Zoetermeer, Priveontvangst, Diaantje

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zoetermeer, Priveontvangst, Diaantje

Een paar weken geleden bij Diaantje geweest.
    Op Kinky wordt deze dame al beschreven.

Het is een vriendelijke en vrolijke (Haagse) dame van rond de 50 jaar.
    Eerst even lekker met haar liggen kussen en daarna lekker met haar borsten gespeeld. Daarna nog verder afgedaald en haar heerlijk gebefd.
    Diaantje wordt dan heel erg nat en met wat vingerwerk komt zij heerlijk klaar en loopt zij gewoon leeg. Zij spuit niet echt (bij mij), maar haar vloeistof vloeide rijkelijk. Het leek wel of ze leeg liep. Ik kreeg er net niet mijn hele hand in, maar met misschien iets meer geduld of een kleinere hand had het wel gelukt!
    Daarna heeft zij mij heerlijk gepijpt, ik moet er wel de rem op zetten anders had ik haar bekkie vol gespoten!
    Helaas was anaal niet mogelijk, omdat ze wat probleempjes had.
    Maar ik heb haar dan maar geneukt en het zo afgemaakt.
    Misschien viel het neuken tegen of zo en had ik gewoon maar haar mondje vol moeten spuiten, ik weet het niet
    Het was een leuke date maar toch miste ik iets, maar wat dat kan ik niet verklaren.

Groet,
    Papje

http://www.kinky.nl/Advertentie_diaa...4653&show=home

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Diaantje (goed)

Ook ik heb haar een bezoekje gebracht en ze ziet er niet echt slecht uit...maar ik weet zeker dat ze ouder is dan 50(wat ze aangeeft).
    Heb eerst lekker haar bekkie vol gespoten en ze slikte m'n goedje heerlijk door daarna beetje beppen in haar veel te koude kamer en haar heerlijk klaar gebeft Daarna kwam ze op mijn blanke sabel zitten(zonder) en heb haar lever lekker gewit
    En om bij papje aan te sluiten de sex is een voldoende maar ik miste iets maar kan niet verklaren wat

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Diaantje (goed)

Heb diaan ook weer eens bezocht ze heeft een nieuw gezellig optrekje in den haag
      Heb eigenlijk nooit over mijn ervaring met haar geschreven maar bij deze
      Diaan is een lekkere rijpe vrouw spontaan en eerlijk zeker ook geen klokkijkster.
      was een uurtje bij der en heb een ruim uur echte geile sex gehad.
      Dat natte wat al eerder hier beschreven is was mij al bekend.
      Na haar eerst gelikt en stevig gevingert te hebben
      heb hem lekker in der poes leeg geblaft lekker hard in doggy style waar ze hoorbaar van genoot daarna heb ik haar mijn jonge heer laten schoon likken tot de laatste druppel neem van mij aan diaantje is gek op het witte pap
      FF peukie daarna heeft ze me nog een overheellijke blowjob gegeven wat zij genietend doorslikte.
      Diaan tot snel maar weer

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Diaantje (goed)

Zoals al eerder aangegeven door medewandelaars, prima sex maar er ontbreekt iets. Geen idee wat het precies is. Diaantje is erg vriendelijk maar het wordt wel tijd voor recente foto's op Kinky. Op één foto na zijn alle foto's zeker 15 jaar oud en 15 kilo lichter. In het echt heeft ze in ieder geval een flinke buik en lijkt haar leeftijd toch wel rond de 55 te liggen.
        Ze is prima verzorgd, maakt een praatje maar een echte klik is er niet. Pijpen doet ze erg lekker en ze wordt goed nat als je haar vingert.
        Ze komt bij wat langer vingeren spuitend klaar en heeft er geen moeite mee om zonder condoom op je jongeheer te gaan zitten.
        In het heetst van de strijd heb je dat niet zo snel in de gaten soms, je kunt je afvragen of het verstandig is, dat moet ieder voor zich maar beoordelen. Neuken zonder tot het eind behoort volgens haar ook tot de mogelijkheden.
        Rare bijkomstigheid was dat ik beneden in het portiek van haar woning over zes enorm stinkende vuilniszakken moest klimmen, geen erg opwindend begin van de afspraak.
        Al met al geen slechte ervaring maar € 75,-- voor een half uur is wel een berg met geld voor de geboden locatie, leeftijd van Diaantje, de kwaliteit van de sex en haar toch wel behoorlijk afstandelijke gedrag. Voor € 50,-- per half uur kan ik zo een dozijn minstens zo lekkere en leuke DVP's opsommen.
        Herhalingsgevaar is zo ongeveer nul.

