Nieuwdorp, Privéontvangst, Suzanne (v/h Suzan)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwdorp, Privéontvangst, Suzanne (v/h Suzan)

In dit kleine boerendorpje bevindt zich een ware topper.
    Suzanne is een 19-jarig meisje , niet superknap maar de leeftijd
    vergoedt veel .Ze vrijt met veel inzet en let nauwelijks op de tijd.
    ook het tarief is uiterst redelijk voor het gebodene . Als je wil
    kan je ook bi met haar vriend maar voor mij hoeft dat niet.

Adverteert af en toe op speurders.nl

http://www.kinky.nl/Advertentie____O...1168&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 23-09-11, 15:33. Reden: update link

Re: Borssele, Priveontvangst , Susan (uitstekend)

ook ik ben daar geweest enkele weken terug idd n.a.v. speurders.
    op de foto,s zag je duidelijk zwangerschap striemen maar in het echt viel het reuze mee. gebeld voor adres en voorstellen en gelijk door naar boven.
    niks tevoren afrekenen dat komt wel. eerst samen douchen en daar begon ze al. jammer dat ze pijpen ook met doet maar ze doet het goed. heerlijke wip gemaakt en toen moest ik alweer weg ivm prive. echt een leuk vrolijke dame die er echt plezier in heeft. ze is dol op tongzoenen. zeker waar voor je geld.
    locatie is wel op zicht en je weet nooit in zo,n dorpje. laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van zo,n lieverd.

Commentaar

Een paar weken geleden ook bij Suzanne op bezoek geweest.
      Ze is inderdaad een bijzonder aardige meid, leuk gekleed in een uitdagende outfit..
      Na kennis gemaakt te hebben en wat gedronken, lekker gedoucht en terug naar de gezellig ingerichte kamer.
      Ze informeert naar je wensen en gaat daar lekker mee aan de slag.
      Ze doet haar best het je naar de zin te maken en ik kan niet anders zeggen
      dan dat ik van haar genoten heb en er zeker nog eens heen ga!
      Wat mij betreft: een toppertje en een welkome aanwinst voor de regio !

Commentaar

Gisteren een bezoek aan Suzanne gebracht: een (h)eerlijke meid en met een lekker lichaam!

Ze besteedt veel aandacht aan hygiëne en het voorspel; ze kan heerlijk masseren.
        Verder heeft ze veel gevoelige plekjes, dus voorzichtigheid is geboden .

Ook kijkt ze niet naar de tijd, het gaat allemaal op een ontspannen en ongedwongen wijze.

Ten slotte kan ik me aansluiten bij al die positieve ervaringen die hierboven al vermeld staan.

Commentaar

Op woensdag na het werk even wezen wandelen .
          Op zoek naar een dame in de omgeving goes kwam ik suzan tegen.
          Afspraak gemaakt en het was echt de moeite waard.
          Deze jonge vrouw neemt de tijd voor je en kent diverse mogelijkheden om het je naar de zin te maken.Voor een herhaling vatbaar.
          Martin

Commentaar

Donderdag op het middaguur een afspraak met Suzanne in dorpje Borssele.
            Auto geparkeerd en gebeld dat ik ter plaatse was. Ze was zich nog even aan het omkleden, maar 5 minuutjes later was ik welkom en ze stond al bij de deur te wachten.
            Een leuk en vrolijk koppie die net als ik in het begin misschien wat nerveus was bij zo'n eerste ontmoeting, maar dat ging al snel over. Suzanne is een heel spontaan en lief meisje waar we zuinig op moeten zijn in het Zeeuwse land. Ze geniet zelf ook echt in bed en zelf heb ik ook uitermate genoten.
            Massage, beffen, pijpen en daarna heerlijk geneukt. Dit bezoek krijgt zeer zeker een vervolg.

Commentaar

Na alle goeie recensies heb ik vorige week ook de stoute schoenen aangetrokken. Was voor mij de eerste keer en ik was best gespannen. Susan heeft me eerst heerlijk gemasseerd en daarna standje 69 (met condoom) Heerlijk! Daarna het echte werk en met zo'n lichaam wil dat echt wel lukken! Verschillende standjes en uiteindelijk heerlijk op z'n hondjes klaargekomen. (Haar favoriet standje) Wat een heerlijk uitzicht op die fantastische billen en ze geniet wanneer ze zichzelf in de spiegel ziet. Het tongzoenen mag van mij wat meer om het helemaal af te maken. Susan is echt een supermooie sexy meid waar ik zeker nog terug ga komen!

Commentaar

Vandaag heb ik een afspraak gehad met Suzanne en het was (zoals de andere recensies ook al vermeldden) echt fantastisch.
                Ik heb veel ervaringen gehad met andere dames, maar dit is voor mij echt een topper: ze ziet er fantastisch en sexy uit met een heerlijk en ook lekker jong figuur. Het gaat allemaal heel relaxed en ook de hygiëne is heel goed.
                Je kunt goed merken dat ze het ook met plezier doet en er zelf van geniet.
                Eerst lekker wat drinken en kletsen, daarna gewassen en toen elkaar lekker gemasseerd. Toen lekker standje 69 en toen in verschillende standjes geneukt en het op z'n hondjes afgemaakt. Het was echt top.
                En zelfs daarna ging het nog relaxed verder (ze let echt niet op de tijd): samen douchen, toen nog wat gedronken voordat er afscheid genomen moest worden.
                Suzanne, je bent fantastisch en je ziet me zeker weer terug als ik weer in de buurt ben.

