Capelle ad IJssel, Priveontvangst, Wanna Suckja (vh Namtaan / Alita / Lita) (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Capelle ad IJssel, Priveontvangst, Wanna Suckja (vh Namtaan / Alita / Lita) (Thai)

Gegroet mede-wandelaars!

Vandaag weer in een ranzige bui dus ik vertrok richting de Geleenstraat.
    De Geleen is niet echt mijn favoriete wandelpromenade maar de dames die er zittten zijn wel ontzettend good-looking maar de prestaties zijn meestal zeer ondermaats. Hiermee bedoel ik datgene dat elke wandelaar wel eens meegemaakt heeft: afwerken, haast, beperkt lichaamskontakt enz. enz

Maar ja, wat moet moet dus na een aantal rondjes zag ik mezelf voor het raam staan van NA.
    NA is een aziaatje uit Laos en zit net 3 maanden in de Geleenstraat. Even visualiseren: typje typisch Thai, lang donker haar, lekker jong(24jaar), klein, slank, lekker gezichtje, heerlijke hoge hakken, lolita-achtig.

Na het standaard zogenaamd vragen hoeveel het is(het maakt toch niets uit want je stopt je pik er toch wel in na een kleine 5 minuten) besloot ik maar de gok te wagen.
    NA is een heel lief kind en doet alles safe. heeft een leuk nederlands babbeltje op z'n aziatisch en heeft voor de liefhebbers een heel lekker, aziatisch lijfje. Voor haar lijf grote borsten, voor de rest lekker in haar vel, slank en klein. :P

Na een wasbeurt (door haar uitgevoerd) stapte ik haar bed op en de tepel(de rechter voor mij) werd bezogen. Na een aantal minuten begon de afdaling naar het lid voor een pijpbeurt.
    Het is een lekker gezicht als je zo'n klein aziatisch meisje met je lul bezig ziet doch ze zoog er niet echt hard aan maar liet hem lekker zo diep mogelijk in haar mond verdwijnen en het uitzicht DAAROP zorgde ervoor dat mijn lid zich met gezwinde spoed vulde met bloed. ;D

5 minuutjes later begon de missionarisbeurt waarbij haar kut lekker toegankelijk werd gemaakt door middel van het uitelkaar houden van de benen. De benen in de nek en je kan lekker rammen totdat je klaarkomt. Ik had het gevoel dat meerdere standjes niet echt vanzelfsprekend was maar misschien zijn er bezoekers die dat anders ervaren hebben.

Al met al een zeer bevredigende ervaring met een behulpzame jonge dame.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...8-wanna-sukjai
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 13-12-18, 01:10.

Het verhaal van Rick kan ik bevestigen. Na is een prima meid.

Zaterdag 11 juni was ik op mn gemak door de geleenstraat aan het wandelen toen ik haar zag. Na een afspraak gemaakt te hebben over de prijs (50 Euro), werd ik binnen gelaten en werd mijn lid grondig gewassen.

Daarna rustig naar het bed gelopen alwaar Na heerlijk begon te likken aan mijn staaf en ballen. Niet aan de eikel, want dan moest eerst het rubbertje erom. Nadat dit rubberen geval een paar minuten later aangebracht was, heeft zij herlijk gepepen op de manier zoals Rick hierboven beschrijft. Goddelijk.

Haar borsten zijn trouwens niet echt. De techniek heeft moeder natuur een handje geholpen. Ze vertelde zelf dat ze dat had laten doen.

Daarna twee standjes gedaan. Eerst zij boven en ik onder Ze liet zich heerlijk over mijn reeds hard geworden paal zakken en werkte zich in het zweet. Daarna nog even lekker afgemaakt op zn hondjes.

Na afloop werd de hele handel nogmaals onder de kraan afgewassen. Heren met een vrouw thuis, let op! Ze gebruikt een parfummetje dat nogal verradelijk kan zijn.

