Zoetermeer, Privéontvangst, Jessica

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zoetermeer, Privéontvangst, Jessica

Was een genot om bij haar te zijn.
    Inderdaad een ware pijp godin.
    Kom hier zeker terug.
    Sorry was ff te snel met bevestigen.
    Maar ze is grandioos.

http://www.kinky.nl/Advertentie_SENS...0308&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 19-02-10, 10:58. Reden: link kinky

Re: Zuid Holland, Privéontvangst , Jessica (uitstekend)

Afgelopen zondag wilde ik een dame bij mij in de buurt boeken voor een hoteldate. Helaas kon zij niet. Tsja Jessica stond al een tijdje hoog op mijn verlanglijst. Ik was nog bang dat ze niet zou kunnen op zo'n korte termijn maar ja hoor ze kon de dinsdag erna.

Je komt binnen in een zeer net appartement. Heel sfeervol met lampjes en kaarsen, ja zelfs in de badkamer.

Sjonge jonge wat is zij een leuke vrouw. Ziet er leuk uit, is heel vriendelijk en dat leuke Haagse accent...mmm. Ik ben verkocht.

Wat een heerlijke volslanke dame is Jessica. Echt verrukkelijke grote borsten, waar ze je ingeolied lekker mee masseert. Een heerlijk gevoel om ze over je lichaam te voelen glijden. Daarna goed mijn best voor haar gedaan, wat ze erg wist te waarderen. zo erg dat ze de tijd vergat. Die was eigenlijk al om maar toch nog even 5 minuten extra.

Je leest wel eens van een gfe. nou dit was er 1 voor mij. Zelfs zoenen was mogelijk.

Mocht je meelezen Jes, ik had de tijd van mijn leven! Tnx.
    http://www.kinky.nl/Advertentie_SENS...0308&show=home

Deze recentie had ik twee weken geleden al geplaatst. Jessica haar post was een paar dagen verdwenen, dus plaats ik hem opnieuw.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Privéontvangst , Jessica (uitstekend)

afgelopen maandag(27sept)naar Jessica gebeld om een afspraak te maken,ze was die dag helaas al vol,maar had mijn zinnen op haar gezet,de aanhouder wint,ik kon woensdag bij haar terecht,dus gister naar Zoetermeer gereden,en wat ben ik blij dat ik nog even had gewacht om deze schoonheid te ontmoeten.
      heb nog steeds een brede smile op mijn gezicht
      Jessica heeft zeer goede recensies,ook op kinky.nl waar ik haar heb gevonden,nieuwsgierig was ik geworden en de stoute schoenen aangetrokken.
      ze ontvangt in een leuk sfeervol appartement in Zoetermeer,makkelijk aan te rijden
      en zeer discreet.
      gepakkeerd op een groot parkeerplaats(gratis)en naar boven gegaan.
      ze deed de deur open in een sexy jurkje met hakken,wat ik zag was een mooie klassieke schoonheid,met mooi lang bruin haar,en wat een sexy lijf!!!(die billen wauw!)
      zeer hartelijk werd ik naar binnen geleid,voelde me gelijk op mijn gemak.
      kreeg wat te drinken even lekker gedoucht,elkaar uitgekleed en het feest kon beginnen
      en Hoe...
      deze dame weet je zo gek te maken,ze weet precies de hele boel uit te stellen,zelfs als ze je pijpt(zc) heeft ze een tactiek waar je nog gekker van word
      pfff krijg het er weer warm van
      ze zei dat ze 37 was,maar lijkt absoluut iets jonger,zeker als je haar lichaam en borsten ziet.alles is lekker strak,zelfs hier en daar gespierd,maar wel een super vrouwelijk lichaam.
      je merkt aan alles dat ze het zelf ook leuk en lekker vind,is voor ons mannen ook prettig en onweerstaanbaar!!
      Groot Herhalingsgevaar!!!!!

Commentaar

Het recensieformulier geeft 'slank' aan. In de tekst en op de kinky-foto's is duidelijk te zien dat Jessica 'volslank' is. Ieder zijn smaak maar voor mij een breekpunt. Kan dit gecorrigeerd worden s.v.p.?
        Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Eigenlijk val ik op slank maar bij Jessica vergeet je dat gewoon. Zo ontzettend leuk is zij. Je voelt je meteen lekker op je gemak. Ik ben nu twee keer bij haar geweest en de derde afspraak staat al. De laatst keer samen onder de douche, zowel van te voren als er na. Wat een genot.

