Papendrecht, Priveontvangst, Anita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Papendrecht, Priveontvangst, Anita

Fantasche blonde dame, ben 2 weken geleden bij haar geweest, 10 minuutjes van het station. Ze kan lekker tongzoenen, mooie borsten en een lekker poesje. Ik kreeg waar voor mijn geld.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 01-02-16, 02:26. Reden: Link toegevoegd

Re: Gorinchem,Priveontvangst, anita

ja ik ben ook bij anita geweest in gorinchem, anita is een mooie blonde dame ben een uurtje geweest ze kan lekker zoenen en de sex was ook geweldig toppie hoor ze ziet me snel weer terug anita als je dit leest je bent toppie xx
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 23-05-08, 10:32. Reden: adres verwijderd

Commentaar

Re: Gorinchem, Priveontvangst , anita (uitstekend)

hoi anita het was weer toppie je bent een kanjer

Commentaar

Re: Dordrecht (omg.), Priveontvangst , anita (uitstekend)

Sorry meelopers, heb een aantal dames bezocht de afgelopen tijd maar geen tijd gehad mijn ervaringen met jullie te delen.
        Aantal weken geleden Anita bezocht en kan alleen maar de goede recenties van de anderen bevestigen. Anita is een hele vriendelijke vrouw waar je naast de sex ook een goed gesprek mee kan hebben. Pijpt super goed maar vond het tongzoenen toch wel het beste wat ik heb meegemaakt !!!

Commentaar

Re: Dordrecht (Omg.), Priveontvangst , anita (uitstekend)

Lekker vlezige dame met grote joekels (hou ik wel van), ontvangt in een flatje te Papendrecht. Na telefonisch contact kon ik bij haar terecht (volgens mij werkt ze samen met nog een dvp, ik zag in ieder geval nog een schaars geklede dame in het flatje). Afgerekend en na kleine wasbeurt op bed beland. Zij neemt duidelijk het initiatief, direct tongen waarbij je ze bijna opvreet... Geweldig! Je verwacht dan dat ze bij het pijpen 'm ook bijna opvreet, helaas. Pijpen was erg gewoontjes, haar daarna uitgebreid gebeft. Ze heeft me vervolgens klaargereden waarbij je prachtig uitzicht hebt op haar heuvellandschap... Gedurende de gehele sessie verteld ze erg veel, dit vond ik op een zeker moment storend. Al met al een leuk bezoekje niet de klik en te plichtmatig.

Commentaar

Re: Dordrecht (omg), Priveontvangst , anita (uitstekend)

Ben van de week voor het eerst bij Anita geweest.. en zeker niet de laatste keer... wat een mega heerlijke kanjer.. na bloedgeile sex,een goddelijk lekker glad befpoesje.. ff een verkoelende douche en daarna weer terug voor lekker gelik en wat kan zij pijpen zeg... kom zeker bij haar terug
            Laatst gewijzigd door itsme; 23-11-10, 18:11.

Commentaar

Re: Dordrecht (omg), Priveontvangst , Anita (uitstekend)

ben vandeweek ook bij deze dame geweest wat een feest was dat zeg is een leuke dame om te zien en je kun er ook nog lekker mee praten en dan nog de sex was ook heel goed

Commentaar

Re: Dordrecht (omg), Priveontvangst , Anita (goed)

Vanmiddag een onverwachts bezoekje gebracht aan Anita.
                Ik was in de buurt en toen ik belde kon ik er nog voor een half uurtje tussendoor.
                Wouw, wat is dit een kanjer van een vrouw.
                Bij binnenkomst een allerhartelijkst ontvangst en na de wensen kenbaar te hebben gemaakt en te hebben betaald op bed beland.
                Begonnen met zoenen, daarna standje 69 waarna ze me fantastisch heeft gepijpt zc en ik daarna heerlijk in haar mond ben klaargekomen.
                Daarna nog even relaxt gepraat en nagenoten en uiteindelijk voldaan huiswaarts gekeerd.
                Anita gaat mij zeer zeker nog vaker zien!

