Delft, Priveontvangst, Margreet69 (v/h Joke69,Jolanda69)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delft, Priveontvangst, Margreet69 (v/h Joke69,Jolanda69)

hanna in Alphen aan den Rijn.....ziet er niet uit rond, dik, 160cm.....geen aanrader.......kwakje eruit gelijk een zakdoekje en eruit.....tja wat wil je ook voor dat geld....nooit meer.......foto lijkt niet op haar.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Zo_b...1936&show=home
    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 09-08-11, 11:44. Reden: Link kinky / naam aangepast

Re: Alphen aan den Rijn, Priveontvangst , Hanna/Cisca/Mireille/Zonnebloem

Als liefhebber van vrouwen waar wat meer vlees aan zit dan de gemiddelde deze meid meerdere keren gebeld om een afspraak te maken. Na vele keren bellen eindelijk een keer te pakken gekregen.

Bij haar aangekomen deed een klein dik vrouwtje met een ontzettende dikke kont open. half uurtje was €50,- en een uurtje €100,-, beiden all-in. Voor €10,- extra mag je alles zonder. Gekozen voor een uurtje met het extraatje.

Eerst lekker met haar tieten gespeeld en daarna met die lekkere geile dikke kont van haar. Vervolgens heeft ze mij lekker gepijpt totdat hij op volle sterkte was. Daarna lekker op haar gekropen en mijn harde paal in haar kutje gedouwd. Na een tijdje in deze positie gewerkt te hebben haar op haar knieen met haar ferme kont in de lucht haar lekker anaal gevingerd, eerst 1 en daarna 2 vingers erin gestopt. Vervolgens met behulp van een beetje glijmiddel mijn stampert erin gestopt en in deze positie lekker verder gegaan. Uiteindelijk is zij bovenop mij gaan zitten en heeft mij vervolgens heerlijk bereden. Vlak voor het klaarkomen mijn lul uit haar getrokken en heerlijk klaargekomen.

Al met al een heerlijk uurtje gehad voor niet zo veel geld, gezien de mogelijkheden. Ik ben wel van plan om nog een keer naar haar terug te gaan en haar een uitgebreidere anale onderzoek te geven.

Het was Raak

Commentaar

Onlangs deze dame in een geile bui weer eens bezocht. Had mij er al helemaal verheugd om haar heerlijk in die dikke reet van haar te neuken. Bij aankomst gelijk door naar de slaapkamer, betaald, uitgekleed en op bed gaan liggen. Doelgericht ging ik gelijk op die heerlijke kont van haar af en stopte er een vinger in. Tot mij verbazing kneep zij die gelijk dicht nadat mijn vinger erin zat. Dit beloofde niet veel goeds. Maar ja, misschien moest ze nog even opwarmen dus vingerde ik haar kontje eerst zacht. Na een tijdje wou ik het toch iest steviger en begon ik haar harder en dieper te vingeren. Meteen gebaarde zij mij al dat ik het rustiger aan moest doen omdat ze door de klant voor mij al te hard en diep anaal genomen was (en bedankt, maar neem het je niet kwalijk). Voor mij was de anala pret er wel een beetje af, geen rampestampen voor mij dus. Ik heb haar mij maar lekker laten klaarpijpen en het afgemaakt door in haar mondje te spuiten.

Commentaar

Deze dame noemt zich nu jolanda1969 www.schatjes.net
        Komt haar afspraken niet na
        Ben twee keer bij haar flat geweest zonder resultaat

Commentaar

Re: Alphen aan den Rijn, Priveontvangst , Hanna/Cisca/Mireille/Zonnebloem (matig)

Hmmm,

de keren dat ik met deze dame heb afgesproken is zij altijd haar afspraak nagekomen. Maar misschien scheelt het dat ik in de buurt woon en altijd voor dezelfde dag nog afspreek. Ben wel van plan om nog een keer met haar af te spreken aangezien er nog een aantal sexuele handelingen ijn die ik nog met haar wil verrichten zoals fisten en mijn kontgat laten rimmen en natuurlijk omdat ik haar kontgat lekker rubberloos wil neuken waarbij ik in haar kont wil klaarkomen. Mocht de daad verricht zijn breng ik hier uiteraard verslag van.

Commentaar

Re: Alphen a/d Rijn, Priveontvangst , Jolanda69 (matig)

Jolanda ontvangt sinds begin dit jaar in Delft.

Vanmorgen eens langsgeweest. Ze is echt mollig, en daar hou ik wel van. Pijpen zonder tot het einde is geen enkel probleem.

Anaal is ook inclusief voor een heel schappelijk prijsje. Ook neuken en anaal zonder condoom is mogelijk, maar dat hoeft niet voor mij.