Commentaar

Re: Den Haag (vanaf heden Zoetermeer) Priveontvangst , Diaantje(goed)

Van de week bij Diaantje geweest, leuke volslanke vrouw met een vlot kort kapsel.
          zoals al eerder gemeld zijn de foto's ouder, maar dat geeft ze direct toe als je haar belt.
          Ze woont sinds kort in Zoetermeer waar ze een leuk huisje heeft.
          na een gezellig praatje en onder genot van een drankje was het tijd om naar de slaapkamer te gaan.
          we hebben gezellig en geil uurtje gehad, alles wat op kinky staat doet ze.
          Ze houdt van tongzoenen en jongens...pijpen dat ze doet! Echt, regelmatig schokte mijn lichaam behoorlijk. Ik kwam heerlijk klaar. Ze is geen fake-kreuner, je merkt wel wanneer ze klaarkomt en was gelukkig niet ze snel.
          ik vond haar buik wel meevallen, houdt het maar op volslank
          herhalingsgevaar...misschien, ik vond haar iets te passief, het had wel iets vuriger gemogen, misschien iets meer initiatief, maar het kan zijn dat ze dit deed, want ik had haar gevraagd om rustig aan te doen, maar misschien wel een terug voor een heerlijk pijpsessie, want dit was zalig!
          Laatst gewijzigd door itsme; 31-08-13, 16:57.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Diaantje(goed)

Diaan ook weer eens na een lange tijd bezocht, moet zeggen ze is nog steeds even horny. Na een gezellig drankje slaapkamer opgezocht waar het feest weer eens begon.
            Lekker tongzoenen,stevig vingeren waar Diaan zichtbaar en hoorbaar van genoot, ze heeft als vanouds weer heerlijk gezogen terwijl ik haar vingerde.
            Daarna kwam ze lekker op op me zitten, ik was inmiddels zo geil geworden dat ik haar snel en hard op doggy volspoot vervolgens haalde ik hem eruit en bewoog me met mijn pik naar haar mondje die zij gewillig open deed en hem helemaal schoon zoog.
            Na even wat gekletst te hebben kreeg pielemans weer zin ik maseerde diaan haar borsten wat en na wat tongzoenen vroeg ik haar of ze hem nog een keertje wilde klaarzuigen hetgeen dan ook gebeurde, na enige tijd loosde ik het 2e kwakkie in haar mondje welke zij gewoon door slikte.
            Diaan het was weer eens heerlijk en tot snel maar weer

Commentaar

Zoetermeer, Priveontvangst , Diaantje

Van de week bij Diaantje geweest, alweer voor een tweede keer.
              Wat mijn voorganger al eerder beschreef klopt allemaal. Omdat ik vrij onverwacht bij haar langskwam, moest ze zich nog omkleden. Ik stelde haar voor om haar in te zepen onder de douche. Dit verzoek werd gehonoreerd! Na het opgeilen onder de douche gingen we het bed op. Ik heb haar in verschillende standjes genomen en tijdens het diep vingeren werd ik klaar gepijpt.
              Het was een geile date, soms (dit heb ik eerder gemeld) is ze wat passief, maar als je aangeeft wat je wilt, dan komt het helemaal goed. Ik denk dat er niet direct herhaling gevaar is, maar met de wetenschap hoe ik haar geil kan krijgen, sluit ik nog een date niet uit

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Diaantje(goed)

Positief: NZC en super pijpen en tongen
                Minder: passief, ellenlange verhalen over de familie e.d.
                Herhalingsgevaar toch wel hoog!

