Delft, priveontvangst, Sex smurfin ( v/h Jootje 43)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delft, priveontvangst, Sex smurfin ( v/h Jootje 43)

Ben twee jaar geleden een keer bij deze dame geweest en ik vind dat ik wel een recensie moet schrijven. Ik vind nog van teveel dames geen recensie en als ik dan op kinky aan het grasduinen ben kom ik af en toe van die dames tegen waarvan ik bijna over mijn nek ga omdat ik daar toch niet een echt fijne sexervaring heb gehad. Eigenlijk zonde van het geld dus. En je gaat naar die dames om sexueeel bevredigt te worden...en als dat minder is dan blijft je dat lang heugen. hahaha. Misschien daarom wel dat je soms geen recensie viind omdat de dame in kwestie wel een toppertje is....hahaha
    Nou dit was dus niet een toppertje! Ze noemde zich destijds jolanda...en nu jootje. Tja die dames die hun naam veranderen moet je eigenlijk al bedenkingen over hebben. Ze praat over paydates en niet alleen daarover....ik vond haar huis niet echt proper, ze praatte nogal veel. Ze had het steeds over samen knutselen. Dat zal de mannen die na mij gekomen zijn wel wat zeggen. De sex was matig, pijpen zonder, figuur was matig, beetje vet en uiterlijk gemiddeld. De prijs daarentegen was niet veel en ze kijkt niet op de klok. Ik ga er in ieder geval niet meer heen. Met dat geknutsel.
    Inloggen en uitloggen hmmmm.

Re: Delft, priveontvangst , Jootje 43(matig)

Helemaal mee eens, deze dame is niet aan te bevelen. Ze lult de oren van je hoofd (en het gaat echt nergens over). Ze is niet met de sex bezig en als het er dan toch van komt is de uitvoering ronduit bagger.
    Pijpen? Ik mag blij zijn dat ze de kleine Ramlul niet verrot heeft gekauwd, ze was echt de eerste vrouw in mijn lange loopbaan die het presteerde me pijn te doen bij het pijpen. Dat krijg je als je met je tanden een soort van kauwbewegingen maakt
    Ook het neuken was helemaal niks, ze lag als een soort van dooie op haar rug om zich heen te kijken en deed geen enkele moeite de wip aantrekkelijk te maken.
    Mijdt dit adres alstublieft, zelfs de geringe kosten zijn echt zonde van je centen.

Commentaar

Ik ben vorig jaar bij Jootje geweest. Eerst een bakkie gedaan waarbij ze inderdaad flink door kletst, maar ik moet eerlijk zeggen dat we tevoren op msn al contact hebben gehad en toen heeft ze me eerlijk gezegd dat ze een kletsmajoor is. Daarna naar de slaapkamer, ook daar kletst ze nog lekker door. De enige manier om haar stil te krijgen is haar laten pijpen. Mij heeft ze heerlijk gepijpt, geen tanden gevoeld. Ze hield het makkelijk een kwartier vol. Ik ben op haar borsten klaargekomen want slikken wil ze niet. Geneukt heb ik niet want ik hou niet van regenjasjes, te weinig gevoel. Ze heeft een erg dikke kont en dikke bovenbenen maar haar borsten zien er voor haar 43 jaren heel behoorlijk uit. Ze was schoon gedouched en had een lekker luchtje op. Ze kijkt niet op de klok, na 1 uur en 15 minuten ben ik zelf gegaan.

Commentaar

Ik was op zoek naar een andere dame in Delft en heb me daarom gemeld als lid van dit forum. Ben al eerder langer lid geweest als Sietse_Zondervan (kunt U als moderator vast wel nakijken).
        Ik zag toevallig de discussie over Jootje en omdat ik daar vorig jaar geweest ben heb ik mijn mening geschreven over haar zoals ik het ervaren heb. Als jullie dat niet willen geloven, prima, so be it. In mijn recensie formulier kon ik alleen pijpen aanklikken en dat deed ze goed, dus dan is het algemene oordeel goed. Voor uiterlijk had ik graag matig gegeven en voor het kleppen een onvoldoende maar dat lukt niet helaas. Het eindoordeel is dan ook wat te positief. Maar eerlijk is eerlijk, ze heeft me heerlijk gepijpt. Mijn pik is niet super groot en misschien had ze daarom geen moeite haar tanden er vanaf te houden.

Commentaar

Ik ben onlangs ook meerdere keren bij deze dame geweest, maar ik herken me totaal niet in bovenstaande berichten. Een vriendelijke ontvangst, geen gezeur en meteen op bed.
          Het pijpen wat zeer opwindend en langdurig. Ook het intieme gedeelte was goed.
          Niks ff vlug afmaken, wat ik regelmatig tegenkom, en snel naar buiten. Maar gewoon nog even nagenieten op bed.
          Ik had voor een half uurtje afgesproken, maar ging pas na 3 kwartier weg.

