Vlaardingen, Priveontvangst, Cindy (Sexything)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vlaardingen, Priveontvangst, Cindy (Sexything)

Na eerst wat contact te hebben gehad via Internet heb ik een afspraak gemaakt. En dat was echt wel goed bevallen. Femke deed de deur open en samen gingen we naar de slaapkamer. Al snel kwam Cindy er aan en het feestje kon beginnen. Deze dames zijn echt super lekker en weten je echt wel te vermaken. Bovendien zijn ze gewoon hartstikke leuk. Ze vragen 300 euro per uur, maar in totaal was ik voor dit geld bijna twee uur onder de pannen. Nee, echt geen spijt van gehad. Dat er in hun andere rubriek zo negatief werd uitgelaten over deze dames snapte ik al niet. Nu ik er zelf ben geweest kan ik alleen maar vertellen dat ik een heel andere mening heb dan enkele andere "heren". Ik ga nog vaker van deze twee lekkertjes genieten! :P

Groeten,
    Mjam.. Mjam..

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx
    Laatst gewijzigd door itsme; 18-01-13, 14:06. Reden: link
    http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Hmmm.... mijn ervaring was veel minder. Ik ben naar de mini-gangbang gegaan.

Het enige wat mini was, was de huiskamer. Er waren volgens mij toen 8 mannen, terwijl ze zeiden maximaal 6. Het was veel te druk en ze gaven sommigen, waaronder ik te weinig aandacht. Ze hadden het over pzc, maar het leek er weinig op. Bij 1 deed ze het wel, femke geloof ik. De rest liepen ze maar een beetje te trekken en bij dr mond te houden. nou dat boeit me niet echt.

Iedereen zegt dat ze zo lekker zijn maar ik vind het echt zwaar tegenvallen. Cindy heeft wel een leuk gezicht maar is ouder dan ze beweerd. Femke vond ik maar ranzig met een niet zo frisse poes. En ze houden er al heel snel meer mee op. Echt geen waar voor je geld. Misschien zijn ze beter als prive-ontvangst.
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 05-05-07, 13:20. Reden: tekst iets netter gemaakt

Commentaar

Medelopers!

Ik ben onlangs eens bij Cindy en Femke geweest.

Allereerst, er vielen mij een aantal dingen op: Fris, schoon, twee érg mooie meiden, goed verzorgd en een hartelijke ontvangst.

Ze zijn vriendelijk, makkelijk in de omgang en kunnen gezellig kleppen, dat is voor mij vaak een voorwaarde om lekker te kunnen genieten.

Ik vond het dus bijna allemaal 'plus'.

Wat niet zo 'plus' was, de prijs-prestatie verhouding. ik vind 250 euro (ergo 550 oud hollandsche pietermannen) nog steeds een hoop geld. De dames geven aan in de add's "pijpen zonder condoom", de enige echter die een paar likjes aan mijn (schone, frisse en "probleemloze") eikel gaf, was het kleintje, Femke. Voorts werd er enorm veel getrokken, ook toen ik aangaf dat dat best iets minder kon.

Wat een hoop goedmaakte, was het niet strak op de klok kijken, probleemloos een tweede uitgebreide ronde, het samen spelen van de twee meiden met elkaar en.... het een aantal keren op zijn hondjes mogen wisselen van kutje, dat was écht geil zeg.... Twee échte vriendinnen, die zich afwisselen laten neuken zonder rubber te wisselen, leuke ervaring.

Al met al, vind ik ze best een aanrader, ik kan voorgaande commentaren over smerige poezen of 'niet voldoende krijgen' niet beamen, de dames kwamen net als ik rechtstreeks uit de douche.

Ik ga zelf niet meer terug, omdat ik een groot liefhebber ben van gepijpt worden (zeker door twee mondjes) zonder condoom, maar probeer het rustig eens, je valt je er geen buil aan.

Een tip voor de dames, zet in je advertentie gewoon "pijpen met condoom", gebruik pzc niet als lokker om het vervolgens eigenlijk niet te doen. Liever goed en lekker mét rubber gepijpt worden, als eigenlijk niet met heel veel getrek.

