Utrecht, privéontvangst, Rose (v/h DS)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, privéontvangst, Rose (v/h DS)

Beroepsgeheim

Zaterdagmiddag weer naar het Haagse gegaan om nog eens wat sfeer te proeven bij DS. Mijn vorige dates waren -het mag gezegd- zeer goed bevallen en ik heb na een periode van abstinentie tenslotte wat in te halen. Hee, beter rijk geleefd dan rijk gestorven . Ik werd keurig ontvangen door gastvrouw Wil en heb een leuk praatje gemaakt met Joop die me wat inzichten gaf in de verbouwing. Hij is een keer plagend door mij de eminence grise van DS genoemd en het is beslist een amicale man. Onder het genot van een intellectuelenbakkie vergaapte ik me ondertussen aan het vrouwelijk schoon. De keuze was zeer ruim en toch niet moeilijk. Tussen de aanwezige dames trof ik een vrolijke, donkere parel die mij enthousiast kwam begroeten. Ik had deze exotische twintiger al eens eerder gezien en herinnerde me haar sexy foto’s op de advertorial waar ze omhuld door een wit stretchjurkje ons haar gezegende zitvlak toont . Dit was Roos. Mooie satijnglanzende donkere teint, lange ontkrulde zwarte manen, amandelvormige ogen in een fijngebouwd gezicht, een hagelwitte lach, vrouwelijk normaal-tot-slank figuur en een sexy enkelbandje dat op haar rechtervoet rust. Hindoestaanse look. Dit lekkerbekje had een relaxte uitstraling en een lachgrage dispositie. Uit hoffelijkheid liet ik haar de kamer kiezen: het werd kamer twee. Aldus liepen we samen de trap op naar de bovenste verdieping. En zo begint een nieuwe raamvertelling van mijn avonturen bij DS...

De gezellige Roos gaf me een spontane rondleiding van deze verdieping waar ik de moderne douchecabine, de mooie Chinese kamer en mijn voorheen favoriete kamer drie (oogt veel ruimer nu) heb gezien. Het zag er allemaal sfeervol uit. Op onze bestemming (kamer twee) aangekomen, maakten we wat smalltalk en was het ijs vlug gebroken . Na een korte douchebeurt ging ik op het bed liggen. Roos ontdeed zich van haar kleding en vleide zich naast mij neer. Haar warme handen en slanke vingers gleden over mijn lichaam. Ze keek me even aan en begon lekker mijn tepels te likken. Ik streelde haar rug, het hoofd plafondwaarts gericht, genietend van het spannende uitzicht in een strategisch gepositioneerde spiegel boven het bed. Haar billen kwamen wat omhoog en haar rug kromde zich. Schwiiiiing! Ze maakte katachtige bewegingen en bewoog als een zwarte panter over me heen. Af en toe ontviel haar een aanstekelijke, spontane lach. Voorzichtig bracht ze haar mond dichterbij. Haar lippen glanzend in het licht, haar ogen wijd gesloten. Daar begonnen we aan een lekkere, lome, vloeiende, opwarmende zoenpartij waarbij ze zich niet inhield en mijn zintuigen op scherp zette. Zoenen, de hoeksteen van elke gezonde vijpartij, het zout in de erotische pap . Ik ontwaarde een tongpiercing waar we lekker mee speelden. Haar handen kietelden ondertussen subtiel al mijn erogene zones tot ik op oorlogsterkte was.

Roos gleed omlaag en begon aan een verfijnde Franse verwenning (zc), waarbij ze vol overgave mijn mannelijkheid beroerde met tong, lippen en -jawel- tanden. Een opwindend gezicht. Ik ontwaarde een minuscule neuspiercing, klein als een druppeltje water, subtiel verstopt waar de neusvleugel aanhecht. Toen ik la soixante-neuf voorstelde, aarzelde ze geen seconde en draaide zich over me heen. Buiten mocht het dan koud zijn, het deerde niet want op deze manier warmden we elkaar op als een herfstzonnetje. Ze schuurde haar roos () ritmisch langs mijn mond. Aromatisch, zoet en heilzaam. Mijn misantropische contemplaties verdampten als een vluchtige vloeistof in de droge lucht. Seks als reinigende kracht . Onderwijl dompelde ze de kleine Extince onder in de warmte van haar mond. Hoewel zij in het begin de kat wat uit de boom kijkt en een beetje timide overkomt in haar verbale en nonverbale uitingen, komt Roos lekker los als ze opgewonden raakt. Een evenzeer niet mis te verstane als plotselinge instructie van haar kant maakte duidelijk dat ze toe was aan meer actie. Haar wens, mijn bevel .

Na een jasje te hebben omgelegd, begonnen we aan de missionarispositie. Lekker doorzoenend en onderwijl spelend met mijn tepels, zette ik me aan een aantal stotenseries. Roos schudde zachtjes haar hoofd en maande mij tot kalmte . Ze wou lang genieten en het mocht niet te snel gaan. Wat verlegen onder deze terechtwijzing gaf ik de controle terug. Toen ze vervolgens op me kwam zitten, gaf ze me een aanschouwelijke praktijkdemonstratie in onthaast vrijen. Haar interpretatie van de amazone positie maakte indruk. Een heerlijk, loom tempo waarin ze bekwaam en zelfverzekerd vanuit verschillende hoeken over me heen gleed. Werkelijk zeer goed te noemen . Ik beet zachtjes in haar tepels, zoog op haar vingers en kwam al bijna klaar van deze relaxte seks. Af en toe onderbrak ik onze kadans met een snelle, lustige tussensprint. Toen ze merkte dat ik er wel érg van genoot, gaf ze opnieuw aan dat ik nog niet mocht klaarkomen. Zij wilde nóg meer genieten en vroeg me langer vol te houden. Ineens ging ze op haar voeten steunen en begon ze me met diepe halen meedogenloos te berijden. Haar blik geconcentreerd, haar omgeving vergetend. Een waanzinnig lekkere tempoversnelling, waarop een bijzonder moment volgde . Het eindspel van de eerste ronde had de vorm van de viervoeterspositie. De mooie Roos zakte diep voorover, waardoor haar fraaie billen een lekkere hoek vormen met mijn onderlijf. Ze genoot goed mee en stevig doorstotend gaf ik mij aan mijn opwinding gewonnen. Ik kwam uit mijn tenen klaar en genoot nog even lekker na terwijl ik nog in haar besloten lag. Na wat opfrispraktijken stak Roos een lekker sigaretje op en bood me een slokje van haar Red Bull aan. Zo hadden we een goed gesprek over spiritualiteit en de goede dingen van het leven zoals lekker eten, reizen en muziek.

