Zoetermeer, Priveontvangst, Cindy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zoetermeer, Priveontvangst, Cindy

Heren,

Een tijdje geleden bij Cindy geweest in Zoetermeer. Ze adverteert op kinky.http://www.kinky.nl/adver.asp?id=78064

Het is een heerlijke wat volslanke meid die je met liefde en aandacht verzorgt.

Ze ontvangt in een net appartementje in Zoetermeer.

Na de gebruikelijke plichtplegingen gingen we naar beneden waar een mooie slaapkamer was ingericht.

Ik was net gedoucht dus kon meteen op bed, ze wil dat iedereen zich eerst doucht voordat de pret begint. Is te begrijpen en voor iedereen wel zo prettig.

Ze masseert met een geurloze warme olie. Eerst lekker met de handen waarbij ze je lekker teast zo nu en dan. Na een uitgebreide massage met haar handen gaat ze verder met haar lekkere grote borsten. Toch wel erg lekker zo'n borstenmassage.

Na de massage ben je heerlijk ontspannen en ben je klaar voor heerlijke sex.

Ze kwam met d'r lekkere volle kont richting m'n gezicht zitten. Hmm heerlijk uitzicht is dat toch. Ik begon d'r poes te beffen en ondertussen zoog ze heerlijk aan m'n penis. Voor mij en voor velen is 69 toch wel een favoriet standje. Cindy genoot er zichtbaar en hoorbaar ook van.

Na elkaar ontzettend heet gemaakt te hebben kwam ze lekker bovenop zitten. Haar borsten zagen er heerlijke uit en schudde mooi op het ritme van mijn stoten. Het duurde niet al te lang voordat ik het cd in haar volspoot.

Hmmmmm wat een heerlijke ontlading, pffffff.

Ik ga zeker nog eens terug voor deze dame. Ze kletst best veel maar dat gaat niet ten koste van de handelingen en fun.
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 08-01-08, 20:20.

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Cindy (goed)

Het betreft deze Cindy uit Zoetermeer.

Ik ben een tijdje geleden bij haar geweest.
    Het is een lieve en heerlijke dame (als je van iets steviger en ouder houdt).

De massage was heerlijk.
    De overige sex viel een beetje tegen, wel lief maa wat mij betreft met iets te weinig passie.
    Ik denk niet dan it nog een tweede keer ga.

Commentaar

Weet iemand of Cindy ook anaal doet?

en of de massage in de uur is verwerkt of niet.

Commentaar

Tijdje geleden bij Cindy geweest.
        Ze doet een beetje stiekem met de buurt (of speelt dat heel leuk). Dit geeft je een gevoel van spanning en de kans betrapt te worden. Vond ik wel leuk.
        Na een korte douche lekker op bed laten masseren met olie. Voelde erg prettig. Langzaamaan naar mijn delen en lekker pijpen (zonder). Daarna haar lekker gebeft en met de lekkere tieten gespeeld. Lekker boven op haar gelegen, lekker op zijn hondjes en uiteindelijk met de hand afgemaakt. Ik vond het erg prettig allemaal
        Ze werkt bewust alleen overdag en doet het werk met plezier om er lekekr van te kunnen leven.
        Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
        Ref vorige bericht, nee helaas niet anaal. Zou wel erg lekker zijn, want ziet er goed uit...... Massage in de tijd inbegrepen.

Commentaar

Na lang niks meer geschreven te hebben op dit forum maar weer eens wat berichtjes van de bezoekjes van deze maand.

Begin maart Cindy bezocht.

Toen ik binnenkwam was haar schoondochter er ook met haar kleintje. Ik heb ze niet gezien maar was toch een beetje vreemd gevoel.

Nouja goed naar de douche en daarna op het bed. Ze masseerde lekker met warme olie. Af en toe teasde ze een beetje.

Ze heeft nog steeds een vol lichaam maar toch wel al wat minder als een aantal jaren geleden.

Tijdens het masseren denk je toch weleens wat nou als d'r schoondochter ineens binnenkomt? Kan heel spannend zijn of juist niet.

Na goed gemasseerd te zijn, Cindy in diverse standjes genomen en uiteindelijk op d'r borsten klaargekomen.

Daarna weer douchen en weer naar huis.

Ze kletst nog steeds veel, de massage en sex zijn wel lekker maar ook weer niet heel bijzonder.

Bij gebrek aan beter en hoge nood zal ik haar nog wel bezoeken maar anders niet.

