Den Haag, priveontvangst, Stella (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, priveontvangst, Stella (Rus)

Hallo,ik heb nog niks over haar gelezen hier,stella ontvangt thuis bij een vriendin in denhaag rustig gelegen flat,ze is van rusland praat nederlands met accent,voor 1 uurtje gekozen,ze doet alles heel lekker rustig heeft een perfekt figuur en is zeer geil,als ze pijpt kom je al bijna klaar,wat kan die pijpen nog nooit eerder zo een pijpster meegemaakt,daarna allerlei standjes gedaan en later weer klaargepijpt,een perfekt uurtje voor herhaling vatbaar,op kinky adverteert ze.

http://www.kinky.nl/Advertentie_denh...9812&show=home
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 01-02-16, 02:49. Reden: Link toegevoegd

Re: Den Haag, priveontvangst , Stella (Rus) (uitstekend)

Onlangs bij deze dame langs geweest. Het is een uiterst aantrekkelijke dame met een lekkere zacht b cup, lief en ontzettend vriendelijk. Eerst een beetje knuffelen en daarna lekker pijpen waarbij de ballen ook niet vergeten worden. Ze heeft een lekker poesje (kaal) met een paar lekkere lippen. Neuken was niet heel bijzonder maar gewoon goed.

Commentaar

Re: Den Haag, priveontvangst , Stella (Rus) (uitstekend)

Vorige maand ben ik bij deze nederlands sprekende dame geweest.
      Zij staat je vriendelijk te woord door de telefoon.
      Je kan je opfrissen voor en na de date.

Met zoenen draait ze haar hoofd weg(ik had mijn tanden gepoetst, en in mijn gezicht niet behaard).
      Vingeren stelt zij niet op prijs, een hygienisch punt van haar kant. Ik had alles gewassen.
      Pijpen doet ze lekker, niet bijzonder vind ik.
      In het begin doet ze wild overkomen. Springen, teasen; geleidelijk zakt dit weg.
      Ik mij wel vermaakt. Zij heeft een lekker lichaam.
      Maar met de + en de - opgeteld. Is mooi zo voor één keer.
      Laatst gewijzigd door itsme; 24-02-11, 13:29. Reden: link eruit, werkte niet

Commentaar

Re: Den Haag, priveontvangst , Stella (Rus)(goed)

Ik ben er een paar keer geweest, en kijk uit naar de volgende keer. Het pijpen doet ze echt heerlijk. Tongzoenen doet Stella niet, dus als je daarvoor gaat kan het tegenvallen. Verder is Stella een mooie blonde vrouw die er zelf ook van geniet. Ik vind ook dat ze er veel jonger uitziet dan ca. 40, ik vind meer richting 30 jaar.

Commentaar

Vandaag ben ik bij Stella langs geweest.Mooie verzorgde dame,met lekker slanke lichaam.Frans doet zij heerlijk.Ik wil niet weg gaan,maar niet genoeg geld bij me.Seks was goed,verschillende standjes uitgeprobeerd.Alles was uitstekend.

Commentaar

Stella is een erg vriendelijke en aantrekkelijke vrouw die honderduit praat over geplande vakanties, koetjes en kalfjes; je voelt je snel thuis bij haar. Ondanks een flauwe opmerking in het begin dat ze bij klaarkomen in gezicht een allergische reactie zou krijgen, wendde ze haar hoofd niet af toen ik klaarkwam en bleef ze me op het eind zelfs lekker strak aankijken. Geen GFE, dus ik weet niet of ik nog een keer terugga. Ik heb overigens niets gemerkt van haar bijzondere pijp en/of deepthroatkunsten. Het was okee, maar niet bijzonder.
            Laatst gewijzigd door spuit1111; 27-09-11, 18:06. Reden: Aanvulling

Commentaar

Zo weer eens geweest ze ontvangt in bezuidenhout nu,geweldig was het weer ga zeker vaker.
              ze ontvangt ook paren of als stel een man of vrouw,dus een lekker triotje ga ik zeker volgende keer voor.

Commentaar

Dame komt haar afspraken goed na. Haar specialiteit is zeker weten pijpen. Dit hebben de schrijvers hierboven ook al (gedeeltelijk) aangehaald.
                Liefhebbers van zoenen zullen hier minder aan hun trekken (of juist wel....LOL) komen. Kusjes geven geen probleem maar intens zoenen niet.

Dame houdt ervan om veel te vertellen. Ze is zeer zeker geen klokkijkster maar haar verbaal vermogen weegt maar nauwelijks op tegen haar souplesse v.w.b. de tijd. Dit moet je dus wel in de gaten houden of in goede banen leiden.

Dame had ook een keer bezoek in huis. Dit vond ik niet fijn.

Commentaar

Ik ben pas bij haar geweest, pijpen neuken verschillende standjes is prima uitstekend, mooi lijf en borsten ontvangt nog steeds vlakbij de bezuidenhoutseweg.

Commentaar

ze was het bezoek meer dan waard. leuke , van oorsprong Russische dame die er beter en jonger uitziet dan op de foto's. ook schat ik haar jonger dan de leeftijd die zij aangeeft van 42. allemaal positief dus. gezellig lekker. pijpen rustig, beffen en vingeren super, neuken in 3 standjes, alles lekker

tongzoenen heel voorzichtig.

toch een minpuntje.... tijdens ons voorgesprek belde er iemand en ze nam op en dit was ook weer het geval toen we nog even gezellig aan het napraten waren
                    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 23-08-18, 18:33.

Commentaar

Deze dame kan pijpen als de beste. Het lukte haar om me klaar te pijpen in 90 seconden. Dat is niemand ooit gelukt. Mocht gelukkig nog wel een 2e ronde om ook te neuken binnen dat half uur dat ik geboekt had. Prima date gehad. Zeker een 9 op de schaal van 10!!

Commentaar

Aan het werk...
                      X