Toen het bijna tijd was, overlegde ik even met mijn conciliaire (), de kleine Extince en vroeg om een verlenging van de speeltijd. Hierop volgde een tweede ronde waarbij de lendedoekjes weer werden afgelegd en de onzedelijke ontwikkelingen niet van de lucht waren. Veel lekkere wederzijdse handelingen zoals een opwindende body massage, een female masturbation van haar kant ondersteund door mijn tong, heerlijke zoenpartijen die me af en toe kippenvel bezorgden en intercourse in verschillende posities. Verdere details vallen onder haar beroepsgeheim en mijn discretie . Afijn, samen genieten. Ook deze ronde eindigde weer in doggy waar ik me opnieuw gewonnen moest geven en grommend klaarkwam. De vrijgekomen endorfine gaf een heerlijke rust...

Al met al een zeer geslaagde ontmoeting met een warmbloedige dame die niet alleen mooi is maar ook heerlijk vrijt . Het zoenen was –nota bene bij een eerste ontmoeting- niet minder dan geweldig en de amazone positie was een waar feest met haar. Opwinding verrijkt het leven, zo zie je maar weer. Na onze sessie kreeg ik beneden nog een lekker bakje koffie aangeboden. Roos kwam gezellig naast mij zitten en dronk een bakje met me mee. Zo hebben we op de bank nog een tijdje geconverseerd. Nou ja, een tijdje . Met opgeladen batterij verliet ik het pand. Mission accomplished. Beslist geen snijbloempje deze dame, eerder een krachtige wilde rozensoort. Toch is de naam Roos niet helemaal treffend: ik heb geen enkel stekeltje kunnen ontdekken...

Warm aanbevolen !

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 16-09-17, 14:37.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Roos (uitstekend)

Dit moet een zondag zijn...

Afgelopen zondag weer naar DS geweest. Op deze dies solis die in de Romeinse tijd gewijd was aan Sól, de godin van de zon, besloot ik mijzelf te voorzien van een sensual healing . De zon voorziet ons als dichtst bij de aarde staande ster van warmte, licht en energie. Reden genoeg daar een dag naar te vernoemen. En een passend moment van de week om zelf op zoek te gaan naar wat warmte en hernieuwde energie. Middels een IM naar Diane een afspraak gemaakt met Roos, met wie ik 2 weken geleden een prima sessie heb gehad op kamer twee. Zij leek mij een probaat middel tegen de lusteloze ledigheid die zondagen soms kunnen kenmerken . Ditmaal had ik de mysterieuze Mata Hari kamer op het oog als plaats delict, daar zouden wij onze sporen gaan achterlaten. Ik had ter verhoging van de vreugde nog met een wandelbroeder en forumgenoot bij DS afgesproken, maar die bleek geveld door een verkoudheid waardoor hij helaas verstek moest laten gaan. Dat halen we een volgende keer nog in...

Vroeg in de middag bij het huis aangekomen, zag ik voor het eerst de mooie Valerie in parmantig doorschijnjurkje door de kamer heupwiegen. Haar bewegende silhouet vormde een mooi contract met de najaarszon . Er waren een stuk of zes dames aanwezig. Terwijl de geur van verse koffie bezit nam van de woonkamer, vertelde gastvrouw Wil mij dat ook de populaire Lisa later die dag nog langs zou komen. Dat mocht zo zijn, maar mijn keuze stond vast. Roos was nog bezig om een andere gast in te stralen, terwijl ik gezellig met de gastvrouw keuvelde en mij reeds verheugde op wat komen ging. Voorpret is voorspel . Op een gegeven moment kwam de beoogte bespeelster van mijn zintuigen de beroemde trap afdalen en liet een heerschap uit. Ze kwam de kamer inlopen en hield haar pas in toen ze mij zag zitten. Er verscheen een lach op haar gezicht en ze nestelde zich direct naast me op de bank. Ik zei dat ik haar nog even rust wilde gunnen zo vlak na een vorige gast, waarop ze kort knikte en mijn kopje nog een keer bijvulde.

Toen de zon net over haar hoogste punt heen was, liepen Roos en ik naar de Mata Hari kamer, waar we onderweg Joop tegen het lijf liepen. Hij kwam even later zelf naar de kamer om een praatje te maken en persoonlijk de open haard aan te steken . Na wat praktische plichtplegingen als het halen van de handdoeken en het aanzetten van de hot tub bleven Roos en ik samen achter in deze mooiste aller privé-huis kamers. Haar aanstekelijke lach immer aanwezig als de corona rond de zon. Ze herinnerde zich onze vorige ontmoeting levendig en memoreerde een voorval. We lachten. Ik ging op de rand van het bed zitten en pakte haar hand. Roos deed een stap naar voren. Haar handen gleden rustig door mijn haren als een zachte zonnewind, terwijl ze mij tegen zich aanduwde. Wat er in de momenten daarna gebeurde weet ik niet precies, maar ineens lagen we tussen de kussens op het ruime bed intens te zoenen . De wereld buitengesloten. Deur op slot en mobiel uit. Niemand die de muur van ons imaginaire fort kon breken. Praktische beslommeringen hadden plaatsgemaakt voor uitdagende gedachten. Woorden hadden plaatsgemaakt voor daden. The stage was set...

Het elkaar ontkleden was een vloeiend, onopvallend spel van over en weer doen en laten gebeuren. Om de beurt werd een knoopje of haakje losgemaakt, een bandje opzij geschoven of een klipje geopend. Tot zij volledig nakend was en ik nog slechts getooid met mijn Hugo Boss onderbroek . De kledingstukken op de grond als gevallen bladeren die een natuurlijke herfstdeken vormden. Mijn vingertoppen streelden haar zachte huid. Haar lippen drukten zich tegen mijn mannenborst. We deelden een blik. Toen ze op me kwam zitten en ik langzaam oploste in de warmte van haar kroelende en zoenende omhelsing, cumuleerde mijn opwinding. Voorbij de drift. Dit was een intens verlangen. Om mezelf voor even te verliezen. Al mijn biochemische energie gefocussed. Op één ding. The wild thing . De kleine Extince toonde zijn levenskracht en barstte haast uit zijn voegen van paraatheid. Dit zonnekind slaagde er schijnbaar moeiteloos in om mijn aandrift te prikkelen en ik buig diep voor hoe zij het voorspel wist vorm te geven. De opmaat naar een onontkoombaar vervolg.

