Hoogvliet, priveontvangst, Creampiestel

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoogvliet, priveontvangst, Creampiestel

Ben van de week bij dit stel geweest in Hoogvliet,werd leuk ontvangen met een drankje en de dame ziet er redelijk uit en de man is dik.Naar de slaapkamer gegaan waar ik even alleen met de dame was maar naar 5 min kwam de man eraan en die heeft echt een hele dikke eronder hangen maar is niet bi en trio is dus vrouwgericht.Vrouw is niet echt actief en blijft heel de rit in 1 standje liggen en ligt er als een zak aardappels bij Pijpen is matig/redelijk mag in haar mondje komen en neuken is dus maar in 1 standje en je hoort af en toe een kreuntje maar weet niet of ze echt geniet.Na de daad kun je douchen en nog wat drinken.Was voor 1x leuk maar denk niet dat ik nog eens terug kom.
    Hier is de link http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...-17-00_2614176 en deze ook http://www.kinky.nl/Advertentie_Crea...7680&show=home
    Greetz mima

Hoogvliet, priveontvangst , creampiestel(voldoende)

Ik ben er al een paar keer geweest. Kreeg via de telefoon de straat door, vervolgens het huis nr. Ik werd ontvangen in een schoon huis door een vriendelijke man. Even met beide kennis gemaakt en door naar slaapkamer, waar de leuke aantrekkelijke vrouw al snel in evakostuum klaar lag. Alles wat in de advertentie staat werd nagekomen.
    Heerlijke date gehad, ik zal ze zeker nog vaker bezoeken. Groet, Ben 100

Commentaar

Re: Hoogvliet, priveontvangst , creampiestel(voldoende)

Paar maal hier geweest en is goed bevallen en er is veel mogelijk ,maar je moett het ook zelf even aangeven wat je wil.
      Voor herhaling vatbaar.
      Groetjes

Commentaar

Re: Hoogvliet, priveontvangst , creampiestel

leuk adresje
        dame ziet er goed uit en doet haar best
        ga zeker nog een keer terug

Commentaar

Re: Hoogvliet, priveontvangst, creampiestel

Zowel al eens met de dame alleen als met hun als stel gedate.
          doen wat er beloofd wordt en alles is gewoon dik in orde.
          leuke dame en gewoon lekker voor een geile wip!

Commentaar

Re: Hoogvliet, priveontvangst, creampiestel

Ben donderdag middag bij de vrouw geweest, lekker schoon en fris lekker ontspannen lekker half uur gehad! een aanrader.

Commentaar

Is deze dame nog actief of een werkende link? Zo niet gaat de recensie op slot.
              Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
              Moderator

Commentaar

Aan het werk...
              X