Laura, Zoetermeer, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laura, Zoetermeer, Priveontvangst

Bij Laura in Zoetermeer geweest, ze lult veel maar is verder aardig en neukt lekker.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Sexy...5706&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 24-02-09, 13:35. Reden: link toegevoegd

Leuke gezellige dame, kletst veel maar wel tijdens het \"werk\" dus geen probleem.
    Mooi lichaam, heerlijke borsten. Pijpt lekker, neukt goed in verschillende standjes.
    Leuk adres!

Commentaar

Deze week bij Laura langsgeweest. Ze ontvangt in een flatje in Zoetermeer. Al met al wel redelijk goede sex gehad, maar ik ga niet meer terug denk ik.
      Ze praat een heleboel en het is veel onzin wat ze uitkraamt. De sex is een beetje fantasieloos en ze is nou niet echt enthousiast (het kreunen is duidelijk nep en het is een beetje 'gemaakt' allemaal).
      Op zich is ze niet lelijk voor haar leeftijd en haar kutje en borsten zijn lekker genoeg, maar als het kan dan graag wat minder ge-O.H..
      Het is best jammer want het neuken was toch wel lekker.
      Op kinky.nl staat dat ze uit '71 komt, maar ik geloof er niks van.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Laura (7.5)

Wat kan dit mokkel zeuren. Er is inderdaad geen touw aan vast te knopen. Vingeren mag niet, beffen ben ik maar niet aan begonnen (hygiene was ver te zoeken). Pijpen redelijk, neuken redelijk, maar dat konstante geouwe**** over niks. Ik zou zeggen niet doen.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Laura (goed)

Deze week een bezoekje aan Laura gebracht. De lokatie is perfect:rustige buurt, voldoende parkeerruimte en een zeer discreet appartement.

Laura zelf ziet er in het gezicht wat ouder uit dan op de foto's, maar compenseert dat met een lijf wat van een twintigjarige zou kunnen zijn. Strak, zacht en met prachtige borsten.

Bij binnenkomst is er een drankje en daarna kan het feest beginnen. Okay, ze praat veel. Maar absoluut niet op een vervelende manier. Ik vond het juist wel gezellig. En de sex was prima, dus al met al een geslaagde ervaring.
          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 04-08-06, 10:39. Reden: Tekst toegevoegd....

Commentaar

Ik kan de goede verhalen over Laura alleen maar bevestigen, De stek is inderdaad ideaal, lekker discreet. Hoewel die monteur die in de gang op zijn knietjes zat volgens mij wel het een en ander doorhad
            Laura zelf heeft een lekker lijf met een mooie C cup, en zoals al eerder vermeld ze nogal verbaal ingesteld. Gelukkig is ze ook met de orale kunsten niet slecht; ik heb haar niet kunnen betrappen op het praten met volle mond
            Ik mocht haar ook lekker beffen, en me lekker laten berijden tot slot.
            Daarna nog stevig doorgepraat over obsessies, leuk.
            Kortom, Laura geeft je het idee welkom te zijn en geliefd, en dat is best wel een unieke eigenschap!
            Don't mind remembering the bad times as long as I remember the good times

Commentaar

Laat ik beginnen te zeggen dat de sex met deze vrouw gewoon goed en ontspannen is.
              Maar inderdaad, ze lult de oren van je kop af. Ze is beslist niet dom, maar echt iets zinnigs komt er niet uit. Zelfs tijdens het pijpen en toen ik op de WC was lulde ze gewoon door. Gezellig, maar beslist iets overdone.
              Ze is heel aardig, geen woord wat mij niet beviel. Alles doet ze safe MC, echter tegen meerprijs is pijpen ZC (30 euri's). Verder is het pijpen MC echt niet verkeerd!
              Al met al een fijne 45 min. met haar gehad.
              Diskreet adres, goede parkeer gelegenheid en makkelijk te vinden.
              Jammer dat haar gekreun wat nep overkomt, net als haar fake-orgasme.
              Ze is beslist dik in de 40, met een goed figuur, maar in het gezicht niet zo knap. Viel mij meteen op en wat tegen.
              Verder gewoon prima sex voor wie daar naar op zoek is.