Na een diepe en speelse oral without condom volgde een stout maar gesoigneerd standje 69 alwaar Roos haar sensuele slaapkamerkunsten in vol ornaat etaleerde. Alles in die relaxte, onthaaste tempi die zo kenmerkend zijn voor haar libidotype . Ze voelt goed aan wat mij tussen de lakens drijft en heeft voor elke behoefte en passend antwoord. Toen ik weer eens vanwege mijn opwinding te ongeduldig was en haar indringend om een intiem standje vroeg, wist ze me met een zachte druk van haar hand op mijn borst en een paar welgeplaatste woorden effectief af te remmen. Het moment drong als een déjà vu tot me door. Het was de vorige keer al niet anders . Om vervolgens dan toch te worden beloond met een verslavende amazone positie. Voor mij het lekkerste standje uit het Handboek der Minnaarschap. En Roos weet er raad mee. Onze lichamen fuseerden en rustig maar heel intens gaven wij ons aan elkaar over.

Na een ontstressende, lome proloog positioneerde deze panter zich weer op haar voeten en begon mij met diepe, gecoördineerde maar nietsontziende halen te berijden als een paard zonder zadel in een open veld. De zintuigen op scherp, de spieren gespannen. Geconcentreerd, genietend en af en toe lekker wild . Hop hop hop vol in galop! Ik brieste, hinnikte, sprintte soms ontembaar met haar weg en steigerde af en toe. Dan trok Roos de teugels aan en hield de controle over mijn slaafse overgave aan mijn zintuigen. Ik genoot van de gezamelijkheid van onze acties. Alles in balans. Haar huid was water, haar tong was vuur. Blussend en opstokend. Controle nemend, ruimte gevend. Ik nam haar kracht en zij de mijne. Het ging er heet aan toe en na deze kanjer een welverdiend moment voor zichzelf te hebben gegund (), kwam ik uiteindelijk met zonnevlekken voor mijn ogen klaar. Niets is lekkerder, ontspant beter en klaart de geest effectiever op dan dit soort seks...

Tijdens een indolent maar gezellig intermezzo in het tot zondagse hangplek omgedoopte warme, bubbellende bad toonde deze charmante dame haar onderhoudende kant . We hadden een vermakelijke en boeiende conversatie over hoe ze haar werk beleeft, reizen, haar moederland en muziek. Wat er verder in het bad en later op het bed nog gebeurde, zal ik hullen in discretie om jullie niet te vermoeien en nog iets aan de verbeelding over te laten. De details zijn bekend bij Roos en ondergetekende. Laat ik er dit over zeggen. De zon verduisterde tijdens deze zonnecyclus geen moment. Ik heb mijn krachten verschillende malen met haar beproeft en ze vree op het scherpst van de snede met mij. En een DVP die mij tijdens eenzelfde date drie maal tot een hoogtepunt weet te brengen staat met één been in de Extince Hall of Fame . Als een nagloeiende sintel lag ik na afloop naast haar uit te dampen. Geweldige date weer met een topper die weet wat vrijen is. De perfecte aanvulling op mijn relaxte zondagsflow.

Terug in de huiskamer was Roos snel weer verdwenen met een nieuwe gast en bleef ik nog even met de gastvrouw napraten. Even later liep ik de laan van NOI op, de middagzon tegemoet. Voorbereid op de rest van de dag. De klanken van een bekend Hollands rapduo resoneerden in mijn hoofd. "Vergeet je shit en je stress en je zorgen, vergeet de dingen die je doen moet voor morgen. Want als je voelt wat ik voel en je snapt wat ik bedoel, nou dan moet het wel een zondag zijn..."

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret Roos (uitstekend)

Afgelopen Vrijdag naar DS geweest en bij het voorstellen weer een hoop leuke meiden gezien,Toch viel mij keus eigenlijk gelijk op Roos.

Roos is een mooie en gezellige jonge meid met een mooi figuur,nadat we ons uitgekleed hadden en op bed lagen begon ze heel rustig aan my tepel te likken en daarna kwam ze met haar borsten boven mijn gezicht en was het mijn beurt.

Toen begon ze me te pijpen(mc) wat ze meer als uitstekend doet en op een gegeven moment vroeg ze of ik standje 69 wilde doen waarop ik natuurlijk geen nee zei.

Dit was gewoon zo lekker dat we eigenlijk niet meer aan iets anders toe zijn gekomen,we begonnen heel rustig,maar op een gegeven moment ging het toch ff iets sneller,had al twee keer het gevoel dat ik het niet meer hield ,maar dan stopte ze even (weet niet of ze dat bewust deed of dat het toevallig was).

Maar ja , op een gegeven moment hield ik het echt niet meer en kwam vanuit mijn tenen klaar, dat is dan meestal het moment om te gaan wassen en nog wat te babbelen, maar Roos was nog niet van plan om op te staan en bleef nog even doorgaan met pijpen.

Ik bleef uiteraard ook gewoon doorgaan, Roos stopte met pijpen en kwam wat meer overeind,ze zei niks maar ik had het al begrepen , ze wilde dat ik doorging zodat zei ook klaar kwam,dit duurde nog een minuutje of vijf en toen kwam zij ook en dat was geen fake of ze moet wel heel goed kunnen acteren

We stonden op en ze zei giechelend "oh,wat lief van je" , dus alles bij elkaar een hele leuke 45 minuten gehad.

Commentaar

Vuurslag

Afgelopen zondag voor de derde maal binnen een maand tijd bij Roos geweest. Dit dartele lachebekje met haar aimabele aura en speelse plaagstootjes zat nog even op de bank tussen de overige zondagswerkers, terwijl ik met het daar aangetroffen medeforumlid Bill7 en gastvrouw Wil filosofeerde over verschillende facetten van het moderne wandelaarschap . Na een minuut of twintig nam ik afscheid van mijn forumgenoot en daalde met Roos af naar de mooiste kamer van het huis. Terwijl ik daar mijn iPod op een meegenomen boxsetje installeerde, haalde zij onze drankjes en een hartige versnapering. De handdoeken werden klaargelegd, de openhaard ging aan, we zetten de watervalkraan van de luxe jaccuzi wijd open en vinkten samen even het imaginaire lijstje af. Muziek: check. Drankjes: check. Hapjes: check. Sfeervolle kamer: check. Goed gezelschap: check. De juiste omkadering was daar voor wat een langgerekte zondagse vrijpartij zou worden .

