Rotterdam, priveontvangst, Cecilia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rotterdam, priveontvangst, Cecilia

Laatst bij deze blonde dame geweest. Heerlijk zoenen en PZC. Haar kutje is ook heerlijk strak. Zelfs 2 keer gekomen binnen het uur. Ze praat niet veel maar is voor mij ook niet nodig.

Re: rotterdam, priveontvangst , Cecilia(uitstekend)

maar hier is 't ie speciaal voor de luie mensen onder ons:
    http://www.kinky.nl/Advertentie_priv...6615&show=home
    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 24-06-11, 11:04. Reden: Berichten waarop gereageerd werd verwijderd

Commentaar

Hallo RockGuy,

Ze is heel aardig in de omgang, maar zoals geschreven is het geen prater. Voor mij ook niet nodig, ben ik ook niet. De rest was uitstekend. Gewoon proberen.
      Ik weet echt niet of het centrum of Zuid was. Reed er op navigatie heen en niet opgelet.
      Ik weet wel dat het heel dicht aan de autobaan was. Ca. 1 minuut rijden vanaf de afslag.

En Sjaka; mijn oprechte exuses voor het niet plaatsen van een link. Heb nog niet zoveel geschreven en had Automatisch links in tekst verwerken aangevinkt. Dacht dat het dan automatisch ging. Achteraf beetje dom gedacht, maar ik weet nog niet hoe het wel moet. Misschien kan Winzuidholland het even uitleggen. Lijkt mij dat hij daar niet te beroerd voor is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Heupegeit Bekijk bericht
        Hallo RockGuy,

Achteraf beetje dom gedacht, maar ik weet nog niet hoe het wel moet. Misschien kan Winzuidholland het even uitleggen. Lijkt mij dat hij daar niet te beroerd voor is.
        Ik ook niet. Gewoon in de browser met de kinky (of andere) pagina het adres geheel selecteren, Ctrl-C em daarna in je recensie Ctrl-V (in plaats van toetsenbord met de rechtermuis knop, kopieëren kiezen en dan rechtermuisknop, plakken kiezen doet het ook).

En ze staat ook op Sexjobs: http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2503756

Lopen we geen link meer mis.
        En andere wandelaars: relax in je reactie.

@Rockguy: kijk naar de foto's op Kinky. Als dat (in de buurt) is waar ze ontvangt, dan is dat niet het centrum.
        Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Cecilia(uitstekend)

De RECENSIE topics zijn bedoeld voor info en recensies over de betreffende dame. Wie tips wil of wil geven over het plaatsen van link's of exacte locaties waar men een dame vindt, graag de im functie gebruiken.

Vanaf nu uitsluitend weer recensies !

Greetz, Itsme !!
          Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Ben een poosje geleden bij Cecilia geweest. Afspraak maken gaat makkelijk, je krijgt de straatnaam en kort van tevoren bel je nog even voor het nummer. De flat waar ze woont is niet zo heel representatief, om het maar voorzichtig te zeggen, maar als ze opendoet staat er een schitterende dame voor je, met een lief gezicht en een prachtig lichaam.

Er was alleen niet zo'n goede klik denk ik want het gesprek was wat moeizaam en ook nam ze weinig initiatief voor de sex, en je wilt tenslotte ook niet alles zelf doen hè? Misschien ligt het aan mij, kan ook, maar het maakt wel dat ik, ondanks de fraaie verschijning, niet meer terug ga. Heeft ook wel een beetje te maken met de combinatie van prijs en ontvangstlocatie, beide niet het allerbelangrijkste maar helpen wel mee in het besluit het bij 1 keer te laten.

Commentaar

Wat een top vrouw, heerlijke borsten pracht kontje en een piercing aan haar clitje.
              Ze pijpt heerlijk zonder condoom.
              Ze tong zoenen lekker zacht
              zij staat bij mij in de top 3

Commentaar

Kan beamen wat jacmid zegt. Ik ben dan wel een aantal maanden geleden geweest maar ik kan de date nog goed herinneren.

De dame ontvangt in het noorden van Rotterdam. Ik vind haar in het echt leuker uitzien dan de foto's weergeven. Wat betreft de woning: de gang en de badkamer zijn beide krap en outdated. De slaapkamer waar het afspeelt vind ik goed en is zeker geen probleem.

Ten eerste gevraagd of ze ook van die sexy nylonkousen wou aantrekken. Dit was geen enkel probleem voor haar. Daarna even douchen en toen snel de slaapkamer in. Zelf heb ik geen problemen ondervonden wat betreft praten. In eerste instantie wat over voetbal (waar we beiden volgens mij geen interesse in hebben) en daarna ook nog over onze opleiding.

