Waddinxveen, Privé massage, Jacqueline

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Waddinxveen, Privé massage, Jacqueline

Met enige verbazing heb ik gemerkt dat er nog steeds geen recencies staan van een masseuse uit Waddinxveen (inmiddels overigens verhuisd naar Reeuwijk).
    Ze adverteert o.a. op Speurders onder de naam Jacqueline of J. Na haar zeer wervende oproep (ik ben een leuke, lieve, slanke meid en ben anders dan anderen, echt 1 die je hoofd op hol brengt, ik geef een heerlijke massage waar je helemaal in weg droomt, bij mij thuis in Zuid- Holland .Ik breng je tot een hoogtepunt...zo 1 die je nog nooit gehad hebt en waar je nooit meer uit wilt komen) dacht ik bij mezelf dat ik dit toch echt zou moeten meemaken. Nou, dat viel nogal zwaar tegen. Op het afgesproken tijdstip was de dame in geen velden of wegen te bekennen. Na 5 keer bellen had ik haar te pakken en vertelde ze dat ze nog "even" de hond was uitlaten. Ik besloot om maar te wachten en na enige tijd was Jacqueline dan toch thuis.
    Om een lang verhaal niet nog langer te maken: Jacqueline is een niet onaardige meid om te zien, vriendelijk maar een tikje nerveus, type junk die aan een shot toe is. Het ontspannende gedeelte van de massage was zeer standaard, de fysio doet het erotischer. Het erotische gedeelte van de massage was slecht. Een beetje aan de jongeheer zwengelen of je een waterpomp aan het bedienen bent, nee, dat verwacht ik niet van een dame met een dergelijk wervende advertentie. Het hoogtepunt kwam dus ook erg moeizaam terwijl aftrekken toch niet al te lastig is. Zelfs ik kan het ;-) Al met al zeker geen aanrader, relatief veel geld voor een niet al te beste massage.

Re: Waddinxveen, Privemassage , Jacqueline (onbekend)

Vorige week een massage ondergaan door Jacqueline, en ik moet zeggen het is een van mijn betere ervaringen. Jacqueline is een niet onaantrekkelijke meid. Zolang je haar met respect behandeld is er veel mogelijk en kun je volop genieten. Over het erotische gedeelte kan ik haar ad beamen..........jammer dat je op een gegeven moment klaarkomt en ui de roes raakt.

Jacqueline....ga zo door !!!!!

Commentaar

Ervaring met Jackie

Hallo,

Ook ik ben bij Jackie geweest in de maand juni zoiets, had haar advertentie
      gevonden op speurders.nl en klonk eerlijk en lekker.

Afgesproken voor een uurtje en op het afgesproken tijdstip belde ik aan en er deed een leuke,normale,meid van in de 30 open.

Na het praatje naar een kamertje waar de massage plaatsvind,uitkleden, en beginnen. Ik moet zeggen dat de massage zeer behoorlijk was maar het intieme gedeelte (ze pijpt je z.c tot het einde tegen meerprijs en je mag haar beffen en vingeren en rimmen) was echt heel erg goed!

Massage duurt ongeveer een half uur en het andere half uur word je dus oraal heerlijk verwend.

Kortom: een leuke meid,schappelijke prijs.

JvA.
      Laatst gewijzigd door toontje; 04-03-09, 20:06. Reden: Ervaring met Jackie als ervaring toegevoegd

Commentaar

Re: Waddinxveen, Privemassage , Jacqueline (uitstekend)

ik ben ook geweest; ze masseert uitstekend (heeft ook de nodige opleidingen hiervoor gedaan) en dat merk je! zo'n goede massage heb ik nog nooit gehad;
        de pijpte me ineens zonder condoom; wel heel erg lekker maar niet safe; ook gaat ze met haar poes wrijven over je jonge heer; ook niet veilig natuurlijk en eigenlijk ga ik altijd voor safe; maar hopen dat het goed afloopt;
        het is een lieve en gezellige meid; maar niet helemaal mijn smaak; iets te ordi met de nodige pearcings en tatoos; kosten 100 euro voor een uur; op de foto ziet ze er lekkerder uit dan in het echt; vooral de stijl komt niet overeen; al met al een goede ervaring; ze zit al lang in het vak en dat merk je ook (positief bedoelt); ik ga niet meer terug want ik houd wel van meer stijl;
        douchen achteraf maar niet vooraf; en dan toch pijpen??