Prima meid, deze Na. Ik hoop dat ik daar nog vaker terecht kan.
    Veni Vidi Fiki

Commentaar

Na uit Laos werkt(e) inderdaad ook op de Wallen. Heb haar eens bezocht en het was een van mijn beste ervaringen met Aziatische dames. Vriendelijk doch iets verlegen.

Ze heeft een heerlijk en onweerstaanbaar lijfje. Ik mocht al voor 50 euro letterlijk naar binnen inclusief twee standjes. Eerst nam ze bovenop me plaats. Ze bereed me heel zachtjes anders had ik al veel te snel een vulkaanuitbarsting gehad. Ik gaf haar nog eens 50 euro zodat ik haar ook van achteren kon nemen. Oef, wat voelde ze lekker....

Daarna de gewone houding aangenomen om de wip te voltooien. Dat gebeurde voor ik er erg in had.

Haar pijpprestaties waren ook bovengemiddeld. Maar de daad was toch wel het fijnst.

Commentaar

Voor mijn werk moest ik in het westen zijn en zonder hookers te raadplegen een keer de gok gewaagd.
        Na is een vriendelijke thaise dame die er leuk uitziet in haar witte bikini. Haar borsten zijn niet geheel natuurlijk en hebben wat hulp gehad.
        Met het pijpen was niets mis, na het orale werk zijn we overgegaan op het missionnarisstandje, waarbij ik vanwege de grootte van beider apparatuur wat moeite had met haar te penetreren,
        Hierna trok ze mij zonder condoom af en met haar vinger gehuld in een condoom werd ik van achteren gepenetreerd, waardoor ik ontstuimig klaar kwam.

Voor Anteros was dit een gemiddelde ervaring
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 05-02-06, 11:02. Reden: Tekst aangepast......

Commentaar

Om mijn liefdesverdriet te verwerken was ik gisteravond eens gaan kijken of er leuke Thaise meisjes aanwezig waren in de Geleenstraat. Toevalligerwijs bij het passeren van haar raam zag ik opeens Na achter haar raam zitten. Na is inderdaad een vriendelijke Thais meisje die er erg leuk en meisjesachtig uitziet. Ik ging bij haar naar binnen en dacht laat ik maar eens heel lang blijven. Ik ging toen voor 2 uren met haar naar een kamer waar ook een bad aanwezig was. Ik kreeg eerst een erg lekkere onvervalste Thaise massage, waarna wij het bad in gingen. Laat ik dit keer niet te veel in details treden, maar slechts bij houden dat ik in dat bad erg was verwend door Na die veel “extra” dingen met mij deed. Na het bad heeft Na “het karwei” op een sensuele en professionele wijze op het bed “afgemaakt”. Ik heb 2 heerlijke uren bij Na doorgebracht en kom zeker nog een keer bij haar terug. Na afloop kreeg ik nog haar mobiel nummer, zodat ik bij een volgende bezoek haar vooraf kan bellen dat ik er weer aankom. Ik denk dat ik moet oppassen dat ik niet op dit meisje verliefd ga raken, maar goed het gezegde luidde toch een ezel stoot zich… :

Bobbyboy

Commentaar

Geachte mede-wandelaars!

Ondergetekende is weer zeer blij!
            NA is wederom werkzaam in de Geleen en voert haar werkzaamheden weer naar behoren uit maar ditmaal op het nummertje 76 wegens de verbouwing op haar vaste stekkie.

Na een middagje in het vale middagzonnetje begaf ik me naar de Geleen voor de zoektocht naar dit lekkertje uit LAOS.

Na een rondje wilde ik eigenlijk bij MIE naar binnenwandelen vanwege de redelijke positieve recenties over haar maar na een vriendelijk 'hoi' van mij terwijl ze in de kamer van een collega aan het kletsen was dacht ik bij mezelf dat ze misschien wel niet echt behoefte had om mij lekker te verwennen. Ik twijfelde nog even maar vatte het plan op om maar naar huis te gaan.

Terwijl ik richting de pisbakken liep, liet ik mijn ogen nog langs de ramen dwalen en plotseling zag ik haar! Mijn benen gingen in de noodstop en ik vervoegde me naar de deur die mij tot haar zou brengen.