Als ze je pijpt kijkt ze lekker naar je. Dat bevalt me zeker. Daarna heb ik haar ook in verschillende standjes genomen. Uiteindelijk lekker klaargekomen. Wat betreft kussen doet ze het ook erg lekker. Lekker rustig en gepassioneerd wat ik bij veel vrouwen erg mis: die zoenen door continue hun tong naar alle hoeken te bewegen en terug net alsof je te maken hebt met een vibrator die willekeurig en zonder gevoel elke richting opgaat. Dat heb ik bij Cecilia niet ervaren. Nu ik er over denk krijg ik zin om weer bij haar langs te komen.
                There ain't no such thing as getting laid for free.

Commentaar

Vorige week bij Cecilia geweest en ik vond het uitstekend. Makkelijk te vinden flatje.

ik moet zeggen ik vind haar er beter uitzien dan op de foto's.
                  heerlijk slank lichaam met volle borsten(weliswaar siliconen) maar daar merk je niks van.
                  ze is inderdaad wat de meesten zeggen een beetje terug houdend maar dat viel steeds meer weg.
                  Ik ga der zeker nog terugkomen, ik vind der het geld meer dan 100% waard.

groetjes Carsus.

Commentaar

Cecilia ontvangt je wat terughoudend, maar ik vond dat ze best leuk loskwam toen ik wat contact maakte. De seks was goed, ze haast zich niet, en ze is ook niet vies van je. Er zit geen gejaagdheid in, maar ze heeft wel initiatief, een mooie combinatie.

Jammer dat ze er meteen van uit ging dat ik pijpen ZC wou. Ik ben zelf erg op veilig gesteld, en ik had misschien duidelijker moeten zijn, maar het leed was al geschied. Dat was ook meteen het enige minpuntje. Het was een leuk uurtje met een enthousiaste DvP.

Commentaar

Vorige week wezen wandelen. Deze dame stond qua foto`s en een aantal reacties boven aan mijn lijstje.
                      Donderdag morgen een afspraak met Cecilia gemaakt. Ik zal eerst vertellen hoe de date was, om daarna de dame te beschrijven.
                      Om iets voor 10 uur haar een sms gestuurd, waarna ik haar huisnummer kreeg. Boven aangekomen deed er een ongelooflijk mooie vrouw de deur open. Panterprint jurkje aan en lekker hoge hakken. 3 gemeende kussen op de wang en we gingen naar de slaapkamer. Daar aangekomen ging ze iet wat onwennig op het bed zitten en werd de betaling gedaan voor 1 uurtje. Ik ben even blijven staan, om haar te bekijken. Daarna ben ik naast haar gaan zitten en hebben we zeker 10 minuten achtereen gezoend, met en zonder tong. Zoenen is echt een verslaving bij haar, ze doet het met passie. Haar handen daarin tegen gaan niet op onderzoek uit, geen knoopjes losmaken tijdens het zoen werk. Ik moest zelf initiatief nemen om haar uit de kleren te doen gaan. Ze deed, nadat ik haar jurkje omhoog had gestroopt, vervolgens zelf alles al uit. Liet mij daarin tegen nog steeds in mijn kleren liggen. even later kwam ze toch met haar slanke vingers mijn hemd open knopen en ontdeed ze mij van mijn kleren. Waarna ze mij in het begin heerlijk pijpte, maar dat was 2 min en daarna was het een soort automatische piloot. Mijn lul is 20 cm in stijve stand, maar ze ging niet dieper dan mijn eikel met pijpen en knipoogde steeds naar me als ik keek hoe ze bezig was. Ook keek ze steeds op de klok, via de spiegel. Natuurlijk heb ik haar heerlijk gebeft, maar of ze vind niet dat ik het goed deed (geef dan kleine aanwijzingen denk ik dan) of ze was een robot, want echt er zat geen genot, geen passie, geen actie in. Nat werd ze niet echt, beetje maar. Na ongeveer een half uur bij haar te zijn, wilde ik haar neuken, ik was dat vozen nu wel zat, en moest haar vragen om de condooms. Waarna ze hem gelijk om deed, mij op mijn rug legde en glijmiddel op der poes smeerde (aangevend dat ze dus niet geil was) en heerlijk over mij heen zakte. Ook hier weer totaal geen passie. Bewegen deed ze nauwelijks en ik wilde wel iets meer actie, dat heb ik der gegeven, en ogenschijnlijk vond ze dat wel lekker. Waarna ik haar op der rug legde en omdat ik het meer een verplichting vond heb ik na een paar rustige stoten mijn lading geloosd. Ik ben toen op haar blijven liggen en al zoenend en strelend hebben we het afgebouwd. Waarna we zeker nog 15 min hadden. Ik vroeg haar of ze wilde masseren als ontspanning. Dat wilde ze wel, en vervolgens gaat ze een beetje mijn lijf wrijven met der handen en borsten. Niet echt masseren. Na 10 min zei ze, het is tijd, je moet weer aankleden. Nog heel even gepraat over haar en wat ik doe int dagelijks leven. Na een heerlijke tong zoen weer naar buiten.