Commentaar

Paar keer bij Jacky geweest.
          Ze biedt, zoals dat wel heet, een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Oftewel: je krijgt zeker waar voor je geld.
          Jacky is en meid met lef en humor en dat merk je aan hoe ze met je omspringt. De spanning blijft er in omdat je blijft aftasten hoever je kunt gaan en ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
          Het is een beetje flauw om haar als ordi af te schilderen want daarmee diskwalificeer je de helft van onze doelgroep. Toch?

Ik kan je wel vertellen wat je moet doen als je bij haar bent: zeggen wat je lekker vindt. Dan merk je vanzelf wat wel en niet kan.
          Er kan veel maar ze heeft grenzen. Op zoek dus.

Oh ja, en ik durf te beweren dat ze een van de weinige dames op Speurders is die waar maakt wat ze daar schrijft.

Liberache

Commentaar

Ben vandaag voor het eerst naar Jacqueline geweest en na het lezen van een paar reactie's moet ik eerlijk zeggen dat ik het goed naar mijn zin heb gehad. Jacqueline is een hele leuke meid die constant aan het lachen is als ze je aankijkt. Ze heeft een mooie tatoo op haar rug en arm. Zijn mensen die daar moeite mee hebben maar ik niet.

Ik had gekozen voor een half uurtje verwennerij voor mezelf, eerst om te kijken of ze me bevalt en ik had niet heel veel tijd dus dat kwam dan goed uit.

Jacqueline heeft ook een leuk koppie en een mooie piercing die je zelf even moet zoeken maar als je op je buik ligt dan voel je hem vanzelf tegen je been aan komen. Ik heb niet gekozen voor oraal dus ze heeft me heel lekker langzaam klaar gemasseerd. Is ook eens een heel andere belevenis.
            Ze heeft mijn rug gewassen ik kon daar niet bij.

Al met al een leuke meid en Jacqueline als je niet weet wie ik ben want je leest ook heb ik van je gehoord, denk maar aan mijn schoenen en armband we hebben dezelfde smaak.

Tot de volgende keer wanneer weet ik niet maar we zullen elkaar snel weer zien voor 1 uurtje

Commentaar

Heerlijke massage van Jacqueline gehad.
              Een aaanrader. Ik ga zeker nog eenkeer terug.
              Ze heeft een piercing in haar klitje. Dat is spannend om te voelen als ze je btb massert.

Commentaar

ben vandaag eens langs geweest bij deze dame . moet zeggen een hele leuke dame . werd vriendelijk ontvangen ,
                had gekozen voor een half uurtje , en met hand hp . het is een gezellige meid lkkr gekletst over van alles tijdens de heerlijke massage, ze heeft een lkkr lichaam en kan goed masseren . en ze ziet er leuk uit . had last van me nek toen ik daar kwam en was weg toen ik klaar was, ze heeft me een heerlijk hp gegeven jamiee, volgende keer ga ik een uur. na afloop nog lkkr samen gedoucht en rustig me drinken opgedronken, en kon zelf nog mee eten , ze vroeg of ik al gegeten had . en dat had ik helaas,kreeg nog 3 zoentjes van der toen ik weg ging . jacgueline toppie was je

Commentaar

Vandaag voor het eerst bij Jacqueline geweest. Wat een kanjer !!! Ik heb vele massages gehad in salons als privé maar deze massage was van uitzonderlijke klasse. Ben ruim een uur bij haar geweest en vanaf minuut 1 is het genieten.
                  Jacqueline heeft er een vaste klant bij. Wat een topper is dit.

Nog even mijn recentie. Jacqueline heeft overigens ook piercings op hele lekkere plekjes!
                  Laatst gewijzigd door fanoti; 15-01-10, 19:03.

Commentaar

Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan Jacqueline.En ik kan zeggen dat dat zeer maar dan ook zeer goed bevallen is.
                    Het was gewoon geweldig.Deze dame mag mij als vaste bezoeker noteren.
                    En ze is echt ofwel niet gemaakt vriendelijk.Kortom een kanjer

Commentaar

heeft mevrouw ook een website of advertentie??