Met de relaxte klanken van een Jamaicaanse grootheid als muzikaal behang, kreeg de dimmer nog een laatste draai naar standje gezellig. "Turn your lights down low and pull your window curtains. Oh, let the moon come shining in, into our life again.", klonk het uit de speakers. Roos lachte en zei dat ik stout keek, maar ik genoot slechts van het uitzicht . Ze droeg ditmaal geen prikkelend BH setje of sexy stretch jurkje maar een moderne strapless uitvoering van het klassieke korset. Deze burlesque outfit verfraaide de lijn van haar taille en accentueerde haar boezem. Ietwat verhullend en toch sexy. Een stijlvolle keuze. Nadat ik de kledingstukken rustig van haar lichaam had gepeld en Roos in haar fraaie Evakostuum voor mij stond, genoten we een verstild moment . Een aanminnelijke glimlach van haar kant zette vervolgens het spel in gang. Ze richtte zich op. Haar huid donker en glanzend als ebbenhout. Een zachte streek van haar hand hield mij rustig terwijl ze mijn overhemd los begon te knopen...

Roos wist daarbij mijn aandacht goed vast te houden. Haar mooie gezicht samen met haar positieve, warme omgang kregen mij al snel in de juiste stemming. Een een-tweetje tussen schoonheid en empathie dat doel trof recht in het hart van mijn lustprincipe . Zij begrijpt de essentie van een geslaagde GFE: verleiding is de vuurslag van de begeerte. Zonder het een komt het ander niet op gang. En zij nam de tijd om mij te verleiden. Ik kwam dichterbij, proefde haar mond en plots verloren we ons in een trage, zuigende zoenpartij. Onze tongen veranderden in een smeltende energie. In een handomdraai was ook ik van mijn kleding ontdaan. Na deze sfeerscheppende proloog, legde ik Roos tussen de donszachte kussens van het kingsize bed en begon haar gevoelige plekjes te strelen. Langzaam vond mijn tong zijn weg en via hals en boezem kwam ik uit bij haar vrouwelijkheid. Een glanzend spoor achterlatend op haar lichaam. Haar warme dijen openden als een roos () en ik zette mij aan de cunnilingus. Mijn vingers gleden over de contouren van haar borsten terwijl mijn tong haar beroerde. De opwinding nestelde zich in haar lenden en ze hield me met subtiele aanwijzingen goed bij de les.

Na een heerlijk zoenintermezzo, werd ik met gelijke munt terugbetaald middels een flitsende bareback fellatio. Mijn libido raakte volledig op drift door haar orale verwennerij, rijk gestoffeerd met plaagstootjes en verleidelijke blikken. Slechts één doel in haar ogen. Mijn genot. Na een tijdje besteeg Roos mij, waarbij een loom begin geleidelijk overging in een intensere en diepere sensatie . De bewegingsvrijheid die het amazone standje de dame geeft, werd optimaal benut om een spanningsboog op te bouwen van beheerst naar onstuimig, van rustig naar wild. Ook tijdens het uiteindelijke crescendo, waarbij Roos op haar voeten steunend mij weer onbedaarlijk bereed, was elke beweging seconderend aan ons genot. Ik genoot van deze seksuele synchronie en ook haar lichaam sprak klare taal. Na een bevrijdend moment voor Roos () gingen we over op haar favoriete viervoeterspositie. Ik leunde wat naar achter zodat er extra spanning op de stoothoek kwam te staan en nam haar diep en bij vlagen snel. Roos was onstuitbaar. Ze wilde meer en harder. Ze kreeg meer en harder . Deze schaamteloos stuwende dynamiek vergde veel energie en het was tijd voor de finale.

Bij goede seks is het alsof je samen even uit de tijd stapt. Het is verdwijnen, je voor een moment losmaken van de anekdote van je eigen bestaan. Een vlucht in lichamelijk genot, seksueel escapisme . In de missionaris positie gleden haar nagels geladen langs mijn rug en zoenden we vurig. Het bloed bonkte door mijn hete lijf, mijn zorgen spoelden weg, mijn vermoeidheid loste op in het niets en mijn besef van tijd en plaats vernauwde zich. Mijn bewustzijn spitste zich toe op twee bezwete lichamen in een groot bed, die elkaar gebruikten om tot een hoogtepunt te komen. We eindigden met een heerlijke handjob waarbij de kleine Extince van top tot teen werd ondergedompeld in een jasje van geconcentreerd glijmiddel. Dit is een niet te versmaden erotische delicatesse, mist goed uitgevoerd. Roos' aanvankelijke speelse, lichtvoetige plagerijtjes maakten snel plaats voor een geile, meer directe benadering waarbij ze gericht op zoek ging naar mijn orgasme . Zij genoot van het schouwspel van mijn door alle grenzen heen schietende opwinding, keek me wellustig aan en af en toe likte ze aan en zoog ze op de kleine Extince. Haar plagende handen overal...

De spanning in mijn onderbuik steeg. Mijn lichaam op zoek naar instant ontlading, in dionysische staat, schreeuwend om verlossing. Ritmische samentrekkingen in mijn mannelijkheid namen plots de controle van mijn hersens over . Het keerpunt voorbij, zette mijn adem zich vast. Mijn handen zochten tussen de kussens steun voor het naderende einde terwijl Roos' pulserende handbewegingen mij het ultieme genot schonken. Ze keek me daarbij speels aan. Een korte ademstaking later werd mijn zaad met kracht naar buiten gestoten, terwijl mijn genotskreet tien volle seconden op de toppen van mijn longen aanhield . Roos lachte verbaasd, haar ogen op stokjes. Ik zweeg en was vakkundig gesloopt. Na een verkoelende pitstop in bad waar onder een geanimeerde conversatie de drankjes en versnaperingen werden genuttigd, volgde een prima tweede ronde. Al met al kan ik stellen dat mijn beleving met Roos ver boven het maaiveld van de standaard GFE’s is verheven. Deze dame weet moeiteloos door te dringen tot in de krochten van mijn begeerte en heeft zich in korte tijd al een vaste plek veroverd binnen een illustere groep van topdames (over drie huizen verspreid) die ik graag bezoek. Een aanrader voor de authentieke GFE liefhebber .