BTW: 2526 en mireille en jolanda 1969 zijn andere dames hoor!

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst , Jootje 43(voldoende)

Na telefonisch contact gereden naar delft. Ik had gevraagd of ze zwarte kousen wilde aantrekken. Daar aangekomen gebeld voor het juiste huisnummer. Ze ontvang zoals ik gevraagd had. Daarbij had ze zich zeer mooi opgemaakt.Erg leuke dame die meteen van wanten weet in bed. Ze kan heerlijk pijpen, heeft daarbij aandacht voor het hele zakie en het geheel op zijn hondjes afgemaakt.
            Daarnaast heb ze een gezonde dosis humor. Kortom deze vrouw geeft je een fijn GFE gevoel
            man die graag wil genieten van leuke vrouwen

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst , Sex smurfin ( v/h Jootje 43)(voldoende)

ik ben iemand die elke week komt na haar , al maanden lang maar 1 ding heft het hoofd heb respect en als je dat heb krijg je dit terug , die humor sluit ik me bij aan van me voor ganger ,tis maar wat je zoekt en alles draait ook om een paalde klik , de klik als je niet wil en alleen geilheid kwijt zijn zijn vrouwen achter het raam ideaal ,, geen handje geen babbel maar gewoon gelijk liggen of ze nl spreekt maakt dan niet uit

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst , Sex smurfin ( v/h Jootje 43)(goed)

Vanavond eindelijk bij Jolanda langsgegaan. Heb haar al een tijd geleden toegevoegd aan mijn MSN-lijst en we hadden al een aantal keren gechat en zelfs al een keer een afspraak gemaakt, maar die kon niet doorgaan omdat ik een klein ongelukje had gehad.

Maar goed ... toen toch eerst eens op hookers.nl gekeken om te kijken of er wat stond geschreven over deze dame en, eerlijk-is-eerlijk, als je bovenstaande teksten leest dan twijfel je toch wel even of het verstandig is om met deze dame af te spreken.

Maar omdat ik al een paar keer met Jolanda had gechat en ze heel vriendelijk klonk via de chat heb ik toch de gok gewaagd en daar heb ik geen spijt van gehad.

Ze heeft me heerlijk gepijpt, ik heb haar heerlijk kunnen beffen en zoenen was ook geen probleem. Ik heb dus een prima paydate (zoals zij dat noemt) met haar gehad. Prijs 40 Euro voor een half uurtje maar ik ben uiteindelijk wel 45 min binnen geweest en heb haar dan ook 50 euro gegeven.

Dan nog even een reactie op de kritiek hierboven:
                Ten eerste: er wordt er kritiek geleverd op haar uiterlijk: nou is het zo dat smaken verschillen en verder zal Jolanda nooit Miss Nederland worden, maar haar foto's op Kinky zijn duidelijk en laten precies zien wat je kunt verwachten. Dus als haar uiterlijk je niet aanstaat, maak dan geen afspraak. Doe je dat wel, ga niet niet achteraf zitten zeuren hier.

Ten tweede: er wordt geklaagd dat ze veel kletst. Jolanda praat inderdaad graag, maar (bij mij) niet tijdens de sex, alleen ervoor en erna. En dan is het geen vervelend geklets maar gewoon over van alles en nog wat en met de nodige humor. Ik vond het in elk geval niet vervelend, in tegendeel

Ten derde: er wordt geklaagd over haar kwaliteiten, daar waar het op pijpen aankomt. Ramlul heeft het zelfs over kauwen. ALs ik ergens een hekel aan heb is het wanneer een dame haar tanden (te veeL) gebruikt, tijdens pijpen. Daarwas bij Jolanda GEEn sprake van. Pijpen was heerlijk en lang en met voldoende afwisseling. Omdat het ZC was pijpte ze niet tot het eind maar ook dat geeft ze van tevoren duidelijk aan. Kortom ik herken de kritiek van Ramlul in elk geval niet.

Ten vierde: er wordt hierboven gesproken over een enorm dikke kont en dikke benen. Wederom, smaken verschillen, maar de foto's spreken voor zich en op kinky schrijft ze eerlijk dat ze 1.58 m is, 75 kg weegt en volslank is. En dat klopt gewoon helemaal. Wil je een slanke den, dan moet je niet met haar afspreken.