Ze wilde helaas niet op mijn pik komen zitten omdat ze door haar vorige klant te hard genoemen zou zijn.

Ze is absoluut niet knap, maar voor die prijs zeker de moeite waard.
            Laatst gewijzigd door itsme; 11-02-10, 14:06. Reden: locatie aangepast

Commentaar

Re: Delft, Priveontvangst , Jolanda69 (matig/ slecht')

Tja, wat is voldoende.
              Ik ben recentelijk ook geweest:
              bij binnenkomst telefoon aan d'r oor. Nog maar net uitgekleed, telefoon (en opnemen). Net even bezig met sfeertje opbouwen, telefoon en opnemen. "Nee ik ben nu even bezig, maar kom over een half uurtje" (terwijl ik net voor een uur heb afgerekend). Vervolgens even snel een likje over mijn .. en hup d'r in. Ondertussen weer telefoon, nu nam ze even niet op.

Lekkere tieten ja, veel kont en ja het moch zonder, maar ja russische roulette is ook maar beperkt gevaarlijk...
              Over het pijpen: ik heb een week rondgelopen met een kras op mijn eikel (tanden?).

Voor de anderen: als je houd van snel spuiten al dan niet anaal, je gaat je gang maar. Ik kom er nooit meer.

Sorry Jolanda, ik kan er niet meer van maken....
              Laatst gewijzigd door HappyJo; 17-02-10, 12:06. Reden: niet eens met 'voldoende

Commentaar

Re: Delft, Priveontvangst , Margreet,Joke69 (v/h Jolanda69,Mireille) (goed)

Ben maandag bij haar geweest, heb afspraak gemaakt via telefoon, ging prima.
                margreet ontvangt en Delft-zuid is goed en makkelijk bereikbaar(voldoende parkeergelegenheid.
                Aangebeld, en deed meteen open, ik wist haar adres al van een keer daarvoor, anders kreeg je die op als je met nummerweergave afspraak maakt.
                margreet stond voormij sexy gekleed achter de deur die ze voor mij direct open deed.
                Lange nylons, high heels en een gewaagd sexy doorkijk hempje erboven.
                Ik kon meteen haar vlinke borsten met harde tepels bewonderen.
                Samen naar de keuken gegaan voor een bakkie en een gezellig praatje (er was meteen een geweldige klik).
                Ik had voor haar een stel hoge over knees meegenomen en hebben die samen gepast.
                Op het bed beland ,waar de cd al klaar lagen, zijn we hevig gaan tongzoenen.
                Ze doet dit vol passie en het is heerlijk........samen hebben we elkaar opgegeild........ zij aan mn pik( die al snel in volle lengte rechtop stond) en ik aan haar heel gevoelige stijve tepels en heerlijke borsten en super natte kut.
                Echt je vingers kan je er bij aflikken wat is ze nat en geil.
                Daarna al heftig tongend is ze bovenop mijn stijve leuter gaan zitten met haar natte pruim.
                Heftig glijden over mijn pik tussen haar schaamlippen en soms er ff in ben ik lekker klaar gekomen.
                Hopelijk mag ik snel nog een keer komen want dan is het feest compleet en gaan we verschillende standjes uitproberen...........ohhhhh krijg nu al een stijve schat.

zeker een aanrader als je van een iets stevige vrouw houdt die zich aan je over geeft als er een goede sfeer aanwezig is.

voor herhaling vatbaar, dat is zeker kussssssssssss

Commentaar

Re: Delft, Priveontvangst , Joke69 (v/h Jolanda69)(voldoende)

ben ook eenmaal bij haar geweest
                  maar vond het ook waardeloos
                  dus vraag me af hoe het komt dat leren laarzen zo positief is
                  riekt een beetje naar............................

Commentaar

Re: Delft, Priveontvangst , Margreet69 (v/h Joke69,Jolanda69)(voldoende)

ik ben woensdag middag geweest,zeeeeeeeeeeeeeeeer slecht,je kom binnen en door naar de slaapkamer,uitkleden en op bed schoon maken met een nat doekje voor een uur betaald en ben na 20 min weer weg gegaan ,ze begin gelijk te trekken ondanks dat ik zei dat ze moest stoppen ,antwoord van haar ik vindt het geil als je spuit alles wat in de advententie staat kom ze niet na ,nog nooit zo iets mee gemaakt ,deze dame wil snel geld verdienen en steeds onder een andere naam ,ik wil hier mee andere gasten waarschuwen gaat er niet heen .