Nog een tip, maar misschien lag het aan de stemming van de dag, vrij met iets meer passie en iets minder afstand

GreetZ
      E.L.

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy

Laatst een bezoekje gebracht op het bovenhuis van Cindy. Ze ziet er inderdaad heerlijk uit. Voor de rest vond ik het zeer matig.
        Kennelijk was er de klik niet, en dat had zij dan al snel door. Opvallend was dat zij zich steeds geheel van mij afdraaide, zodat ze steeds bij mijn voeten lag. Kon ik haar niet kussen, wat zij zeker niet wil.
        Het echte werk miste ook enige passie. Er werd plichtmatig gewerkt, waarbij zeker het pijpen als wel erg stevig werd ervaren. Gelukkig trok ze hem er nog niet niet vanaf.
        Heb haar tijden gelikt, maar wat me bij anderen steeds lukt, gebeurt bij haar niet, ze bleef zo droog als een spons in de woestijn.
        Heb haar wel lekker geneukt, immers het uitzicht is prima, maar ik zal dit zeker niet herhalen.

Gek dat er van te voren niet even gewassen wordt, alvorens ze aan het pijpen slaat. Later bleek de wasgelegenheid een klein wasbakje te zijn.

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy (goed)

Ik was (zie eerdere recensie) al eens eerder bij Cindy geweest, toen samen met Femke. Onlangs had ik weer eens zin om te wandelen, en tegen beter weten in, heb ik nog eens een keer met Cindy afgesproken, deze keer solo, zonder Femke (of vriend). ik moest die middag ook in Vlaardingen zijn, dus qua route en gelegenheid kwam het goed uit. De rest zou ook wel goed komen, dacht ik....

DOM DOM DOM. Er was écht niets veranderd. Ondanks dat deze meid een spetter is, want ze is echt heel mooi, is ze tikkeltje arrogant (dreigt al snel met allerlei zaken) en doet ze totaal niet haar best om waar te maken wat er beloofd wordt.

Passieve, emotieloze sex. Pijpen is effe eikel likken, en veel, HEEL VEEL trekken-trekken-trekken-trekken-trekken- en haar mond er een beetje bij houden. Op mijn vriendelijke verzoek "stop 'm eens lekker IN je mond lieverd?" kreeg ik een bitchy reactie "rustig aan hé!". Ben toen wat gaan voelen en likken, fraai en schoon kutje, alleen niet opgewonden of nat te krijgen... Ik was fris gedoucht, had luchtje op en verders goed verzorgd, dáár kon het niet aan liggen dacht ik zo

Toen maar gaan neuken. Ik kwam op zijn hondjes lekker klaar, vanwege het uitzicht op het fraaie lijfje, maar de rest .... nee laat maar.... Een tweede ronde, hetgeen ik zelf altijd wel graag doe in een uurtje, heb ik overgeslagen. Ik heb me aangekleed en wilde weggaan. Cindy had toen nog wel hele verhalen, maar die gemaakte vrolijkheid en gezelligheid mag ze houden van me.

Liever een minder 'perfect' meid, maar eentje met passie EN eentje die doet wat ze belooft.....

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy (voldoende)

Heb de Stoute schoenen aangetrokken en naar Cindy getogen, wilde een half jaar eerder ook al eens naar deze Sexything toe maar redde het toen niet door Files etc.

Na gebeld en bevestigd te hebben afspraak gemaakt voor vrijdag 1800 uur en een uur LOL .

Eerst even Zuidplein onveilig gemaakt en diverse inkopen gedaan met mijn eega en toen naar afspraak gereden en gebeld dat ik er was en kon komen!

Wat een lekker wijf is die Cindy

Het klikte en we hebben elkaar voorgesteld en zijn op bed gaan zitten om het ijs verder te breken eh bedoel laten smelten (is hier nl. meer op z'n plaats ), plotsklaps worden wij gestoord in onze opwarmingsfase door een stel voetbal Hooligans die lallend door de straat lopen, gelukkig wel onder politie begeleiding en hierna direct weer onze plannen voortzetten .......

