Naomi (Vh Eva), Delft, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Naomi (Vh Eva), Delft, Priveontvangst

Deze meid deed haar handelingen goed
    Het enige nadelige vond ik dat er een pooier was. Ze vertelde me dat ze 1/3de per afspraak moest afstaan wat ik best schandalig vond. Deze man laat zijn dames in een veel te onhygienische kamer werken en dan ruikt het ook nog eens naar hond. Ik was ervan overtuigd dat er een hond was. Deze man heb ik even gezien toen ik naar buiten ging maar niet gesproken.
    Ondanks dat het meisje echt aardig was en goed gewerkt heeft (op sommige punten na) zal ik niet terugkeren. De persoon met wie je mailt en smst is die man zelf. Alleen als je belt geeft hij snel de telefoon door aan het meisje.
    Het tapijt in de kamer was nat en toen ik aan mijn sok rook, rook het naar pis. (Waarschijnlijk van de hond)
    Je had bijna geen zuurstof in de kamer

Het meisje was top
    De omgeving/kamer was afschuwelijk

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...n-geil_6713421
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 09-03-19, 18:07.

Ik merk direct dat deze pooier deze advertentie heeft gemaakt. Zelfde bericht, andere foto, andere naam
    lisa, nederlands,echt slank geil meisje! - uit Delft - hoi lieve mannen, ben lisa lieve mooie nederlandse meid van 22 jaar. sociaal, lief en erg lekker. alles zit op de juiste plaats en mooie rondingen. wil je een bijzonder en exclusief meisje? maak dan een lekkere geile afspraak. voor een onvergetelijke sex...

Commentaar

Aan het werk...
    X