ondertussen al uit.

Als ze terug komt en alles uit heeft gaan we op bed liggen en ze begint me gelijk lekker speels te zoenen.
    Ondertussen trekt ze me lekker af en speel ik met dr klitje.
    Dat wordt wel op prijs gesteld, want ze wordt al flink nat.
    Ze komt lekker met dr kut boven me zitten en begint me te pijpen. Zo lekker heb ik het al een tijd niet meer gehad.

Als we het allebei niet meer houden doet ze snel het cd erom en laat ze zich over me heen zakken.
    Terwijl ze me berijd speelt ze met dr klitje en t duurt dan ook niet lang voor ze klaar komt.
    Maar dan komt het beest pas echt los en ze smeekt me bijna of ik dr achterlangs wil nemen.
    Nog een tijdje op zn hondjes gedaan, nog wat andere standjes en toen heb ik dr lekker vol gespoten.

Nog even na liggen genieten en toen mezelf opgefrist en weer aangekleed.
    Heb een heel lekker uurtje met dr gehad en ga dr zeker weer langs als ik in de buurt ben.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 09-08-12, 08:28. Reden: Update link

Ik ben een keer bij Kim geweest toen ze nog in Venlo werkte.
    Anderhalf uur nodig gehad om er te komen na telefonisch contact en toen zij ze doodleuk "Ik doe het niet met oudere mannen" (Ik ben 47). Onverrichterzake weer anderhalf uur terug.

Er is al een topic van haar priveontvangst Tiel, Eindhoven, Venlo en nu weer Tiel.

Frenske

Commentaar

Laatst dan eindelijk eens bij Kim langsgewipt. Gekozen voor een half uur. Doe ik altijd als ik een dame voor het eerst bezoek. Kim ontvangt in een rijtjeshuis aan de rand van Tiel. Makkelijk te bereiken. Toen ze de deur voor mij opende was ik enigszins teleurgesteld in haar uiterlijk. Ze is niet lelijk maar ik had me er meer van voorgesteld. Niet helemaal mijn type zeg maar. Anyway, mijn hormonen waren de baas dus ik volgde Kim naar boven alwaar wij beiden snel uit onze kleren gingen. Ze vroeg meteen of ik me zonder condoom wilde laten pijpen. Pijpen met condoom was niet mogelijk want dat vind ze maar vies.....Na enige twijfel heb ik dit aanbod toch maar afgelslagen :-\ Wat volgde was een geil half uur waarin veel mogelijk bleek: tongzoenen, beffen, vingeren, neuken (ook anaal). Als je deze dame anaal verwent wordt ze helemaal gek. Nadat we elkaar hadden opgegeild ging ze op haar rug liggen en heb ik haar lekker anaal gevingerd. Ondertussen verwende Kim zichzelf en al snel kwam ze heftig klaar. Vervolgens werd het de hoogste tijd om te neuken. Dit heb ik in 2 standjes gedaan. De climax diende zich toen al snel aan.

Hoewel ik in eerste instantie een beetje afknapte op haar uiterlijk (nogmaals: ze is niet lelijk) werd het al met al toch een geslaagd bezoek.