Even wachten voor de tussendeur en ik werd met een glimlach ontvangen. Onderweg naar haar kamertje gezellig babbelen over mijn en haar vakantie in Thailand(we waren toevallig op het zelfde moment daar) en na de gebruikelijke formaliteiten begonnen we met het lichamelijke verwennen.

Het gebruikelijke ritueel van tepels zuigen en afdalen naar de schaamstreek ving aan en ik voelde me helemaal warm worden van geiligheid. Ze begon me langzaam af te zuigen met lange halen in dat kleine mondje totdat ik heerlijk klaar was om haar kutje te penetreren. Ze gaf me lekker de tijd om in de missionarisstand haar poesje flink te neuken en na een vijftal minuten spoot ik het condoompje lekker vol.

Verwacht geen wilde kinky toestanden maar als je lekker op een 'normale' manier wil klaarkomen dan zit je bij NA goed! Ik ben in ieder geval weer blij dat ze er is en ik zal haar nog zeker vaker bezoeken. Na nog een ontspannen babbeltje tijdens het aankleden begeleidde ze me op die heerlijke high-heels van haar naar de uitgang en met een glimlach vervolgde ik mijn weg naar huis...................

Collega's..............Probeer&Deel je ervaringen!

Met een vriendelijke groet,

Rick666

Commentaar

Twee weken terug bij Na geweest. Zag dat het een druk bezette dame was en meestal is dat een goede indicatie voor een lekkere dame. Was inderdaad aangenaam. Voor 50 euro p+n. Pijpte best goed en had een lekker kutje. Wellicht dat ik nog een keertje terug ga.

Commentaar

Ik ben ook bij deze dame geweest, ze is vrij klein en het is inderdaad een leuk gezicht als ze bezig is, er zijn veel leuke dingen aanwezig in de kamer, die je in andere kamers niet ziet zoals een plat tv en sterrretjes lichtjes op t plavond.

ze heeft zeer zeker wel kleine siliconen er in zitten een leuke glimlach MAAR haar hoofd is groter dan cup C, hoe komt iemand erbij dat ze cup C heeft, gelieve dit bij te stellen want er zijn wel andere aziaten in de geleen met cup C, mar zij is klein maar fijn, ik denk kleine B door siliconen, van haar zelf heeft ze waaschijnlijk AA gehad. Ze is wel mooi slank.
                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 05-02-06, 11:06. Reden: Tekst aangepast....

Commentaar

hi rick! yeah, Na is a real honey, the kind of woman you could break your heart over. when i go to see her, i always give her 100, and she gives me 150 value! not only is she the sweetest woman, with this endearing habit of enthusiastically licking the tip of your dick (bareback, of course!) while you jerk off, but the best thing of all is the way she shows she trusts you. twice, she's left me alone in her room, totally unattended, among all her clothes and other possessions, while she's gone to her locker to fetch family photos to show me. what greater love hath a woman for a man...

also, i enjoyed your reports from thailand and indo, but i'm surprised you've not yet made it to the philippines. crazy country, entire population hooked on sex! best place to start is angeles city, former site of USAF base. check out the website balibago.com. than get your ass over there!

cheers.
                  payat

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 23 k9, Na (goed)

Goede avond heren,

mijn favoriete dame is na lange tijd terug, zeker meer dan een jaar,
                    even rusten zei ze, en ze doet het nu ook rustig aan, ze werkt ongeveer 3 dagen in de week, dat is haar planning. Ze is pas sinds kort weer aan de slag.

ze zal geen vaste kamer hebben, en ik kan er een paar ramen naast zitten, maar je herkend haar zo, als je haar nog herinnerd,

ze ietsje volwassener geworden, in haar begin tijd was ze nog giechelig en werkte volgens mij dag en nacht bijna altijd, werkte echt veel.

moderator, als je haar topic weer opent, dan kan deze thread weg, of erbij, want ik wilde gewoon een recensie schrijven en heb er daarom zelf een geopend.