Commentaar

Hoi Hoi,

Ik woon sinds kort in Zoetermeer en dacht laat ik Laura eens proberen. Tis al een tijdje geleden, dec. 2006, maar ik had nog niks geschreven.

Kan de verhalen wel bevestigen. Ze praat veel. Het meest irritante is dat fake orgasme, kijk als je nou goed faked ala maar niet zo. Ik ging haar beffen in standje 69. Ik had net 3 keer m'n tong over de klitje gehaald en ze kwam al. Als ervaren loper erger je je meteen aan dat soort dingen. De sex was opzich wel aardig maar ook niet bijzonder.

Haar lichaam vond ik wel erg lekker en sexy.

Commentaar

Ben ook maar eens langsgegaan pas,aangezien ik niemand anders kon bereiken,wat een geklep zeg,de pijpbeurt was niet veel speciaals,ook was ze niet schoon van onder dus het beffen heb ik niet gedaan,en dan die neppe orgasmes steeds,zelfs een 18 jarige kon dat nog beter faken...

En ik had ook het gevoel dat ik maar moest klaar komen,steeds maar van,kom je al,kom je al?Ook zoenen was niks speciaals,deed zelfs haar kauwgom geeneens uit.Ook pijpen zonder condoom deed ze,maar daarvoor moest je weer 30 euro neerleggen.

Wel een tip voor het vele gepraat tijdens de sex:vele harde/snelle stoten werd ze stil van....

Voor mensen van haar eigen leeftijd is het een aanrader,maar als je meer van jongere meiden houdt zoals ik,nee.Ik kom niet meer terug...

Commentaar

Voor een 40 plusser ziet ze er wel aardig uit.Misschien is ze wel iets ouder ook.
                    Ze lult 6 kwartier in een uur en nog slap ook.
                    Verder ziet ze er voor haar leeftijd wel aardig uit.
                    Het bed staat ook in de kamer beneden en even wassen was wel mogelijk.
                    Ik zal er geen tweede keer heen gaan.

Commentaar

Bovenstaande beschrijvingen zijn treffend correct . De ontvangst, en ook het verdere verloop, zijn niet gehaast, maar het kost de nodige moeite de woordenstroom enigszins te beteugelen. Ik had gekozen (extra) voor pzc. Dat was wel aardig (al heb ik beter meegemaakt). Beffen staat ze toe, al hoeft het voor haar niet. Het gemaakte kreunen tijdens beffen en neuken hoeft voor mij dan weer niet, en de rebbel die gelijk na de daad weer losbarst is ronduit storend.

Na afloop deed ze nog iets wat ze massage noemde, maar dat sloeg echt nergens op. Tenslotte nog wel even gezellig samen op de bank gezeten.

Ze klaagde over de teruggelopen omzet, volgens haar vanwege de recessie, maar volgens mij omdat de prijs tov het gebodene duidelijk te hoog is. Ze is niet meer jong (haar lichaam is OK, haar gezicht heeft duidelijk de sporen van haar jaren), en de kwaliteit is hooguit middelmatig. Voor een lagere prijs zou ik wel overwegen nog eens langs te gaan, maar niet voor 150 euro.
                      Laatst gewijzigd door liefhebber8454; 27-11-09, 12:59. Reden: typo

Commentaar

Vandaag bij Laura geweest, ze was toevallig ad-hoc beschikbaar toen ik belde. Ze ontvangt in een nette woning die ze speciaal voor dit doel heeft, wat ik prettig vond. Ze is een leuke verschijnng, uitdagend gekleed zoals op de foto's. Foto's kloppen aardig, al deed het licht ter plekke haar soms ouder lijken. Ze zegt dat ze 40 is, ik gok dat daar iets bij moet.