Commentaar

Laatst ook eens naar Cindy geweest, dacht laat ik de drie hoek eens maken, Cindy Zoetermeer, Den Haag en Schiedam.
            Ze erschillen allemaal qua leeftijd en uiterlijk en .......
            Maar nu Cindy zoetermeer.
            Wat al mijn bovenstaande schrijvers hebben geschreven kan ik eigenlijk weingig aan toevoegen. Ze praat redelijk veel, lijkt beetje nerveus, had ook het vermoeden dat iemand in de woonkamer zat. Het was allemaal wat plichtmatig. Maar betreft hygiene was uitstekend. Ze is wat voller, denk maatje 40- 42. Maar dat mag de pret niet drukken. Kan wel zeggen dat de foto's op kinky wat verouderd zijn!! Hier doet Cindy zich zeker te kort aan. Momenteel ziet ze er beter uit. Ze heeft een lief kopje en ook zoals al eerder gemeld. De passie miste ik.

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Cindy (voldoende)

Droochclooth is onlangs bij Cindy geweest. Hierbij zijn eerste recensie op dit forum. Ter plekke aangekomen gebeld voor het precieze adres. Werd discreet ontvangen door een buitengewoon lieve dame in sexy kleding.
              Er was verder niemand in het pand aanwezig voor zover ik kon beoordelen.
              Na douchebeurt begon de massage met reukloze olie, best lekker. Daarna begon het echte spel. Was prima, lekker knuffelen, zoenen, voelen, likken e.d. Na afloop weer onder de douche en met een super gevoel de deur uit.
              Prima adres, voor herhaling vatbaar. Lieve meid met een prachtig lijf. Mijn eindconclusie is uitstekend (in plaats van de eerder genoemde "voldoende")

Commentaar

“Hi, met Cindy.”
                “Hi, Cindy, met mij. Mag ik je iets vragen?”
                “Ga je gang…”
                “Wel, ik zit met een probleem en ik hoop dat jij me daarmee kunt helpen.”
                “Wat is je probleem dan?”
                “Ik zit met een hele grote erectie…”
                Het leek me een originele manier om het ijs te breken en ik verwachtte niet anders dan dat Cindy mij iets zou antwoorden als “Dan ben je bij mij aan het juiste adres” of “Dan zou ik als ik jou was meteen in de auto springen en hiernaartoe rijden, voor het te laat is”. Maar zo niet Cindy:
                “Dan moet je maar gauw een ander nummertje draaien – ik hou niet van dat soort praatjes,” waarna ze meteen ophing.
                Ik bleef even verbouwereerd zitten om deze onverwachte wending te verwerken – en besloot toen dat ik het hier maar bij moest laten. Als Cindy en ik zo’n verschillend gevoel voor humor hebben, moet ik vrezen dat de klik er ook niet zal komen wanneer we zouden proberen lichamelijke intimiteit met elkaar op te bouwen.
                Vandaar, moderator en andere lezers, deze aparte recensie, zonder score van de verleende diensten omdat het niet zover kwam.

Commentaar

Mannen!
                  Naar aanleiding van de maffe recensie van Scharrelpik kan ik mij voorstellen dat Cindy de hoorn erop gooide bij deze gozer. Ik belde haar ook met de mededeling dat ik haar advertentie op Kinky gezien had en dat e.e.a. mij zo nieuwsgierig maakte dat ik graag eens langs wilde komen. Helaas kon ik niet meer voor dezelfde avond een afspraak maken, maar wel voor de volgende (zaterdag)middag. Op het afgesproken tijdstip belde ik haar en vervolgens gaf zij mij haar adres. Even later belde ik aan en werd de deur opengedaan door een mooie, iets vollere vrouw. Wat zich achter haar voordeur afgespeeld heeft, laat ik graag aan jullie fantasie over, maar geloof maar van mij dat het de moeite waard was. Ik vind Cindy een leuke, mooie en opwindende vrouw met wie je een prima uurtje door kan brengen. Cindy is niet gediend van rare, grappige praatjes, maar wil graag met respect benaderd worden (en terecht!!). Ik kijk terug op een gezellig en geil uurtje met een leuke meid. O ja, ze heeft prachtige borsten!!
                  VK
                  Aimer est le grand point, qü'importe la maîtresse? (Liefhebben daar gaat het om; wat doet het ertoe wie de uitverkorene is?)

Commentaar

Re: Zoetermeer, Priveontvangst , Cindy(goed)

Ik ben in het verleden 2 keer bij Cindy geweest het is inderdaad een wat vollere vrouw,maar niks op aan te merken.Het flatje in zoetermeer waar zei mij ontvangde zag er goed en schoon uit.Ook was er een vriendin aanwezig die evntueel voor wat extra mee kon doen dit heb ik afgeslagen aangezien mijn portemonnee het gewenste bedrag niet toe liet.Eerst gedoucht in een nette badkamer toen op mijn rug gaan liggen enj mij lekker laten kluiven haha.Ze kwam ook nog even met haar kutje op me zitten was wel lekker,maar er zat een geurtje aan.Toen is ze lekker op mijn piemel gaan zitten en had ik haar borsten tot mijn beschikking.Al met al een heerlijke tijd doorgebracht op haar bed.