Commentaar

Helende kracht*

Ineens merkte ik het op. Een lichte prikkeling trok vanuit mijn handpalmen langzaam naar mijn schouders. Mijn ademhaling suiste in mijn oren en mijn hartslag was wat versneld. Het voelbare bewijs was daar en met deze bewustwording tekende zich een verlegen glimlach af op mijn gezicht. Het was even waar als onverklaarbaar, het was even echt als ongrijpbaar: het fysieke effect van deze vrouw op mij. Roos had evenwel niets in de gaten en plaatste in een paar vloeiende bewegingen een schone sprei op het bed. De elegante tred waarmee ze de gevouwen handdoeken bovenop het trapje naar het verhoogde bad legde, maakte van die handeling zowaar een sensuele gebeurtenis. Terwijl ik haar gade sloeg, dwaalden mijn gedachten af. Ik dacht de sprei op het riante bed alvast in de plooi van wat er komen ging. Mijn geestesoog zag gefragmenteerde beelden van onze naakte lijven in een begeesterde paringsdans. Haar sterke seksuele aantrekkingkracht naar mij toe deed mijn begeerte groeien...

Baby, I'm hot just like an oven
          I need some lovin’
          Baby, I can't hold it much longer
          It's getting stronger and stronger

Ik wilde me ditmaal helemaal laten gaan, de voet van de rem en het gas voluit. Vrijen alsof het mijn laatste keer zou zijn. Alsof ik in de onfortuinlijke situatie zou verkeren nog slechts éénmaal seks te mogen hebben en ik haar daarbij liet opdienen als erotisch galgenmaal. Ik wilde proeven, mijn honger stillen. Van de reis naar Den Haag kon ik me niets meer herinneren, de details van deze tocht leken uit mijn geheugen gewist. Ik was die middag wezen shoppen in de hoofdstad en had ineens besloten naar Diane’s Secret te komen. Hoewel het eigenlijk geen besluit was. Het stond al vast dat ik zou komen. Maar dat besef drong pas tot mij door toen ik de mooie woonkamer aan de Laan binnenliep en haar weer zag. Willoos als een door een magneet aangetrokken ijzersplinter, beantwoordend aan een onontkoombare natuurwet. Zo was het gekomen dat ik me ineens samen met Roos in de sprookjesachtige jungle room bevond. Deinend op groeiende golven van wellust...

Baby, I think I'm capsizing
          The waves are rising and rising
          And when I get that feeling
          I want sexual healing

Haar plotselinge vraag deed mij ontwaken uit mijn overpeinzingen. "Alles goed, waar zit je aan te denken?" Zonder te antwoorden liep ik naar haar toe en begon haar te zoenen. Deze actie bracht Roos van haar apropos, maar ze herpakte zich weldra en zoende mij dapper terug. Zodra onze lippen elkaar raakten, zat ik in een roes. We vielen op bed waar het intense zoenen mij verder bedwelmde en een verlichtende, euforische tinteling in mijn hoofd teweegbracht. Toen haar hand daarbij langs de kleine Extince wreef, werd mijn lichaam onrustig. Ik ontkleedde ons snel, waarna we speels over het grote bedoppervlak rolden. Mijn tong verkende haar lichaam, mijn handen streelden haar boezem. Nadat we elkaar uitvoerig oraal hadden opgewarmd, kwam Roos (mc) op me zitten. Bij het naar binnen glijden, voelde ik de warmte in haar gloeien. De wandspiegel tegenover het bed bood een schitterend zicht op haar ebbenhouten lijf dat over mijn ivoren lichaam gleed, wat mijn aandrift versterkte...

I know you'll be there to relieve me
          The lust you give to me will free me
          If you don't know the things you're dealing
          I can tell you darling, that it's sexual healing

Mijn handen trokken haar billen strak en ik begon van onderaf te stoten. Haar zachte vingers streelden ondeugend mijn tepels, ballen en anusstreek. Met een ferme draai lagen we ineens in de missionaris positie. Ze trok haar benen hoog op, keek me aan en zette zich schrap voor wat komen ging. Bewust wachtte ik nét iets langer dan zij wilde. Bij mijn eerste duw inhaleerde ze diep en zette haar adem vast. Haar oogleden zakten iets. Ik opende mijn mond en ontving haar tong. Met lange halen en krachtige stoten joeg ik de bejaste kleine Extince door haar liefdestunnel. Roos raakte zichtbaar opgewonden en toonde mij een zeer geile blik. De stoere concentratie in haar passionele slaapkamerogen veranderde mij terstond in een slaafse oculofiel. Ik duwde haar knieën uit elkaar terwijl ik mijn genietende erectie steeds omhoog tilde en dan weer diep in haar warme vulva liet vallen. Brok in de keel lekker. Roos liet zich daarbij niet onbetuigd en wist exact hoe met mij om te gaan...

You're my medicine
          Open up and let me in
          Darling, you're so great
          I can't wait for you to operate

Ik trok haar hoofd iets naar voren, streelde haar benen en likte haar tenen. Mijn pupillen volgend aan de hare, mijn hardheid begraven tussen haar dijen. Sensueel vastgeketend aan elkaar. Mijn energie herstelde zich, mijn longen spanden zich op met elke ademteug en mijn woeste hart sloeg het bloed krachtig door mijn aderen. Seks als helende kracht. Toen ik met een ongehinderd uitzicht op haar ronde billen aan de doggy position begon, keek Roos achterom en riep dingen zie mij zodanig rode oortjes gaven, dat ik ze niet aan het forum wil prijsgeven. Voortgestuwd door haar driftstroom waren we niet meer te stoppen. Dit was erotiek van een hoog soortelijk gewicht, zoals ik zelden in een betaalde context heb meegemaakt. Het orgasme kwam uit mijn tenen en blies als een frisse wind door al mijn vezels. Goede seks draait niet om de uiteindelijke climax, maar om de weg er naar toe. En bij een interpersoonlijke klik weet deze DVP die weg uitstekend te bewandelen. Ongecompliceerd, zinnelijk en bevrijdend. Zoals dit nummer van Marvin Gaye...

Get up, get up, get up, get up
          Let’s make love tonight
          Wake up, wake up, wake up, wake up
          Because you do it right

Roos, dank je wel voor weer een heerlijke ervaring!