Tot slot: ik heb haar gevraagd naar het gedoe rondom "David-Delft". Jolanda beweert dat David een vaste klant is en getrouwd is en thuis niet wil inloggen op Hookers. Daarom heeft David op de pc van Jolanda een account aangemaakt en vanaf die pc een recensie (zijn eerste) geschreven. Dit kun je geloven of niet. Blijkbaar geloofd Itsme daar niets van en heeft het account van "David-Delft"geblokkeerd en Jolanda een IP-ban van 1 maand gegeven en daarnaast de regel ingesteld dat een recensist minimaal 5 berichten op hookers moet hebben geplaatst voordat zijn bericht hier wordt geplaatst. Ik kan me voorstellen dat Itsme die regel heeft ingesteld, maar als je Jolanda spreekt dan klinkt ze zeer oprecht en eerlijk gezegd, ik geloof haar verhaal.

Kortom .... bij Jolanda krijg je waar je voor betaald. Er zijn mooiere, jongere, slankere dames te vinden op Kinky. Maar of die je net zo lekker ZC pijpen voor 40 Euro/half uur en daarnaast bereid zijn zich te laten beffen en bereid zijn om met je te tongzoenen ... ik betwijfel het. In elk geval is mijn eerste ervaring met Jolanda positief.

Commentaar

Vorige week weer langs geweest. Was weer top.
                  De keer hiervoor iets extra's gegeven voor de goede service.
                  Dit keer zei ze dat ik teveel betaald had. Waar vindt je die eerlijkheid nog??

Commentaar

Ben een paar weken terug bij haar geweest. Goede ervaring gehad, kijkt niet op de klok en doet wat zij belooft! Vriendelijke dame, no-nonsens, recht door zee en vol met humor. Gunstige prijzen en voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Onlangs voor de tweede keer bij deze dame geweest en dat is weer prima bevallen. Heb me lekker laten pijpen zonder condoom en dat beviel weer prima.

Na afloop beiden nog ff op bed blijven liggen en nog ff gekletst.

Kortom, prima adres voor een lekker (half) uurtje. Dame doet wat ze beloofd en maakt na afloop absoluut geen aanstalten om je de deur uit te werken. Sterker nog, op een gegeven moment moet je gewoon zelf opstappen als je naar huis wilt :-)

Commentaar

Vandaag bij deze dame geweest.
                        Ik ben een luilak, dus lekker op mijn rug gelegen.
                        Ze pijpte me heerlijk en lang.
                        Dat is voor herhaling vatbaar.

Veel praten? Viel mee en... dat kan je zelf ook een beetje sturen.

Commentaar

Afgelopen week daar geweest. Leuke vrouw, precies zoals op de foto's. Houdt van een babbeltje maar weet waar ze mee bezig is!
                          Alles vol overgave en ik overweeg een tweede keer

Commentaar

Deze dame ook bezocht.

Het flatje waar ze woont in niet je van het, pislucht in het trappenhuis, maar haar flat en slaapkamer zijn netjes.

Ze ziet er nog prima uit voor d'r leeftijd. Ze had een leuk pakje aan met koussen.

Ze pijpt best goed en haar kutje smaakt ook lekker.

Na het voorspel overgaan op doggy, ze heeft een heerlijke grote kont, ik hou daar wel van, lekker stevig tegenaan stoten.

Tot slot heb ik over haar borsten heen gespoten.

De sex was dus prima alleen komt ze wel een beetje vaag over door haar manier van praten en wat ze zegt. Niet echt mijn type.

Geen herhalingsgevaar dus voor mij ondanks dat ze er best lekker uitziet, aardig sekst en een lage prijs heeft.

Commentaar

Het was gisteren (dinsdag) dat ik dacht, juist misschien wel om alle recensies hier, om zelf maar op onderzoek uit te gaan. Ik had er zin en en wilde met eigen ogen wel eens kennismaken met Jolanda, want zo heet ze gewoon. Het telefonisch contact was prima, Jolanda komt prettig over aan de telefoon en stelt je direct op je gemak. En in mijn geval is dat nodig, want een bezoek aan 'dames' is voor mijn altijd nog erg spannend. Anyways, afgesproken en netjes op tijd aangekomen. Jolanda is geen verrassing. Zoals op de foto's te zien is, zie: http://www.kinky.nl/Advertentie_ontv...1459&show=home zo is ze ook gewoon. Geen fotomodel, en dat had ik ook niet verwacht, maar zeker niet onaantrekkelijk. Ontvangst in een nette en best grote kamer met kaarsjes en een groot bed. Ze blijft steeds aardig en vriendelijk. Ik heb mij niet eerder zo op mijn gemak gevoeld. Praten doet ze graag en ik heb daar geen last van gehad, sterker nog, je kunt enorm met haar lachen. Het pijpwerk doe ze hardstikke goed, misschien dat ze daarom haar naam zo kiest. Ben niet toegekomen aan neuken, maar dat had meer te maken met mij dan met haar. Zoenen goed, beffen lekker. Jolanda is gewoon een leuk ding. Lekker ontspannen. Kom er met weinig verwachting en je gaat verbazingwekkend weg. Ze is spontaan en vriendelijk. Een ervaring die voor mij zeker een vervolg krijgt.