Voor mij was het niet de 150 euro waard. Echt ik heb voor minder betere dates gehad. Natuurlijk is de dame een mooie en geile verschijning, maar dat weegt niet op tegen wat ze in bed neerzet.

Ze is echt een stille dame, er komt niet vanzelf een gesprek, niet dat dat nodig is, maar als je niets zegt, dan is het een heel stil uurtje bij haar. Alles wat ze doet gaat automatisch. Net alsof er iemand in haar oor fluistert wat ze moet doen en wanneer. Ze ziet er echt super lekker uit. Ze is slank, licht van gewicht. Tieten zijn nep, maar wel net echt, en erg zacht en lekker. Ze heeft een klitpiercing, maar die bungelt een beetje tussen der lipjes. Rookt niet. Ruikt heerlijk. Ik denk dat als je kleding wensen hebt, ze dat ook zou doen, qua schoenen heeft ze planken vol i.i.g., alleen zal je dat moeten aangeven in je telefoontje naar haar.

Verder een leuke date gehad, maar niet meer dan dat. Echt als je passionele sex wilt, moet je niet bij haar zijn. (vind ik)
                      Zeer zeker geen herhalingsgevaar....

De Wandel groeten

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Cecilia(goed)

Tijdje geleden bij Cecilia geweest. Erg lekkere dame, maar heb er een dubbel gevoel aan overgehouden. Ze stelde me erg op mijn gemak en het zoenen was erg fijn. Lekker langzaam elkaar uitkleiden, veel knuffelen, prima zoenen.
                        Haar lijf is lekker strak en haar borsten zijn om te zoenen. Ben begonnen met haar te beffen en dat beviel ons beide goed. Vervolgens ging zij mij pijpen en dat deed ze met passie. Lekker lange halen. En zoals beloofd zonder condoom.

Vervolgens gingen we over naar het intieme gedeelte. Ze deed een condoompje bij me om en kwam op me zitten. Vanaf dat moment verviel de passie een beetje en ging het over in een routine. Ondanks dat ze erg lekker strak is was haar routine erg merkbaar. Vervolgens hebben we het doggystyle gedaan en in missionaris. Hierbij bleef ze controleren of het condoom nog wel goed zat en kreunde ze plichtmatig. Na het klaarkomen stond ze gelijk op en begon zich aan te kleden. Ik kon gaan douchen. Terwijl ik voor een uur geboekt had en er slechts 40 minuten verstreken waren. Ik vraag me af of ik iets fout gedaan heb of ze gewoon niet zo lekker in haar vel zat. Hoe dan ook: niet leuk.

Ondanks dat het een ongelooflijk lekkere dame is, is er voor mij geen herhalingsgevaar. Misschien zat ze even niet zo lekker in haar vel, dat kan natuurlijk heel goed. Maar meld het in dat geval even aan me zodat ik er rekening mee kan houden en even een ontspannende massage kan geven of een luisterend oor kan bieden.
                        Zoals gezegd, het voorspel en pijpen was erg, erg, erg lekker. Maar het intieme gedeelte liet (vooral door het panische condoomtjekken en het vroegtijdige eruit schoppen) te wensen over. Sorry Cecilia, geen heralingsgevaar voor mij.

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Cecilia(goed)

Buto heeft Cecilia onlangs ook bezocht. Het is een mooi en lekker wijf. Wel ietwat passief, dat herken ik uit de vorige commentaren, maar desondanks de moeite. PZC en goed neuken, ook tussen die dikke tieten van haar. Was zeker geen half werk.

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Cecilia

Zo vorige week naar Cecilia Saint geweest. Was opzoek naar een NL dame. Die buitenlandse dames in rdam vind ik ergggg slecht van deze tijd. Communicatie is 0,0 en als ze beloven dingen te doen dan komen ze die niet na. Zo kan je beter je geld gelijk in de put gooien.