Wat ik ook heel prettig vind: je kunt per sms afspreken, heerlijk! Geen gedoe met bellen en in gesprek of voicemails. Gewoon reageren wanneer het allebei uitkomt.

Commentaar

eindelijk een recensie voor jessica.wel lang geduurd!jessica is gewoon super!!
            ik ken ze al vanaf toen ze nog in leiden werkte.altijd een mooie vrouw gevonden.
            sindsdien ben ik ze blijven volgen door heel zoetermeer.
            ze is gewoon een mooie vrouw met heerlijke tieten maar ook gewoon een goed mens.
            je kan ook goed met haar praten over het leven enzo.echt een topper!
            ze is leuk,knap en je voelt je echt op je gemak bij haar.
            echt een aanrader!
            jessica:gewoon een dikke xx.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Privéontvangst , Jessica(uitstekend)

Tijdje terug weer bij Jessica geweest. Was er al een paar keer eerder geweest, omdat het me altijd super bevalt. Ook deze keer was het weer zo heerlijk!
              Je wordt vriendelijk ontvangen met een drankje. Jessica is een hele mooie vrouw, met een heerlijk zacht en mooi gevormd lichaam. Ik vind haar lichaam fantastisch! En ja, ik vind haar billen ook wow!!
              Daarna mag je lekker gaan liggen en kan het genieten beginnen. Massage, pijpen, alles wat ze bij me doet, ik geniet met volle teugen!
              Aan het eind kan je even lekker douchen.
              Jessica is inderdaad een heerlijk volslank lekker wijf. Bij haar profiel staat ook niet dat ze slank is, dus schijnbaar heeft iemand een keer iets verkeerds aangevinkt hier op het formulier. Maar recencies en foto's spreken voor zich lijkt me. Als je van dun houdt zou ik je Jessica inderdaad niet aanraden, maar ikzelf en denk velen anderen met mij willen toch wel lekkere tieten en een goede kont om vast te houden. En daarbij is ze ook nog mooi, vriendelijk, met leuke humor, ook niet onbelangrijk.

xxxxxxx
              Laatst gewijzigd door Arturo; 15-03-11, 07:41. Reden: Opmaak.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paprikaa
                Valt wel erg op dat verse reageerders met 1 post Jessica als uiterst positief ervaren.. mod?
                Zowiezo zaak om op te letten. Eind vorig jaar waren al Jes haar recenties opeens verdwenen. Toen deed iemand zich voor als haar en vroeg ze te werwijderen. Er schijnt nog al wat haat en nijd in Zoetermeer te zitten. Het kan ook zijn dat een "collega" het op eigen recenties wil laten lijken.

Noot mod: Er wordt inderdaad op gelet. Suggesties graag via de interne mail.
                Laatst gewijzigd door Arturo; 16-03-11, 02:00.

Commentaar

Jessica stond al heel lang op mijn verlanglijstje.
                  Nu toch eindelijk de mogelijkheid gevonden om haar te bezoeken, dat het niet eerder gelukt is lag aan mij.

Het is een heerlijke lieve vrouw die alles heeft waar ik van hou.

Ze weet hoe ze een uur kort kan laten lijken door gewoon lekkker met je bezig te zijn.

Dit was een bezoek met een zeer grote kans op herhaling.

Hoop haar spoedig weer te treffen.

Bigman

Commentaar

Jessica stond ook al heel lang op mijn lijst en ineens lukte het mij om aftespreken.
                    Tja wat zal ik zeggen er waren wel wat tegenstellingen.
                    Rustige woonwijk makkelijk parkeren, bij binnenkomst erg donker maar hartelijk ontvangen door Jessica even lekker douchen en toen op bed neergestreken waar een gordijn oplag ik weet niet of die wel eens in de was gaat.
                    De olie was lekker warm maar de massage was matig. het sexgedeelte was wel prima heerlijk laten pijpen z.c. en haar lekker gebeft. en het n**ken was ook niet verkeerd.
                    Geen spijt van gehad maar niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Laats voor het eerst bij Jessica geweest. Ze is molliger dan ik had verwacht. Daarmee heb ik dan ook het enige minpuntje genoemd. Een heerlijke date met haar gehad. En inderdaad ze wist me gek te maken van genot, door het fantastisch pijpen en masseren van mij piemel. Ongekend zalig. En ze weet er zelf gelukkig ook van te genieten; dat maakt het tot een echt feest.