Commentaar

Vorige week ook bij Suzanne langs geweest. Afspraak maken was voor mij geen probleem, eerst mailtje gestuurd en de volgende dag via sms'je bevestigd.
                  Altijd weer een feest om bij deze lieve, ongecompliceerde meid op bezoek te gaan. Eerst lekker gedoucht, daarna elkaar gemasseerd om vervolgens via een lekker standje een hoogtepunt te bereiken ! Heerlijk ! Suzanne kijkt niet op de klok en staat open voor nieuwe dingen mits dit binnen de mogelijkheden past.
                  Voor mij een toppertje waar ik met plezier kom !

Commentaar

Susan is zeker een lekkere meid, heerlijk relaxed en prachtige ogen.
                    Heerlijke ochtend gehad met haar.

Commentaar

Na alle juichende recensies moest de weerman toch ook maar eens bij Suus langs. Afspreken ging makkelijk via mail. Ze deed de deur open in een mooi, kort en heel strak jurkje.
                      Kusje ter kennismaking, gelijk naar boven, colaatje mee, uitkleden en wassen. Vooraf afrekenen. Via mail was de prijs van 100 EUR opgegeven voor een uurtje, maar ze had de prijs verhoogd naar 125. Ik had 120 in m'n zak gestopt, daar nam ze dan ook maar genoegen mee. Tja als je daar eenmaal staat ga je zomaar niet weg, dus 120 afgetikt. Ze heeft een mooi jong strak lijfje (wel flinke zwangerschapsstriemen op de buik) en perfecte borstjes (maximaal B). Ze heeft een leuk smoeltje: ik vond haar best knap met een fijn getekend gezichtje. Ze is heel vrolijk en druk. Elkaar lekker gemasseerd. Maar het werk was verder matig tot slecht. Ik kon bijna nergens aankomen (alles kriebelt), aan 1 van haar tepels kon ze niets velen (=afblijven), haar poesje beroeren met m'n vingers kon ze niet velen (=afblijven). Beffen mocht wel. Zoenen deed ze liever niet (stond wel op haar boodschappenlijstje) en was ook helemaal niks. Met een beetje overtuigingskracht wilde ze wel proberen (= positief) maar ze kan er helaas niks van. Ze was er verder ook niet echt met haar gedachten bij. Pijpen was aardig. Wel in een paar standjes geneukt, dat was redeijk. Aan het einde lekker even bij elkaar gelegen en toen samen onder de douche. Dat is sowieso altijd leuk. Ze let niet op de tijd, uiteindelijk ben ik anderhalf uur binnen geweest, dus over die 20 euri extra zal ik niet zeuren.
                      Voor mij was het een zeer matige ervaring. Ze excuseerde zich wel dat ze te onrustig was (ze ging direct na mijn bezoek een weekendje op vakantie) waardoor het allemaal niet liep, maar het was geen goede date........
                      Helaas Suzanne: mij zie je niet meer terug. Voor 125 per uur heb ik op andere adressen echt de hemel gezien, maar bij jou viel het flink tegen.

Commentaar

Vrijdag bij Suzanne geweest. Deed de deur open in een leuk jurkje en laarzen. Kon slechter

Eerst wat drinken en wassen en daarna massage gehad, waaronder lekkere massage van mn gereedschap met olie. Ondanks dat in de advertentie staat dat je haar mag vingeren mocht dit niet. Ook lekker tongzoenen zat er niet in. Maar goed, ze heeft een lekker lijfje, lekker zachte borstjes en een strak kutje. Standje 69 gedaan en in verschillende standjes lekker geneukt. Vooral uitzicht op zo'n klein tenger meisje op zn hondjes is niet verkeerd. Daarna heeft ze het met haar mondje lekker afgemaakt en hebben we nog een sigaretje gedaan.

Commentaar

Al vak bij Suzan geweest. Suzan is gewoon een vlotte meid die er erg goed uit ziet. Je geeft aan wat je zou willen en zij zorgt ervoor.

Ga zeker terug!!!

Commentaar

Onlangs, eindelijk, bij Susan langsgeweest. Makkelijk te vinden adresje in Borssele, niet het meest sfeervolle stukje Nederland. Hele aardige meid, kletst lekker, heeft aandacht voor je en probeert er ook wat leuks van te maken.

Eerst gemasseeerd (zij mij, daarna ik haar waarbij ik haar prachtige lichaam goed kon bewonderen), daarna gepijpt en geneukt. Alles prima uitgevoerd, goede techniek, helemaal geen klachten.