Ik heb dus voor deze lekkere milf gekozen. Opgebeld en gewoon aardig. Vroeg of ze beetje aan rollenspel doet deed zeo ok een beetje ik ben ook wat jonger en zij is de lekkere milf. Had haar nog wat vraagjes gesteld wat ze deed en wat niet. Ze doet aan pijpen zonder condoom en vroeg of ze een geile string en pantys en high heels kon aantrekken. Want geil daar erg op. En was allemaal geen probleem voor haar. Daar aangekomen in het Noorden van Rotterdam ze deed de deur open en daar stond een mooi geil wijf zeg heeeerlijk. Hoge palen aan geile kousen en geile string tieten vlogen bijna uit haar BH. Kwam daar binnen en zag gelijk de vele hoge hakken op allemaal plankjes staan ergggg geil. Dus voor de liefhebbers die van hoge hakken houden is zij echt een aanrader!!! Ik ging me lekker omkleden en zij zat een beetje stil. Dat vond ik wel jammer later kwam ze wel awt meer los. Had gevraagd ook gevraagd of ze het erg vond om 20 min te pijpen en dat was geen probleem. Ze kon lekker diep pijpen en zo kwam er veel slijm uit haar keeltje! en die geile hakken en pantys maakte het af. Ze praatte wel lekker stout en blafde haar lekker in haar keeltje. Echt een geil slette milfje is ze. Ze gaf me ook nog een geil dildo showtje. Waarna ik haar ook flinke halen mocht geven met de dildo in haar kut tegelijker tijd pijpte ze mij diep. Daarna maseerde ze lekker me ballen en me anusje zo dat ik haar hele vol kon spuiten over haar geile tieten. Was zelfs zo veel dat ze er ook van schrok. Geil sletje. Alleen wel toen ze me begon te pijpen had ik kme nog niet eens gewassen.... ze vond het blijkbaar niet erg.... ik vond het wel een oke date. Maar qua prijs wel iets te duur....

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst, Cecilia

tijdje geleden ook bij deze dame geweest. Aardige dame en gewoon ook een hele mooie nederlandse dame die je echt van deze categorie niet zo veel ziet.

Maaar, toch ook wel minpunten. Ontvangst is voor het geld gewoon matig, maar echt niet voldoende. Kleine gehuurde kamer. Zeker niet schoon. Het stonk er ook naar katten urine of zo iets.

Dame is inderdaad niet spraakzaam, doet routinematig haar ding. Geen enthousiasme. Zoent wel erg lekker en natuurlijk prachtig lijf en gezicht.

Commentaar

Celicia. Tegenvallend

Inderdaad de ruimte waarin ze ontvangt is niet fris.
                                Door haar foto's en inderdaad ook voorkomen laten verleiden.
                                Het belooft heel wat, maar 't valt heel erg tegen.
                                Wel krap van onderen, maar niet nat van nature.
                                Heel plichtmatig, weinig initiatief.
                                Grote teleurstelling.
                                Medewandelaars, bedenk je heel erg goed voor je deze stap zet.
                                De weliswaar echte foto's doen je op veel meer hopen dan je voor je geld krijgt.
                                Ik kom niet meer terug.

Commentaar

Drie jaar terug voor eerste keer naar een dame geweest, dat was deze. Na wat meer ervaring te hebben met andere dames staat deze nog steeds boven aan mijn lijst. We begonnen langzaam zoals ik dat graag wil. Was wel klok kijker maar we waren dan ook een heel uur actief. Alle andere dames die ik heb meegemaakt wilde zo snel mogelijk beginnen en zo snel mogelijk klaar zijn. Daarnaast vind ik haar ook een mooie verschijning. De kans is aanwezig dat ik haar nog eens langs kom. Oh ja, ze had piercings onder, dat vond ik maar niks. weet niet of dat nog zo is.

Commentaar

Dame is gewoon actief, haar advertentie op sexjobs is laatstelijk geüpdatet op 13 april 2016
                                    #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Klopt! Extra info:
                                      Deze dame staat bijna iedere werkdag (overdag) met haar advertentie online op Kinky.
                                      Vanaf heden alleen nog recensies. Vragen worden per direct verwijderd.
                                      Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
                                      Moderator

Commentaar

Cecilia is echt een lekker ding! Ze neemt alle tijd voor je, gaat er voor en doet het goed.

Heeft een heerlijk lichaam, voor de liefhebber een enorme verzameling high heels en doet wat ze zegt dat ze doet.

Stiekem zit de kans er wel in dat ik nog eens langs ga

Commentaar

Vorige week een afspraak gemaakt met Cecilia Saint en langs gegaan bij haar in Rotterdam. Ze ontvangt in een appartement in een rustige straat.

Keurige ontvangst door Cecilia. Op mijn verzoek had ze een leuk setje met kousen aangetrokken. Ze zag er supergeil uit.

Na het wassen op bed gedoken met Cecilia. Leuke spontane en gezellige dame. Goedlachs.

Na een heerlijke pijpsessie was ik helemaal in de stemming gebracht. Haar heerlijk gebefd. Ze vroeg me welke standjes ik wilde. Ik ben begonnen met doggy en daarna cow en als afsluiting missionaris. Ze deed geweldig mee. En super klaargekomen.

Cecilia is niet 1 van de goedkoopste maar je krijgt een prima service. Vergelijkbaar met de films die zij heeft gemaakt.

Na afscheid genomen te hebben met voldoening vertrokken.