Amersfoort, privéontvangst, Vlada

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, privéontvangst, Vlada

Ze is mooi, sexy en geil, wat zou je meer willen?
    Vlada, bedankt voor het sexy uur. ik kom zeker nog een keer van jou genieten.

http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-on...t/568623-vlada
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 08-01-18, 07:41.

Re: Weesp, privéontvangst, Vlada

Gisterenmiddag,beging van de avond, kreeg ik, na een bezoek aan mijn vrienden, zin in gezelschap.
    Ik zag ook Vlada op kinky site staan en dat trok mijn aandacht, dus haar gebeld voor een afspraak.

Bij binnenkomst hartelijk onthaald, waar ik meteen een goed gevoel over kreeg.

Ze is een mooie lange vrouw met een mooi figuur, lange benen en zonder tatoeage's en siliconen, wat ik toch echt mooier vind aan een vrouw: puur natuur.

Ik heb een hele leuke tijd bij haar gehad, waarbij voor mij, door de klik het een echt leuk uurtje is geworden.

Een echte aanrader als je houd van goede normale sex, waarbij je met een lekker gevoel naar huis gaat.

Ze ontvangt inderdaad nu in Amersfoort

Commentaar

Re: Weesp, privéontvangst, Vlada

Begin van de avond bij Vlada geweest. Het liefste schrijf ik geen recensie maar ik heb het beloofd aan haar en ik gun het haar van harte.Het is een prachtige, lange, sexy, intelligente vrouw die bovenal ook nog eens ontzettend leuk en lief is. Ik heb nog wat tijd bijgeboekt want ik wilde echt goed lang genieten. En dat is prima gelukt. Na het vrijen nog een tijdje liggen praten met haar en haar engels is goed, zodat je een leuk gesprek hebt. Eindelijk weer een vrouw die weet wat een man nodig heeft. Ze Is helemaal naturel zonder poespas maar dat bevalt mij juist heel goed. Ze Is hier nog een week dus ik ga van de week nog een keer. Locatie is normaal en goed, schoon en hygiënisch. Ik heb ook echt het idee dat ze er volop van geniet. Foto's kloppen ook, ze Is alleen iets dunner.

@ Rintintin, ik denk dat ze 1.80 is.

Vlada, thank you so much for a perfect date. I had a great time! I will come back soon.

Commentaar

Eigenlijk schrijf ik zelden een recensie, maar voor Vlada maak ik een uitzondering. Een echte GFE, zoals je die nog zelden tegenkomt. Wat een heerlijke dame is het. Makkelijk een afspraak maken en ze ontvangt in een net appartement in Amersfoort. Een zeer mooie dame, ( in echt nog knapper dan haar foto\'s) lang, met eindeloos lange benen, slank meer een klassiek schoonheid, puur natuur, geen silico\'s gelukkig. Ze ontvangt in sexy lingerie, en ze probeert je echt te verwennen, kijkt in het begin een beetje de kat uit de boom, maar als ze eenmaal los is, dan vliegen de spetters eraf. ik had soms moeite om haar bij te houden..... We hadden duidelijk een klik, en ik ben in korte tijd 3 x bij haar langs geweest. Alle opties die ze aanvinkt worden ook uitgevoerd, geen gezeur om extra geld of wat dan ook, kortom een verademing, mooie dame die belooft wat ze doet. Hygiëne is top, vooraf douchen , tandjes poetsen en mond spoelen, zoals het hoort gelukkig. Heren, deze week is ze er nog, gaat per 1 okt weer voor een maand terug naar haar thuisland, maar ze belooft om per november weer terug te komen. herhaling gevaar is groot.
        @ Vlada, thank you for a wonderfull time together, and I hope too see you again in November, take care and all the best for you, sweet kiss R