Commentaar

Omdat ze er toch wel erg lekker uit zag op die foto’s van haar, heb ik maar een reisje gewaagd naar Kim. Het viel me niet tegen en heb een lekker half uurtje gehad met goede sex. Het was wel licht teleurstellend dat ik niet anaal kon, want daarvoor was ik nu eigenlijk net gekomen, maar was ook een beetje mijn eigen fout omdat ik het niet had aangegeven bij de telefonische afspraak. Een afspraak overigens die snel gemaakt was, waarbij ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan door Kim’s vriendin of zakelijke partner, Larissa, die schijnbaar toch nog niet helemaal gestopt is maar zo af en toe nog eens een dag mee pikt.
        Het anale gebeuren had overigens nog wel gekund, was het niet dat er net eentje voor mij was geweest die volgens Kim nogal fors van formaat was geweest en het dus voor haar een beetje teveel van het goede zou zijn geworden. Tja,…die pech heb ik dan weer…
        Desondanks kan Kim lekker goed en lang pijpen (zc, tegen meerprijs) en zeker standje 69 is aan te bevelen, waar ik haar supergeile kontje toch nog licht mocht vingeren. Ze heeft een goed figuurtje met dus een lekker geil kontje en mooie tietjes met lekkere tepels. Hoewel ik niet de illusie heb dat ze opgewonden zou worden van mij, doet ze haar werk met overgave en zeker niet met tegenzin. Alle standjes zijn mogelijk en je mag overal lekker aanzitten zonder terughoudendheid.
        Verder tongt ze lekker en met overgave en heb ik me uiteindelijk lekker afgetrokken op haar tieten. Er wordt hier nogal vaak gevraagd hoe ze er uitziet. Smaken verschillen uiteraard, maar ik vind haar er prima uitzien met een lekker geil koppie, wat gewoon bij haar past. Er zijn beslist mooiere meiden, maar zeker ook veel mindere en ik ga toch het liefst voor het gemiddelde meisje wat je tegenover hebt zitten in de trein of wat je buurmeisje kon zijn.
        Ook niet onbelangrijk vond ik dat ik me snel op mijn gemak voelde bij haar en hoewel ze geen spraakwaterval is, is ze zeker vriendelijk. Ook word veel waarde gehecht aan discretie en is er de mogelijkheid om je voor- en achteraf op te frissen. Hoewel het voor mij een redelijk eind rijden is, is de straat zeer gemakkelijk te vinden en rij je er zo vanaf de snelweg rechtstreeks naar toe. Sommigen zullen het ontvangen in een woonhuis niet discreet vinden overigens, en natuurlijk zullen de buren heus weten welke activiteiten er plaatsvinden, maar aangezien ik in Tiel net zo bekend ben als sneeuw in de Sahara, boeit me dat verder niet zoveel.
        Ik kom zeker nog eens bij haar terug want dat is mij de reis wel waard, alleen ontbreekt het mij een beetje aan de tijd.
        Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat 100 euro voor een half uurtje best veel geld is. Dit is overigens beslist geen kritiek aan het adres van Kim, want je bent natuurlijk vrij om af te spreken met haar, dus dat is je eigen keus welke je al gemaakt hebt bij het regelen van de afspraak.
        Feit is echter dat je bij de meeste thuismeiden een uurtje krijgt voor dat geld, al zegt dat ook niet alles want het gaat natuurlijk uiteindelijk altijd om de kwaliteit. Bij Kim krijg je die dubbel en dwars, dus zo bekeken krijg je wel waar voor je geld.
        Conclusie: een lekker ding en tijden niet meer zo goed klaargekomen!
        Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 28-09-09, 09:41.

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Kim (8.1)

na lang twijfelen ben ik ook maar eens langs ge gaan bij kim..
          het huis aan de rand van tiel is makkelijk te bereiken net van de snelweg af.

het is niet echt een net huis maar ja daar kom ik ook niet voor..
          kim zelf is geen echt stuk maar zeker niet lelijk, ze zit alleen vol met tattoos en persoonlijk hou ik daar niet van...

gekozen voor half uur met anaal en pzc..

nou ik moet eerlijk zeggen toen we eenmaal op bed lagen was het goed
          ze pijpte me heerlijk vergat ook mijn ballen niet en nam mijn pik lekker diep in haar mond..na het pijpen wilde ze met glij middel haar kontje oprekken maar dit wilde ik niet
          heb heerlijk haar kutje en kontje gelikt eerst lekker haar kutje gevingerd en toen haar kontje eerst 1 vinger toen 2 en ze werd er volgens mij echt geil van
          ze speelde zelf met haar klit toen ik eerst de dildo in haar kutje stopte en toen in haar kontje
          ik mocht hem echt hard in haar geile kontje rammen

toen wilde ik haar neuken eerst in haar kutje maar ik wilde al snel in haar kontje
          lekker heel mijn pik in haar kont en haar eerst rusitig en toen hard in haar kont geneukt..
          helaas bij anaal kom ik eigenlijk te snel maar ja was heerlijk
          dus dik tevrede!!!

beetje kritiek waarschijnlijk rookt ze dus met zoenen niet echt lekker(tip kaugum)
          verder heerlijke geile sex gehad
          bedankt

oja en best duur!!!