Na de onderbreking (reclame ) lekker uitkleden en dat deed Sexydingetje ook , alleen al om daar naar te kijken levert al een grand erektionale op .

Hierna direct op Bed gaan liggen en lekker spelen en LULLEN (doe ik anders nooit ) en zij weet mijn pikkie lekker stijf te krijgen en op juiste formaat te brengen (middels PZC blijft toch mijn favo) en dan overgegaan in 69 en na een paar minuten kon ik het (echt) niet meer in de Zak houden en spoot alles eruit wat een ontlading .

Even het love elixer wegpoetsen (koste wel 3 rollen ) en alles op orde brengen voor de 2e ronde, ook hier weet zij raad mee en maakte pikkiemans weer stijf en doet rubbertje erom voor een neuksessie. 1e poging lukt niet want pikkiemans wil geen stikkingsdood sterven en dus even via PZC stijf gemaakt en dan snel het rubber erom en zowaar hij bleef stijf en Cindy gaat mij in cowgirl genot brengen, springt dus op mijn paal en bewerkt deze tot kriebels in mijn zak en paal.

Na een aantal standwisselingen komt zij op mij liggen met haar Borsten op mijn borst en dan neuk ik Cindy tot mijn 2e HP en kom heerlijk klaar in haar kale doosje (mc).

Een goede ervaring en de enige die weet of er Herhalingsgevaar is is de tijd en die zal het Leren .

Groeten,

De Cock.
            Laatst gewijzigd door De Cock; 03-04-06, 13:43. Reden: paar tikfoutjes verbeterd
            Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Er moet me toch iets van het hart aangaande dit topic, en daarom zal ik ook mijn ervaring beschrijven.
              Dit is alweer 2 jaar geleden geweest, maar ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren.
              Ik had een lesbisch triootje met Femke en Cindy afgesproken (voor 2 uur), inclusief anaal.
              Kortom, het totale verwenpakket, waarbij mijn portemonnee heel veel pijn heeft geleden.
              Ik moet zeggen dat tijdens het telefonisch contact, Cindy mij een tikje te zakelijk klonk. Dit had eigenlijk al een waarschuwing moeten zijn, maar goed, de foto's van beide dames zijn oogverblindend mooi en het vooruitzicht om het totaalpakket waar te mogen maken met beide dames, overwon het van het verstand.
              Anyway, ik toog dus met het OV (verschrikkelijk gedoe, maar goed) naar Vlaardingen waar ze ontvangen.
              Ik werd op zich vriendelijk ontvangen en ik moest naar boven lopen naar de
              1e verdieping. Ik passeerde een kamer waarbij de deur op een kier stond, de tv stond aan en zo te horen zat er een kerel. Ik moest snel doorlopen van de dames en gewiekst werd ik in een andere kamer geloodst waar het speeluur zou plaatsvinden.
              Achteraf rees bij mij het vermoeden dat die man wellicht hun pooier/vriendje was.
              De dames waren al luchtig gekleed en ik begon mij van m'n kleding te ontdoen.
              Vanaf toen kwam de firma list en bedrog in aktie en hiermee sluit ik mij helemaal aan bij het verhaal van EasyLover.
              Ik had mij helemaal ingesteld op lekker tongzoenen, afwisselende pijpbeurten etc etc.
              NIETS VAN DIT ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!
              Er mocht niet getongzoend worden, het pijpen was echt een lachertje: van de gereserveerde 2 uur is denk ik mijn eikel 5 minuten een klein beetje naar binnen gezogen. De overige 115 minuten werden er sporadische likjes gegeven en was het inderdaad alleen maar trekken, trekken en nog eens trekken.
              Niet alleen vind ik dit totaal NIET erotisch, m'n tokus gaat er ook nog eens heel snel pijn van doen. Kortom, die euromast is er dus eigenlijk nooit gekomen: ik was zo enorm afgeknapt op deze erbarmelijke kwaliteit dat het van neuken dus ook niet gekomen is. De dames mochten dan wel elkaars kutje uitlikken, dat ik natuurlijk met liefde van heel dichtbij mocht bekijken, maar de dames hadden eigenlijk meer oog voor elkaar dan voor mij.
              Kortom, wat hebben we dan wel verder gedaan? Masseren, dat was het enige om nog een beetje de tijd te vullen.
              Anaal? no way, daar is het dus ook niet van gekomen, terwijl ik daar wel voor gedokt had (moest nl. vooraf betalen). Aan refunds doen ze dus ook niet.
              E 650 lichter voor deze wanprestatie toog ik na die 2 uur weer naar huis en vanaf toen, nam ik mij voor om nooit meer een triootje te doen.
              Ik vroeg mij af: ligt het misschien aan mij? ik had me gedoucht, lekker kort geschoren van onder, goed humeur en ik zie er goed uit. Kortom, dat kan het niet zijn. Wat het dan wel is? Ik denk de verkeerde persoon op het verkeerde tijdstip. Of zijn de dames gewoon ordinaire profiteurs? Dat laat ik in het midden.
              Mij zien ze daar in ieder geval nooit meer terug.