Ze heeft een heerlijk lijf, prachtige echte DD borsten waar je lekker mee mag spelen. Ze kletst 5 kwartier in een uur, daar moet je tegen kunnen. Ze is heel vriendelijk en vrolijk, laat je je welkom voelen.

Het vrijen is in het geheel nogal stel-op-sprong. Even pijpen, dan even neuken, even zoenen, niet 1 opwindend geheel, eigenlijk alle 'handelingen' even doen. Tijdens het vrijen slaat ze een hoop tekst uit 'oh, lekker, ga door, etc.', maar, ongeacht of het zo is (ze lijkt en zegt het wel met plezier te doen), komt het over als totaal onecht.

Ze heeft een lekker nauw kutje wat daardoor goed neuken is.
                        Pijpen OK, maar niet meer dan dat, neuken idem.
                        Ze zoent wel, maar niet voluit.
                        Tot slot 'uitgebreid' gemasseerd. Ondanks dat dat heerlijk ontspannend was, was het technisch slecht, veel meer wat strelen dan masseren.
                        Per salde miste ik een echte klik en verleiding, het vrijen. Waarschijnlijk doordat het erg op de handelingen gericht is het haar 'genot' gemaakt lijkt.

Tot slot de prijs. Ondanks op zich een leuke ervaring is de prijs ten opzichte van de kwaliteit heel erg hoog. Voor deze prijs heb je bij een 1e rangs privéhuis een veel hogere kwaliteit met een veel jongere meid. Daarbij is de tijd alleen volgemaakt als ik meereken dat we vooraf wat gedronken hebben en besproken wat de bedoeling is en ik achteraf uitgebreid gedouched heb.

Al met al wel een leuke, voldoende ervaring met op zich een lekker ding, maar ik ga, voor deze prijs, eerst ergens anders kijken voordat ik terug kom.
                        I Worship Sluts

Commentaar

Ben een tijdje geleden bij haar geweest.
                          Als beginner was ik aardig onder de indruk.
                          Pijpen zonder stelde niet heel veel voor. Niet echt diep, wel lekker met de tong.
                          Neuken ging lekker, lekker strak. Mooi uitzicht op mooie kont. Helaas niet...
                          Praat veel en geil, moet je van houden.

De 30euro voor PZC kun je beter sparen voor een volgende keer. Verder wel aardig.

Commentaar

2 weken geleden even bij Laura geweest.

Ze ziet er nog steeds leuk uit.

Ze was een beetje aan het vissen naar complimentjes en aan het polsen of er concurrentie voor d'r was in Zoetermeer en zoja wie dat dan wel waren.

Nou er een beetje over gehad en zij had het idee dat ze dus eigenlijk wel de beste was. Tja moet zij weten

De sex was zeker niet verkeerd al zit ze wel enorm te faken als je d'r beft. Dat is zeer jammer!

Zoals ik zei is ze nog best lekker voor d'r leeftijd. Ik was haar lekker achterlangs aan het nemen. Als je daar volgens haar te lang over doet begint ze te pushen dat je klaar moet komen. Daar heb ik dus al helemaal een hekel aan. Ik wil ook even genieten van het gevoel en uitzicht. en ja ik kan het lang uitstellen als ik dat wil.

Maargoed wel haar lekker volgespoten.

Commentaar

Ben 7 april bij Laura geweest. Was lekker , pijpt goed mooi lijf, strak buikje en lekkere en mooie tieten. Heerlijk standje 69 met haar bovenop.
                              Ze kletst wel wat, maar dat vond ik wel gezellig. Na wat standjes heerlijk klaargekomen.
                              Ga zeker weer terug . Zou zeggen gewoon zelf ontdekken!
                              Laatst gewijzigd door itsme; 08-04-10, 10:29. Reden: overbodige prive info eruit

Commentaar

Vandaag had ik met mijn favoriete dame in Zoetermeer afgesproken. In plaats van de afgesproken twee uur werd mij gevraagd of ik anderhalf uur kon. Famielieproblemen, jammer maar niks aan te doen. Er zit nog een andere dame waarschuwde zei mij. Natuurlijk was ik benieuwd, inmiddels in mijn blote niks, even kennisgemaakt. Zei kwam mij bekend voor: Laura uit Zoetermeer. Tsja 1 1/2 ipv. 2 uur, ik had dus nog wat geld over . Dus de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of Laura, na afloop, nog een half uurtje met mij wilde. En ja hoor.

