Den Haag, Priveontvangst, Heidi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Priveontvangst, Heidi

Haagse Heidi (36 jaar) adverteert sinds enige tijd op Kinky. Omdat ik haar wel wat vond hebben toen ik de foto zag, heb ik een afspraak gemaakt. Ze ontvangt op een plek waar je prima kan parkeren. Nadat ze de deur voor mij opende stapte ik met gemengde gevoelens over de drempel van haar woning Ze zag er qua lichaam namlijk erg goed uit. Haar gezicht viel echter tegen. Ze heeft verder allerlei pirecings en tattoos die op de foto niet (goed) zichtbaar waren. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.

Ze kon lekker pijpen en liet zich goed beffen. Ook zoent ze. Je moet het trouwens niet erg vinden dat ze rookt. Vervolgens nog even geneukt en na een half uur stond ik weer buiten. Er is op zich niks mis met Heidi. Ze is aardig en een echte Haagse. Er was echter geen "chemie" en qua uiterlijk is ze mijn type niet. Het zal dus bij dit ene bezoekje blijven.

Greetz

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

Homeboy
    Laatst gewijzigd door itsme; 03-05-12, 07:36. Reden: link kinky

Re: Den haag, priveontvangst, Heidi

twee weken terug ook bij Heidi geweest via advertentei op kinky

De foto's lijken jaren eerder te zijn genomen. maar ondanks drie kidneren toch nog een strak lijf
    ontvangst in een echte Haagse buurt op drie hoog achter zeg maar

Verder wel schone dame, bij binnekomst eerst ff waassen voor allebei en daarna hop het bed in
    Het was meer mijn behoefte die bevredigd moest worden dan dat ik echt kon genieten van haar

zou niet nog een keer gaan

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (voldoende)

Ga er niet heen. Slechte ervaring ermee. Mogelijkheden kloppen niet en ze is tikje ouder.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (matig)

Heren,

Vandaag had ik contact met Heidi via Chatgirl. Ze is een vriendelijk Haagse dame. Ze is niet de jongste maar heeft wel een lekker lichaam. Na afrekenen op bed gelegen. na kort vrij sesie begon ze ZC te pijpen. daaar is ze echt goed in en heb me dus daarom ook lang laten pijpen. Intiem was ook ok maar dat was erg kort omdat pijp sesie lekker lang was. voor mij is ze zeker meerdere bezoekjes waard.

Commentaar

Den Haag, priveontvangst , Heidi(uitstekend)

Laat ik om te beginnen om te zeggen dat deze dame er mooier uit ziet in het echt dan op de foto's.

http://beta.kinky.nl/sex-afspraken/v...-/default.aspx

Ik heb dus onlangs een date gehad met deze zeer ervaren dvp en dit was zekers niet verkeerd.
          Ze zit al jaren in het vak vertelde ze en ze houdt haar prijsjes zo laag vanwege de recessie.
          Dit verdient alleen maar hulde.
          Zoals eerder gezegd tis een mooie meid met alles op de juiste plek.
          Dames van ide 40 zijn ook zekers niet verkeerd, lekke lichaam, mooie (echte) borsten enz. enz.
          Tis een leuke eerlijke hollandse meid die weet wat ze wil.

Vrijen met haar was een waar feest, pzc, standje 69, beffen (daar is ze gek op) en verschillende standjes vind ze allemaal even fijn. Tongzoenen slaat ze zekers niet af.
          Ze ziet er goed verzorgd uit en ze is lekker geschoren, haar flamouse smaakt naar meer.

Ze ontvangt in Den Haag bij haar thuis in een normale buurt vlakbij de snelweg waar het tot 2 uur betaald parkeren is.

Alleen jammer dat ze beperkt ontvangt (tot 15.00uur) maar heel soms kan het ook op een ander tijdstip maar vanwege privé aangelegenheden komt dit niet vaak voor vertelde ze me.

