Delft, Priveontvangst, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delft, Priveontvangst, Anita

Op Kinky kwam ik Anita tegen voor een redelijke prijs en een afspraak gemaakt.
    Een heel aardige vrouw en ontzettend geil. Ze is heel gevoelig aan haar tepels en vind alles lekker om te doen. Ze kwam zelf een aantal keren spuitend klaar.
    Ze heeft een stevig postuur, maar voor de sex kun je er zeker naar toe.

Rkkr.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Anit...6990&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 31-08-09, 07:16. Reden: link kinky

Re: Delft, Priveontvangst , Anita

tijdje terug een bezoek gebracht, dame blijft klaarkomen en het lijkt alsof ze ligt de pissen. Dit is echter zeker niet het geval. De vloeistof is namelijk kleurloos en smaakt heerlijk. Je kan haar zeer hard neuken en vingeren. Als ze eenmaal los is blijft ze gaan. Geen klokkijker. Zolang jij zin hebt gaat zij wel door. Veel plezier.

Commentaar

Re: Delft, Priveontvangst , Anita (goed)

Anita is en blijft een beest in bed
      Direct na ontvangst is het feest na een bakkie koffie wordt er door Anita gelijk begonnen met het verwennen van mijn jaapie. De koffie wordt koud en Ania wordt heet. Al gauw wordt het feest op bed voortgezet.Het liefst heeft Anita je komplete hand in haar heerlijke kut. Klaar komen en spuiten kan ze als de beste.
      Als je je best doe kom ze spuitend klaar. Een heerlijke ervaring. Ik kan alleen maar zeggen een dame die er zelf plezier in heeft. Gezien prijs kan je eigenlijk niet beter terecht als je geen probleem heb met een wat oudere volslanke dame.

Commentaar

Hallo medewandelaars,

net tijdens de hittegolf begon grote peter het ook weer heet te krijgen, dud even langsgewipt bij Anita, een al iets rijpere, volle vrouw. Geen schoonheid en het was een beetje rommelig op haar kamertje, maar dat is dan ook het enige negatieve. Er werd een lekker bakkie gemaakt en Anita kwam lekker voor te staan en begon te tongen, alsof ze in jaren geen pik meer had gehad. Dus ik ook maar even voelen overal en haar kale kutje was al nat. Gauw uitgekleed en verder op het bed een hele tijd liggen geilen met elkaar, waarbij Anta maar blijft klaarkomen als je de goede plekjes weet te raken. En heren, dat is echt klaarkomen; het spuit eruit. Nadat Anita een stuk of zeven acht keer was gekomen begon ik wel een beetje moe te worden (het was erg heet en zweterig) en ik wilde nu ook wel even neuken. Nou dat was geen probleem en je kunt Anita lekker stevig neuken, waarbij ze zelf gewoon verder gaat met komen. Wat mij betreft een aanradertje!

Commentaar

Bij Anita langsgeweest.
          Heerlijk, ze is niet meer de jongste, maar heerlijk vrolijk en zo gek als een deur. Vaak kom je van die chagarijen of kletskouzen tegen. Niet bij anita dus.

Lekker bakkie koffie erbij, ondertussen kon ze niet van m'n paal afblijven. Na wat zoenen belanden we al snel op haar bed. Hier geniet ze er echt van, wanneer je de juiste plekjes weet te vinden is ze niet meer te stoppen.
          Ook mijn jongeheer kreeg een goede beurt.
          Nog wat nagenietend aan de koffie, was ze weer aan de slag gegaan met m'n jongeheer die dat zeker kon waarderen.

Waardering: Uitstekend

Commentaar

Recentelijk Anita bezocht, eerst kennis gemaakt via de chat en toen de stoute schoenen aangetrokken. Spontane meid die keurig haar afspraken nakomt, vriendelijk en stelt je al snel op je gemak.

op mijn verzoek had zij een spannend pakje aangetrokken, werd ontvangen, direct een lekkere natte tongzoen en naar boven. het welbekende kopje koffie ontvangen en tussendoor heerlijk lekker zoenen en elkaar strelen. Bij het aanraken van haar borsten begon zij echt te kreunen, langzaam kleertjes uit en haar kale ... betasten, weer kreunen.