Aardig lief en leuk zeker de moeite waard.
                    Laatst gewijzigd door Arturo; 10-05-11, 23:36. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Zoetermeer, priveontvangst , Cindy(uitstekend)

Vandaag de Thaise massage maar eens overgeslagen en via Kinky gebeld met Cindy en een afspraak gemaakt. Cindy ontvangt in een mooi appartement in Zoetermeer vlakbij het winkelcentrum het Stadshart. Was even lastig te vinden voor de eerste keer, maar met een vertraging van 10 minuten vanwege het zoeken naar een parkeerplaats (parkeren in een parkeergarage, tegenover het flatgebouw, eerste 3 uur gratis) bij haar aangekomen. Zij deed de deur open in doorschijnende sexy kleding en ik had meteen zoiets van "wauw". Cindy is een redelijk forse, maar goed uitziende vrouw die iets ouder is dan haar site op kinky aangeeft, maar omdat ik ook niet meer de jongste ben vond ik dat geen enkel probleem. Zij heeft een gezellige babbel, is 1.78 m. lang, lekker aan de maat en met een D-cup.
                      Persoonlijk geef ik niet zo veel om magere scharminkels met een A-cupje, maar houd ik vooral van grote borsten. Ik had dus geen spijt van mijn keuze. Eenmaal binnen had ik direct al een "click" met haar en zij, zo vertelde zij mij later, ook met mij. Na gedouched te hebben in haar mooie badkamer, linea recta naar het tweepersoonsbed in haar mooie en gezellige slaapkamer. Vervolgens kleedde zij zich uit en had ik o.m. zicht op haar prachtige borsten. Geen slappe scheerriemen, maar echt stevig vooruitstaand. (Volgens Cindy kwam dat vooral omdat zij nooit borstvoeding heeft gegeven). De massage daarna was heerlijk ontspannend en zij wist mijn gevoelige zone snel te prikkelen. Na een lekkere BtB was het omdraaien en al snel kwam "het spel op de wagen" vooral omdat mijn tampeloeris inmiddels zo stijf was en ik niet langer kon wachten om al dat lekkers in mijn handen te nemen. Overbodig om daarover verdere details te geven, maar het vervolg was verrukkeluk!
                      Het uur was zo voorbij en na lekker gedouched te hebben weer huiswaarts. Cindy is voor mij een toppertje en ik ga zeker naar haar terug.

Heren, nu niet allemaal gaan bellen, want Cindy doet het rustig aan en ontvangt beperkt omdat het genieten ook bij haar voorop staat en ik bovendien niet wil horen dat de "aanloop" dusdanig groot is geworden dat ik er haast niet meer "tussenkom". Ha, ha...

Commentaar

Re: Zoetermeer, priveontvangst , Cindy(uitstekend)

Vermoedelijke deze dame :

http://www.kinky.nl/Advertentie_Cind...2929&show=home

Greetz, Itsme !!
                        Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Zoetermeer, priveontvangst , Cindy(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door itsme Bekijk bericht
                          Vermoedelijke deze dame :

http://www.kinky.nl/Advertentie_Cind...2929&show=home

Greetz, Itsme !!
                          Ja, dat is ze!
                          Laatst gewijzigd door itsme; 08-11-11, 14:50. Reden: topics samengevoegd

Commentaar

Onlangs voor de derde keer naar Cindy geweest. Ik ga niet in herhaling treden, lees mijn eerdere recensie, maar ik heb weer genoten. Hierbij een aanvulling op mijn ervaringen met haar. Cindy maakt wat mij betreft volledig waar wat zij zelf op Kinky vermeldt: speels, pittig en uitdagend. Ook deze keer heb ik dat weer "aan den lijve" mogen ondervinden. De mogelijkheden die zij aanbiedt worden ook in de praktijk waargemaakt. Wat ik vooral heerlijk vind is om tijdens de massage, terwijl ik op mijn rug lig, haar grote cup D borsten te bewonderen en ook aan te raken. Tijdens de massage kletst ze heerlijk door. Ik vind dat erg gezellig en voor je het weet is de tijd om. Als je dat ook leuk vindt en boevendien een heerlijke sensuele massage wilt hebben, is Cindy beslist een aanrader. Mij ziet ze in elk geval binnenkort weer terug.