Groet,
          J

p.s. Ondanks ze zo lang in het vak zit ben ik ze op deze site niet tegen gekomen of ik moet niet goed gekeken hebben.
          Ik verneem het dan wel.
          De E is een eikel een keiharde kwast

De F van flamoesje waar hij graag in past...

Lyrics by Pietje Potent.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Heidi(goed)

Onlangs zag ik Heidi op Kinky en ik herkende haar van een jaar of 18 geleden, toen liep ze op de diverse tippelzones in Rotterdam. Het viel me op dat ze het in ieder geval behoorlijk druk heeft, het is best lastig een afspraak te maken. Uiteindelijk toch gelukt, de buurt is wat minder en ook de locatie waar ze ontvangt is zeker niet top, zoals ik inschat betrof het de echtelijke sponde waar één en ander werd afgewikkeld.
            De vriendelijkheid is echter, nog steeds, uitstekend. Heidi is een ontzettend lieve meid met een prima figuur. Oké, haar gezicht is wat getekend door het leven zullen we maar zeggen maar ze heeft zeker een leuk koppie en ziet er voor haar leeftijd (zo rond de 40) bovengemiddeld lekker uit.
            Waanzinnig geile billen en het pijpen zonder condoom is erg lekker. Het intieme gedeelte was wat plichtmatig, op de juiste momenten kreunt ze maar ik had niet de illusie dat ze heel veel plezier heeft. Jammer dat zij naar rook en het huis naar hond ruiken, als je daar niet zo goed tegen kunt kan het een behoorlijke afknapper zijn.
            Al met al een redelijke ervaring voor absoluut een prima prijs (€40,-- per half uur, 70 voor een uur) met een lekkere milf die zich ook nog eens prima verzorgd. Minpuntje is het niet kunnen opfrissen vooraf en achteraf.
            Er is zeker herhalingsgevaar, zeker door haar vriendelijkheid en haar prettige lichaam.

Commentaar

Begin deze week bij Heidi op bezoek geweest in Den Haag. Adresje makkelijk te vinden, 10 min loopafstand van Den Haag Centraal (betaald parkeren). Het is een vriendelijke milf die doet wat er op haar profiel staat. Haar foto’s zijn een paar jaartjes geleden genomen maar voor haar leeftijd ziet zij er nog goed uit (ik schat haar tussen 43-47). Voor half uurtje afgesproken en kon gelijk langs. Na wat gezoen, uitgekleed, op het bed ging liggen, pijpte zij me lekker daarna in een aantal standjes afgewerkt. Voor en achteraf gelegenheid tot opfrissen. Het blijft zeker niet bij dit bezoek.

Commentaar

Ik ben inmiddels 4 keer bij Heidi geweest dus mag wel zeggen dat ik ervaring met haar heeft.
                Veel van bovenstaande reaktie's klopt.
                Lokatie is niet de aller mooiste buurt in Den Haag maar vodoende (betaald) parkeren geen probleem.

Bij binnenkomst zie je een heel mooi lichaam(40 er) maar inderdaad gezicht verraad haar leeftijd maar is zeker nog mooi.
                Hele vriendelijke leuke lieve meid en die je gelijk op je gemak stelt

Ga altijd schoon van huis dus geen ervaring of je kan opfrissen
                Kies altijd half uur(40 euro)pijpen zonder condoom tot hoogtepunt (op haar lichaam). Daarna even rust en ze pijpt hem weer omhoog,vervolgens meerdere standjes tot het 2e schot net binnen het half uur
                Ze kijkt niet op de klok volgens mij.

Conclusie, Voor een betrekkelijk lage prijs van 40 euro lekker half uur met een meid van even 40 jaar met nog een heel mooi lichaam.