Naar bed gegaan, zoenen en strelen, met 2 vingers bij haar naar binnen en flink aan haar tepels gezogen hetgeen zij erg lekker vond. Op gegeven moment begon zij mij heerlijk te pijpen, helaas liet mijn conditie mij in de steek en al snel kwam ik klaar. lekker na gepraat, zij wilde graag verder alleen was ik moe en vetrok voldaan na 45 min.

kortom een lekkere meid, spontaan, humor, geil,

ga zeker nog een keer terug

Commentaar

Ik ben vorege week weer een keer naar Anita geweest.
              het was zo als het hier al staat een heel goed adres
              Ze is een hele lieve vrouw (van mijn leef tijd) die er heel graag van geniet als je je best doet als man.
              Ze komt dan ook aan de lopen de bant Als je ze goed raakt het leikt dan ook wel of het regend.

Co

Commentaar

Afgelopen vrijdagmiddag bij Anita geweest,en..........br alles klopt van hier boven geschreven.
                Heel aardige dame.Om met de deur in huis te vallen,
                ze is en blijft bloedgeil,en komt echt spuitend klaar,en heeeel vaak....
                Had dat nog niet zo meegemaakt.Als je dr likt en lekker vingert gutst het vocht eruit en verkrampt ze als ze klaar komt HEERLIJK.....

Ook kan ze je lekker verwennen,begint al tijdens het senseootje ;-))

Wist niet dat je dr ook kan fisten,lukte bij mij net niet helemaal,maar is wel een bloedgeil gezicht als je hand er bijna in zit.....en onder tussen maar klaarkomen ......

Kortom een super ervaring,sparen voor de volgende keer ,duhhh

Grzzzzzzzzz

Commentaar

Ben een paar weken geleden weer bij haar geweest het was weer als altijd nat en geil

Co

Commentaar

Dit is mijn eerste reactie op hookers en laat ik maar vertellen wat mijn ervaring bij Anita is.
                    Ik ben al vaker bij haar geweest en iedere keer is het een geile bedoening.
                    Bij de telefonische afspraak gevraagd of ze in bepaalde kleding open wil doen, en dat doet zo ook graag. Bij binnenkomst is het al vaak flink (tong)zoenen en voelen aan de spannende plekjes. Dan loopt ze voor mij de trap op zodat ik ongegeneerd onder haar korte rokje kan kijken. Boven aangekomen is het tijd voor de Senseo en Anita gaat dan zo voor me zitten dat ze een blik gunt op haar kale doosje. Dan praten we even over koetjes en kalfjes. Als de koffie op is dan gaan we op bed liggen waar ze heerlijk begint te pijpen. Anita gaat dan zo liggen dat ik haar doosje lekker vingeren kan. Ze is dan al enorm nat. Na een tijdje zo bezig te zijn geweest gaat het echte werk beginnen. Hard knijpen in haar tepels vind Anita heerlijk en als je haar plekjes weet te vinden dan komt ze kreunend, grommend en spuitend klaar. Bijna niets is haar te gek, ik heb zelf nogal een vreemde tick en heb die aan Anita verteld. Ook dat was geen probleem. Ik moest mijn gène nog overwinnen en heb de laatste keer mijn tick kunnen waarmaken. De volgende keer gaan we misschien wel een stapje verder. Kortom, Anita is voor mij een heerlijke vrouw die weet wat een man lekker vind.
                    Een minpuntje had ik wel, Anita rookt. Nu ben ik daar wel aan gewend inmiddels dus dat is geen probleem meer voor mij. Maar voor anderen kan dat misschien wel een punt zijn.
                    Verder heb ik nog een minpuntje, Anita werkt verslavend op mij.
                    Nou, hier laat ik het bij en maak snel weer een afspraak met Anita.

Commentaar

Dit kan ik allemaal bevestigen, ook ik ben recentelijk bij Anita geweest en wat een feest! Het was mijn eerste ervaring van een gutsend klaarkomende dame.
                      Laatst gewijzigd door Low Profile; 11-11-07, 18:00. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Verschillende keren bij haar geweest werkt verslavend.Dit nog nooit meegemaakt een heerlijke geile spontane vrouw blijft klaarkomen als je dr goed gebruikt.Was blij dat ze van vakantie terug was.Ik weet niet waar ze t allemaal vandaan haalt, maar t is een aanrader voor iedereen.Je kan alles met dr bespreken en kijkt niet op de klok,vanaf dat je binnenkomt is t raak ga altijd helemaal voldaan weg.Probeer wel iedere week een afspraak te maken ze heeft t erg druk maar dat merk je wel waarom als je bij haar bent geweest.John