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Kim (uitstekend)

nou ik ben net thuis van een trio met kim en sjendy en dat is erg goed bevallen! ik liep achterom, in t stikkedonker, maar ik wist de weg nog van een vorig bezoek aan kim. larissa deed de deur open en begeleide me naar boven en riep alvast de dames. ze zei ik zal ff de kachel iets lager doen want t is hier bloedheet! toen ze weg was kwam ff later kim naar de kamer en stelde zich voor(ze herkende me niet meer)en zei wat wil je graag ik zei een trio met jou en sjendy en fzc en anaal met jou.ok zei ze maar dan moet ik ff gaan spoelen anders word t een klerezooi! en ze ging weer weg. ff later kwam sjendy t kamertje op, wat een lekker meisje zeg! mooi slank jong lolita meisje en erg knap! mooi lang blond haar en een paar mooie borstjes! ze lachte een beetje bedeesd en vroeg waar kim heen was, ik zei die is ff spoelen. ze zei wil je je ff opfrissen dat kan hiernaast.nadat ik weer terug was en kim ook en ik had betaald en we allemaal uit de kleren waren, begonsjendy me eerst te tzen en zakte daarna naar beneden en begon me lekker te pijpen, dat doet ze erg goed! kim ging ondertussen op mn gezicht zitten en ik begon haar te beffen wat ze erg lekker vond! na een tydje ging kim van me af en begon me mee te pijpen, ik liet mn vingers van mn beide handen inde natte kutjes glijden, dwz die van kim was kleddernat maar die van sjendy nog niet ik trok haar zachtjes aan haar been over mn gezicht en begon haar toen te likken, kim had dr kontje ingesmeerd met wat glijmiddel en trok mn vinger uit dr kutje en zette m tegen dr kontje aan, ik liet mn vinger diep in dr kontje verdwijnen en ging op en neer bewegen, kim begon zich lekker te vingeren terwijl ik ook nog een vinger in dr kutje liet verdwijnen,toen zei ze wil je t gaan proberen en deed een cd om, op zn hondjes graag zei ze en ging er voor liggen met dr kontje omhoog, ik zette mn eikel tegen dr gaatje en begon te duwen, ze kreunde en zei nee sorry, t gaat niet hij is te groot! nou helaas dan he zei ik en ging op mn rug liggen en kim ging bovenop en begon me lekker teneuken terwijl ik en en sjendy nog wat tzden, na een tydje stapte ze af en sjendy mocht toen nadat ze een nieuw cd had om gedaan. ze liet zich op me zakken en begon me lekker te neuken terwijl ik op de harde tepels van kim zoog. sjendy ging flink te keer op me en zat lekker te draaien en te wrikken terwyl ze zich druk zat te vingeren. na een tydje werd ze moe en draaiden we de rollen om en ging ik haar lekker op de misionaris stand neuken, na een tydje weer gewisseld en terwyl ik kim lag te neuken had ik een geweldig uitzicht op sjendy die zich uitgebreid lag te vingeren.na een tydje rolde ik doodmoe en bezweet van kim af en ging op mn rug liggen, en kim begon me af te trekken, maar t wilde niet echt lukken met t komen en ze vroeg of sjendy t over kon nemen want ze kreeg een lam armpje, sjendy nam over en toen duurde t niet lang meer en ik kwam. nou heel erg lekker dus deze twee geile dames, kim een beetje een kinky girl en sjendy een lekkere blonde stoot een prima combi! heren weer een aanradertje dit duo! ik ga zeker weer eens terug! groetjess g

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Kim / Michelle (goed)

Al enige tijd loop ik met de gedachte haar eens te bezoeken.

Vandaag chatte ik met haar op de h-chat en toen ik vernam dat bij haar een afspraak uitviel heb ik haar maar ff gebeld en toen kon ik direct komen. Helaas had ik niet veel tijd, half uurtje tussen 2 afspraken door, achteraf gezien was dat niet zo slim. Kwam redelij k gestresst en gespannen binnen. Na betalen gelijk uitkleden en beginnen.

Michelle heeft een mooi lijf met een paar prachtige tattoo’s en een paar heerlijke piercings. Ze is ontzettend aardig ondanks het wat stoere gothic achtig voorkomen.
              Na wat verkennend gestreel begon ik aan haar mooie tepels .te likken/zuigen. Lekker ff gelikt aan haar fris kutje mmmmm Ze adverteert met 'grieks' dus daar ging ik voor. (overigens wel vooraf aangeven anders kan het niet, ze wil vooraf spoelen wel zéér hygiënisch) Mocht een anaalplug bij haar inbrengen, geil om te doen. Tussentijds begon ze mij lekker te pijpen. Kan ze goed, Al met al was het een uitstekende ervaring, helaas was ik zo gespannen dat mijn lul niet stijf genoeg werd om haar in het kontje te neuken. Haar kontje is super strak, WOW! Heb het 2x geprobeerd maar helaas! Zij deed 2x verwoede pogingen hem stijver te maken, maar het lukte niet en dat lag niet aan haar, integendeel! Ik heb haar nog ff gevingerd in haar kontje en dat was ook verrekte geil, uiteindelijk heeft ze mij heerlijk gepijpt totdat ik klaar kwam.