----------------------

Het gesprekje na lange tijd was erg leuk, en ik begrijp de situatie wel, ik ging toch niet zo heel vaak, maar zal het nu wel inplannen, want eendame die korter per week werkt, heeft meer energie om te werken op de dagen dat ze werkt.

ze spreekt best wel redelijk nederlands, wat de communicatie makkelijk maakt,
                    is niet moeilijk met standjes, is niet super streng met de tijd, en de tijd dat ik met haar gepraat heb, heb ik niet in de recensie meegerekend, want toen keek ze ook niet op de klok, pas toen het feest begon, houd ze wel bij (hoort ook wel),

in stap tarief is 50 voor p en n,

het opwarmen was leuk, en het is ook een topkamer met verwarmde vloer en er draait een filmpje op zo een lcd scherm, en sterretjes in het plafond, nou toen het opwarmen na het wassen begon, zag ik ook sterretjes fonkelen, ze likte een beetje tegen de schacht van me lul en beejte eikel, en het pijpen was zeer plezierig en ze ziet er gewoon mooi uit, het is fantastisch om te zien.

al is ze nu wel beetje ouder dan eerst, dat zag er ook leuk uit, nu nog steeds hoor, ik vind het mooi als een meid lang haar heeft, en een lief gezicht.
                    ze deed niet moeilijk om bovenop te gaan, dit deed ik niet lang, omdat ik dan snel kom, dus daarna ik bovenop, haar siliconen borsten zijn wel stevig, vergelijkbaar met die van Meta, maar zeker leuk bij haar lichaam, en mocht er zachtjes aan likken en spelen, heb haar voorzichtig genomen, met in me achterhoofd de gedachte dat ze pas weer is begonnen (ik wil het niet verpesten) zo een mooie meid,

ik heb het afgemaakt in doggie style, ook mooi in de spiegel en mooi in de spiegel voor je, fantastisch, ik was klaar,...................... maar wilde meer,

jullie kennen dat gevoel waarschijnlijk wel, maar ja, dan moest ik maar voor 100 euro boeken, en ja had ik geen zin in, vroeg nog wat een massage kost, en ze zei: 50 euro, ja ze heeft ook wel gelijk, maar ik bewaar dat voor de volgende keer een uitgebreidere sessie,

wat ik eigenlijk wil is gewoon achteraf in slaap vallen ... met haar, maar ja het is geen prive sex................

het was fijn,.. daarna weer terug in de vervelende kou, en er liepen weer van die puberende kijk toeristen in de straat (vrijdagavond he), ik was nog helemaal high van de leuke ervaring, en ben zo de straat uitgelopen met een big smile.

ze werkt (ongeveer), dinsdag, donderdag en vrijdag......... zo zag haar planning eruit zei ze. .. zaterdag alleen per uitzondering.
                    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 08-11-07, 09:19.
                    Gratiz SMS elke dag 1, via http://www.smsgratizzz.tk

Commentaar

Utr., Zp 116-?, Na (goed)

Ergens tussen 120 en 116 een oude bekende gezien uit Den Haag, thaise Na. Zo'n 2 jaar geleden voor het laatst bezocht in den haag, waar zij altijd op de hoek van de geleen -en hunsestraat stond. Nu 26 jaar en die leeftijd klopt wel met haar leeftijd toen (24).
                      Zij was toen echt een hele geile en lekkere dame! Met bepaalde handelingen die ze niet bij iedereen deed...

Deze mooie thaise heeft nog steeds een fantastisch lekker lichaam, zeer mooi kontje en toch strak terwijl ze wel ronde vormen heeft! Alleen een beetje jammer van de siliconen. Deze staan haar niet en had ze nog niet in Den Haag.

Eerst herkende ik haar niet, maar vroeg toch of ze in den haag had gewerkt, want haar naam kwam me wel bekend voor. Ze vertelde dat ze een jaar in thailand was geweest en sinds 2 maanden in Utrecht werkt.
                      De sessie was lekker maar ze is wel professioneler geworden. Misschien komt de geilheid weer terug na een paar bezoekjes.