Commentaar

Ja wat moet je nog hier op schrijven
                          Ik ben er weer een keer geweest
                          het was nat buiten maar binnen ook leek wel of het dak lek was
                          Het was weer aan een stuk geweldig
                          Als je van een vrouw houd die er ook van geniet moet je hier naar toe

Commentaar

Ben gisteren bij Anita langs geweest en wat mijn voorgangers schrijven is helemaal waar. Het kan haar niet hard genoeg gaan, op een gegeven moment zat ik zelfs met mijn vuist in haar kut . En ik heb geen kleine handen!
                            Ik heb een vrouw nog nooit zoveel zien klaarkomen met zoveel vocht het is gewoon ongeloofelijk, aan de lopende band vliegen de spetters om je oren. Alleen jammer dat ze dan zo in haarzelf opgaat dat ze jou nog wel eens vergeet, maar dat maakt ze daarna meer dan goed. Zeker een adres om meer te bezoeken.

Waterpoloman

Commentaar

Van de week bij Anita geweest is totaal uit de hand gelopen in de goede zin van het woord.Ik kan niet in details treden maar geloof me wat ik weer heb meegemaakt slaat alles.Deze vrouw werkt verslavend dus als je maar 1 maal wilt gaan doe t niet want je blijft terug komen.Anita en co bedankt voor alles het was buiten gewoon zal dit nooit vergeten.Zoals afgesproken tot gauw.Ik kan jullie wel vertellen dat zij heel erg oprecht is en geen fake wat zovaak voorkomt.Hier krijg je waar voor je geld en als t klikt veel meer.Dus ik zou zeggen bel dr op maar geef mij niet de schuld of de rekening als je meerdere keren terug gaat.Anita een dikke kus en alsnog bedankt voor alles we doen t gauw over.

Commentaar

Anita voor de 2de keer bezocht en weer een heftig en nat uurtje gehad met haar.
                                Ze blijft maar komen en spuit als de brandweer. het is een wonder dat ze niet uitdroogt zoveel vocht, echt fantastisch.

Ik zal ook even een recencieformulier invullen

Commentaar

Vrijdagavond kon en wilde ik bij Anita op bezoek, omdat de verhalen over haar me naar Delft toe lokten.
                                  Meestal weet ik vrouwen wel tot spuiten te bengen en besteed daar ook graag veel tijd en aandacht aan, maar wat Anita allemaal laat stromen ...... Veel en vaak! Heel veel en heel vaak. WOW ! ! Direct blijk ik het goede plekje te hebben gevonden en daar gaat ze en we zijn nog niet eens twee minuten bezig! En op sommige momenten komt er echt geen eind aan. Zo heerlijk geil, zo sponzig, zo drijf- en drijfnat, en ze geniet er zo van. Mijn hand kan niet helemaal in een kut, die aanvoelt als een zuigspons, maar ik deed wel mijn best. Ik ga er zo in op, dat ik de tijd en mezelf vergeet. Met knikkende knieën ga ik naar huis en moet goed opletten dat ik wel achter het stuur van de auto zit. Dan maar bij de MacDonald een beetje tot rust komen.
                                  Trouwens: ze is niet echt knap (wie wel?), maar wel heel vriendelijk, weinig fake, voelt prettig aan, begrijpend, ongeduldig en wil daarom snel aan de slag, pijpt heel erg prettig en met veel gevoel (ZC). Een ervaring die heel goed is gevallen en zeker voor herhaling vatbaar is.

Commentaar

Vandaag weer bij Anita geweest nou t was weer feest hoor.Had een nieuw speeltje meegenomen ze bleef komen en geen fake.Mn gezicht is gewassen toen ik dr lag te likken heerlijk.Weet niet waar ze t vandaan haalt maar dat maakt niet uit.Mannen dit is echt een aanrader niet erin erop eruit ze neemt heerlijk de tijd voor alles.Ze pijpt als de beste is volgens mij een hobby van haar.Ik had een slechte dag toen ik kwam maar toen ik wegging was ik nieuw.Dus ik zou zeggen trek de stoute schoenen aan en bel je krijgt er geen spijt van.Anita bedankt t was weer heerlijk tot gauw.
                                    Laatst gewijzigd door Low Profile; 21-01-08, 00:04. Reden: beoordelingen op verzoek aangepast

Commentaar

Wat moet ik nog toevoegen aan de bovenstaande verhalen?

