Den Haag, Priveontvangst, Melanie (v/h Melani Melissa Samantha - Linda88)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Priveontvangst, Melanie (v/h Melani Melissa Samantha - Linda88)

Ben vanmiddag bij Lida 88 in Den Haag geweest.Had haar advertentie op kinky gezien. Ze ontvangt je in een nette woning in Den Haag. Keurige badkamer om je op te frissen. Vervolgens naar de slaapkamer./ Linda heeft schitterende borsten,hiermee mag je lekker spelen en ze gebruikt ze ook als haar sterke "wapen." is vrij mollig . Ze is erg vriendelijk en er mag veel. Ik had gekozen eerst te beffen en om daarna lekker gepijpt te worden zonder nu dat deed ze prima. Zo goed dat ik al snel klaar kwam.Ik was dus eigenlijk maar heel kort bij haar, maar wil haar zeker nog eens lekker neuken.

Re: Den Haag, Priveontvangst , Linda88 (uitstekend)

Vorige week bij Linda geweest. Ontvangt in een nette woning in Den Haag.
    Ik vind Linda een erg sexy meid, ondanks dat ze vrij fors is. Ze heeft een heel mooie en lieve uitstraling. Haar borsten zijn zeer groot en lekker zacht. Eerst even gezellig liggend op bed een beetje gekletst. Daarna heeft Linda mij heerlijk gepijpt met condoom. Binnen no time had ze mijn paal op volle sterkte weten te krijgen, echt een pijp koningin! Daarna even kort 69 gedaan, ze heeft een heerlijk schoon en geschoren kutje. Toen ben ik bovenop haar gekropen en even lekker zo geneukt. Ze stelde zelf voor om na een tijdje te wisselen naar hondjes. Linda heeft een heerlijk lijf om te neuken (als je van een beetje stevig houd), heerlijk om haar bij haar brede heupen of haar grote borsten te pakken en lekker door te neuken. Na enkele minuten spoot ik mijn condoom dan ook moeiteloos vol.

Linda is een schat van een meid en een aanrader!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Linda88 (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door yoepie
      In de advertentie staat: Alles is met condoom.
      In het recensieformulier heeft johan1952 pzc gedaan . . . .
      In het verleden deze Linda ook bezocht, adverteerde toen onder een andere naam en bood toen ook nog de mogelijkheid anaal aan. Misschien dat ze in de tijd dat johan52 haar bezocht ook pijpen zonder condoom aanbood. Al met al, als liefhebber van de vollere vrouw, vond ik deze Linda wel een mooie verschijning. Goed verzorgd en hygienisch. Wou haar nog een keer bezoeken voor de optie anaal maar zoals al eerder aangegeven bied ze dit al een tijdje niet meer aan als mogelijkheid in haar advertentie. Maar wie weet, ook zonder anaal is het een heerlijke meid waar ik wel van kan genieten.

Oorspronkelijk geplaatst door sjaka
      Vreemde vorm voor het hanteren van het tarief.
      Alles is met condoom de prijs is voor 30 min 50 euro en 60 min is 110 euro..

Volgens mij kan je dan beter 2 x 30 min nemen.
      Je zegt gewoon na 30 min ok nu de volgende 30 min.

Normaal ga je in tarief omlaag als je een langere periode afspreekt of zie ik dit verkeerd ?

Sjaka
      Misschien dat ze een voorkeur heeft voor sexdates van een half uur.
      Laatst gewijzigd door Arturo; 19-12-10, 11:09. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Melissa (v/h Samantha - Linda88)(uitstekend)

Zeer lieve meid, met een vlotte babbel. Heb maanden geleden met haar gedate, 2 keer zelfs. Beide keren was ze zeer makkelijk bereikbaar en kon ik ook gelijk terecht (01.30 uur).

Ze deed toen nog anaal erbij, helaas niet gedaan, te vroeg gekomen. Had met haar afgesproken dat als ik het zou doen, dat ik achteraf bij kon betalen, maar dus niet nodig geweest.

Het is een mooie meid, lekker mollig, zeer grote borsten (waar mee gespeeld mag worden) en was lekker gedouched voor de date begon. Pijpen zonder condoom was goed, beffen was goed te doen en intiem met condoom ook en heel lekker zoenen. Voor herhaling vatbaar, ze staat er nu ook regelmatig op met de aanbieding 40 euro per half uur en 80 euro voor een uur.