Kortom, ik kan me helemaal vinden in het verhaal van Easylover en De Kock moet denk ik geluk hebben gehad.

Veel succes en sterkte gewenst in ieder geval aan degenen die toch de moed hebben om dit adresje te bezoeken

Richieboy
              Laatst gewijzigd door itsme; 06-10-14, 08:55. Reden: privacy

Commentaar

Van de week afgesproken met Cindy (alias Sexything).

Nu houdt ik enorm van mooie meisjes met heerlijk strakke lijfjes, dus ik was al helemaal happy toen ik binnenkwam.

Bij binnenkomst ook de speelkamer ingeleid en even een praatje / kennismaking gemaakt.

Na een enthousiast en gewillig ontvangst, ik werd heerlijk, uitgebreid en afwisselend gepijpt zonder condoorm waarbij ik echt even moest opletten om niet voortijdig klaar te komen.
                Ook heb ik lekker met haar gezoend.

Ik ben enthousiast over Cindy en zij gaat mij vaker zien.
                Tijdens het vrijen heb ik ook lekker met haar uitdagend rond kontje gespeeld die ik zeker nog een keer wat diepgaander ga onderzoeken.

Tijdens het vrijen heb ik ook gezellig met haar zitten babbelen, het was een uurtje wel besteed.

Van de andere reacties kan ik alleen maar aanemen dat het moet klikken tussen de wandelaar en Cindy, bij mij was ze gezellig, opgewekt en heerlijk om van te snoepen (wat zeker werd aangemoedigt).

Groet,

Kloot-viool

Commentaar

Ik ben een tijd geleden ook bij haar langs geweest maar vond het niet super goed maar ook niet super slecht.

Persoonlijk vind ik haar op de foto's mooier dan in het echt, vooral haar borsten zijn op de foto super maar daar zag ik eigenlijk niets meer van terug toen ik daar was.

De sex was ok maar vond het allemaal vrij gewoon en tammetjes, ze praat enorm veel. Op sommige momenten had ik het idee dat ze expres zo veel praat om niet tot actie over hoeven te gaan. Zoenen doet ze niet en pijpen zonder condoom ook niet. En ze trekt enorm veel!!!!

Anyway ik heb er geen spijt van dat ik gegaan ben maar van zogenaamd herhalingsgevaar is geen sprake.....

Stonecold

Commentaar

Ik wil ook nog wel ff iets kwijt over onze Cindy.
                    Helaas heb ik door bepaalde omstandigheden (zelfde woon- en verblijfplaats) geen ervaring met haar.
                    Afgelopen week heb ik meerdere malen via de mail contact met haar gehad.
                    En als ze in haar vak net zo goed en netjes te werk gaat als in haar mailtjes, dan moet ze echt een wereldse ervaring zijn. Hier kan menig andere dame een voorbeeld aan nemen.