Bron lyrics: Sexual Healing – Marvin Gaye

(*)Een tribute aan de originele recensiestijl van Wimwim

Commentaar

Gisteren was het dan zover,ik ging voor de eerste keer sinds mijn 29 jaar wandelen,naar Diane's secret.
            Ik koos voor Roos,want ik had al 15 heerlijke foto's van haar gezien.
            Eigenlijk was Valerie mijn eerste keus,maar dat lukte gisteren niet.
            Van Roos kreeg ik geen spijt,integendeel was heel lekker met haar.het begon al toen we naar boven gingen naar de kamer en ik kon zien dat ze geen slipje aan had en zo die lekkere poes tussen haar benen ziet hangen.Geile poenie!
            We gingen naar kamer 2.daar was een soort hemelbed,met veel kussens,een op een tv spelende pornofilm en plafondspiegel en nog een spiegel aan het hoofdeinde,een ideaal scenario voor een lekkere vrijpartij.
            Eerst lekker strelen vervolgd met een body to body massage,daarna werd het tijd aan haar tepels te zuigen,met mijn handen bewerkte ik haar borsten en het viel mij gelijk op,dat haar borsten heel erg zacht waren,dat wond mij zoveel op,dat ik haar borsten ook helemaal ging zuigen, Roos beviel dat wel goed want ze zei"wat doe je dit lekker".
            Opeens vroeg ze hou je van likken,ik zei "ja tuurlijk".
            Ze ging gelijk een condoom pakken en zei"dan gaan we elkaar verwennen" en dat werd standje69(om een klein beetje extince na te doen moet ik aan Jimi Hendrix denken die zong "ïf a 6 turned to a "9").
            Het leek of ik nooit zo'n lekkere poenie had gebeft,want ik zoog en likte aan die lekkere poes als ik nooit eerder heb gebeft.Je kon Roos duidelijk horen hoe ze het lekker vond,nu ga ik het jullie niet zeggen op wat voor manier,ik pleeg nu zelfcensuur.
            Terwijl ik befte zag ik ook haar lekkere kontgaatje,waar ik een vinger constant op drukte,ik weet niet of ze het lekker vond,ze moet het gevoeld hebben en ze zei in ieder geval niet dat ze er niet van houd,misschien volgende keer voorzichtig een vinger insteken?Roos was tuurlijk ook druk bezig, ondertussen werd ik ook lekker gepijpt en al gaande voelde ik steeds meer haar tanden om kleine gerardje heen.Kosmisch lekker!
            Wat jullie wel zullen begrijpen is,dat je heerlijk gepijpt wordt,de kans op een snelle ejaculatie steeds groter word en dan kan je lekker neuken wel vergeten,aangezien ik Roos voor een half uurtje had genomen,de belangrijkste reden voor alleen 30 minuten is vooral financieel,een bekend probleem voor veel wandelaars.
            Enfin ,ik voelde dat gerardje dicht bij klaarkomen kwam,dus ik zei tegen Roos,terwijl ze nog aan het genieten was,"Roos laten we neuken".
            Tuurlijk.zei Roos al uithijgend,"hou je van op zijn hondjes",ja graag zei ik.
            Gerardje in die lekkere poenie en toen werd ik weer verrast,ze had zulke katachtige neukbewegingen en haar billen voelde ook zo zacht aan,dit had ik zeker niet voor 100 procent nooit eerder beleefd,dit was met stip de 1e plaats
            in het "op zijn zijn hondjes standje".Eigenlijk is het op zij katjes,Roos was nu helemaal catwomen,zou Halle Berry ook zo lekker neuken,ik vermoed van wel,gelukkig is in den haag onze Roos.
            Ja ik werd helemaal wild en neukte of mijn leven er vanaf hing.Fuck or die!
            Ondertussen ging Roos niet alleen,het bekende hijgen,maar ook geil praten.Ook nu is zellfcensuur nodig!
            Na een tijdje zo heerlijk doorneuken werd ik behoorlijk moe,maar van iedere seconde heb ik genoten van catwomen,dus ik zei kunnen we een ander standje doen."tuurlijk schat"zei de lieve Roos
            Ik zei,kan jij bovenop,het bekende bereden worden.

Voor mij stond toen al vast dat ik zo klaar wilde komen.
            Tot mijn verrassing kwam ze,op haar hurken op mijn zitten en neukte mijn fantastisch.Je raad het al ,ze neukte als een catwomen.
            Wordt het geen tijd dat er een remake komt van catwomen,met de heerlijke Roos in de hoofdrol,in een pornovariant,maar ik wil wel een kleine sexrol met Roos erin,ik ben bescheiden maar wil wel een beetje meeneuken met catwoman.

Maar alle gekheid op een stokje,ze neukje mij dus een tijdje zo,gehurkt boven mij en op een gegeven moment gaat mijn sperma op weg naar het Walhalla en tegelijkerheid stopt Roos even,ik denk even Roos merkt ook snel dat ik klaarkom,maar nee,ze zegt "even pauze",ook een catwoman is soms net een vrouw,ik denk,zal ik het zeggen of niet,dat ik ben klaar gekomen,want het is wel lekker als een vrouw wat doorneukt,tot je niet meer kan.
            Maar lief zoals ik ben,vooral met lieve vrouwen zeg ik "je timing is perfect,op het moment dat ik klaarkom,vroeg je om pauze",zelfs een catwoman moet je soms haar pauze gunnen.
            Voor de rest kreeg ik nog een heerlijke rugmassage van Roos en hebben nog een beetje gebabbeld.
            Voor de rest heb ik bepaalde details weggelaten,om de reden dat ik ze niet belangrijk vind of dat ik vind dat het jullie niks aan gaat.Sorry!

Ik ging in ieder geval heel bevredigend naar huis en weet dat er een heel lekkere catwoman genoemd Roos werkt bij Diana's Secret.

Lieve Roos,ik kom bij je terug

Nb:inspiratie voor dit verslag komt helemaal van Roos en gelukkig ben ik sinds woensdag 6 dagen vrij,dus ik had tijd genoeg om dit verslag te schrijven.

Commentaar

Vertrouwend op Extince zojuist twee uurtjes deze dame bezocht. Extince heeft me wederom niet teleurgesteld. En dus Roos niet. Een schot in de Roos zeg maar. Hadden er eigenlijk twee moeten zijn maar dat kreeg ik niet voor elkaar. De tweede was naast de roos. En Roos: dat lag niet aan jou; je was geweldig. Wellicht was ik wat te vermoeid. Roos is echt super! Heerlijk figuurtje (mooi koppie, wat ik van haar begrijp Indiaans gezicht - weet ik ook weer wat dat is - en die kont is super) en ging net zo veel in de seks op als ik. Ze houdt van 69 en van achteren en nog veel meer maar dat ga ik een volgende keer ontdekken. Kom zeker terug!