Ja Laura is gewoon een leuke vrouw. Ze kletst best wel veel, doe gezellig tegen haar en je hebt een leuke date. Mooie borsten met grote tepels. Lekker gepijpt en daarna met de hand afgemaakt. Best geil om jezelf te zien spuiten.

Een nette woning met een wel heel discrete entree.

Laura doet ook trio's met een leuke vriendin. Voor 230 pu.
                                Keurige flat, mooie badkamer en zat parkeerruimte.
                                Laatst gewijzigd door Arturo; 26-10-11, 12:13. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Laura (goed) Bij en in Laura geweest. Als je geluk hebt doet ze een beetje haar best, maar faken (lees : afronden) is haar doel. Dit is onnodig en onplezierig. Ze is een dame met 'n leeftijd boven de veertig, maar wel aan de prijs denk je vervolgens. Je moet geconcentreerd zijn en je niet laten afleiden door haar gekwebbel , dan lukt 't om haar vol te spuiten. Ik ga alleen terug als ze beschikbaar is voor anaal, maar anders zeker niet, geen herhalinggevaar dus.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst, Laura

Er is van alles over Laura te vinden en.... de laatste tijd zijn er vrijwel geen updates meer dus dan kijk ik zelf even, en dat heb ik vandaag (dinsdag) gedaan. Netjes op tijd sta ik voor de deur die opengaat, en daar staat Laura. Vriendelijk, gastvrij misschien een streepje ouder dan de foto's maar evengoed een mooie verschijning. Ze praat graag en veel maar... dat kun je van alles aan doen, bijvoorbeeld duidelijk zijn. Laura heeft een mooi lichaam en hele mooie zachte borsten. Haar massage is lekker en niet overdreven. Pijpen doet ze geweldig. Ik heb dit keer intiem overgeslagen, want ik had haast ;-) Douche is eenvoudig maar netjes. Laura is heel vriendelijk en aardig en precies zoals ze schrijft, namelijk dat ze haar best doet om het iedereen naar z'n zin te maken. Dat is met mij gelukt, want ik kom snel weer. 'Dagoberda' noemt ze zichzelf. Wij hebben er samen hartelijk om gelachen. Beslist een dame om kennis mee te maken.

Commentaar

Ook bij Laura geweest. Was allemaal erg plichtmatig. Op zich is ze wel aardig, maar ze lult de oren van je kop en er komt een hoop onzin uit. Bovendien is ze vreselijk nieuwsgierig en wil ze van alles weten. Maar wat echt jammer is, is dat ze alles aan elkaar liegt. En dan met name over haar leeftijd. Op kinky staat dat ze 45 is, maar tel daar gerust een jaar of 10 bij op. Als het al niet meer is.

Commentaar

Laura haar advertentie op Kinky is naar ik inschat net zo oud als de eerste recensie. verbaast me niks als ze al richting de 60 gaat.
                                        kletst heel erg veel, niet onaardig maar als je geil bent word het irritant.

Pijpen was redelijk (is ze tenminste stil) en neuken een hoop fake gekreun en vragen of ik al kom is not done.
                                        je blijft als man beleefd maar denkt de hele tijd, hup gaan we nog beginnen? en als je dan bezig bent wil je eigenlijk weer snel klaarkomen en weg.

niet mijn dame of geen klik kan ook natuurlijk

Commentaar

Aan het werk...
                                        X