Delft, priveontvangst, Jacklin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delft, priveontvangst, Jacklin

omdat ik voor mijn werk in de buurt van delft was en Jacklin al vaker op kinky had gezien, besloot ik maar bij haar langs te gaan. Het adres was mbv tomtom makkelijk te vinden. Ze ontvangt in een klein kamertje in een flat. Afgesproken: 150 euro voor pijpen zonder/en spuiten in mondje, verder neuken, beffen, anaal/vaginaal vingeren en zoenen.
    Leuke meid. Het was erg geil en het hele programma werd afgewerkt. Wat erg geil was, toen ik in standje 69, 1 vinger in haar kutje en 1 vinger in haar kontje had.
    Uiteindelijk in haar mond/gezicht gespoten.
    Als ik in de buurt ben ga ik zeker nog een keer bij haar terug komen.

http://www.kinky.nl/Advertentie_06_1...5472&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 05-11-10, 10:00. Reden: link kinky

Re: Delft, priveontvangst , Jacklin (uitstekend)

Vorige week op bezoek geweest bij Jacklin. Is een lieve meid van ongeveer 26 die er goed uitziet, mooi licht kleurtje, slank gebouwd met kleine maar aantrekkelijke borsten. Zij heeft Surinaams Nederlandse roots. Ontvangt niet heel veel. De flat in Delft waar zij ontvangt is wel rommelig, met een klein kamertje plus bed waar de actie plaats moet vinden. Even gewassen in aangrenzende (rommelige) badkamer. Even leuk gepraat om kennis te maken, besproken wat ik wilde. Jacklin is heel meegaand maar wil niet echt tongzoenen. Jammer wel. Vindt het wel lekker als haar borsten worden verwend en haar kutje wordt gelikt en gevingerd . Wordt daar ook een beetje nat van zonder klaar te komen. Verder niet intiem geweest, misschien volgende keer. 1 uur was 125 euri, ze kijkt niet op de klok.
    Overall waardering: ruim voldoende - goed

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst , Jacklin

Korte recensie want het kan toch beter!

Volgens mij was mevrouw onder invloed.
      Terwijl ik naar het kleine kamertje werd geleid, niet de wc maar deze was niet veel groter, ging ze zelf nog even een plas doen. Nou ja de druppels hingen er nog aan zeg maar. Beter er voor dan terwijl ik lig te beffen natuurlijk maar daar hou ik niet van.
      Al met al geen aanrader

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst, Jacklin

Ik ben 2 keer bij haar geweest. Met condoom gaat het redelijk af, haar pijpvaardigheden met condoom zijn redelijk slecht. Neuken en bovenop gaan doet ze gewoon goed. Zoenen is bijna of niet aan orde. Ze werkt op een piepklein bedje wat kraakt en doorzakt. Je kan ook voor een vluggertje langs voor 50 euro maar dan mag je maar een keer klaarkomen. De hakken van haar staan haar heel goed en ze houdt ze continu aan!

Commentaar

Aan het werk...
        X