Commentaar

Heeft meneer ogen?

De website (Speurders) staat genoemd. En haar naam. Zelfs zoeken op de plaatsnaam in de rubriek Erotiek levert al voldoende informatie op.

http://www.speurders.nl/overzicht/er...?q=waddinxveen

Commentaar

maandag weer eens geweest een uur was wederom heel lkkr en perfect weer . lkkr 2 hoogtepunten gehad en zijn 1 mmmmm blijft een topper en een hele toffe dame :

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JUdah Bekijk bericht
                            Heeft meneer ogen?

De website (Speurders) staat genoemd. En haar naam. Zelfs zoeken op de plaatsnaam in de rubriek Erotiek levert al voldoende informatie op.

http://www.speurders.nl/overzicht/er...?q=waddinxveen
                            Hahaha...leuke reactie !!

ik kijk een beetje laat dus ik kreeg;
                            De door u opgevraagde advertentie is niet langer beschikbaar..

ik vind het een vreselijke rotsite trouwens. Ik heb gezocht op Jacqueline en waddinxveen maar kon haar niet vinden. dus.....

Toch bedankt.

Commentaar

ben afgelopen maandag wederom geweest bij haar, was net terug van wintersport en kon wel een massage gebruiken , het blijft top met haar. we kwamen lkkr tegelijk klaar in standje 69, wat heeft ze toch een lkkr poesje en ze kan geweldig pijpen , en de massage echt top

Commentaar

Waddinxveen, Privemassage , Jacqueline (uitstekend)

Prima adres !
                                Jacqueline is een fijne en vrolijke meid, doet wat ze belooft.
                                Masseert heerlijk en heeft een gezellige babbel.
                                Makkelijk te vinden en parkeren geen probleem en gratis.
                                Afspraak maken ging ook heel zonder problemen en heel vlot.
                                En ze heeft een spannende piercing in haar klit.
                                Na hp geen haast, ze blijft gewoon nog even gezellig en wast je rug na afloop onder de douche.
                                Mooi, slank lichaam, ik denk aleen dat ze wat langer is dan de 1.70 meter.
                                Ik kom hier in ieder geval graag nog een terug.

Commentaar

Voila, ik ga ook maar eens kijken daar binnenkort...

http://www.speurders.nl/overzicht/ee...r=10&q=massage

Commentaar

dinsdagavond weer eens geweest na een poosje door drukte en gekneusde ribben. het was weer vanouds weer een zalige massage gehad van der en lkkr gekletst tijdens de massage en tegen het het eind haar eerst lkkr klaargelikt en zei mij daarna lkkr gepijpt tot ik bijna kwam en met de hand afgemaakt heerlijk was het kwam echt uit me tenen. daarna lkkr samen gedoucht nog ..dank je mopie

Commentaar

Waddinxveen, Privemassage , Jacqueline (uitstekend)

Vandaag bij Jacqueline geweest. Wat een leuke meid! Spontaan, vrolijk, geeft je wat te drinken en doet haar best om er een heerlijk uurtje van te maken.

De eerste keer gekozen voor de "normale" erotische massage zonder Frans. Ze maakt eerst alle spieren los, niet te hard en niet te zacht. Het erotische gedeelte was voortreffelijk. Ik heb al een aantal dames bezocht voor de erotische massages, maar Jacq. zit wel aan de top. Ze kan heerlijk teasen en de B2B aan de voorkant is super. Ze heeft een mooi slank lijf en daar hou ik van. Ze gaat 3x per week naar de sportschool en dat kan je zien. Na een uur kwam het uit mijn tenen. Nog even bijgekomen en ze heeft geen haast om je weg te werken: zo hoort het ook...... Daarna nog heerlijk gedouched en ik kon er weer tegen aan.

De negatieve recenties in het begin vind ik dan ook zeer onterecht. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest maar voor mij was dit een super massage en ik ga zeker terugkomen.

Prijs/kwaliteitsverhouding: goed/zeer goed

Commentaar

waar vind ik info over haar.

Commentaar

He he,

Wat dacht je van deze site?
                                          Lezen is ook een vak dat blijkt wel.