(misschien kan zij uit het archief van den haag getrokken worden??)
                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-09-07, 05:38. Reden: Tekst toevoeging...

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 86 k5, Anita (Thai) (uitstekend)

Had deze leuke Thaise schone al een tijdje zien staan,, viel eigenlijk op die lekkere tieten van haar waar ze altijd een soort band omheen heeft zitten.

Alleen heeft ze wel een beetje help gehad van de doktor maar ze voelen nog steeds lekker hoor

Anita heeft ook een geile uitstraling althans dat vind ik, dus vandaag eens naar binnen gegaan en dat viel zeker niet tegen.

Nadat we uitgekleed waren eerst lekker wat strelen en mocht overal aankomen

Die lekkere billen eerst gemasseerd terwijl zij aan mijn tepels likte en ook die borsten heerlijk in mijn handen gehad en nog even aan haar tepels gezogen
                        Iets waar ik wel van hou,, eerst effe opwarmen en niet gelijk het condoom er overheen.

Haar naam is trouwens Anita en werkt pas een paar weken in de geleen ze komt uiteraard uit Thailand.

Terug naar het bed waar ze me lekker heeft gepijpt en ze nam hem af en toe best wel diep in haar mond en ik liet mijn handen lekker rond haar kontje gaan en over haar borsten.

Toen wou ze neuken maar vroeg of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem maar moest wel even mijn mond spoelen met mondwater.

Toen vroeg ze hoe dus maar 69 gezegd en dat was allemaal geen probleem en Anita dus lekker gelikt terwijl zij mij opnieuw lekker pijpte.

Hierna over naar het echte werk en we begonnen met het missionaris standje
                        waar ik haar lekker heb geneukt en opnieuw die tieten van haar heb gelikt.

Toen afgemaakt op zijn hondjes want wou dat kontje nog wel effe in mijn handjes hebben en ben zo lekker klaar gekomen.

Ze maakt ook wel kreun geluidjes tijdens het neuken maar dat vond ik echt niet hinderlijk.

Wel jammer dat ze glijmiddel nodig had want dan voelt ze niet meer zo strak aan als ze is.

Anita is wel een leuke meid een beetje stil maar geeft een goede service voor haar prijs en kijkt absoluut niet op de klok ook.

Bij haar ga ik zeker nog wel eens terug
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 09-01-08, 21:40. Reden: Tekst toevoeging...
                        TheCandyMan

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k09, Anita (Thai) (uitstekend)

Was even over naar nl deze week en had geen tijd om naar mijn favoriete Kakie in Rdam te gaan, maar heb tot mijn verassing deze Thaise in de Geleen gevonden.

Erg lekker typje, echt sexy en leuk koppie ook!
                          Hoewel ik deze recensie niet had gelezen heb ik gelijk willen proberen en ben zeker tevreden.
                          Ze vroeg mij 100 voor 1/2 uur B&B + alles zoals ze zelf zij, p en n.

Begon met kleine massage van benen en voeten maar kwam gelukkig al snel tot meer opwindende zaken. Lekkere B&B met stromen olie uit verschillende flessen, geloof ook verschillende ? Het lekkere bewegingen en vooral met haar kutje mijn vriend bereden, natuurlijk zonder 1 moment controle te verliezen ;-)
                          Toen ze mij in tegenoverstaande positie bereed, kon ik mezelf niet meer beheersen met haar geschoren kutje voor mijn gezocht en heb haar eens grondig gebeft. Ze vond het wel leuk en wrong zich in alle standjes om zich alles te laten eten. Hebben daarna ook nog wat leuke dom-sub dingetjes uitgeprobeerd. Vingers zijgen en likken, beetje spitting enz.
                          Heel open om zich aan te passen aan de bezoeker!

Natuurlijk gaat alles wel op Geleenstraat wijze. Crono bij de hand. Maar dat niemand verbazen hier.

Alles met natuurlijk.