Commentaar

Vandaag heb ik weer een bezoek gebracht aan Jessica. Het was alweer de 3e keer dat ik een date met haar had. Jessica is heel speciaal en ik had daar weer ernstig behoefte aan. Ze ontvangt in een appartement in Zoetermeer waar je uitgebreid kan douchen. De slaapkamer heeft zij sfeervol ingericht, lekker muziekje en veel kaarsen. Zij weet je door een overheerlijke sensuele massage te geven je optimaal te laten genieten. Jessica gebruikt handen mond en haar prachtige welgevormde borsten om je te masseren. Ik had er voor gekozen 2 keer klaar te komen. Nou, dat is ruimschoots gelukt. Uiteraard ben ik Jessica niet vergeten. Eerst lekker strelen en opgeilen en vervolgens heb ik haar naar een heerlijk orgasme gelikt. Volgens Jessica gebruikte ik de goede techniek die haar tot ongekende hoogte bracht. Wat een lekker nat schouwspel was dat. Tot slot hebben we heerlijk intiem genoten van elkaar. Kortom: weer een geweldige vrijpartij. Jessica weet wat mannen lekker vinden en weet alle gevoelige plekjes te stimuleren. Ik ben in ieder geval weer met een big smile naar huis gegaan. Jessica is niet alleen lekker, ze houdt ook van gezelligheid en daar ben ik ook van. Beste wandelaars, prachtige dame die optimaal laat genieten. Wees zuinig op haar en behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug. Jessica, als je dit leest: bedankt en tot snel weer ziens.
                        Hans

Commentaar

Ik ben zaterdag op bezoek geweest bij Jessica en het was idd een genot om bij haar te zijn.
                          De ontvangst is discreet in een mooie appartement flat te Zoetermeer, toevallig in de nabijheid van mijn eigen woonhuis en ook dus niet ver van de A12.
                          Mooie badkamer alwaar je kan douchen voor en na afloop.
                          Jessica is een leuke, sympathieke en gezellige vrouw die er zelf ook wel van houdt.

Ik heb een heerlijke massage (body to body) gekregen, de massage en teasing is geweldig.Het is gewoon lekker hoe zij met mond en tong Junior (nou ja ) je body verwent en speelt met de erogene zones.
                          Wij zijn lekker gaan vrijen waarbij ik al snel mezelf moest inhouden want haar orale kwaliteit staat als een paal, boven water, ze heeft idd wonderbaarlijke pijptechnieken. Ook haar handmassage is van een hoog niveau.

Haar borsten zijn prachtig en welgevormd. Aan het einde van onze stomende vrijpartij kwam zij on top en heeft mij weldra naar een zalig hoogtepunt gereden. Het enigste wat ik mezelf kan verwijten is dat ik Jessica zelf nog wat meer oraal had kunnen verwennen, terwijl ik daar een mooi uitzicht op had, maar dat zal ik een volgende keer goedmaken,

Jessica je bent een toffe meid en ik kom zeker nog een keer op visite.

Liefs van The Junk (M)

Commentaar

Iedereen heeft het altijd zo snel over pijpen. Toegeven dat kan Jessica erg lekker.
                            Maar ze heeft een verborgen talent: laat je eens met de hand masseren. Daar gebruikt ze draaibeweging voor.
                            Het resultaat, je ziet al snel sterretjes. Dit is echt verrukkelijk!

Commentaar

Volgens mij zijn er hier onlangs een heleboel recensies weggevallen.
                              In het geval van Jessica is dat toch wel jammer.
                              Want zij is een absolute topper en het aanbevelen waard.

Ik ben nu een paar keer bij haar geweest, het is iedere keer weer een feest.
                              Ze is uiterst vriendelijk, charmant en ziet er leuk uit.
                              Je moet wel van mollig houden, maar de rondingen zitten bij haar allemaal op de goede plaats.

Ze masseert heerlijk en de sex is ook uitstekend.
                              Enig minpuntje, ze zou wat mij betreft wat passioneler mogen (tong-)zoenen.
                              Maar ik begrijp ook wel dat sommige vrouwen nu juist dat bewaren voor hun echte lover.

Commentaar

Gistermiddag ben ik eindelijk bij Jessica geweest. Na alle recensies had ik dit al veel eerder willen en naar nu blijkt moeten doen.

Allereerst is het eens schat van een meid die dit werk gewoon zakelijk aanpakt aals het gaat om afspraken maken.

Vriendelijk over SMS en telefoon en ik voelde me gewoon een gast in plaats van een klant.

Toen ik binnenkwam vroeg ze gelijk of ik iets wilde drinken en bood ze aan om te douchen. Uiteraard heb ik van beiden gebruik gemaakt, dat maakt het allemaal wel zo fris.

Eenmaal terug in de sfeervolle slaapkamer kon het spel beginnen en ik moet zeggen dat ik heerlijk van haar genoten heb.