Helaas kan ik dat zelf niet ondervinden.

Ik weet het, misschien geen zinvolle bijdrage, maar wilde het toch even kwijt.

En nog heel wat anders, lees best wel wat mindere berichten over haar.
                    Maar als ik met met zeer beperkte ervaring op dit gebied, een keuze zou mogen maken tussen een prachtig vrouwtje met een mindere sexbelevenis en een naar mijn smaak minder aantrekkelijke dame qua postuur en uiterlijk met een wereldse sex behandeling.....
                    Nou dan wist ik wel wat mijn keus was, juist geef mij in dit geval dat lekker ding maar.

Johan

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy (uitstekend)

Nou vanavond is het er dan toch van gekomen.
                      En geweldig is ook al die verschillende meningen te lezen, die ook in de verste verte niet op elkaar lijken.
                      Maar de enige belangrijke mening is natuurlijk je eiegen mening/ervaring.

En laat ik het niet te lang houden.....die was weergaloos.
                      Cindy je bent een TOPPER, zowel wat uiterlijk, figuur als wat de sex betreft.
                      't is dat ik niet een jaartje of 20 jonger ben, maar anders
                      En natuurlijk kletst ze best wel veel, maar daar doe ik dus niet voor onder. Keuvelen over van alles en nog wat en ondertussen kon ik dus genieten van het geweldige uitzicht wat Cindy mij gaf.
                      Vertelde haar ook dat een vroegere jeugdvriendin van mij erg op haar leek, zou wat zijn he, haar moeder een vroegere vriendin van mij

Een uurtje geboekt, het hele pretpakket dus.
                      PZC, een likje hier een likje daar wat ik heb gelezen, mannen kletst niet, het was nog net geen Deepthroat, maar het scheelde niet veel
                      Intiem, heerlijk strak, kan niet beter.
                      En als klap op de vuurpijl in dat heerlijke kontje klaarkomen, mana,man, man wat is dat goddelijk

De negatieve reacties, begrijp er dus echt niks van, maar ja zal ook wel aan de onderlinge klik liggen.

Anderzijds, laat ik niet al te enthousiast en uitbundig worden, anders heeft ze binnenkort helemaal geen tijd meer voor mij. Enne klein voordeel ze woont zowat om de hoek.

Commentaar

Hoi,

Ze stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje en gisteravond is het er toch van gekomen, ik heb een afspraak gemaakt met Cindy (Sexything). Nou 1 ding kan ik je verzekeren, het is een sexy ding. Haar hele uitstraling, figuur alles aan haar straalt klasse uit.

Na eerst even lekker ontspannen gepraat te hebben zijn we het op z'n rotterdams gaan doen, geen woorden maar daden, en die daden waren goed. Wat we allemaal gedaan hebben en hoe ga ik jullie niet aan je neus hangen, dat moet je zelf maar ervaren maar 1 ding weet ik wel, toen ik bij de tweede ronde mijn regenjasje volspoot had ik echt het gevoel als of het uit m'n tenen kwam, gewoon heerlijk.

Daarna nog lekker bij elkaar gelegen en lekker gebabbeld over van alles en nog wat, toen me lekker gedouched en met een glimlach op m'n gezicht naar huis.

Dit meisje komt op mijn lijst van "Hier gaan we nog een keer naar toe" misschien dat ik dan wel voor een trio met Femke ga maar dan moet ik eerst mijn conditie verbeteren (nog steeds ja) en weer sparen. En wat ik met sparen, tja voor jullie een vraag voor mij een weet.

JMR
                        Ik lijk simpel. En dat ben ik ook....

Commentaar

Ben zelf twee jaar geleden bij cindy geweest was helemaal te gek,
                          en een trio met haar en haar vriendin Femke sta zeker ook nog
                          op mijn verlang lijstje.

