Den Haag, Priveontvangst, Renee / Sexy Stoeipoes

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Priveontvangst, Renee / Sexy Stoeipoes

Op een discrete locatie ontvangt Rene.
    Het is een schone blonde slanke dame die fris en hygienisch ruikt.
    Parkeren voor de deur is on opvallend en het naar binnen wandelen ook.
    Ik heb in ieder geval een plezierig uurtje beleeft en zeker voor herhaling vatbaar.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Rene...7446&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 26-11-09, 23:41. Reden: link kinky
    Altijd onderweg. . .

Re: Zaanstad, Priveontvangst , Rene (uitstekend)

Ik ben in de tussentijd nog een paar keer bij Rene geweest en het blijft echt een fantastische dvp. Tot nu toe telkens voor een uurtje gekozen en steeds ontspannen en relaxed. Alles mogelijk wat ik tot nu toe heb willen doen
    Alles is perfect schoon en fris, gelegenheid tot douchen vooraf (was voor mij niet nodig want ik vertrek altijd schoon en fris) en achteraf. Prima ambiance.

De dames ontvangen met z'n drieën op dezelfde locatie, ik heb er tot nu toe van twee mogen genieten maar de derde staat ook op mijn verlanglijstje

Damn, ik begin een verslaving te krijgen.
    Altijd onderweg. . .

Commentaar

Sinds lange tijd vandaag weer een afspraak met Rene gehad. Ondanks dat er tussen nu en de vorige keer al een half jaar tussen zat herkende ze me direct en de klik was weer als vanouds. Ik heb weer ernorm genoten van mijn uurtje sex en bijbabbelen.
      Ik kan alleen maar zeggen dat Rene er steeds beter op wordt, verwacht geen strakke tiener van 20 want Rene is rond de 40 maar ziet er goed uit en doet alles wat je lekker vind en neemt er de tijd voor. Het blijft in ieder geval mijn favoriet dvp.

grt, Wim
      Altijd onderweg. . .

Commentaar

Ik kan me aansluiten bij de rest van de heren. Rene kan heerlijk pijpen met veel gevoel, daarnaast ziet ze er geweldig uit. Een erg knap en sexy verschijning. Daarnaast is ze erg schoon en fris... heerlijk bij het beffen!!

Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding... een voorbeeld voor vele dames

Commentaar

Ben onlangs ook bij deze dame geweest.
          Ontvangt samen met een andere leuke dame maar dit keer dus met Rene ipv Guusje.
          Prima meid kan zalig sexen neemt de tijd en heerlijke ontspanning.
          Niet meer maar zeker niet minder. Prima ervaring geen weggegooit geld.
          Als ik in de buurt ben ga ik zeker weer heen.
          Dames hebben hun eigen kamer met een lekker schoon bedje en linnengoed.
          Wel een beetje koud maar daar komt al snel verandering in als je gaat pompen
          Beide dames zijn rond de 40 maar dat is best nog wel een sexy leeftijd.
          wahahahaha.

GO
          Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Rene zit nu op andere locatie.
            2 minuten van de A9 af.
            tevens nieuw tel.nr.

http://www.kinky.nl/Advertentie_RENE...0279&show=home

Commentaar

Mijn ervaringen zijn Uitstekend heb haar enkele keren bezocht in Zaandam
              waar guusje tevens ook aanwezig was.

40 jaar,maar wat een strak figuur,ze kan heerlijk tongzoenen en gevoelig pijpen zonder
              condoom,daarna afgewerkt in diversen standjes.

+ punten : Altijd vrolijk,spontaan,zeer hygíénisch.
              : netjes,verzorgde omgeving,duidelijke open communicatie.

Bij ontvangst doe ik net alsof ik thuis ben,zo ontspannend is de sfeer en de ruimte.
              ze doet alles om het mij naar mijn zin te maken,roken wat drinken en kletsen is altijd mogelijk vooraf en zelf na vrij partij.

Ik moet haar nog flink pakken op haar nieuwe locatie,want ik verlang wel weer naar haar
              sexuele lusten en diensten als DVP.
              Laatst gewijzigd door itsme; 31-01-11, 14:18. Reden: telefoonnummer eruit

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Redbull35 Bekijk bericht
                Mijn ervaringen zijn Uitstekend heb haar enkele keren bezocht in Zaandam
                waar guusje tevens ook aanwezig was.

40 jaar,maar wat een strak figuur,ze kan heerlijk tongzoenen en gevoelig pijpen zonder
                condoom,daarna afgewerkt in diversen standjes.

+ punten : Altijd vrolijk,spontaan,zeer hygíénisch.
                : netjes,verzorgde omgeving,duidelijke open communicatie.

Bij ontvangst doe ik net alsof ik thuis ben,zo ontspannend is de sfeer en de ruimte.
                ze doet alles om het mij naar mijn zin te maken,roken wat drinken en kletsen is altijd mogelijk vooraf en zelf na vrij partij.

Ik moet haar nog flink pakken op haar nieuwe locatie,want ik verlang wel weer naar haar
                sexuele lusten en diensten als DVP.
                Ik heb ook al kennis gemaakt met Rene nog in Zaandam; samen met Guusje op zolder. Prima verzorgd en een mooie zongebruinde DVP (zonder zomerse afscheidingen van haar bikini jaja) en een heerlijke GFE [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG]

Ik hoop dat ze op haar nieuwe plekkie in Haarlem net zo lekker blijft sexen als in Zaandam en zal haar evenals bovengenoemde wandelaar weer snel gaan bezoeken.

Waar rook is..................is vuur.