Commentaar

Vrijdagochtend lekker laten pijpen. Pijpen gebeurt stoïcijns, dame is ontvankelijk voor kritiek, past zich aan. Super werd het niet, maar voor 25 euro echt prima. Praat inderdaad veel, vind ik wel fijn, ik praat zelf weinig.

Mijn eindconclusie: ik maak er niet te veel woorden aan vuil, want het stelde weinig voor en ik stond zo weer buiten. Was voldaan, nauwelijks geld kwijt en toch in de buurt. Kwaliteit? Erg matig. Prijs-kwaliteit? Dikke prima.

Commentaar

Erik-Jan, het smoesje "dat heeft iemand anders geschreven op mijn PC omdat hij thuis niet kan inloggen op Hookers" wordt iets te vaak gebruikt, ook bij andere DVP's. Ik kan me de permanente ban dus wel heel goed voorstellen, zelfs al zou het wel een klant zijn dan is het nog niet erg handig van de dame om haar PC daarvoor te laten gebruiken.
                                  Overigens geloof ik dat verhaal dus niet, ik kende haar al via een normale datingsite, heb ook met haar afgesproken en enige tijd contact gehad. Ik kwam er pas later achter dat ze als DVP werkt en ik kan je vertellen dat het gebrekkige Nederlands van de reactie van David-Delft precies het taalgebruik is wat ze ook in haar mails en op msn gebruikt. Wel heel toevallig dat een klant dezelfde "tikfouten" maakt als zij. Volgens mij is dat niet sexueel overdraagbaar;-).

Commentaar

Ben gister ook bij deze dame geweest en is me goed bevallen.Dame is in de goede zin van het woord prettig gestoord en kan idd lekker babbelen Bij binnenkomst word een drankje aangeboden en ze stelt je op je gemak.De sex was gewoon goed en tijdens het pijpen worden je ballen niet vergeten Van beffen kan ze genieten en het neuken was goed in haar strakke doosje.
                                    Het enige minpuntje vind ik dat ze teveel glijmiddel gebruikt.

Greetz mima

Commentaar

Delft, priveontvangst , pijpsletje44/[jootje44] (uitstekend)

Ik ben vanmiddag bij Jootje op bezoek geweest in Delft.
                                      Het adres was makkelijk te vinden en er is genoeg (gratis) parkeergelegenheid.

Do's en don'ts toegelicht en de financiële afwikkeling gedaan. Snel mijn beste vriend gewassen, terug op de kamer lag Jootje op bed en nodigde me uit bij haar te komen liggen. Het begon met zoenen wat zij met volle overgave deed.
                                      Pijpen (zc) was zacht, diep en vooral vochtig. Toen mijn beste vriend op oorloogsterkte was vroeg ik haar om boven op me plaats te nemen en bereed me lekker. Verder in doggy daarna in missionaris - mezelf lekker bezig gezien in de spiegel naast haar bed - afgemaakt. Madam heeft een nauwe poes waar mijn jongeheer met wat moeite in ging (ik ben niet eens zwaar geschapen).

Ik heb voor half uurtje afgesproken maar ben 50 minuten binnen gebleven. Na de daad kreeg ik een drankje en hebben wij zitten kletsen over alles en nog wat. Zij bleek een goede gesprekspartner te zijn moet ik zeggen. Zij ziet er goed uit voor haar leeftijd, ruikt lekker, is vriendelijk en komt haar afspraken na. Jammer dat zij zo ver woont anders bezocht ik haar regelmatig.
                                      Grote aanrader voor een redelijke prijs.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...4/default.aspx

Commentaar

Afgelopen week bij Jolanda geweest, deze dame ontvangt in een nette woonwijk met faltgebouwen in Delft.
                                        Na mijn financieele verplichtingen gedaan te hebben, zijn we naar de slaapkamer verhuisd.
                                        Jolanda heeft mij op een heerlijke mannier verwend mat fantasisch pijpwerk, heerlijk zoenen en heb haar
                                        heerlijk genomen.

Ik ga haar zeker weer snel bezoeken.

Commentaar

Tijdje geleden ook langsgeweest bij Jolanda, met name de prijs sprak mij aan.
                                          Ze deed de deur open in een van de setjes die in haar advertentie te zien (op mijn verzoek ;p).
                                          Ze praat inderdaad graag, soms iets teveel of iets te direct maar dit word ruimschoots goed gemaakt tijdens de daad. Ze pijpt goed (zc), soms iets te zachtjes maar ze staat open voor kritiek en past zich hier ook op aan, prima dus. Neuken was goed, alleen iets teveel glijmiddel gebruikt.