Roos: xxx van extralarge

Commentaar

leuke halfuurtje gehad met roos
                ze is echt een aardige lieve meid. BEDANKT ROOS

Commentaar

Afgelopen dinsdag weer eens naar Den Haag gereden.Ik twijfelde nog even tussen 2 privehuizen maar uiteindelijk toch maar naar DS gereden.Ik had goede recensies over Roos en Sandy gelezen en wilde deze dames wel s in levende lijve zien.Netjes ontvangen door de gastvrouw en een cola gekregen.Er zaten 2 dames in de kamer.....Roos en Sandy.....stom toevalUiteindelijk voor Roos gekozen en 45 minuten naar boven.Na de hygienische handelingen op het bed belandt waar ze mij op z'n frans verwende.We zijn lekker aan de gang.......zegt ze opeens :Ik ben m'n telefoon vergeten sorry sorry sorry:mad.Ze vliegt de deur uit en is na 1 minuut weer terug zegt nog 2 x sorry en gaat weer verder met pijpen.Natuurlijk deed ze dit niet expres maar ik had t wel ff gehad met r.Snel "afgemaakt" en na 25 minuten die trap weer af.Ik heb ook maar 35 euri's(30 minuten) aan de dame betaald terwijl ik een kamerhuur voor 45 minuten had betaald.Dat gegedoe met die telefoon van haar had een dusdanig effect op mij dat ik r flink chaggerijnig van werd en dat komt ook tot uiting in mijn recensie.

gr.

Dol op lopen

PS.Overal die tv's met porno moeten ze ook t raam uitgooien .reuze irritant !!!

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's secret, Roos (uitstekend)

Roos is een geweldige dame!!! Gezellig en pijpen kan ze goed!!! Genoot echt daarvan. Viel bijna in slaap...(als dat gebeurd, dan ben je een goeie!!!)
                    En lekker ketsen bij haar....ze is zo geil...het kan niet lang genoeg duren bij haar!!!

Commentaar

Ontmaagd Voor alles in je leven is een eerste keer. Op notabene vrijdag 13 maart 2009 voor de eerste keer in mijn leven een privehuis bezocht en wel Diane's secret. Zonder vrees naar binnen gegaan en vriendelijk ontvangen in de gezellige huiskamer waar alle dames zich netjes kwamen voorstellen. Ik kreeg keurig een drankje aangeboden.

Mijn keus viel op Roos en dat is mij niet tegengevallen! Na een drukke hectische werkweek is dit echt onthaasten. Roos is een echte hindoestaanse beauty die overal de tijd voor nam, alles in een rustig en relaxt tempo. Leuke vrouw die de tijd nam om te vragen wat ik wilde en waar ik zin in had. Dat is niet zo moeilijk: zoenen en pijpen zc, tegen een geringe meerprijs. De zachte kussen waren teder; het pijpen vakkundig uitgevoerd waarbij het voorvocht al regelmatig naar boven kwam wat tot leuke intermezzo's leidde. De tongpiercing hielp daar ook aan mee! Moest regelmatig afkloppen om niet klaar te komen. Ook standje 69 werd vakkundig door ons beiden bedrevenen; zo'n mooi lichaam brengt je vanzelf in de zevende hemel.

Uiteindelijk de grande finale (ook toen werd netjes gevraagd wat ik wilde) op z'n hondjes en ja, eigenlijk ging dat te snel aan mijn kant... volgende keer beter Roos. Bleef ook na afloop op mij wachten en gaf bij het afscheid nog een lieve zoen. Een op en top vakvrouw en een aanwinst voor de service industry... en daar werken wij tenslotte allemaal in, om het klanten naar de zin te maken. Bedankt Roos voor je lieve ontvangst, helaas ben ik nu geen maagd meer. Groetjes van whisky walker who never walks alone.
                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 02-04-09, 21:58. Reden: Aanpassing dienstverlening.

Commentaar

Aangetrokken door de fraaie en zeer spannende foto's op de advertorial (die waarop Roos het witte stretchjurkje draagt) 's avonds laat nog naar DS gegaan, er waren deze avond tenslotte toch genoeg aantrekkelijke dames aanwezig mocht een date met Roos niet lukken.
                        Vriendelijk ontvangen door Peter had ik gelukkig de keus tussen Roos en Lia en omdat ik mijn zinnen op Roos gezet had vanzelfsprekend voor Roos gekozen.
                        Wat mij direct aan haar opviel (behalve dat ze er heel aantrekkelijk uitzag) is haar mooie naturelle uitstraling en gedrag.
                        Volkomen zichzelf, niet dat overdreven fakegedrag dat je vaak meemaakt. Met recht een verademing!
                        Ook het vrijen beviel me uitstekend, op alle onderdelen die ik belangrijk vind (tz, 69, cowgirl) toonde Roos haar klasse en dus sprak ik met haar af de volgende keer wat langer met haar samen te zullen zijn.
                        Met totnutoe alleen maar geslaagde dates vind ik DS het beste privehuis dat ik ken met Roos als een van de belangrijkste toppers.

Commentaar

Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's secret, Roos (uitstekend)

Ben op 7 augustus ook maar weer eens naar Diana's secret gegaan. Ik kom er al jaren en het is naar mijn mening echt de beste in den haag en omstreken. Niet dat anderen slecht zijn natuurlijk. Ik zat lekker op de stoel naast Peter te babbelen toen hij wat foto's ging schieten van Roos met een verpleegster outfit aan. En OMG ik hield het toen al niet meer. Dat lichaam.......die lekkere geile borsten. Ik wist op dat moment 1 ding zeker........ik wilde haar direct hebben. Dus vroeg ik aan Roos of ze mee naar boven wilde. En aldus geschiedde.

Nou wat daar gebeurde ga ik hier allemaal niet beschrijven, het was gewoon lekker, geil, geweldig en super. Het is gewoon lekkere sex met haar. Ik kan iedereen aanraden. Het is echt een lekkere chick hihi.

Roos mocht je dit lezen, ben al druk aan het sparen om nog snel nog een keer langs te komen voor een overheerlijke sexpartij. Dikke kus.

Commentaar

Een hele poos geleden ben ik ook eens bij Roos geweest. Normaal gesproken val ik niet zo op een donkere huidskleur, maar alles moet je een keer geprobeerd hebben.