Ps ze heeft een tongpiercing, graag aanpassen
                Laatst gewijzigd door itsme; 27-09-13, 09:25. Reden: info dame aangepast

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Diaantje

Gisteren weer eens diaantje bezocht wat was het toch weer een waar feest in bed
                  Zoals altijd eerst gezellig wat drinken en kletsen totaal geen druk van nou hup laten we naar de slaapkamer gaan gewoon relax!!!
                  Op bed heerlijk liggen tongen vingeren het hele ritueel haar doos droop vd geiligheid op mijn verzoek kwam ze er bovenop zitten en eerlijk waar !!! ik voelde haar warme sappen langs me zak lopen wat een feest !!! heb haar daarna stevig doggy genomen waar ze heerlijk van genoot, ik dropte me hele lading in der doos en vervolgens ging ik met mijn jonge heer naar haar mond, zonder meer nam ze hem in haar mond en likte en zoog hem helemaal schoon.
                  lekker erna op bed liggen kletsen na enige tijd kreeg Japie toch wel weer zin ik vroeg aan Diaan of ze me nog even een blowjob wilde geven Natuurlijk ! was het antwoord van haar en ze kwam lekker tussen me benen Japie met haar mond verwennen, ik zat een beetje omhoog zodat ik een goed uitzicht had op de blowjob, na een toch wel korte tijd loosde ik een 2e lading pap in haar mond welke ze heerlijk doorslikte echt FANTASTIES!!
                  even nog wat gekletst op bed aangekleed nog wat gedronken en tevreden de deur uit gegaan al bij al weer een dikke 10

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst, Diaantje

Afgelopen week diaantje wer eens bezocht ik moest toch in Zoetermeer zijn dus kwam mooi uit.
                    eerst gezellig wat kletsen op de bank met een drankje en ondertussen had ik mijn japio al uit mijn broek gehaald ze wachte geen moment en gleed van de bank af om hem lekker te zuigen
                    helaas was ik zo geil dat het na 10 minuten al raak was en ik de volle lading in haar mondje spoot waar zij geen druppel van verloren liet gaan.
                    FF sigaretje om bij te komen aangezien japio toch wel een 2e rondje wilde stelde ik voor om de slaapkamer op te zoeken
                    na daar op bed te zijn beland en wat pijp en bef werk heb ik diaan stevig toch ook wel hard in diverse standjes geneukt ze was zelf zo geil geworden dat toen ze bovenop zat ik haar sappen langs me ballen voelde lopen
                    heb haar heerlijk in doggstyle volgespoten en daarna mijn japio voor haar mond gehouden die zij gewillig aflikte
                    diaantje bedankt weer en tot de volgende keer
                    Laatst gewijzigd door itsme; 27-02-15, 14:15. Reden: beoordeling toegevoegd nav recensie

Commentaar

Begin januari ook eens geweest.
                      Was perfect. Lekker nat en hele lijst afgewerkt.
                      Door de spanning van de eerste keer met Diaantje beetje moeite erectie te houden maar met hulp toch haar heerlijke doosje volgemaakt. Binnenkort maar weer eens langs gaan.

Commentaar

Na lange tijd ben ik ook weer eens bij de dame geweest en de sex was nog steeds buitengewoon lekker. Echter, het wordt nu echt wel een keer tijd voor nieuwe foto's bij haar profiel want zelfs de foto waarop ze al wat ouder is, is al behoorlijk gedateerd. Ik weet niet hoe lang ze nog wil blijven volhouden dat ze 54 is maar voor nieuwe klanten zou een ontmoeting in ieder geval qua uiterlijk wel eens een verrassing kunnen zijn.

Commentaar

Paar keer bij Diaantje geweest. Als je van rijpere vrouwen houdt is Diaantje zeker een aanrader. Ze is lekker fris. Eenmaal in de slaapkamer lekker gezoend en haar kletsnatte poesje gevingerd. Hier geniet ze zichtbaar van, waarna het vocht heerlijk uit haar komt lopen. Wat is dat lekker geil. Daarna heeft ze lekker op mijn lul gereden en ben ik heerlijk klaargekomen. Al met al een aanrader.

Commentaar

Na lange tijd Diaantje weer eens bezocht het was als vanouds gezellig eerst peukie en wat gedronken daarna aan het werk gegaan op bed. Heerlijk tongzoenend haar stevig gevingerd waar ze goed van genoot daarna heeft ze me een flinke pijpbeurt van ik denk min of 20 daarna boven op me lul gaan zitten en na een paar stoten voelde ik haar sappen langs me zak lopen
                            Daarna goed hard in doggy afgesloten en haar lekker volgespoten
                            Daarna toen ik me lul uit der kut haalde hem voor haar mond gehouden en heeft ze hem schoon gezogen Diaan je blijft een topper

Commentaar

Volgens mij zat deze dame vroegah in de Geleenstraat, is er iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Commentaar

Aan het werk...
                              X