Ze veranderd regelmatig van naam, reden is mij onbekend, want qua slechte resencies hoeft ze dat niet te doen, maar hoorde nog laatst van een andere dame dat dit te maken heeft met lastige klanten en/of belasting.
        ------------------------------------------------------------------

Max

Commentaar

Hmm, wat een heerlijke dame. Mooi, vriendelijke, en praat voor de verandering eens ABN.
          Half uurtje was meer een vluggertje, maar wat wil je ook voor 40 eurootjes.
          Volgende keer eens voor een uurtje langs
          Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 26-01-16, 22:54.

Commentaar

Ben ook niet zo lang geleden bij deze dame geweest ze zit vlak bij het zuiderpark.
            Ze heeft grote tieten en is mollig.Voor het geld zeker de moeite om langs te gaan wat ik wel een nadeel vond was dat haar kindje gewoon in de woonkamer zat wel met de deur dicht,maar ik weet niet als dat ook bij mede wandelaars vaker gebeurd maar dat is niet echt normaal dus voor mij is het voor die ene keer gebleven.

Commentaar

Wel een knappe meid. Maar te veel gepraat. Geen initiatief. Heb voor 60 min betaald, was na 45 min buiten. Ze heeft zo veel gepraat dat na 40 min had ik geen zin meer, en ze had ook geen interesse meer.

Kinderen zijn er ook naast (andere kamer).

Commentaar

Ik ben enkele weken geleden bij deze dame langs geweest en dat was een teleurstellende ervaring. Om te beginnen met de positieve dingen: het huis waarin ze ontvangt is schoon, de dame ziet er precies uit als op de foto, ze kan gezellig kletsen (inderdaad in keurig ABN) en alles ruikt fris.

Daarmee is het echter ook wel gezegd: pijpen stelt weinig voor, zoenen is heel oppervlakkig en verder is de dame verschrikkelijk passief (verschillende standjes kan, als het maar standjes zijn waarin zij weinig hoeft te bewegen). Het vervelendste is de schijnaanbieding: de dame adverteert met een 'actie' van 80 euro voor een uur, maar dat uur wordt bij lange na niet gehaald. Na een minuut of 30 begint de dame te vragen of je kan komen en zodra je dan komt is het in een keer afgelopen en gaan alle kleren meteen aan. 40 minuten na binnenkomst stond ik weer buiten. Nou is 80 euro natuurlijk ook een lage prijs voor een uur, maar wees daar dan eerlijk over in je advertentie en zeg gewoon dat het 80 euro voor drie kwartier is... Zo voel ik me toch een beetje genaaid, en niet op de manier waarop ik had gehoopt...

Conclusie: geeft 20 euro meer uit en ga dan naar een van de vele jongedames in Den Haag die daarvoor wel een volledig uur ontvangen en een ware GFE bieden voor dat geld.

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Melissa (v/h Samantha - Linda88)(goed)

Ben 2 weken geleden bij deze leuke dame geweest. Eerst heel kort gezellig gekletst op bed, ik kon niet van haar grote borsten afblijven. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt, dit was heerlijk. Toen vroeg ze mij welk ik standje ik wou doen. Nou een dame met grote borsten, natuurlijk zij boven op Geweldige uitzicht op haar borsten en mooie gezicht.
                  Daarna ik boven op haar en kon lekker hard stoten en zijwaards lepeltje lepeltje afgemaakt.
                  Conclusie: aardige volslanke dame met leuke babbel. De sex was goed, jammer van haar grote buik (ze was mollig). Maar ze had wel een leuke uitstraling en een mooi gezicht. Prima prijs/ kwaliteits verhouding
                  Voor mij geen herhalings gevaar.

Commentaar

Melissa, Privéontvangst, Den Haag.

Laatst ben ik ook bij deze dame op bezoek geweest, Melissa is erg vriendelijk en gezellig. De kamer was groot en lekker koel ondanks het warme weer, gelegenheid om te dochen is ook aanwezig. De seks was ook lekker, zowel intiem als pijpen doet zij goed haar best op. Ik ben weg gegaan met een dikke zoen op de mond bij de voordeur, bijna niks op aan te merken. Ik moet alleen even 2 kleine puntjes. Toen ik er was lag er achter het gordijn een kindje, dat kan. Daarvoor vind ik het ook geen minpunt. En ze is telefonish moeilijk bereikbaar, maar zeker de moeite waard om te pakken proberen te krijgen. Ik ben zeer tevreden. http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...ro-vleugertje/

Commentaar

Aan het werk...
                    X