Commentaar

Beste medewandelaars,

Al vele jaren volg ik met steeds groter groeiende interesse de diverse discussies op deze site. Dit is de eerste keer dat ook ik de stoute wandelschoenen aantrek om ook eindelijk eens wat te schrijven in plaats van alleen maar te lezen. Ik kom al zeer lange tijd (wel onregelmatig) bij Anita. Over haar niets dan goed, wat een inzet en enthousiasme van haar kant! Zoent en zuigt alsof het haar laatste keer kan zijn, niets dan lof voor deze dame! Enig nadeel (voor mij, maar niet voor iedere lezere denk ik), ze heeft mijn snikkel er een keer zonder condoom ingestopt........ zijn hier meerdere wandelaars mee bekend of was het een eenmalige actie van haar??? En dit is geen opschepperig verhaal van mijn kant om indruk te maken, dit is mij echt overkomen en ben er echt niet trots op!!!!

Commentaar

Vandaag deze dame maar eens bezocht, sex is niet slecht en ze zoend idd als haar leven er vanaf hangt bijna niet lekker meer. Maar dat praten pfffffffffff je word er moe van zelf tijdens het pijpen praat ze nog met volle mond door
                    Toen ik wegging had ik spijt er zat daar toch een mooi meisje waar ik graag mee had willen spellen! Andere keer dan maar

Commentaar

Deze week Anita bezocht. Inderdaad, ze vreet je bijna op bij het tongzoenen.
                      Niet lekker op deze manier. Die tieten zijn geweldig maar er zitten vele kilootjes teveel
                      aan haar lijf dat maakt het al met al niet echt aantrekkelijk. Ze pijpt wel lekker (en diep).
                      Denk niet dat ik nog een keer terugga.

Commentaar

Re: Dordrecht (omg.), Priveontvangst , Anita(uitstekend)

Door de recensies(nog dank daarvoor) bleef Anita maar door mijn hoofd spoken.
                        Met name het heftige tongzoenen ben ik een liefhebber van.Kan mij niet heftig genoeg zijn.
                        Prima ontvangst.
                        2 bakjes koffie van haar gehad.1 na afloop,was lekker.
                        De 1e weet ik niet=koud geworden.
                        Dat gebeurd mij zelden met koffie maar Anita begon te zoenen en dat was zo zalig dat ik daar niet mee kon of wilde stoppen voorlopig.
                        Om een lang verhaal kort te maken vind ik eigenlijk alles wat Anita doet heerlijk.
                        Bovendien vind ik het ook ee zeer aantrekke;ijke dame,precies zoals op de foto's met een leuk koppie.

Heb ook eigenlijk niets gemerkt van het vele praten.Gewoon een leuk gesprekje voor en achteraf.
                        Zal hier zeker gauw terugkomen.
                        Ik wilde graag het uiterlijk van Clooney en de humor van Spijkerman hebben..
                        't is andersom geworden.

Commentaar

Re: Dordrecht (omg.), Priveontvangst , Anita(goed)

Finally met her on Friday.

She is in her 40s. Very friendly and attentive. Great kisser. Good sex.

I found her photos on Kinky rather misleading. She is a lot more attractive than in her pictures. I particularly found her face very beautiful and sexy. I would definitely visit her again.

Commentaar

Weet iemand meer recente recensies van deze dame? Bedankt alvast

Commentaar

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...ht/72584-anita

Enige tijd terug bij Anita langs geweest het is een leuke dame met alles er op en er aan.
                              Ze is inderdaad wat mollig maar gebruikt het allemaal even heerlijk
                              Het was die dag wel erg warm weer maar door haar ging de temperatuur nog verder omhoog.
                              Het is wel een kwebbel tante maar ze kan heerlijk pijpen (zonder condoom) en stopt dan met praten !!!!
                              Ook intiem gaat lekker met haar en heb ik toch een lekker uurtje vol gemaakt

Commentaar

Aan het werk...
                              X