Commentaar

Vandaag bij Vlada op visite geweest in Soest. Zij ontvangt in een oud maar verder schoon en net appartement. Bij binnenkomst trof ik een knappe vrouw in rode lingerie aan, die ik recht in de ogen kon kijken vanwege haar lengte van 180 centimeter. Betalen en ik werd vriendelijk verzocht te douchen en mijn mond te spoelen met mondwater.
          Voor en tijdens de eerste ronde kwam Vlada wat verlegen en stil over. Tongzoenen ging niet echt van harte, maar toen ze overging tot pijpen werd duidelijk waar haar vaardigheden lagen: regelmatig verdween mijn pik tot aan mijn ballen in haar mond, waarbij ze me indringend aankeek. Het duurde dan ook niet lang voordat ik heftig klaarkwam in haar mond. Allebei wat opgefrist in de badkamer, waarna weer op bed een leuk gesprek ontstond, gezamenlijke interesses werden gevonden, en beiden kwamen we veel meer los. Dat gesprek ging over in nu echt heftig tongzoenen, waarbij ik haar langzaam vingerde en overging tot beffen. Na een tijdje nam zij de regie weer over, legde me op mijn rug en begon me nog heftiger te pijpen dan de eerste keer. Ik werd nu echt lang gedeepthroat, waarbij ze niet vies was om flink wat speeksel in te zetten, dit weer op te zuigen en over mijn piemel te laten lopen. Echt lekker sloppy dus! Na een zeer intense pijpbeurt van 20 minuten, waarbij ik ook flink in haar mond mocht stoten, kwam ik nogmaals klaar in haar mond.
          Aan neuken zijn we dus niet toegekomen, dus dat wordt een volgende keer zeker ingehaald. Want die volgende keer gaat er komen, da\'s zeker! Een mooie, lieve en slimme dame die wel wat tijd nodig had (bij mij) om te ontdooien. Maar wat daarna volgde overtrof mijn verwachtingen!
          Vlada zal nog een week of twee op deze locatie blijven.

Commentaar

Tjonge, wat een meid. Mooi, lang, lief en geil. Ze ziet er top uit en is een professional. Ze pijpt tot diep achter in haar keel. Ze kan wild tongen zodat ze je bijna opeet. Ze verleidt je echt.
            Ze houdt ervan om zacht gebeft te worden. En of ze het speelde of niet, maar ik had toch echt het idee dat ze klaar kwam. Ze was ook erg gevoelig daarna. Dat was te merken. En nat! Er kwam later ook geen druppel glijmiddel bij te pas.
            Het zoenen was me soms zelfs te wild.
            Ik mocht heerlijk in haar mondje spuiten en ze slikte gewoon alles door. Bij het neuken kan ze haar spieren zo aantrekken dat ze je bijna naar binnen zuigt.

1 minpuntje : na het klaarkomen was ze ook meteen klaar. Ik kon douchen en wegwezen. Dat vond ik wel een afknapper. Deze 34-jarige Estlandse is nu een maandje weg. Dan komt ze weer terug in Zeist.

Commentaar

De foto's waren veelbelovend, de verschijning in het echie weinig minder dan verpletterend; daarbij zal ik maar aannemen dat de in de advertentie vermelde leeftijd van 36 klopt, jaartje of 10 jonger had ik ook probleemloos geaccepteerd...ontvangst in fraaie lingerie in keurig appartement met luxe douchegelegenheid...en dan de dienstverlening van deze ook ook nog eens bovenmatig sympathieke Russische schoonheid: Alles wat het profiel vermeldt met een kwaliteit die ik nog niet eerder heb mogen ervaren...GFE in meervoudig kwadraat! Gaat dat ervaren! En wees lief...

Commentaar

Menigmaal in Soest/Zeist/Amersfoort genoten van deze prachtige vrouw.
                Jammer dat zij al een tijdje niet meer de advertentie heeft aanstaan en dat ik haar nummer in een moment van verstandsverbijstering uit mijn telefoon heb gehaald anders had ik haar deze vraag zelf kunnen stellen.
                Wie weet wanneer zij weer in Nederland is?
                Mag je mij ook in PB laten weten.

Ik mis haar ;-)

Commentaar

Aan het werk...
                X