Ik ga hier niet over uitwijden maar het voelde als een liefdesspel.

Jessica heeft een prachtig figuur ! Uiteraard oogt dit niet meer als dat van een meisje van 18 jaar maar dat doet mijn lichaam ook niet meer. De geneugten des levens zijn ons aan te zien. Maar voor mij heeft zij een perfect figuur: alles in proportie.

Na een heerlijke tijd met haar gekroeld, gemasseerd en gepraat te hebben heb ik weer gedouchet en ben ik naar huis getogen met een smile op mijn gezicht.

Daar dit de eerste afspraak was met Jessica waren we volgens mij allebei nog niet helemaal los. Maar dat gaat snel veranderen want Jessica gaat me vaker zien.

En Jessica als je dit leest: mijn moeder had gelijk

groeten

Kees
                                Inhoud is meer dan buitenkant kan doen vemoeden

Commentaar

Re: Zoetermeer, Privéontvangst, Jessica(uitstekend)

Als herboren kom ik bij Jessica vandaan.
                                  Ik krijg wat te drinken aangeboden, douchen vooraf en een leuk gesprek.
                                  Haar massage is van stevig tot uitdagend. Zowel haar hand massage als haar body.
                                  De orale seksis onbeschrijfelijk. Jessica heeft een magnifieke techniek.
                                  Vooral in standje 69 is het een droom uitzicht.

De nazorg is ook erg menselijk van een ontspanningsmassage, en daarna douche.
                                  Tja, Jessica is erg verslavend.

Commentaar

Jessica is zeker niet meer de jongste, heeft ook niet maatje 38, maar wat een leuke en vriendelijke dame is dit. Ze heeft er een fan bij

Commentaar

Gisteren bij Jessica geweest. Het was al weer meer dan een jaar geleden dat we heerlijk van elkaar genoten hadden. Het was weer puur genieten van deze schoonheid. Ze zag er nog mooier uit dan het beeld in mijn herinnering.

“Wat is er met je gebeurd?”, vroeg ik nieuwsgierig aan haar, “je ziet er geweldig uit!”. “Ja, ik ben wat afgevallen”, zei ze trots.

Na een lekkere douche, heb ik haar knuffelend ontdaan van haar laatste kledingstukken. Wat is ze prachtig. Lekker ontdeugend koppie, haar borsten zijn geweldig en inderdaad heeft ze sappig vruchtje en een overheerlijk strak kontje. Na een heerlijke massage heeft ze me tot een hoogtepunt oraal bevredigd Daarna heeft ze lekker gemasseerd en weer verder opgewonden.

“Nu is het jouw beurt om te gaan genieten”, zei ik tegen haar. Nou, genoten heeft ze. Ze is dan zo lief om me complimentjes te maken over mijn acrobatische tong. We hebben nog lekker geknuffeld en genoten van elkaar. Het lukte haar om mij tot nog een orgasme te brengen (de truckendoos van Jessica ging helemaal open)

We verloren oog voor de tijd. We waren al dik een uur en een kwartier verder. Na een heerlijke douche en een knuffel, heb ik afscheid genomen van deze schat. Wat hebben we weer lekker genoten.

Jessica, als je dit leest, bedankt en tot een volgende keer.
                                      Hans

Commentaar

Dit is echt een topper.
                                        Bij haar was het van de eerste tot de laatste minuut genieten en gaat zeker nog een keer terug.
                                        Pijpen kon ze als de beste en ook intiem ging ze er helemaal voor.

Commentaar

Super,
                                          een heerlijke dame,met alles erop en aan.
                                          alleen de binnenkomst is al een feest,1]douchen ,2]het afdrogen 3]een ontspannen sfeer 4]de massage
                                          dan begint de pret, het knuffelen,zoenen de heerlijke warme olie de kleine soldaat begint in de houding de staan,
                                          klaar om deze dame lekker te gaan verwennen! maar Jessica heeft hele andere plannen voor mij de gewone sex is voor thuis zegt mij en haar spel begint!! het is een onwijs gezellig uurtje geworden, en ik denk erg haarlings gevaar voor mij,
                                          het was voor mij echt super voorspel en het heerlijke pijpen en plagen wel/niet komen daarna op zijn hondtjes en nog keer pijpen heerlijk .... en weer plagen wel/niet na verschillende standtjes en geile blikken en heerlijke momenten sex de ontladingen !! het naspel is ook zeer aangenaam rexall
                                          ik zeg
                                          , wees zuinig op deze dame .
                                          Rednapp