Commentaar

Margreet is volgens mij iemand anders dan Joke69, volgens mij kun je ze zelfs samen inhuren. Op sexjobs staat ze als Mireille uit Delft.

ik ben er inmiddels één keer geweest en ik vond het prima. Héél af en toe bezoek ik een vrouw, just voor de fun (who doesn't). Ik heb al een keer een hele mooie meid gehad, maar die praatte Duits, was echt superongeinteresseerd en zat de hele tijd tussendoor zelfs nog te twitteren, ik heb een keer een vrouw gehad die zo stoned was als een garnaal, ook niet prettig, ik heb er wel eens eentje gehad die me aanmoedigde en coachte alsof ik een voetbalwedstrijd aan het doen was.

Ik had de eerste keer afgesproken bij haar, was mooi op tijd, moest even zoeken naar de flat. Je kunt voor €30 een pijpbeurt afspreken en was best nog nerveus. Ze was vriendelijk en hoewel niet zo lang of slank niet onaantrekkelijk. Wat ik wel leuk vind is dat ze eruit ziet als een normale vrouw, zoals ik er veel ken: alleen die knopen m'n broek niet open en zuigen dan niet aan m'n pik.
                      Ze varieerde heerlijk tussen pijpen en trekken en ik vond het echt super om in haar mond klaar te komen! Ik ga ze zeker nog we eens meer bezoeken, maar dan voor een half uurtje of langer.

Commentaar

Mooi, het is nu afgelopen met het gedonder. Iedereen kan hier z'n recensie plaatsten zij het negatief of positief.
                        Bij vermoedens van spam, fake recensies kun je dit bij Itsme of mij kwijt via de im.
                        Wij nemen uiteindelijk de beslissing wat online blijft en wat niet.
                        Kritiek op andere leden is hier natuurlijk uit den boze, we laten iedereen in z'n waarde zowel de dame als het lid wat hier verslag uitbrengt.

De dame in kwestie heeft nu een ban vanwege het constant reageren in eigen topic.

Arturo.
                        La Espada De Bolivar Por America Latina!
                        Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

En kleine stevige dame maar vind haar erg lekker in bed. Ze doet wat ze belooft en is in voor alles wat jij vraagt of wat ze zelf bedenkt. De eerste keer toen ik binnen stapte dacht ik waar ben ik aan begonnen maar heb zeker geen spijt gehad en komt toch nog steeds bij haar. En welke naam ze ook gebruikt haar sex is erg goed. En heb geen probleem gehda toen ik vroeg rustigger aan te doen ivm snel komen. Dan zij ze laat komen en kom gewoon nog een keer of ze ging me anders verwennen. Ik vind haar super.

Commentaar

Geen herhalingsgevaar, maar als je van een snelle wip houdt........ Heerlijk haar anaal doorgepaald. Dat uitzicht op die lekker kont is bijzonder geil. Het maken van de afspraak is gewoon snelheid. Ik heb het idee dat ze geil is en dan gepakt wil worden. Dus niet lang vooruit plannen e.d. Daarnaast is het niet de slimste, ik denk dat ze gewoon heel vergeetachtig is. Condooms lagen klaar, maar is niet over gesproken. Kon gewoon m'n gang gaan. Voor mij zijn de wisselende ervaringen wel verklaarbaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door witte07
                              heeft er iemand een link van haar van een site waar ik haar kan vinden bedankt
                              Het zou prettig zijn, vooral voor de moderators, als men eerst eens keek voor er dit soort vragen worden gesteld. De linkjes van de dames of andere contactinfo worden door de moderators altijd bij voorkeur in het eerste bericht van een topic geplaatst zoal ook hier weer.

Dus niet alleen voor witte07, maar ook voor alle andere leden die constant dit soort vragen stellen zonder de moeite te nemen even elders in het topic te kijken : als er een werkende link is vind je hem in 99% van alle gevallen in de 1e berichten.

Greetz, Itsme !!
                              Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rob10
                                Maar voor die info moet je wel betalen, terwijl hookers drijft op onze recensies.
                                En dit bedoel ik dus met niet lezen, de link die crazyMF geeft is dezelfde die in bericht #1 van dit topic staat. Ik kan me niet herinneren naar bv. de DVP gids te hebben verwezen. De links die we in de topics plaatsen zijn in 99,9% van de gevallen van Kinky, Sexjobs, Speurders enz.

Maar goed, hopelijk is het nu duidelijk en vanaf hier weer einde discussie en recensies.