Algemene indruk: (h)eerlijke vrouw. Waar krijg je dat nog? Als door jou falen de afgesproken handeling niet lukt, je een gedeelte van het betaalde geld terug krijgt? Makkelijk in omgang en voor veel in! Wil haar dolgraag nog eens in haar kontje neuken… Leuke spontane vrouw, goed figuurtje. Kortom lekker wulps ding! Aanradertje!
              Als ik in de buurt weer ben ga ik zeker nog eens.
              Laatst gewijzigd door Low Profile; 13-03-07, 20:31. Reden: Dode link verwijderd

Commentaar

Was weer in de buurt Niet dus , ff telefonisch een afspraak gemaakt, anders kom je niet binnen bij haar! Michelle zorgt dan dat ze dan heerlijk fris is en haar kontje gespoeld is voor grieks. Want daar kwam ik voor... naar mijn 1e wat tegenvallende bezoekje. (door mijn eigen schuld) Wilde dat nu wel eens bij haar mee maken …. Deze keer zat ik ruim in de tijd dus ik ging er helemaal voor!

Begon heerlijk haar borsten en tepels met mijn handen en mond bewerken.. Wat een
                (h)eerlijke vrouw! Ze begon aan mijn lul lekker stevig te trekken… Werd al aardig opgewonden en stelde standje 69 voor. ‘Graag’ zei Michelle met een grijns: ‘ik ben dol op dat standje!’ Lekker ff gelikt aan haar fris klitje en ik begon haar kontje te vingeren… eerst met 1 en later met 2 vingers. WOW! Door haar gekreun merkte ik wel dat ze mijn orale en vinger inspanningen wel kon waarderen. Wel erg geil overigens om te doen! Haar orale kwaliteiten zijn super! De manier waarop zij deep throat en stevig pijpt… superrrr geil! Wat een vrouw zeg! Ik voelde mij lul snoeihard worden en was bang dat ik vroegtijdig klaar zou komen dus ik vroeg: Is hij nu wel stijf genoeg voor je kontje? Ik hoorde haar zeggen: ‘Jazeker, nu wil ik hem wel eens in mijn kontje voelen…’ Slik, het zal maar tegen je gezegd worden…. Het wond mij behoorlijk op!

In doggy style position zou ik haar gaan penetreren. Met mijn eikel drukte ik tegen haar sterretje…. Deze keer gleed hij er gelukkig makkelijk in. Mijn lid ging er volledig in. (is ook niet zo moeilijk hoor, heb een bescheiden formaat) Ik liet hem ff stil er inzitten om haar te laten wennen. Ik hoorde haar instemmend licht grommen. Ze draaide haar gezicht even naar me toe en zei: “Ik heb mij gisteren ook al lekker diep laten neuken door 2 heerlijke mannen dus ik kan wel wat hebben….” Dat liet ik mij natuurlijk niet ongestraft zeggen want dit vond ik toch een verkapte uitnodiging. Michelle is wel een dame die wel wat stevige sex kan waarderen. En dan niet kort en klaarkomen, nee je mag er gerust de tijd voor nemen! Mits natuurlijk dat je voor afgesproken tijd betaald hebt hé, maar das logisch!

‘Helaas’ wond het mij heel erg op om te merken dat zij ook echt oprecht genoot van grieks! Dus naar een minuut of 5 (?) kwam ik gigantisch lekker klaar! En schoot door mijn hoofd het refrein van ‘Star Star’ het klassieke lied van de Rolling Stones: “Yeah! You're a star fucker, star fucker, star fucker, star fucker, star yeah, yes you are!”