De reaktie met 125 euro klopt niet en moet van een ander of fake zijn

Commentaar

Onlangs, na dat ik nieuwschierig was geworden door een advertentie op Kinky van haar gelezen te hebben, maar de proef op de som genomen en richting Den Haag afgereisd om deze schone te bezoeken.
                  Wat een ervaring, wat een geweldig lichaam met fantastische borsten heeft deze Heidi.
                  Het was een perfect ontvangst en heb heerlijk genoten van haar behandelingen (Pzc, intiem en heerlijk zoenen.)
                  Ook even heerlijk van die mooie borsten genoten.
                  Zeker een aanrader, voor een prima prijsje.

Commentaar

Ook ik ben bij deze dame 'op visite' geweest, ik herkende haar van een aantal jaren geleden toen ze nog op de Keileweg liep. Inmiddels heeft niet alleen bij mij, maar ook bij haar, de leeftijd wat toegeslagen. Nog steeds een lekker lijf, maar minder stevige borsten dan ik op foto's zag en mij maar al te goed herinner
                    Genoten van 30 minuten, lekker rustig aan, geen gestress, lekker elkaar her-ontdekken en zalig gepijpt worden. het uiteindelijk in missio afgemaakt.
                    Conclusie: nog steeds lekker en zeker een herhaling meer dan waard.Qua lijf als op de foto's met de b-cup wat slapper (maar nog steeds verdomde lekker!)
                    Ondanks dat ík mij daar niet kon wassen na ons feestje was ze zelf zeer schoon en fris. Schoongemaakt met een doekje en thuis de rest :-)

Commentaar

Na vele bezoekjes aan Heidi gemaakt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch wel de beste dame is van de 10 dames waar ik geweest ben. Als je bij Heidi komt is het net dat je thuis komt, de gastvrijheid is als nergens anders zo goed. En de mogelijkheden kloppen, alles is netjes schoon. En Heidi staat altijd voor haar afspraken. Ik raad Heidi aan iedereen aan die van een vrouw van begin veertig houd met een mooi lichaam voor haar leeftijd. Je zult er geen spijt van krijgen, het was de eerste dame die ik heb bezocht trouwens ook. Ik heb er alleen maar goeie momenten aan over gehouden. Alle positieve reacties hierboven kloppen daarom ook.

Commentaar

Met een beetje zoeken naar 'milfs'' op kinky ben ik terecht gekomen bij Heidi, het was zondag begin van de middag en het was kutweer buiten. Ik had Heidi opgebeld en ik kon die middag terecht, ze heeft haar zaakjes goed op orde. Ik was een uurtje gegaan, dit omdat de prijs toch maar 70 euro is voor een uur. Dat is waar ik normaal ergens een half uur voor ga, maar de prijs kwaliteitsverhouding gaat er niet ten onder van. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad, Heidi is inderdaad erg goed in pijpen. Ik heb me lang laten pijpen en daarna zijn we intiem gegaan. De rest van de details hou ik voor me, herhalingsgevaar is groot. Ik kom zeker geregeld terug bij Heidi.

Commentaar

Ik ben gistermiddag bij Heidi op visite geweest, bij binnenkomst even dochen en daarna na even wat kletsen op bed gaan liggen. Na wat spelen pijpte ze me, en dat doet Heidi inderdaad erg goed. Daarna heb ik intieme seks met haar gehad, ook dat was een genot. Zeker weten herhalingsgevaar, tot snel Heidi!

Commentaar

Van de week was ik bij Heidi geweest, inderdaad zoals hierboven al vaak gezegt is een toppertje. Niks op aan te merken, alles was lekker fris. Voor en achteraf dochen is mogelijk, pijpen zonder condoom is zalig. Het is ook lekker om haar te beffen want ze word best snel nat, enzovoort. Breng Heidi een bezoekje is mijn advies, mijn bezoek heeft mijn week hellemaal goed gemaakt.