Veel zin, weinig aanbod heeft me die ene keer toch geleid naar Roos en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Roos had die avond al flink wat alcohol op en was bijzonder ontspannen... dronken is het juiste woord. Aangezien ik altijd kies voor 1,5 uur met bad, heb ik met Roos niet anders geboekt.

Phoe wat een sexy vrouw is dit zeg... Ze had enorme lol door de alcohol en in bad kreeg ik ineens een extraatje: pijpen zonder condoom... Hier had ik niet voor betaald en daar kwam ze snel achter, maar "ach" zei ze... "nu ik al begonnen ben, maak ik het ook af ook". En pijpen kan ze !

Vervolgens op bed ging Roos vrolijk door met PZC... Normaal ben ik er niet voor om wat dan ook zonder condoom te doen, maar deze dame bezorgde mijn verstand een tijdelijke verstoring.

Uiteindelijk heerlijk verschillende standjes afgewerkt (uiteraard WEL met condoom) en kwam door al het sexy gedoe erg snel toe aan een ontlading. Veel te snel naar de zin van Roos, want ze heeft alles uit de kast gehaald om het hele riedeltje nogmaals te herhalen, maar helaas....

Bedankt voor de ervaring Roos ! Hoewel ik weet dat de alcohol fink parten heeft gespeeld vind ik je een bijzonder sexy vrouw !

Commentaar

Ik ben een tijdje geleden bij DS Girls langs geweest. Ik heb eerst op de website gekeken voor hun aanbod van dames. Mijn keuze viel op Roos omdat ik wel hou van donkere meisjes.

Mijn ervaring met haar is zeer goed geweest. Ze ziet er iets anders uit dan ik verwacht had, maar ze is beslist geen tegenvaller. Ze zoent erg goed en kan heel fijn knuffelen. Door haar voorspel kreeg ik echt heel veel zin om haar te pakken en uiteindelijk vroeg ze dat ook. Dat was echt supergeil en ik ben uiteindelijk ook kreunend (bijna schreeuwend) klaar gekomen.

Ook wil ik erbij vermelden mijn sekservaring met een meisje pas echt goed is als je echt met liefde behandelt wordt. Roos deed het voor mijn gevoel ook echt met liefde.

Een aanrader voor jullie.

Commentaar

Verleden week naar DS gegaan en vooraf gebeld dat Peter het bad al mocht laten vollopen. Nog geen idee wie ik mee zou nemen, maar na het voorstellen was duidelijk dat het Roos zou worden met een 2de meisje naar haar keuze. Dat werd Dunya, een heerlijk jong ding, in vergelijk met Roos ietsje mollig. Lekker in bad en heerlijk aan de gang. De meiden hadden er samen ook echt zin in, superporno om ze te zien tongen terwijl je je pik ertussen hebt zitten. Alles verliep heel geil en naturel, volmaakt relaxed en opwinend. Ik was moe en had wat gedronken, dus na het neuken gingen we lekker verder met de duo-pijpbeurt. Beide meisjes deden waanzinnig hun best mij volledig naar binnen te halen, waarbij Dunya zelfs wat kokhalste. Al met al lekker uit de tijd gelopen, was voor de meisjes en voor Peter geen probleem. Nadien nog even boven geweest om uitlopen recht te praten en beiden bleven heerlijk in hun gfe rol. Bijna tot 2de ronde laten verleiden. Als je een keer echt lekker los wilt gaan is dit duo een absolute aanrader!

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Roos(uitstekend)

Deze dame enkele keren bezocht. Is zeker mijn favoriete dame bij DS nu.

Zo'n heerlijk lichaam en de goede skills om er altijd weer een heerlijk feest van te maken.

Volgende keer ga ik haar kontje eens aanboren.

Hmmm heb er nu al zin in.

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's secret, Roos(uitstekend)

Vrijdag weer met deze dame mogen spelen.

Ook even haar sterretje mogen neuken.

Het was weer een heerlijke ervaring met deze dame.

Commentaar

Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Roos(uitstekend)

Verbazingwekkend dat over Roos nog geen topic is...ik kon het in ieder geval niet vinden.

Roos is echt een prachtige exotische vrouw, bij mijn eerdere bezoeken had ik haar al zien zitten en enorm getwijfeld. Nu ik wederom op de bonne foi naar DS reed zag ik haar weer zitten. De dames kwamen zich voorstellen maar eigenlijk was mijn keuze al bepaald.

Ik ga niet in detail over de gebeurtenissen in de kamer vertellen maar het was geweldig. Vooral heerlijk liggen zoenen en haar frans is fantastisch. Zo begonnen we heel rustig maar ze zweepte me op om steeds harder te gaan, een goeie mix van teder en stevig.

Nadat we beide een spetterend hoogtepunt hadden beleefd nog een tijdje zitten kletsen. Roos is echt een gezellig type met een grappig accentje.

Maarrrr...

Eenmaal beneden aangekomen kwam de verassing, ik werd door de gastheer aangehouden dat we over de tijd waren gegaan. Ik had voor drie kwartier geboekt maar zelf ook niet op de tijd gelet. Normaal gesproken wordt er naar de kamer gebeld om je op de tijd te wijzen (via de dame). Nu moest ik 35 euro bijbetalen...

Niet het eind van de wereld die 35 euro maar wel een ontzettend zure service, wat een domper op een goeie date. Ik ben niet in discussie gegaan maar wel mijn verbazing uitgesproken. Ook een vervelende situatie voor Roos die zich er ook ongemakkelijk bij voelde. Daarnaast had ze niks gerekend voor PZC en ik wilde haar een fooi geven, nu was mijn portemonnee leeg

Toen ik in mijn auto aankwam zag ik dat er pas een uur voorbij was, daar moet je dus nog het achteraf bijbetalen, afscheid nemen (buiten de kamer), uitgelaten worden en het vooraf wachten op je date nog vanaf trekken. Op deze manier wordt er dus nog een paar euro uit je zak geperst, erg jammer.

Ik kom geregeld bij DS en tot nu toe altijd met plezier maar dit was mijn laatste bezoekje, mij zien ze daar niet meer.

Commentaar

Re: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Roos(uitstekend)

Beste Moderator,

In aansluiting op bovenstaande recensie en met name de eerste zin: ik weet 100% zeker dat er een item over Roos is/was want ik heb haar zelf enkele jaren terug ook nog gerecenseerd!

Gaarne dit zo mogelijk uit het archief halen, dat doet Roos ook recht!

Met vriendelijke groet,

Sixty9er