Commentaar

Heren

Na lang dubben, diverse bezoeken aan een privehuis, wilde ik het toch eens proberen, anaal met een nederlandse dame.
                  Het maken van een afspraak ging ok, het adres was zo gevonden, momenteel loop je door de voordeur naar binnen, ach ja bekenden die weten wat ik daar doe zijn er zelf ook geweest.
                  Michelle was niet helemaal mij typ, ik val op meisjesachtig slank. Michelle is iets steviger (zeker niet dik) en voor haar 22 jaar best een vrouw.
                  Maar de sex was dik in orde, pijpen, standjes 69 met deap throat waar bij de peristaltische bewegingen van haar mond door haar slokdarm, maag doorgegeven werden naar the operational zone (haar vagina) waar ik op dat moment aan het likken was, een bijzondere ervaring. Het inbrengen van de butplug was ook spannend, evenals het neuken terwijl de ook plug zijn werkdeed, tijdens dit standje cowgirl vingerde zij zichzelf klaar, tot slot de anale sessie.
                  Al met al de sex was top de chemie tussen ons wat minder.

Commentaar

Den Bosch, Priveontvangst, Angel (uitstekend)

Mijn vriend en ik hadden zin om het eens met een meid erbij te doen en via kinky vonden we Angel die in Den Bosch ontvangt.
                    Een afspraak was zo gemaakt en een uurtje later waren we er.
                    Er deed een leuke meid open met hele mooie blauwe ogen.
                    We gingen naar de slaapkamer waar we besloten wat we precies wilden. Toen uitgekleed en naar de badkamer waar ze eerst ons en toen haarzelf gewassen heeft.
                    Eenmaal weer op de slaapkamer begon ze me gelijk te zoenen en dook mijn vriend bij haar tussen dr benen.
                    Mijn vriend kan bij mij niet anaal, maar dat was bij haar wel mogelijk en daar heeft ie dan ook gretig gebruik van gemaakt.
                    Voor ons was dit een hele leuke date en we denken er zelfs over na om nog een x terug te gaan.

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Angel (uitstekend)

hoi hoi,

ik ben er nu twee keer geweest maar niet heel erg onder de indruk.
                      ze ziet er opzich lekker uit, maar ze zit onder de pukkels, en het huis waar ze ontvangt is een beetje een rotzooi, en stikt erg naar rook.

dat geeft mij geen hygienische indruk.

ze is wel super geil, vooral in het begin van de dag!
                      je mag zelf een anaalplug inbrengen, waarna je d'r heerlijk in haar kont mag neuken, wat ze zelf heel erg geil vind.
                      Laatst gewijzigd door Low Profile; 12-02-08, 19:14. Reden: tekst

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Angel (goed)

Ben gisteren weer eens bij angel geweest. Nog altijd een heerlijke meid, een echte sex-machine. Uurtje gebleven lekkere start met zoenen, werd heerlijk diep gepijpt, echt helemaal in haar mond en keel.
                        Zij laat zich dan ook echt in haar mond nemen, ondertussen haar hoofd stevig tegen mij aandrukken.
                        Hierna met een buttplug haar poes en kontje gespeeld. Hij glijd heerlijk makkelijk in haar kontje. Daarna verschillende standjes gedaan alles redelijk heftig. Maar het meest heftige gebeurde toen zij op haar rug lag met zichzelf speelde en ik haar stevig in haar kontje nam, ze kwam echt spuitend klaar! Alles was nat, een heel apart gevoel dat je alles warm voelt worden! Werkelijk een nieuwe ervaring voor mij.
                        Kortom een heerlijke zeer geile meid.

Commentaar

Haarlem, Priveontvangst , Foxxy (goed)

Vanavond richting Haarlem gegaan voor een uurtje met Foxxy http://www.searchforsex.nl/458/foxxy.html Deze dame werkt via ene Ramoon, een dame die ook beschikbaar is voor escort maar dat geheel ter zijde.

Via Ramoon (Ramona denk ik) de afspraak gemaakt en ik kreeg een adres door in Haarlem.
                          Ik werd ontvangen in een net appartement in een nette buitenwijk van Haarlem.
                          Foxxy ziet er op het 1e gezicht wat gothic uit met haar bleke huid, tatoeages en zwarte haar maar als het echt blijkt zij veel te kunnen lachen... (dit komt haar zeker ten goede)

Wat mij in haar aantrok was dat zij ook SM Dominant is, iets wat ik prachtig vind!
                          Ik had gevraagd om een mooi rollenspel en zij ging hier zeker in mee.
                          Ze vind het fijn om een slaaf te behandelen te worden maar doet niet aan harde SM, alles is vrij soft maar wel lekker om te teasen en op te warmen.