Kortom: Zal zeker herhalen. Jammer dat een uurtje dan toch 200 euro zal moeten kosten, hetgeen vergeleken met Pattaya RDam toch te veel is.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k09, Anita (Thai) (uitstekend)

Tijgerpeper is deze week weer eens op visite geweest bij Anita. Zij is inderdaad een erg mooie meid (het type waar je gewoon op straat ook naar omkijkt). Daarbij is ze ook erg vriendelijk en neemt de moeite om je op je gemak te stellen. Ze liet merken mij nog te herkennen, terwijl ik toch pas één keer eerder bij haar ben geweest en dat is toch al een poosje geleden. Je krijgt uitgebreid de mogelijkheid om overal aan te zitten en lekker met haar te "vrijen". Wanneer je haar ook wilt beffen hoort het mondspoelen bij de standaardprocedure, op zich wel een prettig idee. Nadat Tijgerpeper haar kutje een poos heerlijk uitgelikt had terwijl zij op haar rug lag overgegaan in standje 69. Ze pijpt werkelijk heerlijk en neemt hem ook regelmatig echt diep. Dit was zo lekker en duurde zo lang dat ik uiteindelijk in deze positie ben klaargekomen en niet eens meer aan neuken toegekomen ben. Van klokkijken was zeker geen sprake!

Tijgerpeper is weer met een goed gevoel bij Anita weggegaan en beveelt haar zeker aan
                            Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 86 k5, Anita (Thai) (slecht)

Hallo heren wandelaars!
                              Ik ben eigenlijk vanaf maart geregistreerd op deze site,omdat ik het leuk vind de belevingen van andere wandelaars te lezen.
                              Maar ik heb vanavond wat meegemaakt wat mij nog nooit gebeurd is,dus voel ik mij verplicht ook mee te gaan schrijven.
                              Ik had vandaag rond 18.15 een teleursteling bij anita.
                              Ik werd namelijk voor het eerst in mn leven geweigerd!
                              En dit terwijl ik eigenlijk al 18 jaar door de straten wandel.
                              Ik ben een man die mischien eens per maand bij een dame naar binnengaat.
                              En ben al is eerder bij anita geweest toen zij nog in a,dam werkte.
                              Toen ik haar in de geleenstraat zag twijvelde ik erg of zij het was.
                              Dus ik heb een aantal keren mischien een beetje raar naar haar staan kijken of zo,want ik wilde weten of zij het was.
                              Vanavond liep ik naar haar raam,en knikte ze nee naar mij.
                              Ik was een beetje verbaasd en liep even weg.
                              Ik besloot toch even terug te lopen en vroeg waarom.
                              Zij vertelde mij geen zin,tja oke
                              Ik vroeg haar of ik haar kon uit a,dam.
                              Ze zei ja,maar nu geen zin meer!
                              Jammer want mijn ervaring uit A,dam met haar was niet slecht.
                              En ik vind haar een heel mooi meisje,met een superfiguurtje!
                              Ik ben gewoon vriendelijk gebleven,en ben gewoon weer rustig weggelopen!
                              Maar vond het toch best teleurstellend!
                              Ik ben gewoon altijd goed verzorgd,douche mij en onthaar mij altijd voor elk bezoek.
                              En ben over het algemeen toch wel goede ervaringen gewend!
                              Maar ja pech dan,ik heb mij er over heen gezet en ben verder de straat in gelopen,naar een ander thais meisje.
                              Haar naam weet ik helaas niet maar ze zat vanmiddag op geleenstr 84 k3.
                              En na 6en op nummer 84 k1!
                              3x geweest daar en 3x een super relaxte ervaring met haar!
                              Dit is de 1e x dat ik wat schrijf,dus ik hoop dat dit goed gaat,en ga ook proberen wat te schrijven over mn wel positieve ervaring met het meisje van nr 84.
                              Groetjes Kale Bas!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k07, Anita (Thai) (uitstekend)

Anita is terug en daar is Tijgerpeper erg blij mee. Ik had de indruk dat zij zich nu Lita noemt (bij eerdere bezoeken heb ik ook echt Anita verstaan).