Na wat met elkaar gepraat te hebben op de chat en de recenssies gelezen te hebben met Anita afspraak gemaakt.

Alles klopt wat iedereen hier schreef.
                                      Lekker zoenen in de gang, naar boven, lekker bakkie en ondertussen kon ze niet van mn jonge heer afblijven. De koffie maar gelaten voor wat die was en ons ontdaan van de onnodige kleding.
                                      Bij aanraking van haar tepels krimpt ze ineen van genot en als je haar lekkere poesje beroerd komt de 1e waterval over je handen.
                                      Ze heeft me lekker gezogen, getrokken en zich in allerlei standjes lekker laten nemen. Ondertussen heb ik haar gelikt en gevingerd, hetgeen in diverse zeer natte orgasmes resulteerde. Je voelt meermaals haar warme vocht over je paal stromen en je moet ook niet bang zijn voor een nat gezicht.

Een zeer lekkere onderbreking van de (werk)week en zeker voor herhaling vatbaar.
                                      Tot snel Anita

Commentaar

beste bezoekers,

ben gister even bij Anita geweest voor een uurtje.
                                        Ongelooflijk! Wat een lekkere natte vrouw! Ik kwam binnen
                                        en werd vriendelijk ontvangen. Direct al een lekkere tongzoen
                                        bij binnenkomst. Gelijk naar boven gegaan en daar eerst even wat gekletst.
                                        Anita is geen model, maar lekker volslank. Ze ging tegenover me zitten
                                        en hebben lekker even onder het genot van een drankje elkaar even lekker
                                        betast. De telefoon ging even, maar dat vond ik niet erg, want ik kon zo lekker haar string onder haar rokje zien en lekker overal voelen als ik wilde.
                                        Daarna heerlijk gezoent (doet ze idd heel erg lekker, alsof ze weken niet
                                        heeft geneukt) en elkaar langzaam uitgekleed. Ze vroeg of ik lekker kwam
                                        liggen op bed en ik kon natuurlijk niet weigeren. Een paar minuutjes lekker met elkaar gespeeld en vooral ook lekker gezoend. Normaal gesproken vindt ik rokers niet zo lekker, maar bij haar heb ik daar totaal geen probleem mee.

Ze werd echt zonder twijfel heel erg rood en voelde al heel snel lekker warm aan. Ik begon langzaam aan lekker in haar kutje te voelen en merkte dat ze al heel snel lekker nat was. Mocht zelfs met meerdere vingers naar binnen, alsof
                                        het de normaalste zaak van de wereld was. Ik heb misschien maar 1 minuut
                                        lekker met haar kutje zitten spelen toen ze echt op een fantastische manier
                                        begon te spuiten. Er kwam zoveel vocht uit (geen urine, was echt geurloos) dat ik er echt heel erg geil van werd. Meerdere keren achter elkaar. Het duurde niet lang of ik kon lekker stotend bij haar naar binnen, terwijl het vocht als een waterval zorgde voor een heerlijke vrijpartij.

Alles wat hierboven van anderen staat is echt waar. Anita is echt een toppertje. Het duurt even voordat ik weer naar haar toe kan (ben student), maar ik kijk er nu al naar uit. Nogmaals, ze is geen model, maar echt een unieke ervaring. Iemand die zo snel en vooral zo veel spuit is echt zonder overdrijven een ontzettend geile ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

jan de wandelaar.

Commentaar

Ben gisteren avond bij Anita geweest en dat vond ik geen succes. Ze liet mij eerst betalen en zij toen dat ze gehoopt had dat ik af zou bellen, ik zij toen nog zal ik een andere keer terug komen maar dat hoefde niet we gaan lekker sexen zij ze. Ze begon meteen als een gek te trekken en toen ik vroeg of ze effe wilde stoppen ging ze stug door om je maar zo snel mogelijk klaar te maken. Ik kreeg toen meteen het gevoel dat ze er geen zin in had en de zin zakte toen ook helemaal weg. Ik kwam dus snel klaar en daarna zei ze steeds hij doet het niet meer. Het was gewoon een vervelende ontmoeting. Ze had ook problemen met haar zoon zei ze maar als je dan geen zin hebt spreek dan ook niet af, ik was net binnen en toen belde haar zoon met zijn problemen.
                                          Ik ga dus ook niet meer naar haar toe na deze kater. Van neuken is ook niks gekomen deze avond.