Ze pijpt alsof haar leven er vanaf hangt maar ze zegt dat ze je ballen eraf snijd als je klaarkomt dus dat laat je dan ook maar... ha ha

Vervolgens terwijl ik zelf geboeid was deed ze het condoom om bij mij en draaide ze zich om en ging op haar knieen zitten. Met een beetje glijmiddel wat ze tussen haar billen stopte gleed ze langzaam met haar vingers in haar kontje, een heerlijk schouwspel!

Vervolgens moest ik haar hard van achteren nemen, ik wist niet wat mij overkwam! Door de handboeien en mijn armen op mijn rug was het nog vrij lastig maar het was heerlijke sex en ik ben hard schreeuwend in haar klaargekomen!

We hebben daarna nog samen gedouched en wat gezoend en gekletst, ze bood me nog wat te drinken aan maar ik ben toen weggegaan.

Al met al een heerlijke ervaring rijker met een SMtopper!

Commentaar

Re: Breda e.o., Priveontvangst , Foxxy Angel(goed)

Prachtig te zien hoe deze dame is opgepimpt , de vele tatoeages komen mooi uit op
                            haar witte lijf , echt heel mooi om te zien voral herman brood op haar onderbeen
                            is erg mooi , Tis wel goed dat ze dat heeft gedaan anders was ze van uiterlijk erg
                            doorsnee ( net als mij trouwens) Over de sex kan ik kort zijn , je moet voor pornosex
                            komen en van veel duwen en stoten want ze is niet van de knuffel.
                            Dan heb je daar niks te zoeken.
                            Ik houd het bij 1 keer

Commentaar

Re: Alphen aan de Rijn, Priveontvangst, Foxxy Angel

Foxxy Angel heb ik leren kennen bij een andere gelegenheid (een gangbang te Uden). Ik was bij die gb al (te vroeg) klaargekomen, en toen Foxxy als speciale gast was gearriveerd, was de gb nog volop bezig. Ik maakte een praatje met haar. Hele spontane en open meid. Ze wilde een uitdaging met mij aangaan (om mij weer naar een hp te helpen). Daar de zalen bij de gb al helemaal gevuld waren, gingen wij naar boven. Lekker 1-op-1. Zeker een half uur konden wij privé van elkaar genieten. OMG, wat kan ze heerlijk pijpen, tongzoenen, ja zelfs squirten (voor mij de 1e vrouw waar ik live bij was). Bij een gb doet Foxxy niet aan anaal (wel buiten de gb om, als je privé afspreekt).

Met neuken kwam ik heerlijk klaar. Alsof ik in de 7e hemel was. Ik sprak met haar af, om een keer bij haar privé af te spreken. We hadden een datum gepland, maar die kon niet doorgaan, omdat ze mocht invallen bij de gb (toen ik las dat de speciale gast niet kon, had ik de organisator van de gb Foxxy getipt, en die kwam dus, dus ik dan maar ook naar de gb).
                              Fantastische mooie meid. Al die tattoo's zijn ware kunstwerken. Ik vind ze heel mooi om te zien (en naast haar Engelen lichaam, heb je altijd wat om te bekijken).

Uiteindelijk heb ik weer later wel bij haar privé geweest (boerderij omg. Tiel). Het tongzoenen was super, het pijpen ook. Ik wilde naast (standaard) neuken ook wel anaal proberen. Misschien door de spanning wilde mijn junior niet in oorlogstoestand blijven, en lukte dat dus niet naar wens. Uiteindelijk mezelf klaar getrokken, spuitend over haar lichaam. Ze vertelde dat ze naar Utrecht zou verkassen. Om daar af te spreken is mij niet gelukt, daar ze sinds kort weer veel gb's doet. Sinds 15 sept. 2016 is ze te vinden in Alphen a/d Rijn (Salon 261) zie ook Kinky.nl

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx
                              http://foxxyangel.jouwescort.nl/

De omschrijvingen die Foxxy zelf geeft op Kinky.nl....ik kan het voor 100 % beamen.

Commentaar

Re: Alphen aan de Rijn, Priveontvangst, Foxxy Angel

Ik was heel benieuwd naar Foxxy. Dus toen de gelegenheid zich voordeed een afspraak gemaakt.

Foxxy is aardig en zet zich in voor een leuke date. Haar figuur vond ik echter meer stevig dan normaal. Het pijpen is heerlijk en maakte veel goed

Ik denk dat haar figuur beter kan worden aangepast van normaal naar stevig in het formulier.

Commentaar

Aan het werk...
                                X