Vandaag gegaan voor een heerlijk relaxed standje 69, wat bij haar echt genieten is zonder dat er op de klok gekeken wordt. Anita is echt zo'n meid die naast een technisch lekkere dienstverlening ook nog lief en vriendelijk is wanneer je eenmaal binnen bent. Dat zie je in de Geleenstraat toch eigenlijk te weinig.

In ieder geval een echte aanrader voor wie daar gevoelig voor is.

Ik zie overigens dat dit draadje samengevoegd is met eentje van Na met berichten uit 2004 en 2005. Dat moet een vergissing zijn. In die tijd werkte Anita nog niet in de Geleenstraat.

Groeten,

Tijgerpeper
                                Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k07, Anita (Thai) (uitstekend)

In een grijs verleden heeft deze fraaie Thaise me ooit duidelijk gemaakt 'Alita' ofwel 'Lita' te heten, dat ze 'Anita' werd genoemd vond ze niet leuk. Het is overigens een heerlijk bekwaam vrouwtje en bijzonder prettig in de omgang, zo af en toe drink ik een bakkie thee bij haar. Als stille hint blikt ze echter nogal vaak op haar horloge en aangezien ik daar tamelijk allergisch voor ben heb ik op eigen initiatief de contributie maar verhoogd. Dat doet wonderen en bovendien is ze het beslist wel waard. Ze is enige tijd buiten beeld geweest, het gerucht dat zij in de Softwood Studio's in Arizona als 'Kissa Bella' voor foxes.com zou hebben geposeerd, wordt door haar lacherig ontkend noch bevestigd. De overeenkomsten zijn op vitale onderdelen echter frapant en mocht het zo zijn dan werd ze door een professionele visagiste in ieder geval stevig onderhanden genomen, ik heb zo m'n twijfels en kom er zeker op terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k07, Alita/Lita (Thai) (uitstekend)

Na een paar jaar herkende ik dit lekkere thaise vrouwtje, ik twijfelde niet en ging naar binnen...
                                    De jaren beginnen bij haar te tellen, het verschil met 2/3 jaar geleden kon ik duidelijk zien. Maar ze blijft een aantrekkelijke vrouw, menig vrouw van 32 zou jaloers op haar zijn.
                                    Ze herkende mij ook en dat beloofde veel goeds. Helaas begon ze meteen te zeuren om meer geld (had enkel 50 bij me). Normaal gaf ik meteen 100, wat een spetterend sex spektakel garandeerde. Vervelend kwam ze er nog een paar keer op terug, dat het nu wel heel normaaltjes zou worden. Bah!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k07, Alita/Lita (Thai)(uitstekend)

Pas deze dame bezocht in Brabant. Dame zag er goed uit. Ze begon met een massage en daarna ging ze mij pijpen. Dat kan ze heel goed. Ze stopte gelukkig toptijd anders was ik in haar mondl klaargekomen. Sex is ook goed . Intotaal 2X Klaargekomen intiem en handmatig. ga haar zeker nog keer bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k07, Alita/Lita (Thai)(goed)

Een advertentie kan ik zo snel niet vinden,maar ze adverteerd regelmatig op Kinky.nl
                                        Ze werkt onder de naam Thaise Namtaan.
                                        Ik zag trouwens dat ze al een ander topic heeft:
                                        http://www.hookers.nl/showthread.php?t=258943
                                        Mischien samenvoegen?
                                        Groet DD.
                                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-09-12, 10:27. Reden: Gaan we NIET samenvoegen. Zoektocht topic's zijn op hookers niet lang houdbaar.

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Namtaan

Ik ben een tijdje geleden langs geweest. Een aantrekkelijke vrouw met mooi figuur en grote borsten, maar een eye-catcher, nee. Wel als ze een strak T-shirt draagt
                                          De date was in ieder geval prettig, Namtaan maakt het naar je zin, de ontvangstlocatie was heel goed. Een uur voor een date voor EUR 150 is wellicht wat overgewaardeerd.