Commentaar

Onderweg ineens zin en gezocht in Zoetermeer. Dame van rond de 40 en aardig op de foto en aan de telefoon. Kon terecht, dus meteen naar haar toe. Stond al even droog, dus wel zin. Zoen bij binnenkomst van een vollere maar strak in het vel, blonde vrouw. Leuk en gezellig, kletst en lacht lekker door. Zoals belooft, nette slaapkamer en prima douche. We spraken af voor 45 min. Ze masseerde eerst mijn achterkant met warme olie en plaagde tussendoor mijn kruis. Daarna voorkant en jonge heer. Zoenen mag, maar niet echt met passie of uitgebreid met tong. Cindy heeft lekkere gevoelige borsten. Daarmee masseert ze en mag je voorzichtig mee spelen. Beffen mag en is ok in haar frisse poes. Ze wordt er wel nat van, maar ook hier spat de passie er niet vanaf. pijpen met is niet bijzonder. Daarna zij boven en kwam ik snel klaar in haar strakke poes. Nog even nagemasseerd en maakte ze het af op 30 min. Wel chique!
                              Leuke en nette dame. Miste alleen de passie. Geen herhalingsgevaar, zoals in Schiedam

Commentaar

Enige tijd geleden ook bij deze dame geweest. Ik belde haar en kon direct langskomen. Ze ontvangt in een prachtig appartement. Na aanbellen stond daar een prachtige vrouw in badjas, met daaronder een setje prachtige lingerie. Ze is wel iets ouder dan haar profiel aangeeft. We gingen direct door naar haar slaapkamer en ik kreeg drinken aangeboden. Ondertussen mocht ik me al even douchen. Het ziet er allemaal perfect uit. Teruggekomen in de slaapkamer kleedde ze zich uit en mocht ik op mijn buik gaan liggen en kreeg een heerljke massage met warme olie. Ondertussen gezellig pratend. Na een minuut of 10 was het omdraaien en ging de massage verder. Daarna werd het tijd voor wat meer actie. Ze heeft geweldige mooie stevige borsten. Helaas waren haar tepels overgevoelig en kon daar maar heel beperkt mee gespeeld worden.
                                Na elkaar heerlijk opgewamd te hebben mocht ik haar eerst beffen, waarna we overgingen naar het intieme. helaas lukte dat niet helemaal en na enkele minuten stelde ze voor het met een heerlijke handmassage af te maken. Dat deed ze prima! Daarna mocht ik haar de overgebleven tijd nog heerlijk masseren. Ze heeft een heerlijk lichaam. Na afloop kon ik weer douchen.
                                Maar evenals Occasionallover miste ik tot mijn spijt de passie. Zoenen mag wel maar het blijft een beetje uitwisselen van wat vluchtige kusjes. Misschien dat de klik er niet helemaal tussen ons. Daarom ook niet direct een herhalingsgevaar voor mij.
                                Toch was het een goede date met een hele knappe en nette dame die je echt "op niveau" ontvangt.

Commentaar

Ik ben gisteren voor het eerst bij Cindy geweest.
                                  De foto's van haar prachtige borsten maakten me heel nieuwsgierig en ik kan nu bevestigen dat ze dat in de praktijk ook zijn.
                                  Ze heeft blijkbaar een beetje een vaste werkwijze. Eerst een kennismaking en douchen, daarna een massage met warme olie, vervolgens het erotische deel wat naar wens kan worden ingevuld en het geheel wordt afgerond met een drankje en wederom een douche.

Het is mij uitstekend bevallen!

Commentaar

Ik ben n.a.v. deze recenties langs geweest. Cindy is echter mollig, meer dan normaal figuur dus, en de leeftijd is echt wel meer dan 45. Ik heb wel wat vergoeding gegeven voor de ontvangst maar ik ben direct wegegaan.
                                    Laatst gewijzigd door Arturo; 22-04-12, 06:05. Reden: De leeftijd is nu iets hoger gezet, dankje.

Commentaar

Ze adverteert ook al jarenlang met dezelfe foto's...
                                      Erotic Lover is my name, getting erotic is my aim.

Commentaar

Cindy geeft een korte reactie op de recensie van rintintin:

Oorspronkelijk geplaatst door Cindy
                                        Er staat bij mijn recenties bij het bericht van 22 april j.l. dat ik mollig ben en datg hij rechtsomkeer gemaakt heeft.
                                        Kan mij niet herinneren dat dit gebeurt is en tevens denkt deze meneer blijkbaar te weten dat ik ouder ben dan 40 jaar, dan is hij de eerste.
                                        Vind dit geen leuk bericht en zeker ten nadeel voor mijn werk. Vind het een zeer onterechte recencie.
                                        Hoor en wederhoor toegepast, einde discussie.

Arturo.
                                        La Espada De Bolivar Por America Latina!
                                        Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Deze week Cindy na lang aarzelen bezocht. Smaken verschillen en er valt over van alles te twisten maar naar mijn mening is deze lichaamsbouw veel meer mollig of volslank dan 'normaal'. Foto's zijn niet representatief en dan voel je je op voorhand een beetje in de maling genomen. Verdere diensten allemaal zeer middelmatig naar mijn smaak.