Een wandelaar is nooit alleen
                          Orson
                          Laatst gewijzigd door itsme; 08-12-10, 10:03.
                          --------------------------------------
                          Een wandelaar is nooit alleen
                          Orson

Commentaar

Door diverse oorzaken heb ik een hele tijd niet meer gewandeld maar gisteren was het weer zover.

Cindy speelde nog steeds in m'n hoofd, de vorige keer was het echt lekker dus vondt ik dat ik weer eens naar haar toe moest gaan.

Toen ik binnenkwam wist ze nog wie ik was, ze wist zelfs nog de onderwerpen waar we het de vorige keer over hadden gehad. Dat noem ik nu een echte vrouw die haar werk met intresse en plezier doet.

Dat ze het met plezier doet merk je ook wel, ze geniet er volop van. We hebben een heerlijk uurtje samen doorgebracht. Ik geef geen details maar ik kan je vertellen, het was echt lekker.

Cindy, ik ben blij dat je toch weer prive ontvangst ben gaan doen. Tot de volgende keer XXX

JMR
                            Ik lijk simpel. En dat ben ik ook....

Commentaar

Vorige week eens de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Cindy. Die foto's maken man werkelijk hevig in de war

In een wilde ingeving besloten om Femke ook uit te nodigen! En daar heb ik geen spijt van gehad ..
                              Cindy is een prachtwijf, en Femke is welhaast nog mooier en 2 jaar jonger. Beide dames stralen gewoon seks uit!

Ik was even onwennig om in een huis in Vlaardingen binnen te stappen.
                              Af en toe een bezoek aan een privehuis bevalt prima en dan is dit toch even anders. Dit voelde eigenlijk nog intiemer.. Een smoet de eerste keer zijn en ik kan me geen betere eerste keer wensen!

Een gesprek over koetjes en kalfjes veranderde al snel in een heerlijke streelpartij die snel overging in het gezamenlijk pijpen door de dames.
                              Voor 50 euro wilden de dames het ook wel zonder doen en dat is het mij wel waard

Ik vond het een heerlijke ervaring en heb beide dames in diverse standjes mogen neuken, terwijl ze elkaar voortdurend bleven vingeren en likken.
                              wat een geil uurtje was dat!

Ik zou bijna zeggen dat het jammer is dat Femke niet ook alleen werkt.
                              Zou haar ook wel eens helemaal voor mezelf willen hebben
                              Ze kan namelijk heerlijk pijpen en ze zoent ook fantastisch.
                              En nogmaals sorry Femke dat ik je zo onder spoot, maar ik was gewoon niet meer te houden..

Dames bedankt!
                              En wie weet ben ik nog eens in de buurt..

Commentaar

Helemaal goed, met Cindy!

Leuke meid, vlotte babbel en ook de sex was prima (P+N).

Ik kan me echter levendig voorstellen dat de ervaring beduidend minder zal zijn als je niet zo makkelijk clickt met deze gezellige Zuidhollandse en/of niet zo gediend bent van wat "small talk" om aan elkaar te wennen.

Jammer dat Femke niet beschikbaar was, maar ik heb me met Cindy alleen ook uitstekend vermaakt.

Toch nog maar eens terugkomen voor dat triootje.
                                Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Als er een knop op zat, had ik hem uitgezet. Dame ratelt aan 1 stuk door.
                                  Beffen mocht niet, pzc matig, af en toe een likje. Sex was redelijk tot goed.

Ze doet niet echt aktief mee. Femke heb ik nog niet bezocht maar staat op mijn verlanglijst.

Commentaar

Ja wat kan ik zeggen

Elke meid/dame heeft zijn voorkeuren, ik denk dat je als klant en geld zeker bij prive ontvangst en prive huizen. In ieder geval het scheelt als je zelf even je goed verzorgd een douche pak je even scheert en ieder geval dat je goed ruikt.

Daarnaast heeft iedereen zijn eigen voorkeuren dat geld zowel voor ons mannen zoals de meiden/vrouwen die het "vak" uitoefenen.