Commentaar

Haarlem, Priveontvangst , Renee(goed)

Een tijd terug ben ik naar Haarlem gereden.
                  Vriendelijke dame.
                  Het communiceren in een gesprek is leuk.
                  En het communiceren in de sex is goed.
                  Alleen heeft zij geen volle borsten.
                  Maar ik kon mij blij maken met andere spannende kernmerken van haar.
                  Voor en na de date kon ik mij douchen.

http://www.kinky.nl/Advertentie_RENE...0279&show=home

Commentaar

Re: Haarlem, Priveontvangst , Renee(goed)

Een week of wat geleden heb ik deze dame bezocht. Een heerlijke meid, wil je pijpen, geen probleem, met of zonder? ze was net goed begonnen en ik kwam al. Dat was wat vlot. Toen even lekker gevreeën om op adem te komen. Nu voor ronde twee, eerst werd de boel weer met kusjes en wat dies meer zij in stelling gebracht. Jij boven, zij boven? De klant is koning. Nog een rondje beffen en nog even op zijn hondjes en toen in missionaris mijn laatste kruit verschoten.

Een topervaring met een hele leuke, gezellige meid.

Verwacht geen jong strak ding, ze heeft twee rondjes van twintig lentes volgemaakt, maar ze heeft een zeer goed figuur. En het leukste is eigenlijk wel dat je no nonsense helemaal los kunt gaan bij haar!

Commentaar

Re: Haarlem, Priveontvangst , Renee(uitstekend)

Ik kan me er helemaal bij aansluiten !!

Lekker ding en ze kan je heerlijk verwennen....

Was echt leuk herhalingsgevaar zeer groot

Commentaar

net terug van renee. laatste recensie is van veel te lang geleden. renee kon een lekkere buurvrouw van ons zijn. gewoon lekkere vrouw om naar te kijken en dan natuurlijk om ook aan te raken. heb ik dan ook gedaan. ze schrijft dat ze 42 is maar ze kan ook voor 35 doorgaan. alles puur natuur en niet te dik. ik heb een ruim half uur met haar genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

intiem zonder en pijpen met condoom? Volgens mij is dat omgedraaid

Commentaar

Haarlem Priveontvangst , Rene(uitstekend)

Per ongeluk bij Rene terechtgekomen. Had een afspraak met haar collega Fleur per sms gemaakt en toen ik belde om het adres te vragen was zij op het afgesproken tijdstip niet bereikbaar. Na meerdere keren bellen kreeg ik na 3 kwartier Rene aan de telefoon. "Fleur was bezig dus kon niet opnemen " Rene stelde voor dat ik bij haar zou komen.

In de veronderstelling dat het Renee betrof ben ik naar Haarlem getogen. En ik moet zeggen het viel niet tegen. Leuke vrouw, gezellig, mooi lichaam en heerlijke borsten. PzC top en NmC zeer goed. Ik ga nog wel eens terug. En niet voor Fleur met de gesloten deur
                            Volgens de hartstichting is elke dag even wandelen gezond

Commentaar

Re: Zaanstad, Priveontvangst , Rene(uitstekend)

Overigens:

-Zaanstad kan vervangen worden door Haarlem
                              - Volgens mij is Renee toch Rene (alles wijst erop behalve de foto's)
                              - En zeker is dat Fleur Guusje is/was
                              Laatst gewijzigd door itsme; 25-09-12, 09:40. Reden: beide topics aangepast
                              Volgens de hartstichting is elke dag even wandelen gezond

Commentaar

L.S.
                                Onlangs deze dame geïnspecteerd.
                                Slechts een kort verslag:
                                Dame is aantrekkelijk met nog steeds een goed lichaam en mooie borsten.
                                Voor-inspectie betrof een korte rug massage; daarna over op fellatio (voldoende); cunnilingus kon prima op haar worden toegepast (alhoewel het gevoel bestond dat ze zichzelf inhield); coïtus was meer dan voldoende.

Al met al, een prima bezoek.
                                Diagnose echter: een kleine kans op een herhalingsinspectie.

Commentaar

Vorige week bij deze dame langsgeweest.
                                  Wat een prachtige vrouw is zij. Ziet er zeker jonger uit als dat ze is. Het is een vrouw waar je (ik in ieder geval ) wel 3 x naar omkijkt als je haar tegenkomt op straat.
                                  Prachtige tatoo op haar heup/buik. Zeer vriendelijk nette ontvangst, goede gelegenheid tot douchen. Ik was die dag haar eerste klant en was er eerder als zij. ze verexcuseerde zich dat ze er nog niet zexy uit zag. pfff deze vrouw ziet er zelfs in een vuilniszak nog sexy uit. Ik ging even douchen en toen ik terug kwam liep ze nog alleen in een miniscule kanten string rond. Even voorzichtig zoenen en PMC. Dat heerlijk, daarna even over op 69, ze voelde wat droog maar al naar gelang de tijd vorderde kwam daar verandering in. Darana wat standjes missio en doggy style en heerlijk klaargekomen.
                                  Al met al een goede ervaring met wellicht herhalingsgevaar

Commentaar

maandag afspraakgemakt was ik op de plaats van bestemming zie ik dsat ik een sms heb dat er wa tussen was gekomen ik was dus niet zo happy!

Commentaar

Re: Haarlem, Priveontvangst , Renee

Renee ontvangt nu in Alkmaar volgens haar advertentie.
                                      Dick31
                                      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: Haarlem, Priveontvangst, Renee

En nu ontvangt ze weer in Haarlem volgens haar advertentie.

Commentaar

Re: Haarlem, Priveontvangst, Renee

Iemand nog recentelijk ervaring met haar?