Vlissingen, priveontvangst, Nikky

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vlissingen, priveontvangst, Nikky

Ik kon in mijn wandelgebied niets ontdekken waar ik zin in had, dus met de auto langs de Bornholmstraat gereden. Daar zag ik een leuke donker harige dame haar diensten aanbieden. 25 euro alleen pijpen leek mij wel wat. Haar 30 euro gegeven waarbij ze direct meldde geen wisselgeld te hebben. Ik wou ook een beetje rustig aan doen. Ze ontblote haar boven lijf en ik mocht met haar lekkere c-cup spelen. Vervolgens deed zij mijn broek uit en begon langzaam mijn lul stijf te trekken. Toen ging het rubbertje erom en begon ze zachtjes te pijpen. Het pijpen was niet van wat ik bij Johanna gewend ben, maar wel oke. Tijdens het pijpen mocht ik met haar volle billen spelen. Daar zou ik ook wel een keer tussen willen.....
    Geen super ervaring maar voor tussen door wel oke. Ze heeft wel de juiste looks en proporties. Ze is Bulgaarse en stond ongeveer in het midden van de tippelzone
    Laatst gewijzigd door theinspector; 08-12-10, 07:58. Reden: Onderwerp aangevuld

Re: Groningen, Bornholmstraat , Nikky (goed)

Die bulgaarse dames vertrouw ik voor geen cent, er zitten wel een paar lekkere bij van afstand, maar heb 1x eentje gehad, ze staat er nu nog.
    Licht je alleen op , t is 1 kliek wat betreft de bulgaarse.
    Johanna en Simon blijven de toppers!

Commentaar

Nikki is te vertrouwen. Ik heb haar al een paar gehad. Ook afgelopen zaterdag. 30E P+N.
      maar ik vind het niet alles in de auto dus heeft zij mij voor 50E P+N meegenomen naar haar huis. Haar vriendin die in hetzelfde huis woont heb ik ook meegenomen maar die spreekt alleen bulgaars.
      Nikki is lief en lekker.

Commentaar

Misschien hoort deze vraag niet helemaal thuis in dit forum maar ik lees verschillende malen dat de Bulgaarse dames niet te vertrouwen zijn. Maar waarom niet?

Ik heb een aantal keer een date gehad met een Bulgaarse dame, kost eigenlijk altijd 30 euro en het duurt iets tussen de 10 en 20 minuten. Dus qua tijd en het bedrag dat ik kwijt ben vind ik het prima.

Bestolen ben ik ook nooit en de dames doen wat beloofd wordt namelijk p+n.

Natuurlijk zou ik willen dat het wat langer zou duren maar goed dan moet je het naar mijn mening ergens anders zoeken en dan moet ik zelf misschien ook wat minder makkelijk zijn voor de dames. Ik luister namelijk best goed naar ze...

Wie heeft andere ervaringen? Ik hoor het graag!

Commentaar

Tijdje terug heb ik ook een van hen gehad.. ze lijken wel wat opelkaar, deze meid heeft zwart haar, meestal witte jas aan, oogt van verre ok,maar dichtbij wat kattig.
          p+n afgesproken voor 30e, pijpen ging aardig maar al gauw gezeur en vroeg steeds of het licht aan mocht??

Toen Neuken, maar dan wel extra betalen?? 50e...
          niet gedaan want dit was zij niet waard. dus afgekapt. 30e weg en zonder resultaat.
          ze doen heel aardig bij je auto eenmaal binnen dus niet..
          overigens de bekende goede nederlandse dames geven dit ook keer op keer aan.
          Het feit dat er een vrij grote clubje van die meiden daar staan vind ik ook niks.
          Alsof hun bazen verderop staan te wachten..
          De een heeft t voor mij voor de hele bulgaarse club verneukt.

Commentaar

Girsteren de tippelzone bezocht.. Eerst keertje rijden... mmmm kleine leuke dame, met heerlijke billen

afgesproken 30 P+N.....
            parkeren en hoppa !!! ze pijpt redelijk goed, ze heeft echt een HEERLIJK lichaam. Lekkere volle billen.... Mooie borsten en ze doet niet moeilijk, levert goed werk en is haar afspraken goed nagekomen. Volgende keer eens kijken of er meer op het menu staat bij haar

Commentaar

Re: Groningen, Bornholmstraat , Nikky(goed)

Middels een poosje terug dat de baan voorzien was van een clube bulgaarse meiden, vd 3 a 4 is er 1 altijd gebleven namelijk Nikky.
              Zag haar al tijden staan maar nooit echt gestopt omdat de andere meiden
              het verpest hadden, oplichting en geen afspraken nakomen.
              Maar deze nikky zag er altijd wel het lekkerst uit en dus de stap gewaagd om haar eens te nemen.