Maar nu even qua ervaring met Cindy en Femke, deze is bij mij goed bevallen.
                                    en qua cijfers geef ik het een negen qua persoonlijke ervaring.

Ga geen waarom en een uitvoerige beschrijving geven wat er wel en niet gedaan is, want bij iemand anders kan het weer heel anders zijn en die kan het uit zijn belevingswereld (waarneming) op een hele andere manier beleven.

Don't blaim the Doc, if your world isn't perfect.Just take a good look in your mirror

Commentaar

Zal ook mijn ervaring met Cindy EN Femke geven hier.

2 mooie dames, kwamen net terug van vakantie dus hadden een prachtig kleurtje. Qua leeftijd denk ik dat ze dik in de twintig zijn (Femke is volgens mij wat jonger dan Cindy) of misschien wel begin dertig. Maar ze zien er zeer netjes en verzorgd uit. Ze hebben een normaal postuur. Niet superslank.

Ik hou zelf van meer naturel maar smaken verschillen natuurlijk. Femke vond ik in dat opzicht wat echter. Zeker betreft het zoenen en het je aankijken tijdens de sex. Oogcontact en (tong)zoenen maakt het voor mij ieder geval een stuk intenser.

Gezien ik het veel te druk had met de twee vrouwen en het bekijken van alles wat er om me heen en met met gebeurde weet ik verder niet veel details meer van de dames.

Ik kon wel merken dat ze dit al jaren doen. Er zijn tijdens dit bezoek geen zaken gebeurd die ze onderscheiden van diverse andere dames die ik ken. Dus niets unieks wat mij betreft.

Mede hierom, de afstand om bij ze te komen en de 'professionele' uitstraling zal ik niet snel op herhaling gaan.

Laat ik duidelijk zijn, ik heb niets te klagen gehad maar het is niet het trio wat ik zoek.....

http://www.kinky.nl/Advertentie_SEXY...3376&show=home
                                      Laatst gewijzigd door Arturo; 13-10-11, 13:24. Reden: Linkje erbij gezet.

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy (& Femke) (goed)

Ben nu ongeveer een maandje geleden bij haar geweest en het viel helaas een beetje tegen.

Cindy praat heel erg veel waardoor ik het gevoel kreeg dat ze er weinig zin in had, ze kwam bij mij erg stroef en tammetjes over. Ze probeerde je niet echt te verleiden of het op een andere manier spannend te maken.

Toen we begonnen met verschillende standjes werd het al snel duidelijk dat ze erg zakelijk is, en alles maar plichtmatig doet.

Opzich aardige en leuke meid om mee te praten maar de echte sex viel bij mij erg tegen door de zakelijke uitstraling die Cindy heeft in tegenstelling tot andere dames. Jammer!

Commentaar

Re: Vlaardingen, Priveontvangst , Cindy (& Femke) (goed)

Twee weken geleden bezoekje gebracht aan Cindy. Veel over gelezen, positief en negatief maar foto's waren veelbelovend. Ze ontving me in haar appartementje. Kamer zag er schoon uit. Cindy heeft een lekker koppie en mooi figuur dus dat begon goed. Wat me beetje tegenviel: niet wassen. Ik kwam zelf toevallig net uit de douche maar dat weet zij niet en ik vraag me dan toch af of ongewassen heren mij voor zijn gegaan. Ze ontvangt niet veel dus misschien was ik wel de eerste. Afgesproken voor half uur met FZC (= € 100). Prijs is zeer redelijk want bij privehuizen ben je dan al snel € 125 kwijt. Pijpen is wat plichtmatig maar prima en handjob is dik okee. Na 10 minuten had ik zin om te neuken dus ging condoom erom. Ze ging op me zitten. Ik moet zeggen: neuken doet ze echt fantastisch. Lekker stevig rijden en toen ik klaarkwam trok ze haar lippen goed samen en ging langzaam mijn lat van boven tot onder af. Ik moet zeggen: uit de kunst en derhalve is Cindy wat mij betreft een 2e bezoekje waard. Maar dan niet met FZC maar mening standje.