Commentaar

Deze week ben ik bij Heidi langs gegaan, de prijs en kwaliteit ben ik erg tevreden over. De seks was echt heerlijk, ik heb in tijden niet zulke lekkere seks gehad. Ik kan mij hellemaal aansluiten bij alle andere mensen, mij ziet Heidi in ieder geval vaker terug komen. Breng deze dame een bezoekje, het is het driedubbel en dwars waard. Mijn week is goed gemaakt door deze heerlijke date. Tot de volgende keer Heidi!

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Heidi(uitstekend)

Ik ben ook bij Heidi op bezoek geweest en eigelijk heb ik niets meer toe te voegen aan de mensen die allemaal boven mij gepost hebben, een uitstekende ervaring en Heidi is mij nog vele bezoekjes waard. Ik denk er over om vaker Heidi te bezoeken, tot de volgende keer in ieder geval! Mij ziet ze sowieso terug.

Commentaar

Vandaag was ik bij Heidi geweest, de seks en de babbel waren zeker om over te spreken.
                                  Na mijn auto geparkeerd te hebben ging ik na een korte wandeling naar binnen ( na 14:00 uur hoef je geen kaartje meer te kopen )
                                  Van beffen,pijpen, standje 69, verschillende standjes een hoop is mogelijk, alles wat in de advertentie staat klopt ook.
                                  Ik heb gekozen voor beffen en pijpen om vervolgens daarna te neuken, na het neuken weer verder gegaan met het beffen en pijpen enzovoort.
                                  Geen gejaag, dat heb je als je een uurtje boekt. Ik ben hoe dan ook zeer tevreden, tot de volgende keer Heidi.

Commentaar

Het was gezellig bij Heidi dit weekend, ik denk erover om deze week weer te boeken.
                                    Een echte gezelschap dame met een leuke babbel en overtreffelijke seks.
                                    Ik heb ervan genoten, een dikke uitstekend voor Heidi.
                                    Echt een homefeeling achtig momentje voel je als je binnen stapt.
                                    Voor verlegen mensen zoals ik zeker ook een aanrader, ik zie je snel Heidi!

Commentaar

Gisteren bij Heide geweest. Vriendelijke dame met een erg mooi lichaam. Zeker gezien haar leeftijd. Na afhandeling van de formaliteiten heeft ze me lekker verwend. De mogelijkheden die ze op kinky aangeeft zijn ook echt mogelijk (zonder bijbetalingen). Een verademing. Ze doet aan echt tongzoenen en vrijt heerlijk. Ze is schoon en na afloop is er de mogelijkheid om je te wassen. Na afloop lekker gekletst.

In eerdere recensies werd gesproken over een hond en rooklucht. De hond was er niet en ze hadgoed haar best gedaan zich te ontdoen van de rooklucht. Enige minpunt is dat de daad werd gedaan in de kamer van 1 van de kinderen. Dat voelde niet goed aan.

Kortom een mooie dame die doet wat ze zegt tegen een zeer laag tarief. Indien mijn vaste dame niet beschikbaar is (Barbara), zal ik haar in de toekomst vaker bezoeken.

Commentaar

Ook langs geweest bij de dame in kwestie. Het e.e.a. wordt wat hiervoor is beschreven, is correct. Vooral het orale werk is haar sterkste punt ben ik van mening. Communicatief vind ik haar minder maar goed daar kom je niet voor.

Het was verder ok, maar niet super bijzonder! betreft het klok kijken had ik het idee dat daar wel nadrukkelijk opgelet werd door haar. (geen fijn gevoel als je het mij vraagt)

Herhalingsgevaar, voor mij is zeer laag. Wellicht dat er geen klik was, dan kan natuurlijk.

Verder een prima adres als je de kosten laag wilt houden

Gr

Koek1

Commentaar

Ik ben nu al zo'n 4x bij Heidi geweest en het is altijd wel goed, maar ze heeft het de laatste tijd door alle
                                          goede recensies veel drukker gekregen, en daarom kan je ook merken dat het klok kijken er toch langzaam insluipt
                                          maar op de service is nog niks aan te merken lieve vrouw

Gr. BB070