Van verre zag ze er al mooi uit van dichtbij ook, althans haar koppie.
              Ze heeft dikke borsten, maar sommige van die bulgaarse meisjes hebben een hoofd van iemand van 21 en een lijf dat gebouwd van iemand van 40..de verhouding klopt niet altijd.
              Idemdito voor de handjes.. maar goed.

Afgesproken alleen intiem voor 25, pijpen erbij moest het dubbele kosten, d8 t niet..
              bij binnenkomst al een vrolijke verwelkoming dat begint goed.
              direct daarna ging er een mobiel daar hou ik niet zo van, je weet nooit wat ze in hun taal spreken maar was niks bijzonders aldus nikky.

Haar bekertje thee even weggezet, kleren uit en kwam in haar, voelde wel lekker aan, alleen niet echt nat.
              na een goede stoot beurt waarbij nikky alle kanten opbewoog werd ze wat natter.
              uiteindelijk toch gekomen, zelfs haar bekertje thee was alle kanten opgevlogen over haar bh

Nikky is een aardig meisje, en de moeite wel waard, maar ik zou haar niet snel weer nemen.
              Meer eentje voor op de reserve lijst

Commentaar

?
                Niet mag vingeren zeker..

Ik heb Nikky onlangs ook gehad na een behoorlijke tijd.
                Ze wist zelf dat het alweer enige tijd terug was dat ik haar meegenomen heb.
                Tja lekkere Simone wint het keer op keer, dat terzij.

Vorige keer plaatste ik haar al op een reserve en daar blijft ze ook , ze is lekker om intiem mee van bil te gaan
                maar echt een spektakel vind ik het niet.
                pijpen doet ze redelijk.
                Ze heeft een leuk uiterlijk mooie blik, haar lichaam ietwat mollig.
                Je kunt haar wel lekker diep nemen in de auto.

Als de nood hoog is zal ze zeker wel weer in mogen instappen.

Commentaar

Nikky is alweer terug.
                  Overigens is het bulgaarse gezelschap vergroot met een nieuwe dame die er wel erg leuk uitziet, hoge hakken
                  slank, lang zwart haar, beetje een popje..
                  En een oude is terug, de bulgaarse oplichtster, een meid met een spijkerbroek half lang haar, leuk koppie maar
                  qua diensten ho maar...dat terzij

Nikky is dus weer op de baan.

Commentaar

ik kom net terug van de bornholmstraat, tijdje niet geweest ben dr ook al verneukt vandaar. ik dacht laat ik het een keer weer proberen
                    hier heb ik dus nikky ontmoet, ze is een mooie verschijning en voor 30 euro laten pijpen in haar stringetje.
                    ze wou eerst een taxi bellen maar omdat ik toch die kant op moest heb ik haar thuis afgezet
                    ik mocht haar ook gewoon vingeren meschien omdat er 10 euro taxi kosten scheelde voor haar

Commentaar

Zaterdagmiddag heb ik weer eens mijn buurvrouw nikky uitgenodigt bij me. Het was weer een hele goede ervaring. We hebben eerst ff wat gedronken en daar hebben we ons ontdaan van onze kleding en zijn het bed in gerold. Ik heb haar lekker gevingerd tot ze nat was en daarna hebben we standje 69 gedaan en heb ik lekker gebeft. Nadat het rubbertje was geplaatst zijn we gestart met doggy style, daarna heerlijk afgemmaakt in missio. Het was geweldig!!

Is toch wel heerlijk zo'n dame als je buurvrouw te hebben. Ik denk dat ik nog vele malen met haar de koffer in ga duiken en samen een plezierige tijd te hebben met haar. Het is een mooie vrouw die aanvoelt wat haar klanten wensen.

Commentaar

De nood was hoog en Nikky stond op de baan. Snel laten instappen en voor €30,- p en n afgesproken. Ik was haar eerste klant en ze rook erg lekker schoon en fris. Ik had haar wel willen beffen, maar dat was niet afgesproken. Eerst lekker aan haar c cupjes gelebberd en vervolgens laten pijpen. In cow girl afgemaakt. Toen dat te lang duurde nog gepijpt en klaar getrokken. Was voor het geld een prima beurt

Commentaar

Aan het werk...
                        X