Helaas had ik niet de 'klik' bij haar die een goede ervaring net dat beetje extra geven. Weinig kans dat ik daarom nog een keertje langs ga. Totaal geen slechte ervaring en zeker een aanrader voor iedereen, maar zonder die klik is het toch iets voor eenmalig. Het is gewoon een persoonlijk ding denk ik. Aanrader dus, maar niet voor mij

Commentaar

Tijdje geleden alweer eens afgesproken met Suzanne.
                              Leuke meid, komt haar afspraken na, doet erg haar best, half uurtje, massage, pijpen en neuken en dat voor slechts 50 euri, maar ook ik had niet echt een klik met haar.

Commentaar

Borssele, Privéontvangst , Suzan/Anneke (voldoende)

In het Zeeuwse Borssele woont een jong lief meisje.
                                22 lentes, slank en donker haar.
                                Ze staat op Kinky met haar schotse rokje

Commentaar

Re: Bergen op Zoom, Privéontvangst , Suzan (goed)

heb 2 weken geleden een saunadate met haar gehad
                                  zijn naar privesauna in antwerpen geweest
                                  was zeker erg gezellig en ze is een hele lieve meid die alles voor je doet
                                  zeker de moeite waard geweest

Commentaar

Re: Bergen op Zoom, Privéontvangst , Suzan (goed)

ben onlangs bij Suzan langs geweest in haar dorpje en heb een gezellige ervaring gehad, ze is inderdaad super hygienisch, wat betekent dat ze helaas geen pzc doet, verder ziet ze er erg leuk, zeg maar mooi uit heeft een lekker geschoren kutje en is voor veel bereid alles met cd, wassen vooraf en achteraf, massage en het hele half uur volgemaakt, kortom een lieve meid die in zeeland af en toe actief is en zo niet dan moet je iets verder naar brabant maar zeker de moeite waard: goede prijs/kwaliteit verhouding

Commentaar

Re: Borsele (gemeente), Privéontvangst , Suzanne (v/h Suzan)(goed)

Ook ik heb een aantal keer fijn gebruik van haar diensten mogen maken.
                                      Ze is een leuke spontane meid met een behoorlijke vlotte babbel. Ze ziet er leuk en fris uit.
                                      Bij binnenkomst eerst naar boven en daar vraagt ze wat ik wil drinken en reken je met haar af. Zij gaat dan even drinken halen en komt dan terug naar boven. Dan komt het leuke gedeelte. QWe kleden ons allebei uit. Dan kun je echt goed haar mooie lijfje zien. Ze is wat klein en heeft mooie kleine borstjes en een mooi kaal poesje. Dan is het meestal even naar de badkamer om te wassen. Iets wat ik ook zelf erg op prijs stel.
                                      Terug in de slaapkamer vroeg ze of ik haar wilde masseren. Dat vond ik helemaal niet erg. Op die manier kan ik toch mooi haar lichaam verkennen. Zij ging op dr buik liggen en ik zat op haar benen. Zo had ik een mooi uitzicht op haar kontje en zag ik haar heerlijke lipjes tussen haar benen.
                                      Na een tijdej masseren draaiden we om en begon ze mij te masseren op mn rug. iets later draaide ik om zodat ze lekker met mn jongeheer aan de gang kon. Ze pijpte me met condoom. Daarna vroeg ik haar of ik haar mocht likken. dat vond ze ok. Ik heb haar lekker gebeft. Ze genoot er erg van.
                                      Daarna hebben we verschillende standjes gedaan. Dat voelde fijn in haar warme poesje.
                                      Tot slot heeft ze me fantastisch klaar getrokken. Iets waar ik erg van hou. Ze kan dit ook erg goed.
                                      Al met al was t heerlijk. Eigenlijk alle keren dat ik daar was is me goed bevallen.

Commentaar

Onlangs weer eens bij deze zwangere dame op bezoek geweest, deze keer alleen voor massage met hp. Ze ziet er nog steeds erg goed uit en voor een man als ik is dit een van de weinige mogelijkheden om eens met een meisje dat mijn dochter had kunnen zijn af te spreken. Verder kon ze weinig hebben, mocht nergens aanzitten deze keer, ja haar rug dan. Ze masseerde redelijk en trok mij uiteindelijk matig af. Tsja wat moet ik er verder van zeggen. De spoeling is dun in Zeeland, maar dit meisje wat wel lekker op de route ligt (naast het industrieterrein zowat) laat ik toch maar weer een tijdje met rust tot na haar zwangerschap, misschien wordt het dan weer beter.Voor de prijs hoef je het niet te laten trouwens.

Commentaar

Vandaag ook eens bij Suzanne geweest.
                                          Echt geweldig.
                                          Alleen voor de massage gegaan en haar lekker mogen beffen. Heerlijk poesje heeft ze. Mocht ook haar kontje lekker likken.
                                          Daarna heeft ze me een heerlijk handmassage gegeven met olie. Tjeezussss, dat kan ze dus echt lekker met die kleine zachte handjes.
                                          Heerlijk je ballen aaien en met de andere hand rond je eikel draaien. Echt waanzinnig.