Greetz, Itsme !!
                                Laatst gewijzigd door itsme; 09-10-11, 15:02. Reden: toevoeging

Commentaar

Had dinsdag de 15e om 10 uur mijn 4e date met Rachel (Leiden) moeten hebben, maar stond na een reistijd van 60 min.(incl.15min.stil in de file) voor een dichte deur.
                                  De telefoon stond uit.
                                  Had gelukkig Raak's oude nummer ook nog, en hoorde dat ze vanwege zwaarwegende familmieomstandigheden
                                  echt niet kon. Ze was het door de begrijpelijke spanning totaal vergeten door te geven.

Op de terugweg op het laatste nippertje besloten bij Delft Zuid af te slaan, voor Margreet....

Kende de (vaak slechte) recensies, maar het was me al opgevallen dat de latere veel positiever waren.
                                  Via IM's van 2 forumleden vorige maand al begrepen dat ze niet echt aan te raden was, maar dat
                                  ze voor een snelle & goedkope date best een redelijke keus zou kunnen zijn.
                                  Beide gaven het advies om haar gewoon maar eens te proberen.

Ze klonk prettig aan de telefoon, en ik kon na 30 min. terecht.
                                  Moest even zoeken, want de Tomtom lag natuurlijk thuis.

Ze bleek in een goede bui te zijn, en goedlachs. Leek me zelfs jonger dan ook de foto van Kinky.
                                  Ze zei 46 te zijn, want zeker geloofwaardig is.

Ze had de kritiek blijkbaar ter harte genomen, want het rook er fris, en het zag er schoon uit Ook geen huisdieren gezien en/of geroken.

Zij zelf kwam ook fris & fruitig over, met een gezellige babbel.
                                  Had geen kledingwensen doorgegeven , maar ze droeg een toevallig een (zwart) rokje, wat ik graag zie.
                                  Verder als topje een paars onderjurkje, en maar geen slipje.
                                  Was mollig, met een fijne zachte huid, maar had geen enorme dijen of zo.

Was van plan om alleen een pijpdate te nemen, voor maar 25,-(!!), maar besloot tot een vluggertje voor 30,-.
                                  Ze deed het best aardig, en had er in ieder geval zin in.
                                  Wat gezoend, gestreeld en laten pijpen ZC.
                                  Het duurde toch nog iets van 20 minuten, en ze gaf niet de indruk dat ze steeds op de klok zat te kijken of zo.

Kan haar wat prijs-kwaliteitsverhouding betreft een heel hoog cijfer geven,
                                  waardoor ze op dat punt zeker net zo hoog als Rachel scoort.

Het werd dus typisch zo'n dag waarin gold: "als je iets heel graag wilt, komt er vast iets tussen"
                                  en "als je er weinig van verwacht, valt het reuze mee".

Commentaar

Ook al een paar keer geweest bij deze lieve dame is een mooie volslanke dame met een lekkere volle kont.
                                    Ik heb elke keer een erg relaxed en fijne sex gehad er mag veel bij haar.
                                    Slaap kamer is kort geleden helemaal vernieuwd ziet er nu een stuk netter uit
                                    Komt haar afspraken met mij goed na en kan altijd op korte termijn mij ziet ze zeker nog vaker

Commentaar

Maandag via msn afspraak gemaakt met margreet.
                                      Ze ontving me in een uitstekende sexy stemming gekleed in nachthemd en sexy netkousen.
                                      Lekker bakkie koffie gekregen en samen bijgekletst het is een vrolijke spontane meid zeer geintresseeerd.
                                      Daarna naar haar mooie slaapkamer gewandeld en heftig tongend op bed beland.
                                      margreet kan heel lekker tongen en vindt dat zelf ook lekker dat merk je aan haar tepels diie dan heerlijk stijf gaan staan.Haar hele lichaam komt in vuur en vlam al zoenend en likkend aan haar borsten .
                                      Margreet heeft haar grote vibrator aangezet en mij en haar natte kutje lekker gemasseert. Oh wat was ze geil en nat.
                                      We kwamen samen heerlijk tegelijk klaar en ik heb haar voorzien van een laag sperm.
                                      Oh wat kan Margreet je lekker verwennen. Ik ga snel weer naar haar toe om samen een heerlijk hoogtepunt te bereiken.
                                      Hoop haar volgende keer heerlijk in haar warme kutje te verwennen.
                                      Bedankt schat......... tot gauw Kussssssssssss

Commentaar

Om dit topic objectief te houden voeren we hier nu ook de regel in van minimaal vijf recensies bij andere dames voor je hier kunt reageren.

Greetz, Itsme !!

Commentaar

Delft Magreet

Adverteert op kinky, vraagt 40 euro beloofd alles, maar doet niets, is zonder interesse alleen geld aan het ophalen, kom gewoon 10 minuten te laat dan laat ze je niet meer binnen, en bespaar je die ellende